pioteros Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Niecały litr wszedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Na wyplukanie i wymiane wystarczy litr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Mam zielony korek, wywaliłem jakieś 3 lata temu minerał i jest syntetyk Febi. Nawet aso syntetyk już tylko wlewa żeby układ nie korodował. x2 W czerwcu po kupnie B5 musiałem wymieniać maglownice bo ciekła jak cholera. Założyłem regenerowaną od kolesia którego mi kilka osób poleciło. Układ wypłukałem dwa razy i zalałem zielony płyn febi. Wszystko było fajnie do pierwszej dłuższej przejażdżki. Po rozgrzaniu układu wspomaganie ginęło praktycznie do końca , szczególnie w mieście poniżej 2 tyś obr. Znajomy mechanik powiedział mi żebym nie lał mineralnego płynu do układu bo to szajs. Nie słuchałem go bo jestem uparty. Kupiłem oryginał zielony płyn w aso. Znowu płukanie układu i zalewam. Trasa i znowu wspomagania niet. Pomyślałem o pompie i chciałem ją też wymienić na regenerowaną ale żałowałem kolejnych 350zł. Wlałem czerwonego mobila ATF i wszystko ustąpiło. Wspomaganie niczym nie różni się czy to zimny czy rozgrzany silnik po dłuższej trasie. Aby się upewnić zadzwoniłem do kolesia od magli. Powiedział mi żebym pod żadnym pozorem nie lał zielonego płynu bo na tym syfie listwa koroduje i on takich magli na wymianę za regenerowaną nie przyjmuje. Pomyslałem , ze wariat i zacząłem pisać do kolesi z allego. Obskoczyłem z 10 a odpisało 4-5. Wszyscy jednym słowem żeby lać ATF czerwony a nei zielony bo wsio od niego koroduje i traci swoje właściwości w niższych temp niż czerwony. Nie wiem czy to 100% prawda ale mi pomogło i tak już pół roku jeżdżę. Zrobiłem ok 3 tys km i jest wsio ok. Edytowane 18 Grudnia 2014 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ostatnio rozmawiałem z mechanikiem i on też mi mówił żeby wlać czerwony ATF. Ma passata b5 i po rozgrzaniu wyła mu pompa, zmienił na ATF i niby ucichło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 hipol atf II d lub mobil atf 220 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboPtyś Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Panowie - wzioł mi tochę płynu tzn. od max do ponizej min. w czasie od wakacji - jest zalany zielony -można do niego zalać tego LHM-a + ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 zielony minerał oby był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Najlepiej to go od razu wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basman81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Ja wlasnie dolałem bez filozofowania i rozmyslania( jaki owaki siaki )Hipol do ukladów wspomagania w zbiorniczku mialem poniżej minimum pojezdze i zdam relacje czy cos sie zepsuje hehe .Niemcy leja Febi a nie inne pierdoly bo sie nie pierdziela i nie szukaja jakis Hipolów my lejemy po naszemu po taniemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Dla mnie to możesz tam nawet nasrać, lej co chcesz ale.nie dziel sie swoja głupotą tu na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basman81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Dla mnie to możesz tam nawet nasrać, lej co chcesz ale.nie dziel sie swoja głupotą tu na forum. Kolego a po co te nerwy co nie mozna swojej opini tu wyrazic wyluzuj zanim ci żyłka pęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Luzu mam wiecej niz Ci sie wydaje, tylko nie znosze kretynow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Problem w tym ,że na forum zalęgło sie za dużo druciarzy. Trzeci z dziesiątym przeczyta takie brednie a potem lament ,że coś się wysrało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basman81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Poczekamy zobaczymy zrobie 2000 tyś km to sie okaze czy sie cos wysra Poczekamy zobaczymy zrobie 2000 tyś km to sie okaze czy sie cos wysra Tak jak dupne serwisy najlepsze co maja problem w automatycznej skrzyni wymienić lub dolać oleju bo to sie przeciez nie da , my tego nie robimy bo cos sie popsuje , kur.. dziś ojcu do renault megan z kanału na garażu dolałem do skrzynki oleju czas 10 min. i co nie da sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miferA4B5 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ktos slyszal o oleju zoltym Febi? Planuje wymieni swoja smołe i od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie, ze uklad jest zalany zoltym febi. Jaki lac teraz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Jest ale bez normy VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miferA4B5 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Jaki teraz moge lac ? Total LHM +? Czy febi zielony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 A jak jest z płynami z aso?To prawda ,że zrezygnowali z minerału na rzecz syntetyku? Jaki teraz moge lac ? Total LHM +? Czy febi zielony? Zielonego Febi nie polecam. Miałem z nim przeboje. Shit jak ..uj. Jeśli już musi być minerał to LHM od Totala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Jeżdżę przynajmniej 3lata na syntetyku Febi i jest super. Następna zmiana na LHM ale syntetyk, czuli LDS z C5. Edytowane 25 Lutego 2015 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No ale to syntetyk a nie minerał. Minerał febi to szajs i nawet ci od regeneracji magla go nie polecają. Pytałem w 5-6 firmach przed wymianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się