adamm_85 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Może ktoś byłby w stanie pomóc przy skompletowaniu i zrobieniu dsmic w B7? Oczywiście nie za darmo Jestem z Warmii i Mazur. Dojade jak coś na przeróbkę :-)
adamm_85 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Panowie chce skompletować części: Intercooler od 2,0tfsi + uchwyt do niego Kierownica powietrza, ja mam bez pakietu S-line. Mam kupić 8E0117336H czy 8E0121284J? Teraz pytanie, czy ktoś mógłby podać numery gumowych węży, które muszę zakupić? Muszę brać od 2,0TFSI, czy to nie ma znaczenia? p.s. Kupiłem intercooler od 2,0tfsi prawy (goły), kupiłem kierownicę prawą z końcówką 336C, kupiłem uchwyt z końcówką 814B. Brakuje mi węży, bardzo proszę bardziej doświadczonych kolegów o poradę, które konkretnie mam kupić. Edytowane 3 Czerwca 2019 przez adamm_85
Marcin13 Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 Witajcie koledzy mam pytanie czy prawy IC z bex podejdzie do Passata B5 FL 1.8t AWT?
morelo Opublikowano 28 Lipca 2019 Opublikowano 28 Lipca 2019 Panowie czy tu jest wszystko co potrzebuje do BFB Używane - 649 PLN, , - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Części samochodowe
Marcin13 Opublikowano 28 Lipca 2019 Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) Ogólnie jest wszystko tylko nie ma jednej gumy w uchwycie przez co moze lekko telepac... Edytowane 28 Lipca 2019 przez Marcin13
morelo Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) Widzę że nie ma dokupię lub dorobię coś, czy jeszcze mam coś dokupić ? Edytowane 29 Lipca 2019 przez morelo
rosati Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) Jestem po montażu zestawu z BEX`a. Post #368 zawiera wykaz części. Wszystko pasuje bez rzeźby. Jest ciasno bez ściągania pasa, robiłem bez kanału i podnoszenia auta. Przy okazji proponuje wyczyścić fabryczny IC SAI zostawione, uchwyt przykręca się do bloku silnika, są otwory. Mała uwaga - prawa kierownica powietrza z końcówką C do zderzaka zwykłego, z końcówką N do zderzaka S-Line. P.S. Wężyka idącego do DV nie zmieniałem na dłuższy, luźno da się ułożyć "stary". Edytowane 20 Października 2019 przez rosati
morelo Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Ja już dawno po modach w cabrio, lampę i filtr my wyjmowali, resztę wchodzi bez problemu od góry, co do kierownicy to nawet nie wiem jaką miałem ale do SLINE podeszło, ja SAI wywaliłem i cały ten zawór ustrojstwo, zaślepki gotowe na alledrogo
rosati Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Ja zrzuciłem zderzak i obie lampy bo czyściłem też lewy IC. Filtra nie ruszałem. Nie jest bardzo przystępnie ale dramatu też nie ma.
Mariox37 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 21.10.2019 o 08:54, morelo napisał: Ja już dawno po modach w cabrio, lampę i filtr my wyjmowali, resztę wchodzi bez problemu od góry, co do kierownicy to nawet nie wiem jaką miałem ale do SLINE podeszło, ja SAI wywaliłem i cały ten zawór ustrojstwo, zaślepki gotowe na alledrogo Hej. kiedyś myślałem żeby zakładać fmic ale w cabrio jest podobno mniej miejsca i ten z Częstochowy nie pasuje. Do garażu przed wakacjami wpadła nowa zabawka to audi musi być trochę po taniości . Były jakieś problemy przy zakładaniu ? ? szukam IC z BEX cały kpl. ale ceny z d*py ...wołają po 800zł za prawy w kpl. Muszę szukać może coś się trafi . Obecnie mi turbo umiera, będzie hybryda, to przy okazji też bym dał 2gi IC. Narazie jest program na 208KM wymieniony dolot, caly wydech przelot, wyprogramowana sonda i pompa Sai , wtryski z BEX, porządne świece, nawet fajnie to jeździ A jak u Ciebie ??? Zobaczymy może się uda znaleźć IC i ruszyć z tematem.
morelo Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Cześć Mariox37 Tak w cabrioo ciasno ale wkładają te FMIC ja jednak poszedłem w DSMIC i tak zostawię, 0 rezania obecnie mam 240KM ale w planach okolice 270KM jedni się śmieją inni pukają w głowę już niebawem pokaże kreski i logi dodatkowo w przyszłym roku planuje moje autorskie rozwiązanie rury łączącej dwa IC (ta od dołu) zamiast rury takiej byle jakiej, będzie Chłodnica rurowa o pojemności rury i wydajne chłodzenie np freonem, zobaczymy jeszcze co z tego wyjdzie Co do chłodnicy z bex 0 problemu ja kupiłem komplet nawet sai było kwota 700zł, tylko wypłucz posprawdzaj, umiera turbo dzwoń do TC-turbo P&P robią hybrydy na 300+ kasa ta sama co u PERUN czy GVG a turbo ma zapas i mniej grzeje powietrze. Do sprawdzenia szczelności dolotu, węży takie ustrojstwo sobie zrobiłem.
Mariox37 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Turbo juz założone z total turbo, hybryda wpadla + nowe przewody olejowe, rozrząd paski, pompa wspomagania, uszczelnienie, sprawdzenie smoka, czujnik poziomu oleju, ogólnie duży przegląd auta $ ?. Wtryski mam z bam, czekam na fmic jednak, tip zamówiony, wydechy puste, kat off, sai off, 2 sonda off. Zobaczę co z tego wyjdzie.
morelo Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 7 godzin temu, Mariox37 napisał: Turbo juz założone z total turbo, hybryda wpadla + nowe przewody olejowe, rozrząd paski, pompa wspomagania, uszczelnienie, sprawdzenie smoka, czujnik poziomu oleju, ogólnie duży przegląd auta $ ?. Wtryski mam z bam, czekam na fmic jednak, tip zamówiony, wydechy puste, kat off, sai off, 2 sonda off. Zobaczę co z tego wyjdzie. Czy kolega mógł by zrobić relacje foto z montażu FMIC w cabrio to rzadkość.
Mariox37 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Kolega Bartez80 fajnie to ogarnął i ja będę się posilkowal tymi fotkami od niego jak będzie trzeba wytne z połowę tej belki Może po świętach będzie montaż wszystkie graty już mam . IC to 550/240 Turbo juz oczywiście dmucha. Ale na starym programie więc bardzo delikatne śmigam. Edytowane 24 Grudnia 2019 przez Mariox37
Mariox37 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Mam wszystko juz założone, tip, IC, wtryski i nawet Oil Catch ale nie wiem czy drugi raz bym się zdecydował na centralny w cabrio. Dużo roboty z wycinaniem belki zderzaka, kratek a nawet halogena :). Zdecydowałem się na centralny bo okazyjnie kupiłem z rurami kpl. W cabrio jednak powinno się robić rury u fachowca i wszytko spawać bo miejsca bardzo malo. Tak jak to robił kolega Bartez80 prawa rura powinna iść odrazu do góry żeby wszedł halogen, te gotowe rury są za długie i za bardzo wychodzą do przodu. Tak czy siak jestem zadowolony z roboty choć się trochę naje... lem przy tym. Późnej dodam fotkę i sprawdzę jaka tem. Teraz panuje w dolocie. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez Mariox37
Wylye Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 Czy prawy IC w BEX da się zdjąć/wymienić jak ktoś tu pisał bez zdejmowania zderzaka (tylko reflektor i ślizg i euroosłona? Bo mam wrażenie że jest tam nieszczelność. Podpowie ktoś?
morelo Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 Nie wiem dokładnie jak jest w BEX ale ja montowałem prawy A4 Cabrio i zderzaka nie ruszałem, tylko filtr, reflektor oraz osłona z dołu plus kratka zderzaka
Wylye Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 Dzięki. za szybki feedback. Czy masz może wiedzę czy wersja UK intercoolera nada się do EU, bo tych angielskich mam pod "dostatkiem"
soul87 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 Pasuje, tutaj nie ma roznicy czy EU czy UK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się