Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biało biało, czyli na co komu ... quattro :)


T-żółw

Rekomendowane odpowiedzi

no i w sumie tle na tema :) Chyba sie zdecyduje na te quattro bo srogie i sniezne zimy wracaja i sie przyda Q .Dzieki za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

130KM na b6 w quattro to troche mało. Masa i napęd robią swoje.

Jak kiedyś z b5 AFN po lekkich modach się przesiadłem bo b6 quattro 163KM czułem lekki niedosyt ale po wymianie paru gratów i po programie już nie jest tak źle :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewaga Q zaczyna sie powyzej 200km auto o mniejszej mocy ma o polowe wieksze straty na kołach niz oska o tej samej mocy ale oska w zimie nie poszalejesz bo co na recznym? :D

wysłane snickersem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale oska w zimie nie poszalejesz bo co na recznym? :D

Tylna ośka tez ośka więc: Po co jeździć na ręcznym jak można dać w piz*ę :grin:

Ale zakładając że ośka jest za***ista to Q jest za***iste x2 :dancing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tylnej ośki nie ma w A4:banan:a przednim inwalidą to nie zabawa, fajnie jak by była przekładania w A4 jak to było w C4, na lato było by to dobre dla poprawienia osiagów w napedzie 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tylnej ośki nie ma w A4:banan:a przednim inwalidą to nie zabawa, fajnie jak by była przekładania w A4 jak to było w C4, na lato było by to dobre dla poprawienia osiagów w napedzie 4x4

O jakiej przekadni w C4 piszesz? o co biega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tylnej ośki nie ma w A4:banan:a przednim inwalidą to nie zabawa, fajnie jak by była przekładania w A4 jak to było w C4, na lato było by to dobre dla poprawienia osiagów w napedzie 4x4

O jakiej przekadni w C4 piszesz? o co biega?

PRZEŁĄCZNIK WŁĄCZNIK QUATTRO AUDI A6 C4 100 (3080972780) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

miałes regulowany rozdział mocy w jakimś stopniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest przełacznik blokada tylnego mostu ( dyfra) hmmmmm tak ze zadnego podzialu mocy tym nie jestes w stanie zrobic. Dodam ze wczesniejsze wersje 100-tek maily 2 takie guziczki na przod i tyl= czołg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale w efekcie było tak że na tył dawało wiecej mocy, widziałem w starym S6 koleszka jak wystartował ze skrętem to wyraźne tył dawał moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi, ta blokada jest pneumatyczna i działa tylko do 25km/h potem sie rozłacza

lepszym wyjściem jest zapodanie takiego cuda na tył:

http://www.turbopacs.com/images/pr228quaife-automatic-torque-biasing-differential-01.jpg

ale kosztuje w ...uj :facepalm:

---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 14:54 ----------

Search: Cars, A4, Audi, Differentials - Quaife Engineering

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDL czyli powszechna blokada rozłancza sie przy 40km/h ale jak jest ktos sprytny na fest to znajdzie przewod odpowiadajacy za jego rozłaczenie (licznik) to moze i przy stówce latac na owej blokadzie, a te bajerki co sa znacznie drozsze to wg mnie pospolita szpera:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą małą różnicą że Quaifa nie rozerwiesz jak zwykłą przekładnie planetraną z blokadą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co go rozdzielac nie koliduje on podczs normalnego uzytkowania, wiadomo jak ktos zaklada taki bajer to nie po to zeby jezdzic do roboty i spowrotem.

p.s Chyba ze ma ktos taki podjazd jak ja ze juz w tym sezonie na musialem 2 ubierac lancuchy pomijajac zakolcowane opony i oczywiscie quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że wszystko zalezy od tego gdzie sie mieszka i jakie są warunki klimatyczne

ja zawsze lubie byc ubezpieczony i mam to cholerstwo na tylnej osi

dzieki temu urzadzeniu łatwiej wygrzebac sie z gó....a

naped jest cały czas przenoszony na dwa koła bez wzgledu na to czy jedziesz prosto czy skręcasz

poniewaz jest to Tor-Sen :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym linku w którym wrzuciłem są mechaznizmy na przód i tył

ja miałem z innego auta, zapłaciłem 550zl plus 250zł za tylny dyfer

skłądałem sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest mechanizm miedzyosiowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm z tego co widać to chłop zrobił 4;1 czyli 75 mocy idzie na tył a 25 poprzez zastosowanie podkladek (hamulca) co za tym idzie auto robi sie jak tylno napedowka z lekkim wskazamiem na przednia os . Bajer dobry tylko czy nie idzie w kierunku BMW? jak isc po bandzie to załozyc szpery na 4 koła blokady na 2 osie i oczywiscie stajnia o mocy min.250kucy :) Tylko czy nie taniej by wyszlo kupic subaru impreze sti typ R ktora ma to seryjnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...