k0nr4d_s6 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Ja też mam S6 C7 - Rożważałem kupna Milltek'a (w dobrej cenie znalazłem) ale dzisaj oddałem do warsztatu żeby mi wycieli środkowe tlumniki (tzn resonator delete) - brzmi swietnie. Tak powinno z fabryki wychodzić.
Binek1.8T Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Ja też mam S6 C7 - Rożważałem kupna Milltek'a (w dobrej cenie znalazłem) ale dzisaj oddałem do warsztatu żeby mi wycieli środkowe tlumniki (tzn resonator delete) - brzmi swietnie. Tak powinno z fabryki wychodzić. Możesz sie pochwalić filmikiem?
snajper1998 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 http://allegro.pl/show_item.php?item=6595196529
paulus108 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Czesc, jak tam po Tatowoz sie sprawuje przez ten czas od kiedy go uzytkujesz?
snajper1998 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 krótko mówiac genialne auto Koledzy potrzebuje pomocy. Tak sie stalo ze moja fura troche sie nie popisala. Jestem 300 km od chalupy w okolicach Przemysla. Po drodze poczulem utrate mocy i zapalil sie check. Dojechalem do celu jednak z czasem uwidocznil sie mega pisk dobiegajacy z silnika (jak pisk klockow). Pisk znika po dodaniu gazu, po odjeciu pojawia sie. Na postoju piszczy. Czy jest ktos z okolic Przemysla zeby sprawdzic o co chodzi, chociaz podlaczyc pod kompa (wiem ze jest chu.. okres...) no ale moze. Oczywiscie ja bym podjechal. Kontaktowalem sie z moim mechanikiem i twierdzi, ze to turbina (na ostatnim przegladzie stwierdzil ze jest tam cos do wymiany chyba oringi czy cos) no i ze teraz sie rozszczelnila i wirnik piszczy. No ale najpierw komputer....Link nagrany na postoju
Bieniek Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Jak dla mnie któraś rolka. Szkoda jechać jakby miała stanąć...
snajper1998 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 no wlasnie wyslalem filmik mechanikowi i tez mowi ze chyba jednak rolki. mam 300 km na chate dojade ? czy laweta?
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 dzwon do goscia 795 666 100 Przemyslma kompa tylko nie wiem czy tel odbierze
snajper1998 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 to w sobote ewentualnie bede ogarnial teoretycznie do niedzieli auto niepotrzebne. Ewentualnie w sobote moge do rzeszowa do aso tylko czy mi te rolki ogarna w pol dnia?
snajper1998 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 wrc ale w aso czy ogolnie w rzeszowie?
Bieniek Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 no wlasnie wyslalem filmik mechanikowi i tez mowi ze chyba jednak rolki. mam 300 km na chate dojade ? czy laweta? Bankowo masz assistance, więc dowieź auto do domu i mechanika
Wandej Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 krótko mówiac genialne auto Koledzy potrzebuje pomocy. Tak sie stalo ze moja fura troche sie nie popisala. Jestem 300 km od chalupy w okolicach Przemysla. Po drodze poczulem utrate mocy i zapalil sie check. Dojechalem do celu jednak z czasem uwidocznil sie mega pisk dobiegajacy z silnika (jak pisk klockow). Pisk znika po dodaniu gazu, po odjeciu pojawia sie. Na postoju piszczy. Czy jest ktos z okolic Przemysla zeby sprawdzic o co chodzi, chociaz podlaczyc pod kompa (wiem ze jest chu.. okres...) no ale moze. Oczywiscie ja bym podjechal. Kontaktowalem sie z moim mechanikiem i twierdzi, ze to turbina (na ostatnim przegladzie stwierdzil ze jest tam cos do wymiany chyba oringi czy cos) no i ze teraz sie rozszczelnila i wirnik piszczy. No ale najpierw komputer....Link nagrany na postoju Turbo by Ci wyssało olej gdyby się rozleciało
snajper1998 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 najlepiej jakbym wrocil na kolach jestem z cala rodzina obladowany walizami :/. w sobote bede mial kabelek. Zobaczymy co to. Address 01: Engine (------CEUC) Labels: None Part No SW: 4G0 906 014 HW: 4H0 906 014 Component: 4.0l V8TFSI / X61 0008 Revision: NCX61--- Coding: 1225003A6556010A1000 Shop #: WSC 92521 052 00000 ASAM Dataset: EV_ECM40TFS0114G0906014 001010 ROD: EV_ECM40TFS_AU57.rod VCID: 5FCBD52746BF4ED9361-800A 3 Faults Found: 17875 - Exhaust Pressure Control Valve P0475 00 [032] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: 17876 - Exhaust Pressure Control Valve 2 P049F 00 [032] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: 4050 - Leak in Air Intake System P2279 00 [237] - - MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 120482 km Date: 2016.11.10 Time: 14:18:05 plus jeszcze ten blad 6d - trunk elect 0114 - Load Space Cover B12EF 54 [137] - Missing Calibration / Basic Setting MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 43 Mileage: 120482 km Date: 2016.11.10 Time: 14:27:51 te bledy z silnika wykasowalem i sie nie pojawiaja ale nie jezdzilem silnik tylko byl wlaczony na postoju, check sie nie pali
Ogi Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Wygląda ze masz problem ze sterowaniem elektrycznym zaworem, nie wiem czy nie odczytuje jego aktualnego położenia czy tez nie ustawia się w zadanym mu położeniu, zła wiadomość ze niestety na 90% prędzej czy później znów pojawi i trzeba to zrobić, chyba ze błąd się pojawił na skutek jakiegoś problemu z "prądem" jak zwarcie na przetartych kablach czy spadek napięcia etc. A ten ostatni błąd to utrata "ustawienia" otwarcia tylnej klapy bagażnika, dziwne ze w tym samym czasie co poprzednie błędy, miałeś jakiś dziwny zanik napięcia ? Jakieś zwarcie na kablach gdzieś masz ?? Trzeba szukać, niestety w tych samochodach jest z tym masakra i ASO tego totalnie nie ogarnia. Edytowane 12 Listopada 2016 przez Ogi
Binek1.8T Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Po prostu pech.... Życzę Ci bezstresowego naprawienia problemu. Moze akurat to po prostu jakis jednorazowy wysyp błędów.. I tego sie trzymajmy
Ogi Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Zawory/klapki kontrolujace cisnienie gazow wydechowych o ile sie nie myle to sa one w kolektorze wydechowym albo gdzies w tych okolicach, jesli dobrze kojarze to bez ich prawidlowego dzialania nie funkcjonuje odlaczanie 4 cylindrow. Zmieniales u siebie wydech ? Nie wiem czy dobrze kojarze ale gdzies czytalem o tym ze w 4.0TFSI kolektor zarowno wydechowy jak i dolotowy jest tragiczny/palstikowy i czesto sa z nim jakies akcje, moze wlasnie chodzi o te klapki ?? Ale jak pisze tylko mi sie kojarzy, trzeba by bylo poszukc dokladniejszych informacji po kodach bledu. P.s - Sorry ze tak chaotycznie pisze ale jestem po drugiej stronie swiata niz PL i na lekkim pobraniu . Edytowane 12 Listopada 2016 przez Ogi
snajper1998 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 zmienialem ale tylko koncowe tlumiki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się