Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, kamil2222 napisał(a):

Cześć, obecnie mam na przodzie hamulce 314/25 typ ATE tył 300 mm. Zastanawiam się nad swapem na razie tylko na przodzie. Lepiej będzie iść w 320 mm czy od razu zmienić na 345mm ? 

 

pakuj od razu 345 a z czasem 330 na tył

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź, czyli do wymiany zaciski, jarzma ,klocki, tarcze reszta P&P? Przy 345 z przodu i 300 z tyłu nie będzie się nic działo przy hamowaniu z powodu takiej dysproporcji? 

Opublikowano

tak, wszystko P&P, wymien od razu przewody elastyczne

nie, nic sie nie stanie jak bedziesz miec 345/300

Opublikowano (edytowane)

W felgę 18 cali wejdą, ABS koduje się jakoś na większe heble ?

Edytowane przez kamil2222
Opublikowano

wejdzie, nic nie kodujesz

Opublikowano

Cześć wszystkim. 

 

Mam a4 2.0tfsi po lifta z usa. Siedzą tam najpewniej hamulce 320 na przodzie. Nie zamierzam podnosić mocy ale chciałbym, żeby to lepiej hamowało. 

Zmiana na 345 coś pomoże? Przeczytałem sporo tego tematu i wygląda na to, że zmieniam jarzma na takie od s4 (mogą być twr z allegro?) i tarcze tylko. Jest to coś co kosztowo mógłbym zrobić, ale czy to ma sens? 

Podkreślam. Nie chcę zwiększać mocy. Tylko lepiej hamować bez zbędnie dużych kosztów. 

 

Pozdro! 

Opublikowano
19 godzin temu, Mike921 napisał(a):

Cześć wszystkim. 

 

Mam a4 2.0tfsi po lifta z usa. Siedzą tam najpewniej hamulce 320 na przodzie. Nie zamierzam podnosić mocy ale chciałbym, żeby to lepiej hamowało. 

Zmiana na 345 coś pomoże? Przeczytałem sporo tego tematu i wygląda na to, że zmieniam jarzma na takie od s4 (mogą być twr z allegro?) i tarcze tylko. Jest to coś co kosztowo mógłbym zrobić, ale czy to ma sens? 

Podkreślam. Nie chcę zwiększać mocy. Tylko lepiej hamować bez zbędnie dużych kosztów. 

 

Pozdro! 

Rob porządnie albo wcale 

Opublikowano
21 godzin temu, Mike921 napisał(a):

Cześć wszystkim. 

 

Mam a4 2.0tfsi po lifta z usa. Siedzą tam najpewniej hamulce 320 na przodzie. Nie zamierzam podnosić mocy ale chciałbym, żeby to lepiej hamowało. 

Zmiana na 345 coś pomoże? Przeczytałem sporo tego tematu i wygląda na to, że zmieniam jarzma na takie od s4 (mogą być twr z allegro?) i tarcze tylko. Jest to coś co kosztowo mógłbym zrobić, ale czy to ma sens? 

Podkreślam. Nie chcę zwiększać mocy. Tylko lepiej hamować bez zbędnie dużych kosztów. 

 

Pozdro! 

 

Zrób przód 345 a tył 330

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał(a):

 

Zrób przód 345 a tył 330

Do przodu wystarczą tylko jarzma i tarcze, tak? A na tył co potrzebuje? 

Numery jarzm na przód sprawdzę pewnie w etka, nie? 

Opublikowano
2 minuty temu, Mike921 napisał(a):

Do przodu wystarczą tylko jarzma i tarcze, tak? A na tył co potrzebuje? 

Numery jarzm na przód sprawdzę pewnie w etka, nie? 

 

Na tył musisz mieć zaciski jarzma tarcze oraz klocki bo blaszki do nich są inne jak do tego co masz teraz

Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał(a):

 

Na tył musisz mieć zaciski jarzma tarcze oraz klocki bo blaszki do nich są inne jak do tego co masz teraz

Dzięki bardzo, zacznę sobie składać zestaw od przodu, później tył i założę wszystko. Dzięki jeszcze raz. 

Opublikowano

Witam 

Mam pytanko zmieniłem przednie zaciski oraz tylne 

Przód A6 c7 356mm

Tyl s4 330mm

Jakie Klocki najlepiej założyć cena jakość 

Żeby poprawić jeszcze hamulce 

Jakieś EBC, ferodo Racing, galfer lub coś tańszego ale równie dobrego 

 

 

Opublikowano
44 minuty temu, 2.0Quattro napisał(a):

Witam 

Mam pytanko zmieniłem przednie zaciski oraz tylne 

Przód A6 c7 356mm

Tyl s4 330mm

Jakie Klocki najlepiej założyć cena jakość 

Żeby poprawić jeszcze hamulce 

Jakieś EBC, ferodo Racing, galfer lub coś tańszego ale równie dobrego 

 

daj na tył 356/22

Opublikowano
9 godzin temu, 2.0Quattro napisał(a):

Witam 

Mam pytanko zmieniłem przednie zaciski oraz tylne 

Przód A6 c7 356mm

Tyl s4 330mm

Jakie Klocki najlepiej założyć cena jakość 

Żeby poprawić jeszcze hamulce 

Jakieś EBC, ferodo Racing, galfer lub coś tańszego ale równie dobrego 

 

 

Poczytaj w odpowiednim do ego temacie

 

 

Opublikowano

Dav-a po co z tyłu aż takie wielkie tarcze? 

Byłem ostatnio na przeglądzie to gość zainteresował się hamulcami i mówił że tył hamuje u mnie lepiej jak w nie jednym aucie przód 😀

Wszędzie zalecacie taki set a teraz znów inne wymysły 😀

Opublikowano
2 godziny temu, 2.0Quattro napisał(a):

Dav-a po co z tyłu aż takie wielkie tarcze? 

Byłem ostatnio na przeglądzie to gość zainteresował się hamulcami i mówił że tył hamuje u mnie lepiej jak w nie jednym aucie przód 😀

Wszędzie zalecacie taki set a teraz znów inne wymysły 😀

 

sam jezdze na 356/356 wiec wiem co i jak

Opublikowano

O niby z czego zacisk do tyłu? 

Bo pod zacisk z s4 nie wejdzie przecież 

Opublikowano
4 godziny temu, 2.0Quattro napisał(a):

O niby z czego zacisk do tyłu? 

Bo pod zacisk z s4 nie wejdzie przecież 

Jarzmo zmieniasz na z S6 C7 

Opublikowano
6 godzin temu, H4mm3R napisał(a):

Jarzmo zmieniasz na z S6 C7 

 

i tarcze

Opublikowano
7 godzin temu, Dev napisał(a):

 

i tarcze

I osłony:przebiegly:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...