sajmon136 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Panowie takie pytanko czy zaciski Brembo z Audi A7 2015r to są takie same jak w Q5? sprawdziłem tarcza taka sama 345mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Według Etki są takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpan Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Czy te prowadnice klocków powinno się smarować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 7 minut temu, piotrpan napisał: Czy te prowadnice klocków powinno się smarować ? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 7 godzin temu, piotrpan napisał: Czy te prowadnice klocków powinno się smarować ? tylko jarzm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l2k2 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Hej. Parę postów wcześniej padło pytanie o przednie zaciski 345mm z A6 C7 (o numerze 4G0105 AL + 4G0106 AL). Wie ktoś czy podchodzą one p&p do B8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 10 godzin temu, l2k2 napisał: Hej. Parę postów wcześniej padło pytanie o przednie zaciski 345mm z A6 C7 (o numerze 4G0105 AL + 4G0106 AL). Wie ktoś czy podchodzą one p&p do B8? jo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l2k2 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Świetnie, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stn Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) Czy zacisk ori z 320 z przeróbką na tarczę 345 (zestaw s4 - jarzmo + tarcza) podejdzie pod fele 17" ET37? Wzór felgi ten: Edytowane 17 Lipca 2018 przez Stn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 2 godziny temu, Stn napisał: Czy zacisk ori z 320 z przeróbką na tarczę 345 (zestaw s4 - jarzmo + tarcza) podejdzie pod fele 17" ET37? Wzór felgi ten: wejdzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stn Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hamulus Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Cześć. Ma ktoś z Was do sprzedania jarzma z s4 do a4 b8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Panowie warto zmieniać zacisk w b8 320mm na brembo 4 tłoki? Znaczna będzie różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 30 minut temu, Kodzak33 napisał: Panowie warto zmieniać zacisk w b8 320mm na brembo 4 tłoki? Znaczna będzie różnica? Zmieniaj na 356mm będzie roznica duza. 320 i 345 ma nawet ten sam klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 21 godzin temu, Hamulus napisał: Cześć. Ma ktoś z Was do sprzedania jarzma z s4 do a4 b8? Mam przednie zaciski z poliftowej esy w bdb stanie po niskim przebiegu. Same jarzma to ciezka sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hamulus Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Potrzebowałbym komplet na tył i przód, bo teraz mam 320 w swoim allroadzie i przyszedł czas na wymianę. Co ciekawe, jestem pod wrażeniem ile orginalne tarcze wytrzymały - 145 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Kodzak33 napisał: Panowie warto zmieniać zacisk w b8 320mm na brembo 4 tłoki? Znaczna będzie różnica? 4tloki owszem ale 345mm jak chcesz to mam 4tkoki 320mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 1 minutę temu, Dev napisał: 4tloki owszem ale 345mm jak chcesz to mam 4tkoki 320mm To ten sam zacisk idzie pod 320 i 345 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Hamulus napisał: Potrzebowałbym komplet na tył i przód, bo teraz mam 320 w swoim allroadzie i przyszedł czas na wymianę. Co ciekawe, jestem pod wrażeniem ile orginalne tarcze wytrzymały - 145 tyś. Mam przód i tył 356mm i 330mm u siebie mam to samo zalozone. Hamuje bardzo dobrze. 50 minut temu, Kodzak33 napisał: To ten sam zacisk idzie pod 320 i 345 ? Zacisk ten sam inne jarzmo ale klocek ten sam roznica jest tylko w tarczy wiekszej. Jeżeli chodzi o zacisk S4 Brembo 320 a 345 to wizualnie prawie taki sam zacisk. Osobiście przerobiłem już wszystkie zacisi w b8 2.0TDI i 3.0TDI które podchodzą P&P bez zadnych przerobek. Więc coś tam na ten temat moge powiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 7 godzin temu, Gibons napisał: Mam przód i tył 356mm i 330mm u siebie mam to samo zalozone. Hamuje bardzo dobrze. Zacisk ten sam inne jarzmo ale klocek ten sam roznica jest tylko w tarczy wiekszej. Jeżeli chodzi o zacisk S4 Brembo 320 a 345 to wizualnie prawie taki sam zacisk. Osobiście przerobiłem już wszystkie zacisi w b8 2.0TDI i 3.0TDI które podchodzą P&P bez zadnych przerobek. Więc coś tam na ten temat moge powiedziec. Dzięki za info. Dla podsumowania zacisk z 3.0 tdi jest taki sam jak w s4? Czy duża różnica będzie w hamowaniu między zaciskiem 3.0 tdia tym brembo 320mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się