amaradaar Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 niestety wcale to nie ejst takie smeiszne... nie wiem skąd.. ale mnie uczyli że jak się ma za dużo nudy to się curfa wymyśla niedorzeczne pomysły.... a druga sprawa nawet jak vw w kazdym aucie nie spełnia norm to i tak my za to płacimy..
RALF76 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Afera-spalinowa-uderzy-w-polskich-dealerow-Volkswagena,wid,17953808,wiadomosc.html http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Volkswagen-wstrzymal-produkcje-Passatow-z-silnikami-Diesla-w-USA,wid,17966804,wiadomosc.html
trepek Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 No i VW spieprzył to, o co tyle lat walczył, czyli renomę. Po świetnych modelach jak B3/B4 i C3/C4, rewelacyjnych silnikach 2.5 TDI (R5) i 1.9TDI, jakoś upiekło się VAGowi z 2.0 TDI i żłopaniem oleju w 2.0 benzyna. Teraz im się nie upiecze i znowu VW będzie musiał walczyć jakością.
Muskel1 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) No i VW spieprzył to, o co tyle lat walczył, czyli renomę. Po świetnych modelach jak B3/B4 i C3/C4, rewelacyjnych silnikach 2.5 TDI (R5) i 1.9TDI, jakoś upiekło się VAGowi z 2.0 TDI i żłopaniem oleju w 2.0 benzyna. Teraz im się nie upiecze i znowu VW będzie musiał walczyć jakością. Nic nie bedzie musial. Za pol roku nawet wzmianki w gazetach nie bedzie. Edytowane 12 Listopada 2015 przez Muskel1
Hohe Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 W USA dali właściciolom wszystkich zainfekowanych jednostek po $1000 i 3 lata assistance free. Całkiem, całkiem.
szakal222 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) A w polsce dasz im 1000zl za poprawki ,apozniej bedziesz uzeral sie z usterkami 3 miesiace bo ktos spartoli robote ,tak dla kontrastu ,zeby zylo sie lepiej , Edytowane 12 Listopada 2015 przez szakal222
RS Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 do konca to nie rozumiem was... VW oszukiwal urzedy zebysmy mieli wiecej mocy za mniej podatku, i caly swiat czuje sie pokrzywdzony....
Hohe Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 do konca to nie rozumiem was... VW oszukiwal urzedy zebysmy mieli wiecej mocy za mniej podatku, i caly swiat czuje sie pokrzywdzony.... A o tlenkach azotu, clue programu słyszałeś? Przecież urzędasy tych norm nie wymyślają VW na złość.
Ogi Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Juz widac ze wszystko rozchodzi sie po kosciach, krzywdy im nie zrobia, odpala komu trzeba dzialke, zasponsoruja pare pingwinow na Antarktydzie i bedzie luz.
amaradaar Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 do konca to nie rozumiem was... VW oszukiwal urzedy zebysmy mieli wiecej mocy za mniej podatku, i caly swiat czuje sie pokrzywdzony.... Taaa jasne dla naszego dobra oszukiwal... be ze dura bez obrazy Juz widac ze wszystko rozchodzi sie po kosciach, krzywdy im nie zrobia, odpala komu trzeba dzialke, zasponsoruja pare pingwinow na Antarktydzie i bedzie luz. no przecież że to całkiem inna rozgrywka jest
soul87 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) https://www.carthrottle.com/post/this-is-how-volkswagen-is-fixing-europe-s-dieselgate-cars/ no nie wierze... kratka w dolot lekarstwem na dieselgate. Edytowane 25 Listopada 2015 przez soul87
POWER-KRIS Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Prawdopodobnie zmienia przepływ powietrza co skutkuje mniejszym odczytem z przeplywki i mniejsza dawką.
Rabbi Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) dołożą rurkę (którą chińczyk zrobi za 0,05 dolara ) a właściciel wyjmie ją po opuszczeniu ASO Edytowane 26 Listopada 2015 przez Rabbi
quadral20004 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 moim zdaniem bedzie juz cisza.zadnych akcji serwisowych ,zadnych bonusow. byla burza-> nie ma burzy.i tak juz zostanie:) z reszta to normalne w naszym kraju
soul87 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Prawdopodobnie zmienia przepływ powietrza co skutkuje mniejszym odczytem z przeplywki i mniejsza dawką. Musi to jednak robić coś więcej, bo zmniejszenie odczytu i mniejsza dawkę można zrealizować programem który też jest wgrywany razem z montażem krateczki
RALF76 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) https://www.carthrottle.com/post/this-is-how-volkswagen-is-fixing-europe-s-dieselgate-cars/ no nie wierze... kratka w dolot lekarstwem na dieselgate. Przed chwilą w TVN Turbo o tym mówili - podobno 1.6 i 2.0 mają tak poprawiać - ta dodatkowa kratka powoduje bardziej dokładnie mierzenie masy przepływu powietrza + zmiana softu i ma być ekologiczny Edytowane 26 Listopada 2015 przez RALF76
fileo Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Trzeba jechać na hamownię przed i po wizycie w aso. Smierdzi mi tu spadkiem mocy silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się