Lukas90 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam.Ostatnio mam mały problem z autem. Odczułem wyraźny brak mocy, tj. jak kiedyś przy 2800 obr./min ostro auto rwało sie do przodu, tak teraz "raz chce i czuć to,a drugi raz nie".Dzisiaj przez ok 2 sek. było czuć jakby wszystko było w normie na 3 biegu,potem zaś nic "muł",jakby nie było turbo.Pomocy 1
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Logi zrób bo tak to co Ci może ktos coś doradzić, chyba że z fusów.
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 też tak czasami miewam, z niecierpliwością oczekuje wyników bo u mnie nic nie znaleźli, nawet błędów, czasami leci jak by miał 200KM a czasami jak opel astra 1.4i i nie zmienia się to do kolejnego odpalenia auta. 1
bajer1111 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Sprawdż zawór podciśnienia N75 z niego powinny wychodzić rureczki. Jedna z nich idzie do regulacji turbiną. Ja miałem to samo i ta cieniutka rureczka co idzie do Turba przytkała się. Wyczyściłem ją pzredmuchałem i auto śmiag dalej. Przy okazji wszystkie rurki dohodzące do tego zaworu przedmuchałem. Zawór ten znajduje się po lewej stronie za lampą pod plastikiem który zasysa powietrze do filtra. jeśli oblukasz cienką rurkę która idzie z Turba do góry to go wyczaisz. Pozdrawiam 1
jacek70 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 A w obydwóch przypadkach to co mówi komp? Skoro nie idzie to pewno jakieś błędy się znajdą.
smart.bart Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 niestety u mnie dwóch magików z kompami serw VAG-iem nie mogło się dostać do kompa głównego, coś mam spieprzone, nie można się połączyć więc nie widać błędów
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Moze jakies odciecie antykradziezowe masz zalozone na linie k w gniezdzie. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez ?ukasz13
smart.bart Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) numer jest taki, że na tym złączu widać inne kompy samochodu ale sterownika silnika,ECU czy coś tam i np. do licznika ODO nie zajrzysz Edytowane 30 Grudnia 2014 przez smart.bart
bajer1111 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 numer jest taki, że na tym złączu widać inne kompy samochodu ale sterownika silnika,ECU czy coś tam i np. do licznika ODO nie zajrzysz Heh kabel albo Vag do modeli starszych na moim kablu nie łącze się z autami powyżej 2005 roku i jet tak samo że wchodze np. w moduł komfortu, radio a w silnik i inne rzeczy już nie. ja nadal proponuje byś zobaczył ten zawór podciśnienia sprawdź cy sie nie przytkał to nic nie kosztuje a może pomóc.
smart.bart Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Wymontowałem N75, sprawdziłem i jest przelot, przełącza też prawidłowo. Jakieś nowe pomysły.
dominpol Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Mi sie to objawialo Za niskim ciśnieniem w kanale dolotowym.. tak jak wyżej kolega pisze , sprawdź szczelność
Lukas90 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 a jak tą szczelność sprawdzić????Na oko wygląda,że wszystko jest dobrze
forever1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Miałem podobny problem w zeszłym roku. Jeździłem z tym miesiąc czasu, nikt nie potrafił prawidlowo zdiagnozować co sie dzieje. Szukali rożnych usterek, komp nic nie pokazywał. Problemem okazała sie cewka. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy
Lukas90 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 No właśnie u mnie zdarza sie,że czuć szarpanie (przerywanie,świece są nowe) jakby nie palił na wszystkie
may5891 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam. U mnie byly podobne objawy, silnik i turbo po remoncie a mocy nadal brak mialem juz dosc mechanikow bo najchetniej to kazdy by cos wymienil. Zaprowadzilem do servisu vw i okazalo sie ze kat zapchany kupilem zamiennik i teraz czuc te 163km.
kosmo.a3 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 trzeba zlogować auto (logi dynamiczne) i coś bedzie wiadomo, a nie tylko sprawdzenie błędów jak wiekszość robi i na o"ko"
Jacekkecaj Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja miałem taki problem że jak deptalem to odcinalo i tak jak by się napędzał i check migal, a przyczyną był przetarty wezyk od turbo do zaworka, wymieniłem i jest ok, jeszcze mi został problem z obrotami falują i czasem rosną w górę tak do 2 tys i powoli spadają
grabek800 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 I jak kolego wiesz jaka przyczyna? Bo od 2 dni mam takie same objawy i tragedia tak jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się