Martin_Speed Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 no i w sumie tle na tema Chyba sie zdecyduje na te quattro bo srogie i sniezne zimy wracaja i sie przyda Q .Dzieki za odpowiedzi
grzes1150 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 130KM na b6 w quattro to troche mało. Masa i napęd robią swoje. Jak kiedyś z b5 AFN po lekkich modach się przesiadłem bo b6 quattro 163KM czułem lekki niedosyt ale po wymianie paru gratów i po programie już nie jest tak źle
valent Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Quattro to nie tylko napęd.. to styl życia
Kowi87 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Przewaga Q zaczyna sie powyzej 200km auto o mniejszej mocy ma o polowe wieksze straty na kołach niz oska o tej samej mocy ale oska w zimie nie poszalejesz bo co na recznym? wysłane snickersem
valent Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ale oska w zimie nie poszalejesz bo co na recznym? Tylna ośka tez ośka więc: Po co jeździć na ręcznym jak można dać w piz*ę Ale zakładając że ośka jest za***ista to Q jest za***iste x2
Kowi87 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ale tylnej ośki nie ma w A4:banan:a przednim inwalidą to nie zabawa, fajnie jak by była przekładania w A4 jak to było w C4, na lato było by to dobre dla poprawienia osiagów w napedzie 4x4
pastaldo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ale tylnej ośki nie ma w A4:banan:a przednim inwalidą to nie zabawa, fajnie jak by była przekładania w A4 jak to było w C4, na lato było by to dobre dla poprawienia osiagów w napedzie 4x4 O jakiej przekadni w C4 piszesz? o co biega?
Kowi87 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ale tylnej ośki nie ma w A4:banan:a przednim inwalidą to nie zabawa, fajnie jak by była przekładania w A4 jak to było w C4, na lato było by to dobre dla poprawienia osiagów w napedzie 4x4 O jakiej przekadni w C4 piszesz? o co biega? PRZEŁĄCZNIK WŁĄCZNIK QUATTRO AUDI A6 C4 100 (3080972780) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. miałes regulowany rozdział mocy w jakimś stopniu
AKWAMARYN_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 to jest przełacznik blokada tylnego mostu ( dyfra) hmmmmm tak ze zadnego podzialu mocy tym nie jestes w stanie zrobic. Dodam ze wczesniejsze wersje 100-tek maily 2 takie guziczki na przod i tyl= czołg .
Kowi87 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 no ale w efekcie było tak że na tył dawało wiecej mocy, widziałem w starym S6 koleszka jak wystartował ze skrętem to wyraźne tył dawał moc
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Kowi, ta blokada jest pneumatyczna i działa tylko do 25km/h potem sie rozłacza lepszym wyjściem jest zapodanie takiego cuda na tył: http://www.turbopacs.com/images/pr228quaife-automatic-torque-biasing-differential-01.jpg ale kosztuje w ...uj ---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 14:54 ---------- Search: Cars, A4, Audi, Differentials - Quaife Engineering
AKWAMARYN_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 EDL czyli powszechna blokada rozłancza sie przy 40km/h ale jak jest ktos sprytny na fest to znajdzie przewod odpowiadajacy za jego rozłaczenie (licznik) to moze i przy stówce latac na owej blokadzie, a te bajerki co sa znacznie drozsze to wg mnie pospolita szpera:)
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 z tą małą różnicą że Quaifa nie rozerwiesz jak zwykłą przekładnie planetraną z blokadą
AKWAMARYN_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 a po co go rozdzielac nie koliduje on podczs normalnego uzytkowania, wiadomo jak ktos zaklada taki bajer to nie po to zeby jezdzic do roboty i spowrotem. p.s Chyba ze ma ktos taki podjazd jak ja ze juz w tym sezonie na musialem 2 ubierac lancuchy pomijajac zakolcowane opony i oczywiscie quattro.
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 oczywiście że wszystko zalezy od tego gdzie sie mieszka i jakie są warunki klimatyczne ja zawsze lubie byc ubezpieczony i mam to cholerstwo na tylnej osi dzieki temu urzadzeniu łatwiej wygrzebac sie z gó....a naped jest cały czas przenoszony na dwa koła bez wzgledu na to czy jedziesz prosto czy skręcasz poniewaz jest to Tor-Sen
AKWAMARYN_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ile zaplaciłes za to ustrojstwo? na przod tez mozna zakladac?
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 w tym linku w którym wrzuciłem są mechaznizmy na przód i tył ja miałem z innego auta, zapłaciłem 550zl plus 250zł za tylny dyfer skłądałem sam
Kowi87 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Jeśli chodzi o modyfikacje napędu, tu jest fajny mod DIY: B5 S4 4:1 center differential modification like StaSIS/JHM
AKWAMARYN_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Hmmm z tego co widać to chłop zrobił 4;1 czyli 75 mocy idzie na tył a 25 poprzez zastosowanie podkladek (hamulca) co za tym idzie auto robi sie jak tylno napedowka z lekkim wskazamiem na przednia os . Bajer dobry tylko czy nie idzie w kierunku BMW? jak isc po bandzie to załozyc szpery na 4 koła blokady na 2 osie i oczywiscie stajnia o mocy min.250kucy Tylko czy nie taniej by wyszlo kupic subaru impreze sti typ R ktora ma to seryjnie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się