jedrekx Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) nie wygląda tak źle, chociaż baloniasto.. aż tak duża różnica w komforcie między profilem 35, a 40? bo mi się jeździ dobrze i wygodnie na 35 i trybie dynamic Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez jedrekx
andynl Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 aż tak duża różnica w komforcie między profilem 35, a 40? Mam u siebie zimę 40 a lato 35 i powiem Ci że różnica jest aczkolwiek nie ma jakiejś tragedii, choć z drugiej strony to ciężko porównywac oponę zimową do letniej
Ogi Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Wroce, zobacze na zywo jak mi sie nie bedzie podobac to najwyzej kupie drugi komplet opon , jak mnie nei bedzie to moja bedzie smigac na 40 a jak bede to 35 . Kupilem 40 bo mnie ludzie nastraszyli ze na 20 to sie nie da jezdzic u nas itp. dodatkowo jak zasowalem na 19stkach z orginalenym profilem to bylo idealnie jesli chodzi o komfort, na 20" jakby nie patrzec jest mniej tej gumy wiec nie chcialem ryzykowac. A co do mycia to mam znajomego ktory wpada od czsu do czasu i sie pastwi nad lakierem ale przy obecnej pogodzie nie ma to sensu . Teraz pytanie brzmi co dalej jesli chodzi o mody ?? Jakies propozycje ?
Gibons Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Wiesz może jaką tam masz tarcze ile mm ? z przodu
Ogi Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 przeżyła ?? Przeżyła ale cierpi katusze teraz hehehe . Dobrze ze tak lekko i przód Prawdopodobnie skonczy sie na polerce i nie bedzie sladu - oby . Wiesz może jaką tam masz tarcze ile mm ? z przodu srednica 356mm
Gibons Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 a ile tłoczków ? wiesz może ? zastanawiam się czy by to siadło do b8
Ogi Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 Wydaje mi się ze 2 tłoczki są tylko, wiec gra niewarta świeczki, choć reki nie dam sobie za to uciąć.
piotrekb_tt Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Masz pewnie heble te same co w 3.0bitdi bo tam tez sa 356mm i również dwa tłoki. Nie jest to taka zla opcja do b8, jesli oczywiacie pasuja. Na pewno lepsze rozwiazanie niz jednotlokowe zaciski z tarcza 350 z s4 b8. Robile małe rozeznanie i taki zestaw na 90 proc siada na zwrotnice w naszych b8 PnP. Sorry za OT ;-)
Ogi Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 Masz pewnie heble te same co w 3.0bitdi bo tam tez sa 356mm i również dwa tłoki. Nie jest to taka zla opcja do b8, jesli oczywiacie pasuja. Na pewno lepsze rozwiazanie niz jednotlokowe zaciski z tarcza 350 z s4 b8. Robile małe rozeznanie i taki zestaw na 90 proc siada na zwrotnice w naszych b8 PnP. Sorry za OT ;-) Nie ma problemu wsumie to zaden OT . A jeszcze w temacie hamulcow to do A6 3.0TFSI sa 3 rozne opcje w zaleznosci od oznaczenia nadowozia, sa tarcze 320mm, 340mm i wlasnie 356mm nie mam pojecia od czego to zalezy jaki zestaw montuja.
piotrekb_tt Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Masakra. Jak mozna do ponad 300 konnej limuzyny o wadze prawie 2 ton dac jednotloczkowe zaciski z tarcza 320mm? Taki zestaw w o polowe lzejszym golfie GTI byl gówno wart a co mowic w A6...
snajper1998 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 A jeszcze w temacie hamulcow to do A6 3.0TFSI sa 3 rozne opcje w zaleznosci od oznaczenia nadowozia, sa tarcze 320mm, 340mm i wlasnie 356mm nie mam pojecia od czego to zalezy jaki zestaw montuja. w c6 wieksza tarcze miało się w s-linie (tylko nie wiem czy zew czy wew o tym decydował), moze tu podobnie
stifii Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Niekoniecznie w S-Line, ja miałem S-Line zewn, a nie miałem większych tarcz. Także ktoś musiał odklikać przy konfigu Edytowane 12 Maja 2016 przez stifii
BeyerBrown Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Wydaje mi się, że pakiet wewnętrzny daje najwięcej pro-sportowych dodatków (zawias sportowy, fotele ala kubełki itp.), zewnętrzny tylko upiększa auto Tak przynajmniej to działało w przypadku A4 B6/B7. Z tym, że tam nie dawano większych hamulów nawet w opcji; możliwe jednak, że w przypadku nowych konstrukcji panowie z Ingolstadt zrozumieli w końcu, że seryjne spowalniacze nie pasują do auta z zawieszeniem o sportowych aspiracjach Edytowane 13 Maja 2016 przez BeyerBrown
przemek530d Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 elegancka fura i super kreski orientujesz się czy przy modzie "większy IC wodny" CS zrobił odseparowany obieg płynu poprzez dołożenie dodatkowego zbiorniczka wyrównawczego ?? zdjęcie pod maską tez by pomogło a tarcze 320mm to pchali pewnie tylko do np. 2.0tdi (mowa o c7), więcej kucy większe heble
Ogi Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Opublikowano 29 Maja 2016 Zdjecei pod maska nic nie da bo wsyzstko jest pieknei schowane , ale na 100% nie ma dodatkowego zbiorniczka wyrównawczego. Z tymi heblami to 320,340 i 356 montowali do silnika 3.0tfsi . Wlasnie mi jakis skur..... ukradl kratki przedniego zderzaka w Sopocie. Rece opadają.....
andynl Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Wlasnie mi jakis skur..... ukradl kratki przedniego zderzaka w Sopocie. Rece opadają..... Może będą na sprzedaż Polska taki tu klimat mamy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się