Lukasz_200616 Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) wszystko mi jedno jak to zrobią byle by to wszystko jakoś wreszcie działało. Edytowane 18 Maja 2015 przez Lukasz_200616
danielom Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 się śmiej , no ale fakt już wiem że synchro nie tylko zmienia synchro ale i coś więcej jednak ruszał już tego nie będę niech jest na 0, spadam bo już mnie głowa od tej wiedzy zaczyna boleć hej już wiem że winnym wysokiej korekcji jest pompowtrysk na cyl4 auto wylądowało u szpeca w dziedzinie diesli w żorach i po podmianie 4 z 3 korekcje się przeniosły, co z resztą potwierdziły testy pompowtrysków, pozostałe 3 są w dobrej kondycji i tylko ten jeden będzie regenerowany, jak już autko będzie poskładane to od razu wrzucę logi które mam nadzieje nie przekroczą w grupie 013 korekcji +-0,5 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Ktory taki fachowiec? Jak 6 rok spedzam przy TDI, nie ma takiego czlowieka w tym mieście Owocnego wydawania kasy
Lukasz_200616 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 będzie najwcześniej w poniedziałek zrobione, na razie jeżdżę zastępczym fiatem sieną od szwagra to jest moc
Pawel191 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) U mnie identyczna sytuacja. Również 4 wtrysk kuleje... Z tym, że jak mu zaleje Vervy to korekty są w okolicy 1,2 na 4 cylindrze (na zwykłym ON 2,2) Czekam z niecierpliwością na kolejny post xD Edytowane 23 Maja 2015 przez Pawel191
Lukasz_200616 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 jeszcze jedna ciekawostka zapomniałem o niej, podczas skanowania błędów w motorowni był błąd: 16688 - Cylinder 4 Misfire DetectedP0304 - 35-00 czyli jak się nie mylę wypadanie zapłonu
daros Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Błąd występuje jak się ma bardzo duże bipy lub jak jest słabe połączenie gniazdo PD - wtyczka.
Lukasz_200616 Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) wiec tak na dzień dzisiejszy auto mam u siebie ze starym wtryskiem, doszliśmy do wniosku że lepiej będzie kupić dobrą używkę aniżeli regenerować stary, czekamy więc aż trefi się naprawdę dobra sztuka bo jak na razie przetestowaliśmy 4 używki i nie spełniały naszych oczekiwań, przypomnę że po podmianie 3 z 4 korekcje się przeniosły więc winny jest na 100% wtryskiwacz, gniazda w dobrym stanie. jeśli macie jakieś dojścia lub znajomych którzy mają na sprzedaż wtryskiwacze piszcie na priv. Edytowane 30 Maja 2015 przez Lukasz_200616
daros Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Spróbuj u Czornego w Zawadzie (koło przejazdu kolejowego przed "Sandrą").
Lukasz_200616 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 niestety do dzisiaj nie udało się znaleźć odpowiednio dobrej używki, pozostaje więc chyba zaryzykować i oddać mój kulejący do regeneracji.
machina Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Dokładnie, i lepiej nie zwlekaj bo w skrajnych przypadkach można wypalić dziurę w tłoku jak wtrysk leje.
Lukasz_200616 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 w moim przypadku 4 wtrysk ponoć nie "leje" tylko jest przytarty czy coś tam i dlatego taka korekta na + ( wtrysk sprawdzany na maszynie cambox )
m1chal_p Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Podłączę się do tematu. Sytuacja z rana. 6.5 stopnia. Uruchamiam auto, czuć że nie załapaliło na wszystkie cylindry. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Któryś raz już miałem taką sytuację. W temperaturach minusowych pali od strzała. Po przejechaniu 2-3 kilometrów zgaszę silnik, po chwili pali bez zająknięcia. W tę zimę wpadł nowy akumulator i świece żarowe, bo na mrozach poniżej -10 stopni nierówno się uruchamiał. Sprawdziłem korekcje, po uruchomieniu na 3. cylindrze dawki lecą do ~1.35, w miarę upływania sekund spadają do ~0.3-0.5. Reszta dawek wzorowa. W sierpniu-wrześniu ubiegłego roku wymieniane były uszczelnienia pompowtrysków. Od października zaczęły się problemy. Co o tym sądzicie? Teraz inna sytuacja: po 6h postoju długo kręcił, zanim się uruchomił. Puścił dymka. Pochodził przez chwilę, następnie go wyłączyłem i uruchomiłem ponownie - od strzała.
lukaszooo Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Skoro uszczelnienia nowe to trzeba wymienic vacum pompe.
m1chal_p Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Vacuum pompa wymieniona na nową w ubiegłe lato, przed uszczelniaczami pompek. Edytowane 9 Lutego 2016 przez m1chal_p
Dawid K-ski Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Podłączę się do tematu. Sytuacja z rana. 6.5 stopnia. Uruchamiam auto, czuć że nie załapaliło na wszystkie cylindry. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Któryś raz już miałem taką sytuację. W temperaturach minusowych pali od strzała. Po przejechaniu 2-3 kilometrów zgaszę silnik, po chwili pali bez zająknięcia. W tę zimę wpadł nowy akumulator i świece żarowe, bo na mrozach poniżej -10 stopni nierówno się uruchamiał. Sprawdziłem korekcje, po uruchomieniu na 3. cylindrze dawki lecą do ~1.35, w miarę upływania sekund spadają do ~0.3-0.5. Reszta dawek wzorowa. W sierpniu-wrześniu ubiegłego roku wymieniane były uszczelnienia pompowtrysków. Od października zaczęły się problemy. Co o tym sądzicie? Teraz inna sytuacja: po 6h postoju długo kręcił, zanim się uruchomił. Puścił dymka. Pochodził przez chwilę, następnie go wyłączyłem i uruchomiłem ponownie - od strzała. Podłańczam się do tematu kolego moje audi ma ten sam problem rano gdy odpalam delikatnie rzuci pusci biały dymek i wszystko wraca do normy. Każde odpalenie w ciagu dniu nawet po 6-8godzinach wszystko bez zarzutu. Ktoś doświadczony pomoże? Edytowane 9 Lutego 2016 przez Dawid K-ski
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Sprawdziłem korekcje, po uruchomieniu na 3. cylindrze dawki lecą do ~1.35, w miarę upływania sekund spadają do ~0.3-0.5. Reszta dawek wzorowa. W sierpniu-wrześniu ubiegłego roku wymieniane były uszczelnienia pompowtrysków. Od października zaczęły się problemy. Co o tym sądzicie? A ja bym radził zajrzeć do uszczelniaczy na czwartej pompce , a w szczególności zainteresował bym się dolnym uszczelniaczem
Dawid K-ski Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Ktoś pomoże? Edytowane 9 Lutego 2016 przez Dawid K-ski
nik23 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Logi i pomiar ciśnienia na vacum, a najlepiej jak vacum sprawna to wyjmuj pompki i na stół do sprawdzenia
Dawid K-ski Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Mamy podobny problem lecz audi odpala tylko leniwie z rana. Na postoju kilku godzinnym nie ma żadnego problemu. Ktoś kumaty mi podpowiedział, żeby zacząć po kolei tzn. sprawdzić świece żarowe i opaski. Jestem amatorem w jaki sposób sprawdzić logi i pomiar ciśnienia na vacum?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się