nomad999 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 kolego cena taka bo trzeba plukac uklad caly, wymienic skraplacz, osuszacz i zawor rozprezny. Jesli ktos chce 2000 za te czynnosci(nowy skraplacz osusz zawor i regenerowana sprezarka) to wg mnie nie jest wygorowana cena. Ale musisz wyplukac uklad bez tego nowo zalozona sprezarka zassie stary syf(opilki) kt zostawila, wypuscila do ukladu stara zatarta sprezarka, szlag trafi nowa po 10 min. pozdrawiam ps nie znam nikogo w czestochowie, moglbym polecic kogos w mielcu ale to za daleko dla Ciebie chyba wiec nie pomoge w tej kwesti Witam. Również mam problem z zatartą sprężarką. Chętnie bym się dowiedział kogo możesz polecić w Mielcu, aby zrobił to dobrze i w miarę tanio. Chyba, że ktoś może zna dobry serwis we Wrocławiu? Koło Wrocławia w Kiełczowie gość wycenił mi na 2200 zł ( sprężarka 700, skraplacz 500 ( jakiś lepszy niby), filtr 110, robota 800) - (zatarta sprężarka, olej w układzie ) - zastanawiam się czy robić , jak się zdecyduję, to dam znać czy było warto.
bobasxx Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Skąd te ceny ? Ja też jestem w trakcie wymiany zatartej sprężarki: skraplacz NRF - 280 zł osuszacz BEHR - 76 zł dławik - 11 zł sprężarka - giełda Poznań, oryginał, używka, miesiąc gwarancji - 450 zł lub oryginał po regeneracji, 6 m-cy gwarancji - 600 zł (wybrałem pierwszy wariant) robota, płukanie układu + nabicie klimy - 400 zł
metik Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Skąd te ceny ? Ja też jestem w trakcie wymiany zatartej sprężarki: skraplacz NRF - 280 zł osuszacz BEHR - 76 zł dławik - 11 zł sprężarka - giełda Poznań, oryginał, używka, miesiąc gwarancji - 450 zł lub oryginał po regeneracji, 6 m-cy gwarancji - 600 zł (wybrałem pierwszy wariant) robota, płukanie układu + nabicie klimy - 400 zł ceny za części ok , tylko spytaj się czym i jakim płynem bedzie układ płukany ... bo cena za usługe smiesznie niska , zwłaszcza , ze parownik jest bardzo cieżko wypłukać .... chyba , że facet chce zarobić za cały dzien pracy tylko pare groszy
bobasxx Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Skąd te ceny ? Ja też jestem w trakcie wymiany zatartej sprężarki: skraplacz NRF - 280 zł osuszacz BEHR - 76 zł dławik - 11 zł sprężarka - giełda Poznań, oryginał, używka, miesiąc gwarancji - 450 zł lub oryginał po regeneracji, 6 m-cy gwarancji - 600 zł (wybrałem pierwszy wariant) robota, płukanie układu + nabicie klimy - 400 zł ceny za części ok , tylko spytaj się czym i jakim płynem bedzie układ płukany ... bo cena za usługe smiesznie niska , zwłaszcza , ze parownik jest bardzo cieżko wypłukać .... chyba , że facet chce zarobić za cały dzien pracy tylko pare groszy Twierdzi, że ma jakąś maszynę do płukania. A czym się powinno płukać ? A cena za robotę promocyjna, bo to taki dobry znajomy dobrego znajomego
FishBB Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Ja jestem swiezo po wymianie klimatyzacji po zatartej sprezarce i wycieku. U mnie wyszlo to tak: Części: Dławnik- 107,53 Osuszacz- 90 Chłodnica- 420 Sprężarka- 1300 Czynnik do klimatyzacji- 50 Robota: Czyszczenie ukladu- 350 Demontaz/montaz zderzaka- 150 Wymiana chłodnicy- 150 Wymiana kompresora- 250 Wymiana osuszacza- 100 Nabicie klimatyzacji- 150 Czyli razem: 3117,53 Do tego przy okazji: filtr kabinowy + wymiana- 121,83 + 30 Odgrzybienie ukladu- 100 W sumie 3369,36 Wszystkie czesci oczywiscie nowe a ceny za robocizne wyszczegolnione poniewaz naprawa byla robiona w salonie/serwisie Seata w Bielsku ktory zajmuje sie pogrwarancyjnym serwisem audi. Tam oddalem auto przez to ze podobno jako jedyni w okolicy maja sprzet zeby porzadnie wyczyscic caly uklad- tak przynajmniej uslyszalem od kilku mechanikow i gosci ktorzy nabijaja klimatyzacje...
Vassyli Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Pytanie mam z innej beczki , zakładał może ktoś klime na sprzęgle ? taką jak była w poprzednich modelach. Bo ta pompuje ciśnienie cały czas a tamte rozłączane były.
lucabianco Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Czy płukanie układu jest tak na prawdę konieczne? Pytam bo sam stoję przed tym dylematem.
razorsl Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Ja jestem swiezo po wymianie klimatyzacji po zatartej sprezarce i wycieku. U mnie wyszlo to tak: Części: Dławnik- 107,53 Osuszacz- 90 Chłodnica- 420 Sprężarka- 1300 Czynnik do klimatyzacji- 50 Robota: Czyszczenie ukladu- 350 Demontaz/montaz zderzaka- 150 Wymiana chłodnicy- 150 Wymiana kompresora- 250 Wymiana osuszacza- 100 Nabicie klimatyzacji- 150 Czyli razem: 3117,53 Do tego przy okazji: filtr kabinowy + wymiana- 121,83 + 30 Odgrzybienie ukladu- 100 W sumie 3369,36 Wszystkie czesci oczywiscie nowe a ceny za robocizne wyszczegolnione poniewaz naprawa byla robiona w salonie/serwisie Seata w Bielsku ktory zajmuje sie pogrwarancyjnym serwisem audi. Tam oddalem auto przez to ze podobno jako jedyni w okolicy maja sprzet zeby porzadnie wyczyscic caly uklad- tak przynajmniej uslyszalem od kilku mechanikow i gosci ktorzy nabijaja klimatyzacje... ceny z kosmosu... 120 zl za filtr kabinowy? Ja ostatnio kupowalem filtr z weglem za 65 zl.. Wymiana filtra 30zl? To jest 1 min roboty. Nabicie klimy olejem i czynnikiem teraz kosztuje 100 zl bynajmniej w Slupsku.
FishBB Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 No niestety takie ceny w aso seata... ale jak sprawdzalem po nr czesci filtr ktory tam dali to na allegro znalazlem chyba za ok 130. Co do kosztu wymiany filtra to bez komentarza bo wiem jak wyglada wymiana heh... Lucabianco jezeli miales zatarta sprezarke i syf z niej poszedl do ukladu to niestety musisz go wyczyścić. Jak tego nie zrobisz to po montażu nowych czesci ten syf zatrze ci nowy kompresor...
kinki Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 poszalałeś z tą wymianą w ASO, ale kto bogatemu zabroni
lucabianco Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 U mnie sprawa jest inna bo sprężarka nie była zatarta kompletnie. Trzymała ciśnienie i pracowała jak fabryka ale wałek był lekko skrzywiony i się przycinała na kilka chwil na starcie. Wysłałem do regeneracji i opiłków brak, tylko pełno szlamu w postaci starego zużytego oleju, który się osadzał tu i ówdzie. Muszę dobrze się przyjrzeć dla tego układu. Podejrzewam że opiłki będą stalowe, spróbuje magnesem neodymowym po rurkach pośmigać i zobaczę ile wyjmę tych opiłków. Jak będzie tego okruch to robię płukanie.
viechooo Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Prawda jest taka, że po zatarciu sprężarki i zasyfieniu opiłkami układu prędzej czy później sprężarka zatrze się na nowo. Chyba, że wymieni się cały układ, no może prócz przewodów. Ani parownika ani skraplacza w żaden sposób nie da się stu procentowo wypłukać, ze względu na budowę tych elementów. Są tam systemy kanalików i choćby tydzień płukał to wszystkiego nie wypłuka bo czy to ciecz czy gaz zawsze będzie szedł łatwiejszą dla niego drogą. Żadne kosmiczne technologie, żadne maszyny nie są w stanie tego wypłukać bo fizycznie jest to niemożliwe.
sciemamcz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Dziś odebrałem po zatarciu sprężarki: 1 sprężarka po regeneracji 12 m-cy gw. 750 2 chłodnica 320 3 osuszacz 110 4 dławik 20 5 płukanie 100 6 napełnienie 120 7 robota 280 suma: 1640 Mycie i sprzątanie gratis Dodam, że nie było żadnych objawów, przeglądy regularnie wszystko chodziło do samego końca na tip top i nagle podczas jazdy dwa szarpnięcia niezbyt mocne takie wyczuwalne i sprężarka rozjeba.. z dziurami w korpusie. Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez sciemamcz
metik Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Dziś odebrałem po zatarciu sprężarki: 1 sprężarka po regeneracji 12 m-cy gw. 750 2 chłodnica 320 3 osuszacz 110 4 dławik 20 5 płukanie 100 6 napełnienie 120 7 robota 280 suma: 1640 Mycie i sprzątanie gratis Dodam, że nie było żadnych objawów, przeglądy regularnie wszystko chodziło do samego końca na tip top i nagle podczas jazdy dwa szarpnięcia niezbyt mocne takie wyczuwalne i sprężarka rozjeba.. z dziurami w korpusie. hmmm ciekawa cena za to płukanie ... ja tak tanio fizycznie nie jestem w stanie tego zrobić ... najtańsze 5 litrowe płyny do płukania kosztują 100 zł .... 5 litrów idze na takie płukanie.... urządzenie niby filtruje do odzysku , ja jednak wole do każdego auta uzyć nowego płynu, płucze się odcinkami jak najkrótszymi , parownik osobno i tak samo każy przewód .... czasami to zajmuje cały dzień .... za 100 zł ??
sciemamcz Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Robiłem u znajomego więc rabat był na całość z góry ustalony na rozpisce z biura dostałem takie ceny na poszczególne elementy, wspomniał że płukanie normalnie 300 zł kosztuje jak było w rzeczywistości tylko on wie ale i tak wyszedł na swoje ogólnie na całość dał 12 m-cy gwarancji. Różnica w efektywności działania jest spora wystarczy kilka minut i jest pożądana temperatura po czym nawiewy na 3 kresce lekko utrzymują temp. Całość zrobiona w dwa dni, chłopaki robią to solidnie i raczej nie mają reklamacji, mam nadzieję że tak pozostanie. Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez sciemamcz
koper26 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam serdecznie, odgrzeję troche temat mam nadzieje że ktoś się odezwie. Ma ktoś do polecenia dobry zakład do naprawy klimy po zatarciu w okolicy Dębica- Mielec- Rzeszów- Tarnów? W Mielcu rok temu zawołali ponad 2tys w tym roku znalazłem na olx ofertę z Łańcuta gdzie Pan podał cenę 800zł za naprawę. Troche zaskoczyła mnie ta cena bo jeśli dobrze go zrozumiałem to w tym miałaby być sprężarka po regeneracji, osuszacz, olej płukanie, dławik + chłodnica 300. Zaskoczyła mnie ta cena zwłaszcza że sama sprężarka u tego Pana 450zł i daje na to gwarancję. Ktoś korzystał z takiej usługi w Łańcucie? Dla potomnych, nie słuchajcie, ze sama wymiana sprężarki i "płukanie" wystarczy, chyba że tylko na pół roku żeby sprzedać auto. Tak wygląda sprawa po takiej naprawie po roku użytkowania u pewnego fachowca z Mielca. Jeśli ktoś chciałby wiedzieć gdzie nie robić klimy w Mielcu to na priv pomogę: Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez koper26
zero Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Dnia 1.04.2017 o 11:14, koper26 napisał: Witam serdecznie, odgrzeję troche temat mam nadzieje że ktoś się odezwie. Ma ktoś do polecenia dobry zakład do naprawy klimy po zatarciu w okolicy Dębica- Mielec- Rzeszów- Tarnów? W Mielcu rok temu zawołali ponad 2tys w tym roku znalazłem na olx ofertę z Łańcuta gdzie Pan podał cenę 800zł za naprawę. Troche zaskoczyła mnie ta cena bo jeśli dobrze go zrozumiałem to w tym miałaby być sprężarka po regeneracji, osuszacz, olej płukanie, dławik + chłodnica 300. Zaskoczyła mnie ta cena zwłaszcza że sama sprężarka u tego Pana 450zł i daje na to gwarancję. Ktoś korzystał z takiej usługi w Łańcucie? Dla potomnych, nie słuchajcie, ze sama wymiana sprężarki i "płukanie" wystarczy, chyba że tylko na pół roku żeby sprzedać auto. Tak wygląda sprawa po takiej naprawie po roku użytkowania u pewnego fachowca z Mielca. Jeśli ktoś chciałby wiedzieć gdzie nie robić klimy w Mielcu to na priv pomogę: koper26 czy udało się już rozwiązać temat zatartej sprężarki? Jeśli tak to czy można wiedzieć gdzie i za ile? Ja również mam ten problem. Dzisiaj byłem u tego Pana z Łańcuta zbadać temat i rzeczywiście również podał mi takie ceny za naprawę i części. Pozostaje kwestia płukania układu, gdyż powiedział, że wykonuje to ręcznie... i tu się zastanawiam jak dokładnie to może zrobić.
majkel_majki Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Zapewne rozkręca układ na kawałki i płucze rurka po rurce. Dobra metoda tylko pracochłonna.
koper26 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Pewnie zostanę zbluzgany za odgrzewanie starego kotleta, ale myślę że moja opinia jest warta uwagi: 5 lat temu padła mi sprężarka i skorzystałem z usługi zakładu w Łańcucie ( pewnie wciąż na olx). Osoby które mają problem z raz zatarta sprężarką w a4 b6 pewnie są do dzisiaj i w tak starym aucie ogólnie jest problem natury "ekonomicznej" ponieważ w większości zakładów naprawa takiej klimatyzacji tak żeby działała to koszt 3tys. +. Co do regenerowanej sprężarki z Łańcuta: sprężarka regenerowana + nowy skraplacz i osuszacz. Pan płucze układ ale nie zdradza jak napewno nie rozbiera całego ukladu. Sprężarka regenerowana wydaje dźwięk trochę wkurzający coś jak lodówka. Po zrobieniu 100tys padła ale bez fajerwerków, nic się nie zablokowało tylko przestała sprężać. Rok temu wróciłem do zakładu w Łańcucie i zdecydowałem się na kolejną sprężarkę, zapytałem co się stało z tą starą. Właściciel przyznał że jego sprężarki wytrzymują właśnie takie 70-100tys km. Za te pieniądze założyłem kolejną, jednak za propozycja zakładu zrobiliśmy przeszczep sprężarki z Golfa V która podobno jest trwalsza. Modyfikacja wymagała jedynie przekucia węża (inna końcówka) sprężarka zrobiła kolejne 30tys, chłodzi, działa i nie wydaje żadnych dźwięków. Koszt całej zabawy mieści się w granicach zakupu i montażu używanej z nieznanego źródła. Temat odgrzałem ponieważ od lat jestem tym chamskim użytkownikiem który tylko szuka pomocy, a potem nie odpowiada ? ale myślę że taka opinia po paru latach użytkowania jest bardziej wartościowa niż "założyłem tydzień temu, narazie działa". Pozdrawiam
Krisu a4 b7 Opublikowano 1 Lipca 2022 Opublikowano 1 Lipca 2022 Dzisiaj i mnie spotkało w trasie... Chroboczenie ze sprężarki i brak chłodzenia. Po drodze wjechałem do miłego pana od klimatyzacji, próbował odratować ją odysając 140g gazu i ponownie napełniając gaz + olej. Dodam, że olej był mętny i spieniony. Jego diagnoza - zatarta sprężarka i brak reakcji po nabiciu. O dziwo po przejechaniu kilku kilometrów, sprężarka przestała hałasować. Wcześniej nie reagowała na wciśnięcie econ i cały czas hałasowała. Obecnie brak hałasu przy wciśniętym econ. Macie namiary na kogoś ogarniętego w Warszawie/Łomży, kto wiedziałby jak poprawnie zdiagnozować/naprawić? Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się