KmK Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 tyle ze rekawem szybciej przerzucisz auto na drugi kierunek chyba ze masz 250km to moze gazem sie pobawic moc nie ma żadnego znaczenia, a już na pewno, aby przerzucić auto. Jak widać na filmiku kolegi Ryjeks, przenosi masę auta z tyłu na przód, uderzeniem w hebel, tym samym auto reaguje i zmienia kierunek. To jest właśnie to co wyśmiewasz, warto coś zrozumieć, zanim zaczniesz wprowadzać w życie.
Bieniek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 KmK opowiedz cos wiecej o takich szkoleniach. Najblizej mi chyba do wawy.CO jak za ile itp
variocustoms Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 W Poznaniu też są szkolenia Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
KmK Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 KmK opowiedz cos wiecej o takich szkoleniach.Najblizej mi chyba do wawy.CO jak za ile itp Akurat z Twojego regionu nie mam info co warte zachodu i kasy, spory wybór mają Ci z centralnej Polski, mają Wróbla i Jego klasyczną rozetę Rozeta Wrblewskiego - Rajdowa Szkoa Piotra Wrblewskiego Wróbel szkoli też na Ułeżu, ustawia próby, jak dobrze pamiętam chyba On dość mocno rozpropagował ten region. Jest też Andrzej Lenczowski Acceleration - Sport Driving School | Szkolenia kierowców | Szkolenia dla firm, kilka lat temu szkoleniowec SJS SJS - doskonalenie techniki jazdy, szkoła bezpiecznej jazdy, kurs bezpiecznej jazdy, eco driving, imprezy motoryzacyjne, jazda lamborghini, jazda porsche, prezenty motoryzacyjne, od jakiegoś czasu ma własną szkołę. SJS to początek zabawa i przygrywka, ale pokazują to co wydaje się oczywiste, a nie jest. SJS ma też opcję indywidualnego szkolenia, szkolili jakiś czas temu przynajmniej aktywni zawodnicy wyścigów. Tak jak pisze Vario, Poznań ma przecież tor i Profesora przecież i jak dobrze pamiętam On też szkoli. Koszty wszędzie warto pytać na bieżąco, temat się zmienia, ale nie aż tak. A dobrych miejsc do upalania mniejszych i większych jest pewnie kilkanaście jak nie dziesiąt w PL.
Buba Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Wiele dobrych opinii o Wróblu słyszałem. Cena 200-250zł chyba + swoje auto. Zapominacie że użycie ręcznego w Q wiąże się ze wciśnięciem sprzęgła co komplikuje sprawę. szybciej i łatwiej jest przerzucać masę jak na filmiku ryjeks. Dużo lepiej czuje się auto i nad nim panuje
Bieniek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Trzeba bedzie sie wybrac na jakies szkolenie:kox:
variocustoms Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Bieniek, mogę pogadać z Profesorem tj. Szwagierczakiem, szkoliłem się u niego , wiem, że Automobil Klub Wlkp robi zimowe szkolenia, byłem na takowym, tu masz stronkę www.aw.poznan.pl, tam są terminy szkoleń. Na Bednarach pod Poznaniem jest szkoła jazdy Zasady, Kuchar ma szkołę jazdy, jest w czym wybierać Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
melman_zyrafa Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Bieniek, też planuję- tak więc można by coś wykombinować? +Bonus Snow is not a hindrance - YouTube
melman_zyrafa Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Po nowym roku chetnie:grin: Chyba wiem o co Ci chodzi... Mam ten sam problem... :grin:
variocustoms Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Kuba Bielak ma chyba promocje na szkolenia www.akademia-bezpiecznej-jazdy.pl zakładka podaruj komuś szkolenie Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
miki Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zawsze kiedy słyszę o quattro to przypomina mi się ta reklama https://www.youtube.com/watch?v=swxa00zDY9E Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
szakal222 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Wiele dobrych opinii o Wróblu słyszałem. Cena 200-250zł chyba + swoje auto. Zapominacie że użycie ręcznego w Q wiąże się ze wciśnięciem sprzęgła co komplikuje sprawę. szybciej i łatwiej jest przerzucać masę jak na filmiku ryjeks. Dużo lepiej czuje się auto i nad nim panuje tylko moze powiedzmy ile kolega ma pod maska ,bo seryjnym 150 km jak w moim przypadku ciezko zrobic cos takiego
melman_zyrafa Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Masę z tyłu na przód to przerzucałem w 90-110 konnym golfie... Wystarczy odpowiednio hamulcem operować.
szakal222 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 no szczegolnie jak masz mieszana nawierzchnie ,syf plus troche asfaltu
melman_zyrafa Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 robiłem to na suchym asfalcie. Fakt, że zawias był twardy + poliuretan + 18' i prędkość znaczna (80+). Z Q powinno być łatwiej, trzeba tylko wyczuć moment kiedy dohamować i skręcić a fizyka zrobi resztę...
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Z Q powinno być łatwiej, trzeba tylko wyczuć moment kiedy dohamować i skręcić a fizyka zrobi resztę... owszem, najczęsciej w rowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się