adam32wwl Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Witam wszystkich mam pytanie piszczy mi pasek znajomy powiedział że to wina napinacza Chciałem zapytać czy trzeba wymienić napinacz czy raczej można to naprawić
OLIVER Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Witam wszystkich mam pytanie piszczy mi pasek znajomy powiedział że to wina napinacza Chciałem zapytać czy trzeba wymienić napinacz czy raczej można to naprawić Może Kolega uściśli o jaki pasek chodzi? Afn ma ich kilka więc trudno cokolwiek poradzić
Hezen Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 I zarazem do sprawdzenia sprzęgiełko jednokierunkowe. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Leopold27 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 zmien napinacz i pasek napinacz INA
lukaszooo Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Powolutku, piszczy czyli sie ślizga czy skwierczy rolka ???? weź strzykawkę napełnij ją wodą i na odpalonym silniku psiuknij na rolkę jeśli przestanie masz odpowiedz w czym problem, jesli natomiast sie slizga cały napinacz do wymiany.
syra86 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Jeśli piszczy głośniej przy skrecie kolami obstawial bym sprzegielko.
Hezen Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Jednokierunkowe na alternatorze. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
sux256 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 O ile kolega posiada klimatyzacje to polecę od siebie napięcie paska od klimatyzacji. Borykałem się z tym problemem i przez napięcie tego paska zaoszczędziłem trochę gotówki. A już chciałem zmieniać pasek alternatora, może napinacz, bo odgłosy "szły" właśnie stamtąd
lukaszooo Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 W AFN napinacz klimy jest mechaniczny i wymienia sie samą rolkę za 40zł więc za wiele nie zaoszczedziłeś
azure Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Jak zaczęło piszczeć w ostatnim miesiącu, kiedy temperatury spadły, wilgotność wzrosła to stawiam, że pasek ma dość.
xavery1987 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Mam pytanie odnośnie napinacza. Jakiś czas temu piszczy mi napinacz. W zwiazku z tym mam pytanie czy wymiana rolki napinacza jest pilna? Czy moge jeszcze kilka miesięcy pojeździć z piszczącą rolką?
OLIVER Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Mam pytanie odnośnie napinacza. Jakiś czas temu piszczy mi napinacz. W zwiazku z tym mam pytanie czy wymiana rolki napinacza jest pilna? Czy moge jeszcze kilka miesięcy pojeździć z piszczącą rolką? Hmmm Myślę że na to pytanie nikt precyzyjnie Ci nie odpowie ile jeszcze można jeździć na piszczącym pasku.Masz sygnały ze strony piszczącego paska to powinieneś dokonać wymiany paska i rolki bo takie przeciąganie wymiany może okazać się o wiele droższe jak zerwie Ci się pasek i narobi dodatkowych szkód pod maską Ale to jest moje zdanie a decyzję podejmiesz sam .......
Mozgu Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Tym bardziej ze w afn jest popma wody na pasku wielorowkowym. I mozesz zagotowac auto. Ja musialem holowac swoje jak mi strzelil. Bo temperatura rosnie nardzo szybko
carlsten Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Piszczy mi rolka napinacza paska alternatora. Jak się zabrać za wymianę? Ma ktoś jakieś schematy? Spis potrzebnych kluczy? Wymiana rolki czy całego napinacza?
OLIVER Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Piszczy mi rolka napinacza paska alternatora. Jak się zabrać za wymianę? Ma ktoś jakieś schematy? Spis potrzebnych kluczy? Wymiana rolki czy całego napinacza? Najpierw musisz kupić rolkę taką by Ci pasowała .. Potem musisz zdjąć z rolki pasek zakładając długi klucz na śrubę u tej rolk i ciągnąc za niego i w kierunku filtra pow. (jak byś ją odkręcał )luzujesz napinacz i ostrożnie zdejmujesz n niej pasek Po zdjęciu paska zakładasz klucz na śrubę i ciągnąc za klucz w kierunku alternatora ( jak byś ją dokręcał) odkręcasz śrubę a zarazem uwolni Ci się rolka ...Lewy gwint Wymieniasz na nową rolkę i zakręcasz srubę i składasz w odwrotnej kolejności i po kłopocie powinno znowu hulać bez większych problemów .. To tyle na temat wymiany samej rolki ...
lukaszooo Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 B5 to naprawde stare auto i wszystkie pytania są juz odp więc nastepnym razem poszukaj zanim o cos zapytasz. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/88734-b5-ahu-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego-fotostory/
OLIVER Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 B5 to naprawde stare auto Hmmm takie teksty niczego nie wnoszą w tym miejscu No i Ty nie masz swojej o wiele młodsze.od B5 dobra B5 nie jedną B6 przeżyje Sorruy za OTT
lukaszooo Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Dalem ci odp na tacy a ty masz pretensje.......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się