quadral20004 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Wczoraj w raport turbo mówili że vw prawdopodobnie będzie wymieniał wtryskiwacze, katalizatory, montował adblue a w niektórych przypadkach wymiana samochodu - chyba to ostatnie to był żart chyba,ze wymiana na nowy
RALF76 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Wczoraj w raport turbo mówili że vw prawdopodobnie będzie wymieniał wtryskiwacze, katalizatory, montował adblue a w niektórych przypadkach wymiana samochodu - chyba to ostatnie to był żart chyba,ze wymiana na nowy każdy chciałby,wówczas faktycznie vag odzyska twarz
POWER-KRIS Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 I chyba dojdą początkowe silniki EA288 http://www.dw.com/pl/afera-vw-może-być-większa-niż-zakładano-kolejne-silniki-manipulowane/a-18799403
Muskel1 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) I chyba dojdą początkowe silniki EA288 http://www.dw.com/pl/afera-vw-może-być-większa-niż-zakładano-kolejne-silniki-manipulowane/a-18799403 Nie dojda (przynajmniej nie w Europie) bo podano, ze po dokladnym sprawdzieniu, EA288 definitywnie nie sa manipulowane tak te spelniajace Euro 5 jak i te Euro 6. http://www.heise.de/autos/artikel/Volkswagen-Motor-EA-288-ist-frei-von-Manipulationen-2853688.html Edytowane 23 Października 2015 przez Muskel1
Ogi Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Falszywy alarm cyt: W czwartek wieczorem koncern odwołał jednak ten alarm, który sam wywołał kilka godzin wcześniej. W zdawkowym komunikacie Volkswagen ogłosił, że silniki EA288 - zarówno w wersji Euro 5, jak i Euro 6 - nie mają oprogramowania do manipulowania spalinami. Koncern nie wyjaśnił jednak, dlaczego zaledwie kilkanaście godzin wcześniej miał co do tego wątpliwości.
Gość Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Bo to spolka akcyjna i teraz jest manipulacja kursem na rynku. Trzeba bylo pozamykac pozycje i wywolac panike, nawet kosztem rzekomych kilkunastu mld straty, choc to teoria narazie i zobaczymy jak sie rozwinie , kto troche sledzic market to moze sprawdzic w raportach ile vw zarobil mld w ostatnich latach i jakie mial wyniki. Spojrzcie na wykres jak cena akcji byla napompowana, rok temu trzeba bylo placic ponad 240 e za akcje, dzis polowe tego. Edytowane 24 Października 2015 przez Gość
RS Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Bo to spolka akcyjna i teraz jest manipulacja kursem na rynku. Trzeba bylo pozamykac pozycje i wywolac panike, nawet kosztem rzekomych kilkunastu mld straty, choc to teoria narazie i zobaczymy jak sie rozwinie , kto troche sledzic market to moze sprawdzic w raportach ile vw zarobil mld w ostatnich latach i jakie mial wyniki. Spojrzcie na wykres jak cena akcji byla napompowana, rok temu trzeba bylo placic ponad 240 e za akcje, dzis polowe tego. Tak sie robi pieniadze z pieniedzy. Niestety - pieniedzy z powietrza nie da sie zrobic....
RALF76 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) dodatkowe info EA288 - niby ok http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afera-volkswagena-koncern-podal-ktore,168,0,1937832.html a poniżej info o wstrzymaniu sprzedaży EA 189 dopóki ich nie poprawią http://autokult.pl/26489,volkswagen-wstrzymuje-sprzedaz-samochodow-z-silnikami-EA-189-w-unii-europejskiej Jak donosi Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar opierający się na informacjach z agencji DPA, Volkswagen rozważa rezygnację z kampanii serwisowej dla wybranych klientów, którym zamiast tego zaproponuje odkupienie samochodu i dobry rabat na nowy. Z jednej strony pozwoli to odciążyć ASO od napływu klientów, a tym samym wypełnić nimi salony sprzedaży. Jako, że miałoby to dotyczyć przede wszystkim silnika 1.6 TDI, odciążyłoby to firmę również z poszukiwania rozwiązania technicznego, które miałoby przywrócić emisję tlenków azotu do pożądanego poziomu. Dlaczego akurat ten motor?Otóż sam Volkswagen twierdzi, że to właśnie silnik 1.6 TDI jest największym kłopotem. Na pewno nie wystarczy sama wymiana oprogramowania jak w przypadku 2.0 TDI. Potrzebne są również zmiany mechaniczne, a ich opracowanie i wprowadzenie w samochodach klientów może być bardzo kosztowne. Dlatego też powyższe informacje mogą być prawdziwe, a tego typu kampania w pełni uzasadniona. Edytowane 25 Października 2015 przez RALF76
amaradaar Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 i tak już podnieśli ceny część o grube procenty więc odbijanie strat zakończone sukcesem....
RALF76 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Moim zdaniem ta cała akcja zakończy się fiaskiem - będą to bardzo duże koszty dla koncernu nieopłacalne - lepiej im zapłacić dużą karę i obiecać poprawę
main Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 wczoraj w Audi Rybnik dowiedziałem się, że na chwilę obecną maja tylko zweryfikowane samochody w których jest problem. co z tym będą robić jeszcze nie wiadomo (albo nie chcą takiej informacji udzielić). od stycznia 2016 będą z tym działać. jednynie co powiedział, że prawdopodobnie Audi tylko softy, VW edblue. Ale to nic pewnego
koob Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Widzieliście to? Szykuje się pozew zbiorowy. Tylko nie wiem czy to nie jakiś wałek. http://vw.pozywamy-zbiorowo.pl/
Dev Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 w piatek dostalem pismo od VW "...ze im przykro, ze przepraszaja, ze usuna wszelkie wady..." itd itp w najblizszym czasie dostane wezwanie do ASO celem "naprawy auta bez wplywu na moc zyzycie paliwa i inne pierdoly poczekamy zobaczymy pisza.jeszcze o jakiejs rekompensacie ale ch... wiadomo o jakiej dam znac co i jak
mech15 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Ta kancelaria przymierza się do prowadzenia kilku pozwów zbiorowych w zależności od roszczeń jakie względem VW wysuwają klienci. Czas operacyjny ok. 2 lata. http://swwp.pl/pl/
C. Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Teraz silniki 3.0 diesla, te najnowsze z Q7 i Cayenne http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19128785,volkswagen-manipulowal-pomiarem-spalin-takze-w-wiekszych-silnikach.html?biznes=local#BoxBizImg
marekg Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19129018,bienkowska-wytnie-diesle.html?biznes=local#BoxBizLink
RALF76 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Podobno i benzyniaki też mają problem ... robi się coraz ciekawiej..
Hohe Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Podobno nawet konie za sranie na drodze mają banować. Jak żyć Panie premierze, jak żyć?
RALF76 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Podobno nawet konie za sranie na drodze mają banować. Jak żyć Panie premierze, jak żyć? Konie i krowy zamiast wody mocznik piś będą a na "wydechu" będą im montować dpf+katalizator Edytowane 7 Listopada 2015 przez RALF76
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się