Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekręt VW Emisja spalin EA189 (23Q4)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale o czym ?

Opublikowano

Problemy sie dla nich dopiero zaczna jak pojdzie pozew zbiorowy ze strony klientow, piszac brzydko wpierdolili sie po same uszy. Z tymi normami to wszyscy chco troche w temacie wiedziali ze jest to sciema, znajac zycie zaraz kolejne firmy dostana po d*pie.

Opublikowano

Z normami nie jest ściema. Problem jest z tym jak klientowi podaje się ta informacje.

Opublikowano

Heh będzie można tanio kupić nowego VW :grin: Już Polacy na tym skorzystają :decayed: A tak na prawdę to dotyczny też aut audi?

Opublikowano

A tak na prawdę to dotyczny też aut audi?

Firma będzie musiała też usunąć zakwestionowane rozwiązanie z niemal pół miliona samochodów Volkswagen i Audi.

Opublikowano

VW już się przyznało. Naczy Amerykance mają dowody. Pewnie w EU jest to samo. Te auta muszą być wycofane z ruchu.

Opublikowano (edytowane)

według info tego co piszą to Audi też :D to już mam zacząć zbierać na wymarzone Audi :D ?

E: a Auta na pełnym przelocie jak przechodzą badania >.< bez tłumików kata ..... ? i jeżdżą nikt się nie czepia bynajmniej wśród tych osób które znam

Edytowane przez Gość
Opublikowano

A tak na prawdę to dotyczny też aut audi?

Firma będzie musiała też usunąć zakwestionowane rozwiązanie z niemal pół miliona samochodów Volkswagen i Audi.

Oj zachwieje to trochę koncernem :kwasny:

Opublikowano

podobno problem dotyczy tylko amerykańskich Passatów, Golfów i Audi A3

Opublikowano (edytowane)

Niemcy już też sprawdzają czy ich to też dotyczy.

Od ośmiu lat już gadam że za takie coś co oni odpieprzaja powinnien być kryminał.

Jak normalny człowiek wałuje klienta żeby mu coś sprzedać, albo sprzedać drożej na podstawie nieprawdziwych faktów - to jest to oszóstwo i za takie coś jest kryminał.

Te koorwy robiły to na skalę światową i kasowały za to miliardy. To już ze do homologacji tych aut opracowywano specjalne paliwa, oleje i jak widać też softy i szkolono specjalnie ludzi obrazuje skalę tego. Oni chyba nawet mają specjalne komórki które pracują nad tym jak oyebać klienta. Przestępczość zorganizowana i tyle.

Mercedes i BMW na bank też ma tym łapy upieprzone.

Mam nadzieję że im tak dopieprzą że znów bedą musieli robić dobre auta żeby odzyskać zaufanie klientów.

Edytowane przez RS
Opublikowano

W USA normy dotyczące spalin są dużo ostrzejsze, dlatego w Europie VW nie musi się wysilać i przygotowywać takich programów ukrywających trucizny wydzielane przez diesla. Nikt kto choć trochę się zna na technice chyba nie uwierzył, że można zrobić ekologicznego diesla. To paliwo jest tak zanieczyszczone przez metale ciężkie, że żadne dpf-y i inne duperele nie zlikwidują zanieczyszczeń. Istnieje wiele badań medycznych potwierdzających związek pomiędzy zachorowaniem na raka a wdychaniem spalin z diesla. Nie jestem żadnym przeciwnikiem diesla, ale nie można ukrywać, że jest to najgorsze paliwo jeśli idzie o szkodliwość dla naszego organizmu. W Europie był czas diesla, który mam nadzieję (z powodów zdrowotnych i eko) już się kończy co pokazują problemy nowoczesnych silników na ten rodzaj paliwa.

Opublikowano

Mas racje co do szkodliwości diesla na zdrowie i co do norm USA . Jednak muszę cię rozczarować co do końca epoki diesla. Odsetek zatrucia powietrza spalinami diesla z samochodów osobowych nie ma specjalnego znaczenia w porównaniu z tym rodzajem zatrucia przez transport towarów ( ciężarówki, autobusy , statki itd.)

W tym sektorze niestety nie zanosi sie na szybka zmianę. Teoretycznie jest to możliwe , ale w praktyce żaden klient nie zapłaci za tak drogi transport produktu. Tyle w temacie.

Opublikowano

W związku z zaistniałą sytuacją Volkswagen będzie musiał przeprowadzić akcję serwisową na co najmniej 500 tysiącach swoich aut z silnikami diesla. Dotyczy to między innymi takich modeli jak Volkswagen Jetta (po 2009 r.), Golf (po 2010 r.), Beetle (po 2012 r.), Passat (po 2012 r.) a także Audi A3 (po 2010 r.).

Opublikowano

Moj tsi wydziela wiecej czastek stalych jak diesel...Nie jestem jakim wscieklym ekoterrorysta, ale faktycznie mogli by ten transport troche na tory przeniesc bo jest coraz wieksza masakra na drogach ktorych utrzymanie coraz wiecej kosztuje(1TIR=4tys.osobowek,zrodlo:net).

Mam tylko nadzieje ze nie odbije sie to na zatrudnieniu w Polkowicach gdzie produkowane sa wlasnie czterocylindrowe diesle. Przypadkiem nie polska firma pisze mapy do silnikow VW?

Opublikowano

A ja jestem ciekaw jak to wpłynie na jakość przyszłych samochodów z grupy VAG. Prawdopodobnie Volkswagen będzie musiał zapłacić ponad 16 miliardów dolarów kary. Ciekawe jak się to odbije właśnie na jakości, dlatego, że będą musieli sobie odrobić na czymś te pieniążki.

Opublikowano

Coraz lepiej:

"Im Abgas-Skandal sollen bis zu elf Millionen Diesel-Autos von Volkswagen betroffen sein. Das teilt der Konzern mit" pisza w SZ.

11 milionow aut z trefnym napedem... Mam nadzieje ze nie zapuka do mnie skarbowka i zarzada wyrownania za 2.0tdi :kox:

Opublikowano

Co do silników diesla w ciężarówkach Euro 6 np. Volvo bo akurat przy takich pracuje to naprawdę są na wysokim poziomie pod względem emisji szkodliwych substancji wiadomo całego taboru w Polsce nie idzie wymienić bo jest wiele ludzi co celowo emitują szkodliwe substancje po przez usuwanie katalizatorów lub montowanie emulatorów które emulują poprawna prace układu dozowania Ad-blue

Opublikowano

Juz potwierdzili ze w Europie tez stosowali to samo oprogramowanie........... Oj chyba zaraz bedzie mozna kupic 2.0tdi w dobrej cenie :D .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...