griga-st Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Na pewno wszyscy już o tym czytali.http://microsites.audi.com/servicecampaigns/pl-pl/index.html
Ogi Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Problemy sie dla nich dopiero zaczna jak pojdzie pozew zbiorowy ze strony klientow, piszac brzydko wpierdolili sie po same uszy. Z tymi normami to wszyscy chco troche w temacie wiedziali ze jest to sciema, znajac zycie zaraz kolejne firmy dostana po d*pie.
SHITERS Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Volkswagen-wywolal-skandal-w-USA.-Akcje-gwaltownie-w-dol-00011446
griga-st Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 Z normami nie jest ściema. Problem jest z tym jak klientowi podaje się ta informacje.
Wandej Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Heh będzie można tanio kupić nowego VW Już Polacy na tym skorzystają A tak na prawdę to dotyczny też aut audi?
Hugo Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 A tak na prawdę to dotyczny też aut audi? Firma będzie musiała też usunąć zakwestionowane rozwiązanie z niemal pół miliona samochodów Volkswagen i Audi.
griga-st Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 VW już się przyznało. Naczy Amerykance mają dowody. Pewnie w EU jest to samo. Te auta muszą być wycofane z ruchu.
Gość Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) według info tego co piszą to Audi też to już mam zacząć zbierać na wymarzone Audi ? E: a Auta na pełnym przelocie jak przechodzą badania >.< bez tłumików kata ..... ? i jeżdżą nikt się nie czepia bynajmniej wśród tych osób które znam Edytowane 21 Września 2015 przez Gość
Wandej Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 A tak na prawdę to dotyczny też aut audi? Firma będzie musiała też usunąć zakwestionowane rozwiązanie z niemal pół miliona samochodów Volkswagen i Audi. Oj zachwieje to trochę koncernem
jedrekx Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 podobno problem dotyczy tylko amerykańskich Passatów, Golfów i Audi A3
RS Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Niemcy już też sprawdzają czy ich to też dotyczy. Od ośmiu lat już gadam że za takie coś co oni odpieprzaja powinnien być kryminał. Jak normalny człowiek wałuje klienta żeby mu coś sprzedać, albo sprzedać drożej na podstawie nieprawdziwych faktów - to jest to oszóstwo i za takie coś jest kryminał. Te koorwy robiły to na skalę światową i kasowały za to miliardy. To już ze do homologacji tych aut opracowywano specjalne paliwa, oleje i jak widać też softy i szkolono specjalnie ludzi obrazuje skalę tego. Oni chyba nawet mają specjalne komórki które pracują nad tym jak oyebać klienta. Przestępczość zorganizowana i tyle. Mercedes i BMW na bank też ma tym łapy upieprzone. Mam nadzieję że im tak dopieprzą że znów bedą musieli robić dobre auta żeby odzyskać zaufanie klientów. Edytowane 22 Września 2015 przez RS
C. Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 W USA normy dotyczące spalin są dużo ostrzejsze, dlatego w Europie VW nie musi się wysilać i przygotowywać takich programów ukrywających trucizny wydzielane przez diesla. Nikt kto choć trochę się zna na technice chyba nie uwierzył, że można zrobić ekologicznego diesla. To paliwo jest tak zanieczyszczone przez metale ciężkie, że żadne dpf-y i inne duperele nie zlikwidują zanieczyszczeń. Istnieje wiele badań medycznych potwierdzających związek pomiędzy zachorowaniem na raka a wdychaniem spalin z diesla. Nie jestem żadnym przeciwnikiem diesla, ale nie można ukrywać, że jest to najgorsze paliwo jeśli idzie o szkodliwość dla naszego organizmu. W Europie był czas diesla, który mam nadzieję (z powodów zdrowotnych i eko) już się kończy co pokazują problemy nowoczesnych silników na ten rodzaj paliwa.
RS Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Mas racje co do szkodliwości diesla na zdrowie i co do norm USA . Jednak muszę cię rozczarować co do końca epoki diesla. Odsetek zatrucia powietrza spalinami diesla z samochodów osobowych nie ma specjalnego znaczenia w porównaniu z tym rodzajem zatrucia przez transport towarów ( ciężarówki, autobusy , statki itd.) W tym sektorze niestety nie zanosi sie na szybka zmianę. Teoretycznie jest to możliwe , ale w praktyce żaden klient nie zapłaci za tak drogi transport produktu. Tyle w temacie.
JeJu Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 W związku z zaistniałą sytuacją Volkswagen będzie musiał przeprowadzić akcję serwisową na co najmniej 500 tysiącach swoich aut z silnikami diesla. Dotyczy to między innymi takich modeli jak Volkswagen Jetta (po 2009 r.), Golf (po 2010 r.), Beetle (po 2012 r.), Passat (po 2012 r.) a także Audi A3 (po 2010 r.).
griga-st Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Moj tsi wydziela wiecej czastek stalych jak diesel...Nie jestem jakim wscieklym ekoterrorysta, ale faktycznie mogli by ten transport troche na tory przeniesc bo jest coraz wieksza masakra na drogach ktorych utrzymanie coraz wiecej kosztuje(1TIR=4tys.osobowek,zrodlo:net). Mam tylko nadzieje ze nie odbije sie to na zatrudnieniu w Polkowicach gdzie produkowane sa wlasnie czterocylindrowe diesle. Przypadkiem nie polska firma pisze mapy do silnikow VW?
dazwid Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 A ja jestem ciekaw jak to wpłynie na jakość przyszłych samochodów z grupy VAG. Prawdopodobnie Volkswagen będzie musiał zapłacić ponad 16 miliardów dolarów kary. Ciekawe jak się to odbije właśnie na jakości, dlatego, że będą musieli sobie odrobić na czymś te pieniążki.
griga-st Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Coraz lepiej: "Im Abgas-Skandal sollen bis zu elf Millionen Diesel-Autos von Volkswagen betroffen sein. Das teilt der Konzern mit" pisza w SZ. 11 milionow aut z trefnym napedem... Mam nadzieje ze nie zapuka do mnie skarbowka i zarzada wyrownania za 2.0tdi
siwak Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Co do silników diesla w ciężarówkach Euro 6 np. Volvo bo akurat przy takich pracuje to naprawdę są na wysokim poziomie pod względem emisji szkodliwych substancji wiadomo całego taboru w Polsce nie idzie wymienić bo jest wiele ludzi co celowo emitują szkodliwe substancje po przez usuwanie katalizatorów lub montowanie emulatorów które emulują poprawna prace układu dozowania Ad-blue
Ogi Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Juz potwierdzili ze w Europie tez stosowali to samo oprogramowanie........... Oj chyba zaraz bedzie mozna kupic 2.0tdi w dobrej cenie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się