Stano Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Zakładam temat bo już rozkładam ręce. Moje b7 kompletnie nie jedzie do 2tys obrotów, później natomiast dostaje kopa w plecy. Po zakupie myślałem że to kwestia złego softu więc wgraliśmy serie i problem jest nadal. W między czasie wymieniłem rozrząd i automatycznie usuneliśmy też DPF i katalizator. Po wgraniu serii nic się nie zmieniło więc obstawiałem turbinę lub sterownik. Podmieniłem turbo i bez zmian. Włożyłem spowrotem swoją turbine na nowo skalibrowaną z nastawnikiem. Bez zmian! Po wycięciu kata zaczął od razu mocno kopcić więc sprawdzenie wtrysków i okazało się że 3 w słabym stanie. Dzisiaj wrzuciliśmy inne 059 130 227 CC. Bez problemu dało się je zaadaptować. Przestał kopcić i pracuje ok jednak problem mocy pozostał. Kurde rozkładam już ręce bo niewiem co jest. Włożyłem 10tys pod maske w ostatnie 2tyg. Siedząc w kabinie na odpalonym silniku czuć drgania delikatne i takie przenoszenie jakiegos niby rezonansu czy dudnienia. Obie poduszki silnika nówki zmienione przy rozrządzie (z ASO). Macię może jakieś pomysły? Jazda z kompem i pomiary wychodzą tak jakby do 2tys dostawał za mało powietrza niż zadane.
jacek70 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Może wrzuć logi to się ktoś wypowie. Kto wie było kopanie i w programie i w mechanice. Kto wie? - może nieszczelność??
Stano Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Może wrzuć logi to się ktoś wypowie. Kto wie było kopanie i w programie i w mechanice. Kto wie? - może nieszczelność?? Jak będe miał dojście do kompa to wrzuce logi. Obroty na wolnym trzyma idealnie równo.
jacek70 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Tu nie tylko chodzi o trzymanie obrotów ale o wiele parametrów takich jak: ładowanie turbiny,czasy wtrysków i inne wartości.
bosniak_sg Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Silnik chodzi normalnie, czy może tak delikatnie twardo, metalicznie?
Stano Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Silnik chodzi normalnie, czy może tak delikatnie twardo, metalicznie? Normalnie.
Tomson23 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Jak dla mnie sprawdzenie rozrządu, ustawic go, wymienić pasek bo może jest wyciągnięty.
bosniak_sg Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Ja pierd moze niech jeszcze ciśnienie w oponach sprawdzi i wysokość bieżnika? w 3.0 tdi na łańcuchu Edytowane 6 Lutego 2015 przez bosniak_sg 1
Hezen Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Wróżenie z fusów... niech wrzuci logi i się okaże co niedomaga. Edytowane 6 Lutego 2015 przez Hezen
Stano Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Rozrzad jest ok bo silnik dobrze pracuje. Ewidentnie za malo powietrza dostaje niz jest zadane. Przeplywka dobra.
Hezen Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 A filtry wymieniałeś? Wysłane z mojego GT-I9100
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 A filtry wymieniałeś? Wysłane z mojego GT-I9100 Tak :-/ Na których kanałach zrobić logi do diagnozy?
Gość harry19-19 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 miałem ten problem ale nie wiem jak jest u Ciebie , posiadam a6 c6 , zaraz po kupnie pojazdu zatankowałem zrobiłem 900 kilometrów bez żadnego problemu no i zaświeciła się rezerwa podjechałem pod swoją bardzo dobrze znaną stację benzynową żeby zatankować było wszystko ok no i znów tam na tej samej stacji zatankowałem i coś czułem że inaczej jedzie tak słabo od 2tyś.km ciągnie , a na postoju to telepał jakby dławił się , a ciekawe jest to że zero błędów , nie czekałem ani chwil dłużej wylałem stare paliwo i wlałem nowe paliwo na innej stacji benzynowej przy ruchliwej drodze , wyjeździłem i dalej zalałem teraz jest wszystko jest w porządku winowajcą była stacja paliw i złej jakości paliwa które moje audi nie chciało je brać do buzi i się truć.
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 miałem ten problem ale nie wiem jak jest u Ciebie , posiadam a6 c6 , zaraz po kupnie pojazdu zatankowałem zrobiłem 900 kilometrów bez żadnego problemu no i zaświeciła się rezerwa podjechałem pod swoją bardzo dobrze znaną stację benzynową żeby zatankować było wszystko ok no i znów tam na tej samej stacji zatankowałem i coś czułem że inaczej jedzie tak słabo od 2tyś.km ciągnie , a na postoju to telepał jakby dławił się , a ciekawe jest to że zero błędów , nie czekałem ani chwil dłużej wylałem stare paliwo i wlałem nowe paliwo na innej stacji benzynowej przy ruchliwej drodze , wyjeździłem i dalej zalałem teraz jest wszystko jest w porządku winowajcą była stacja paliw i złej jakości paliwa które moje audi nie chciało je brać do buzi i się truć.Ale Ja juz kilka tys km tak zzrobilem.
bosniak_sg Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Harry19 jemu słabo jedzie do 2 tys a nie od 2 tys to taka subtelna różnica Edytowane 8 Lutego 2015 przez bosniak_sg
Stano Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 W temacie wklejone logi http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298432-czarny-sline-30-smierdziuch/page-7
mycha1236 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Nie wiem jak rozwiązany jest tam egr i inne przed zespoły ale identyczne objawy miałem przy uwalonym egr w 1.9 do 2 tyś jak wolnossacy po 2 tyś strzał i czarna chmura
marcin4x4 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) A turbo jest dobrze wysterowane ? wstaje jak należy ? Jeśli nie to sprawdź EGR. Edytowane 8 Lutego 2015 przez marcin4x4
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 A turbo jest dobrze wysterowane ? wstaje jak należy ? Jeśli nie to sprawdź EGR.No niby ustawione jest ze sterownikiem. Błędów na kompie nie ma żadnych
basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Stano, przegladalem temat na niemieckich forach i napotkalem sie na tego posta: "Hallo, bei war wie schon weiter oben geschrieben folgender fehler- keine Leistung bis 2000u/min dannach schubartig volle Leistung , war nicht immer wurde aber mit der zeit so schlimm das er in den Notlauf ging, dannach Motor aus wieder an und es ging wieder eine weile, dies zog sich dann so über ein halbes Jahr. Mit ewigen Werkstattbesuchen. Folgende Sachen wurden getauscht 2 mal Turbo-ohne erfolg alle Injektoren-ohne Erfolg Drosselklappe-ohne Erfolg Abgaskrümmer-ohne Erfolg Motorsteuergerät-ohne Erfolg beide Sugrohrklappen-ohne Erfolg sämtliche Saugrohre -dann war es weg Also bei mir waren nur die Saugrohre und Klappen verdreckt das war alles und dafür hat der freundliche ein halbes Jahr gebraucht um den Fehler zu finden und eine ordentliche Stange Geld ist auch vernichtet worden." W skrocie, chlop wymienial 2 razy turbo, wtryski, komputer, kolektor wydechowy, klapki w dolocie itp. Niestety nic to nie dalo. Bledow tez zadnych nie wyswietlalo. Dopiero po pol roku wymienil jeszcze wszystkie dolotowe rurki/weze i auto zaczelo jechac z dolu. Okazalo sie ze bylo zasyfione rurki i klapki w dolocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się