Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to i ja na wszelki wypadek sprawdziłem. Po około miesiącu od wymiany tej mój Febi nie jest jasnozieloniutki jak resztka w butelce tylko nieco ciemniejszy i raczej oliwkowy ale całkowicie klarowny. Żadnych problemów na kierownicy nie wyczuwam.

Opublikowano

którędy najlepiej spuscic plyn z układy wspomagania tak zeby było dosc szybko,i żeby cały plyn zleciał?? i ile sie miesci w układ oleju. teraz sie zacznie, czy taki olej moze byc? Olej przekładni automatycznych ORLEN Hipol ATF IID (3908924203) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. wiem, wiem najlepiej ori ale mam maly wyciek i dopiero na wiosne ruszy sie cos z maglem a teraz mam zalany jakis gesty i z rana na zimnym strasznie wyje a nie chce pompy zatrzec

Opublikowano

Wlej mineral a nie syntetyk

Opublikowano

o to chodzi ze hipol atf IID to mineral. a jak mam spuscic stary olej

Opublikowano
Hej. Podepne sie pod temat. Zakupilem autko 2 miesiace temu i zauwazylem, ze jak ruszam kierownica i dodam gazu do 2000 obrotow to slychac buczenie, bez dodawania gazu nie slychac. Ale dzieje to sie na postoju i w trakcie ruszania z 1 biegu. Podczas jazdy na innych biegach nie slysze buczenia. Co moze byc wina? Plyn w zbiorniku wyglada na brazowy, a mam stara butelke i z tego co widze byl chyba zolty. Butelka biala z czerwonym korkiem. Ostatnio weryfikuje plyn bo mam wrazenie ze mi troche ubywa. Nie raz widze plamke pod samochodem ale nie wiem czy to wspomaganie czy olej (musze umyc cale auto z dolu bo jest zazygane, poprzedni wlasciciel mowil ze poszla mu miska olejowa i uszczelnil w warsztacie, wiec nie wiadomo skad dokladnie cos cieknie). Bede weryfikowal w przyszlym tygodniu, ale wole sie dowiedziec najpierw od was na co mam zwrocic uwage. I jaki plyn jesli mam wymienic kupic.

Przeczytaj wątek to będziesz wiedział jaki kupić,może się kończyć pompa.

Opublikowano

jaki to ma być dokładnie ten LHM ?

Opublikowano

Total-a, kupisz w ASO Citroëna, koszt ok 40zł/litr

Opublikowano

A czy do mnie tez taki podejdzie LHM czy ori lepszy będzie?

Opublikowano

Wszystko jedno

Opublikowano

Znajomy mechanik mówił mi, żeby przed wymianą płynu wstawić filterek na przewodzie magiel-zbiorniczek na kilka dni. Podobno taki zabieg czyni cuda. Co o tym myślicie?

Opublikowano

Jak dla mnie psu na d*p... takowy zabieg.

Jak dasz filtr to bedzie on sie zapychał,poza tym masz juz jeden taki w postaci sitka w zbiorniczku.

Opublikowano

No i o to chodzi chyba, żeby się zapychal.... Ja jak wymienialem płyn wspomagania to było w nim od groma opilkow metalu... Sitko w zbiorniczku tu nie ma nic do rzeczy

Opublikowano

Jak nie ma nic do rzeczy ?

Opublikowano

Sitko jest po to by nie dawać tych opiłków w pompę....

Robi za filtr,wiec albo masz je luźne albo pompa już do wymiany...

Opublikowano

Lacznie z maglem bo na rozdzielaczu uszczelki teflonowe dostaly w d...

Opublikowano

Sądzicie, że ten filterek zaszkodzi czy ze nic nie pomoże? U mnie sitko siedzi na miejscu, pompa nie wyje a wspomaganie chodzi ok ale odkąd przyjechałem się passatem b5 w którym kiera krecila się 1 palcem to mam jakiś niedosyt

Opublikowano

Na pewno nie zaszkodzi.

Kiefy zmieniales plyn ????

Opublikowano

Miesiąc temu, febi mineral 6162. Żadnej różnicy w sumie nie od czułem chociaż wylalem zupę z układu

Opublikowano

Ten olej do wspomagania może być LHM Plus ??? Oczywiście Total.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...