bjoern Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, Audi w moich rękach od początku czerwca 2015 i powoli coś tam działam - Marka: Audi - Model: A4 B6 Quattro - Rok produkcji: 2004 - Przebieg 204400 - Kolor: LZ5J - Pojemność: 1781ccm - Moc: 163 KM - Silnik: BFB - Wyposażenie: S-line Interior + Zawieszenie 1BV +skrzynia 6B +tempomat +ESP +pakiet oświetlenia (burdelówki w suficie i klamkach, po otwarciu drzwi podświetlenie nóg, podłoża pod drzwiami + lampki ostrzegawcze) +półskórzana tapicerka ze środkiem w materiale "speed", regulowane elektrycznie lędźwie, manualnie wysokość, kąty pochylenia siedziska i oparcia, wysuwane podudzie) +Full FIS +ciemna podsufitka +dekory szczotkowane aluminium +podłokietnik przód, tył +climatronic dwustrefowy Wymieniłem chyba to co najlepsze, jak się coś przypomni to dopisze -Plany początkowe >Ogarnąć front (auto po przygodzie z sarną, połamane sporo plastików w pasie przednim i przy lampach, zderzak do malowania/wymiany, maska do spasowania) >Lewy przedni błotnik do wymiany (obydwie przygody poprzedniego właściciela) >nowe żarówki na przód, żółte w długie, mają pasować do halogenów, które okleję na żółto, postojówki i mijania białe >zamówiona kratka zderzaka lewa, zdjęta środkowa z chromem do czyszczenia, montaż tablicy przedniej bez ramki >pranie środka -Plany dalsze >pełen przelot: DP 2,75"->2,5" -> OEM 2,17", końcowe tłumiki przelotowe Proex >S-line zewnętrzny (tył kupiony) >gwint (leży w garażu) >korekta lakieru >program + LC, >FMIC >RNS-D (E jest za drogie a mi do szczęścia nie potrzebne) Foty zaraz po zakupie -Eksploatacja +kompletny rozrząd z pompą wody z metalowym wirnikiem(Ruville, INA, Conti) +poduszki silnika L+P +pasek wielorowkowy + napinacz +płyn chłodniczy G12+ +olej Valvoline VR1 5W50+komplet filtrów Knecht +odgrzybiona klima +drążki + końcówki MOOG + geometria, zbieżność +bagnet pomiarowy oleju (stary połamany) +wyważone zimówki, zniknęło bicie przy 160kmh, zakupione letnie kapcie +wymienione wahacze LT na używki w dobrym stanie+geometria +serwis hamulców P+T, malowanie zacisków, przód nowe klocki i gumki prowadnic, przetoczone tarcze +tylne błotniki i nadkola zabezpieczone bitexem -Modyfikacje: +ciemne wszystkie szyby (po poprzednim właścicielu) +Mały detailing - Prickbort, Shiny Garrage Iron Off, glinka Vallet Pro Yellow, Cleaner Dodo Juice Lime Prime, Poorboy's AIO, Wosk Collinite 476s Lakier ma sporo odprysków i holosów ale chociaż jest w pełni doczyszczony, korekta przyjdzie z czasem +usunięty hak, wyczyszczona klapa z nalepki, naprawione oświetlenie tablicy i wymienione na ledowe +felgi 18" 8,5j ET 35 (nie znam modelu, wyglądają jak z Mercedesa, od środka wpis Made in Germany) + opony 205/45 Dunlop Sport Maxx co zostały z golfa, naciąg w miarę, mi odpowiada póki co :bajer: Kilka pozostałych zdjęć prezentujących stan obecny Mały aktual 23/08/2015 Serwis hamulców, przód przetoczony + nowe klocki, gumki i zaślepki prowadnic, smar do prowadnic, niestety lewa strona dziwnie hałasuje przy hamowaniu, tarcze dam jeszcze raz komuś innemu do toczenia a jak nie to czeka mnie zakup nowych :/ Tarcze i osłony P+T wyczyszczone z rdzy i pomalowane na srebrno, zaciski tak samo, pomalowane w kolor nadwozia tylne błotniki zabezpieczone bitexem, wyjęte pseudo nadkola z materiału, wyczyszczone i również pomalowane bitexem na zewnątrz i wewnątrz, żeby nie chłonęły wody Z przodu wywalona ramka i tablica na taśmę, halogeny na żółto, doszła brakująca kratka zderzaka, maska i lampy spasowane Z tyłu z lewej wymieniony komplet wahaczy na używkę w dobrym stanie, poprzedni właściciel musiał w coś walnąć :/ zrobiona geometria i założone dystanse 8mm W środku trochę przejechane Saphirem zamówione nowe dywaniki A z tego co nie widać to wspawana nowa plecionka wydechu bo stara się zerwała i wywalony tłumik środkowy, czekam teraz za zamówieniem grupowym na downpipe z forum :satan: Na razie zrobione rzeczy podstawowe i można śmigać, prawie 100KM więcej niż w golfie cieszy ogromnie :satan: Plany to na razie ogarnianie po poprzednim właścicielu oraz jakieś mniejsze modyfikacje oraz uzupełnianie brakujących elementów :helm: Pozdro! Edytowane 7 Grudnia 2017 przez bjoern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbielsko Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 hej fajny sedanik napewno bedzie służył pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelnozz Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Spoko mody Powiedz mi jakiej i ile taśmy użyłeś do rejestracji i czy masz z tym jakieś doświadczenie? Generalnie chodzi mi o to czy lakier nie obrywa po d*pie i czy nie ma opcji żeby ją zgubić przypadkiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Dlaczego na tym forum nie można klikając w nick użytkownika dodać to treści wiadomości jego nicku :/Kelnozz taśma dwustronna do listw samochodowych, kupiona w takim małym miejscowym wielobranżowym kilka pasków od góry do dołu, tyle, żeby ładnie przylegała do elementu żeby nie uszkodzić lakieru można ją później podciąć linką np. na ryby, tak samo jak się zdejmuje emblematy z klapy, a żeby zgubić to trzeba by źle przykleić. Wystarczy dobrze odtłuścić i mocno przycisnąć i trzyma jak cholera, w golfie też tak mamy z tyłu i po zimie bez zmian, nie da rady oderwać rękami, żeby nie pogiąć tablicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelnozz Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ok dzięki za info, po polerce planowałem taki zabieg ale rozważałem też wiercenie tablicy i białe wkręty żeby do zdjęć zdejmować ewentualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) najlepiej to wygładź zderzak a tablice na magnesy neodymowe, wyszukaj sobie w necie, dobra opcja do zdejmowania szybkiego i nie zostaje żaden ślad Edit, mini aktual Nowe dywaniki, obszyte czarną skórą z białą nicią, lampa z angola, do przekładki klosza i sprawdzenia jak idzie rozebranie będę malował ramki na czarno.No i najważniejsze DP 2,75"->2,5", taśma termoizolacyjna+złączki, emulator drugiej sondy zamówiona także przednia lewa kompletna piasta na podmiankę bo lewa tarcza po drugim toczeniu nadal hałasuje, pewnie piasta skrzywiona :/Czekam też na kilka pierdół kosmetycznych z aso i szykuję się do zmiany uszczelki pod pokrywą zaworów i króćca wody z tyłu głowicy DP na miejscu, środkowy wywalony już jakiś czas temu, trochę słaba jakość dźwięku. Nie wiem dlaczego taka woda leci z wydechu?Audi u mechaniora, wymieniają całą piastę i ten króciec z tyłu głowicy Edit 11.10.2015 Komplet piasty zmieniony na inny używany, stara musiała być krzywa, wreszcie hamulce nie hałasują i działają poprawnie króciec nowy, ubytki płynu wyeliminowane :okej: Wizyta na hamowni, problemem auta jest ujowy program więc najbliższe plany to fmic, wtryski i nowy porządny program :hmm: wykres musi być http://wrzucacz.pl/file/4681444562087/a4-seria.pdf fmic 550x230x65 dzisiaj do mnie dotarł, teraz tylko wziąć się za montaż z nowości to jeszcze pogiąłem jedną felgę więc felgi raczej zostaną na następny sezon, tą jedną się wyprostuje i wypoleruje ranty.Doszły jeszcze spryskiwacze mgiełkowe, nowe przycisk na pilota i zaślepki śrub wycieraczek Muszę kupić jakieś wtryski ok 400cc, tylko nie skąd gdzie jak, wolałbym dobre używki niż nówki za worek pieniędzy Edit 27.11.2015Ramki czarny półmat, nowy klosz prawej lampy Poprawione ustawienie wycieraczek, zamontowane spryski mgiełkowe Wtryski z BEX'a, wysyłam na podmianę niektóre rury do fmica, jak przyjdą to montaż i program. I taka fota całości, pomarańczowy kierunek folią I filmik na koniec Edytowane 27 Listopada 2015 przez bjoern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Bitex to największe g@wno... zaglądaj tam raz na jakiś czas czy nic nie próbuje zakwitnąć. Malowania biteksem materiałowych nadkoli nie do końca rozumiem... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Bitex tylko z nazwy, mam jeszcze puchę w garażu to jutro obadam zaglądać bo, że niby przez ten "bitex" ma ruda wychodzić? A malowałem nadkola bo są właśnie materiałowe EDIT 21-01-2016 nowe fanty gwint KW V1, stan poza odpryskami farby jak nowy tłumiki na zamówienie w firmie Proex, końcówki 90mm, będzie pełen przelot ostatnie zabawy na śniegu, kolor turbo dziwnie wyszedł Fmic siedzi na miejscu, jeszcze kilka poprawek na dniach ale jest dobrze halogen mi się nie zmieścił z prawej strony, czy w zderzaku s-line wypada to inaczej i wejdzie? Edytowane 21 Stycznia 2016 przez bjoern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Lecisz gosciu z tematem ladnie, kiedy planujesz program pod calosc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Myślę, że w przyszłym tygodniu zamontuje wydechy, a program zaraz po 10-tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Porób fotki od spodu wydechu, i oceń czy głośno jest w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Jak będę zakładał końcowe to porobię ocenić wydech jak jest teraz czy jak założę przeloty? Teraz jest ok, w środku auta jest cicho, przy przyśpieszaniu jest trochę głośniej, ale jadąc ze stałą prędkością nawet 150km/h wydech nie jest głośniejszy od reszty szumów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zakładasz końcowe bez środkowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 No to chyba będzie głośno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 teraz nie jest za głośno, a nowe tłumiki są w głośności 2,5 w skali od 1 do 5, gdzie 1 to seria Koła odebrane, kolor jest świetny muszę coś z dekielkami zrobić, takich dużych ori audi nie ma więc chyba zmienię same naklejki, czarne z daleka wyglądają jak dziura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Jak oceniasz wykonanie tłumików przez proex? Kilka lat temu zamawiałem od nich końcowy i środkowy z kwasówki i jak zobaczyłem spoiny to aż mi się zrobiło szkoda kasy, bo przynajmniej przy końcówce mogli oczyścić spoinę z rozprysków i czarnego syfu w spoinie :-P Felgi eleganckie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Wygląda na dobrze pospawane, nie ma żadnych farfocli tylko kilka kropek/odprysków po spawaniu na końcówce ale nie będzie widać, więcej ocenić nie mogę bo nie było czasu zamontować Wleciał pełen przelot, filmik słabo oddaje dźwięk na żywo, dobrze rozgrzany wydech robi wystrzały więc po programie mogą być marchewki https://www.youtube.com/watch?v=LhZovT8J6JY&feature=youtu.be Dawno aktuala nie było Uzbierany pakiet s-line zewnętrzny, foto z przymiarek wstępnych, boczne listwy będą fejkowe S4, poprawki małe przy fmicu, gwint wjechał, przód trochę do góry jeszcze pójdzie a tył do dołu i wrzucę lepsze foty przepływka z S3, tip od Witka z forum, mam jeszcze grzybek Simota, będzie więc cały dolot 3", poduszka czołowa Apikol z USA, robi naprawdę duża różnicę aaa no i nowy błotnik w kolorze w środę jadę na strojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Z czym ta poducha jest taka mega hiper, ze sie tak podniecasz? zajebiaszczo to kolo nie pasuje z gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się