DenySopot Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam wszystkich serdecznie:) Początkowo był to silniczek 1.9 tdi VP z roku 2000, o oznaczeniu silnika AVG i mocy 110 koni, na który wgrana była mapa na teoretycznie 130parę km, niestety przytarła się góra silnika więc postanowiłem go wyjąc wspólnie z moim znajomym mechanikiem i złożyć od podstaw na większości nowych podzespołów ( większośc śrub, wszystkie uszczelki, podkładki, oringi, szklanki, panewki itd itd ), blok silnika splanowany, wyczyszczony, głowica splanowana, po próbie szczelności i obróbce gniazd zaworowych, wszystko montowane z zachowaniem jak najwiekszej precyzji i czystości przede wszystkim. Jako, iż jestem zwolennikiem kolorków pozwoliłem sobie dodać zycia moim przewodom Okej, teraz może trochę ze specyfiki.Turbo wstawilem troszkę większe, mianowicie GTB1756VK.Z wtryskami narazie nie szalałem 0,216, na dobry początek jak złoto.Pompa wtryskowa oczywiście 11mmDuży FMICMap sensor 3 bar DP 2,5' i wydech całkiem przelotowy bez żadnych puszek 2,25' nierdzewka. EGR, Katalizator OFF. Filtr niestety stożkowy, ale z ciekawym dolotem ( pochwale się następnym razem ) ... Sprzęgło jednomas, tarcza obita kevlarem Zapewne o czymś zapomniałem ale lece dalej ze zdjęciami Zobaczymy jak to się wystroi Tu dla porównania turbinka AVG, AFN oraz GTB1756VK Ps. Musiałem lekko wyciąć belkę z przodu, żeby wszedł ten ICEK, problematyczna była tu chłodnica klimy, brakło miejsca:) Moja miłość jest juz złożona, rezultat taki, że bez strojenia już czuć ogromną różnicę, ale parę rzeczy przydało by się lekko popoprawiać. Generalnie świnka jest całkiem dobrze wyposażona, czarne skóry, czarne skórzane boczki, lampki w kazdych drzwiach, bodajże 8 poduszek w tym kurtyny, 3 lampki na suficie w tym w bagażniku, zapalniczka w bagażniku, climatronik, podłokietnik, podstawka na kubek, kratki podświetlane, klimatyzowany schowek i duzo innych ciekawych bzdur, których nie chce mi sie wypisywać Zegary BOOST, OIL TEMP, OIL PRESSURE . Zegary zamontowałem sobie o tak fikuśnie rzucają się w oczy.. Zaciski postanowiłem odmalować, średnicy tarcz narazie nie zmieniałem, ale na pewno to zrobię, póki co 288mm, nawiercane, nacinane i wentylowane Autko zostało obniżone o jakieś 8cm zarówno z przodu jak i z tyłu, na jakiś twardszych spręzynach, niektóre zdjęcia z przed operacji Myślę, że na dzisiaj starczy, mam jeszcze spory zapas także na pewno temat będzie żył )Auto niedługo bedzie strojone także pochwale się wynikiem, o ile będzie czym hehehehe ))) W niedalekiej przyszłosci zmiana wtrysków na 0,260 Firad i wałek SDI, może porting głowicy zobaczymy Jak wam się podoba i jakie sa wasze typy, ile auto wydmucha na nowych gratach ???? )))))))) Pozdrawiam i zachęcam do zaglądania
a4-freunde Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 no naprawde z tymi zegarami to zaszalałes
mrogal Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 piekne lampy i to cos pod nimi no i piekne zegary. lajkuje
a4-freunde Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 piekne lampy i to cos pod nimi no i piekne zegary. lajkuje
quadral20004 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) powrzucaj fotki jak juz skonczysz.a tak w ogole to mega sie prezentuje:) piekne lampy i to cos pod nimi no i piekne zegary. lajkuje to cos pod nimi to przewody od intercoolera kolego mrogal;p Edytowane 25 Stycznia 2015 przez quadral20004
wesz82 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Fajnie się to czyta do momentu az nie zobaczy sie tych lampek i zegarów . Tak poza tym to ciekawy projekt się szykuje Bezawaryjności :decayed:
misiek95 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 pracy włożone sporo ale zegary, lampy to jakaś pomyłka oby jeździło
DenySopot Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Lampy są beznadziejne, kupiłem autko już z takimi Na pewno pójdą w kosz i wlecą oryginalne, ale na wszystko niestety trzeba mieć dużo pieniażków ... Zegary akurat mni nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie, na żywo to też inaczej wyglada Edytowane 26 Stycznia 2015 przez DenySopot
wesz82 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Sluchaj jak dla mnie kup polifty za 300spokojnie mozna wyrwac zestaw a swoje wystaw do zyda. Ja bym tak zrobil i zbieral kase na bixy. Zegary ok ale mi to do jakiegos opla pasuje.chodx schowaj je z deka.ale jak tobie sie podoba to chyba najwazniejsze bo robisz pod siebie nie pod nas. Co ty masz naklejone pod lampami?
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Moze jestem juz stary ale jak dla mnie te wszystkie naklejki zalatują wiochą..... Kiedy wybierasz sie na program ????
Kowi87 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 ładnie pod wzgledem dłubania z mocą sie tu dzieje ciekaw jestem wyniku na obecnych gratach, bez wałka SDI. Z wałkiem SDI są szanse na 19X/400 o ile pompa będzie w bardzo solidnej kondycji. A jak zapodasz wiadra 260 i zmieniłbyś na gtb22, noi dłubnał jeszcze pompe to wyjdzie cos takiego http://edc-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=44:audi-a4-b5-quattro-gtb22-445-nm-231-ps&catid=12:modyfikacje&Itemid=105
DenySopot Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Pod Lampami są naklejki promujące firme znajomego z częsciami tuningowymi www.carstuff.pl Priorytetem dla mnie jest wystroić w końcu ten samochód, takze lampami sie nie przejmuje narazie, mam nadzieje ze na przełomie tygodnia będzie wystrojony.
Marc!n Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Konkretne podejście do tematu, fajnie ogarnięta mechanika Jak już uporasz się z lampami to zastanów się nad kierownicą, a przede wszystkim ogarnij softa i pochwal się wynikiem.
Oofol Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Fajne mody kolego;) Powiedz mi czy zestwa FMIKa kupowales dedykowany czy sam skladales orurowanie? Interesuje mnieglownie sposob montazu MAFa...
wesz82 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Masz rurę zamiast plastiku a w niej otwory tak jak w plastiku Wsio powinno być pod tym względem P&P.
DenySopot Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Fajne mody kolego;) Powiedz mi czy zestwa FMIKa kupowales dedykowany czy sam skladales orurowanie? Interesuje mnieglownie sposob montazu MAFa... Hej ) FMIC kupiłem z Carstuff.pl a orurowanie rzeźbiłem sam, rura z maf została plastikowa także nie miałem tam problemu tak w ramach odświeżenia
Oofol Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Rozumiem - wiec musze zadecydiwac co zrobie czy tez jej nie zostawie... wesz82 - to jest akuart jasen;)jedynyproblem jest taki, ze nie kazdy zestaw posaida gniazdo;)
wesz82 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Zostaw plastik,chyba ze chcesz się jarać dodatkową rurką(bez urazy )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się