Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX jakie ciśnienie doładowania? Słabo jedzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bielsko

Opublikowano

Nie chce zaczynać nowego wątku, tematyka ta sama tylko silnik inny. Czy może ktoś orientuje się jakie powinno być ciśnienie doładowania w 1.8t AVJ?

Opublikowano

Dzięki. U mnie jest między 0,4 a 0,5b, więc jakby trochę mało. Turbina jest w stanie dobrym. Dziś wymieniałem katalizator (oczywiście zamiennik testu nie przeszedł, ale chciało się tanio to nie ma się co dziwić) i wirnik nie ma luzów.  DV może?

Opublikowano

0.5 jest ok w avj bfb ma 0.6

Opublikowano

Logi dynamiczne wskażą czy jest ok czy nie, dla avj faktycznie gdzies 0,5 to maks.

Opublikowano (edytowane)

jakie paliwo tankujesz? do bexa powinieneś zalać 98 paliwo 95 tez jest ok ale powoduje spadek mocy
widze ze masz lpg, czy kontrolka check swieci na desce? być może dostaje za mało gazu i stąd te odczucia ze jedzie słabiej

masz katalizator? może jest zatkany

Edytowane przez JeJu
Opublikowano
Dnia 12.06.2017 o 13:46, JeJu napisał:

jakie paliwo tankujesz? do bexa powinieneś zalać 98 paliwo 95 tez jest ok ale powoduje spadek mocy
widze ze masz lpg, czy kontrolka check swieci na desce? być może dostaje za mało gazu i stąd te odczucia ze jedzie słabiej

masz katalizator? może jest zatkany

Kolego, temat BEXa dawno został zakończony, je się jedynie do niego podpiąłem z moim AVJ.

Dnia 11.06.2017 o 19:57, Łukasz13 napisał:

Logi dynamiczne wskażą czy jest ok czy nie, dla avj faktycznie gdzies 0,5 to maks.

Zrobiłem logi turbiny. Poczatek może i ma niezły, ale tak od 4 tys zaczyna mocno tracić. Dodatkowo dzisiaj, po wymianie króćca odmy, nasłuchiwałem pracę silnika i odkryłem dziwny dźwięk dobiegający z wlotu powietrza do filtra. Przy schodzeniu z obrotów słychać coś w rodzaju "chichotania" - lepszego określenia na ten dźwięk znaleźć nie mogę. Chyba wymiana zaworu DV to nie jest taki zły pomysł.

log:

http://vaglog.com/log-115_118_002_Nuk17Fw.html

Opublikowano

W k03 nie spodziewaj się kopa górą ;)

"Chichotanie", o którym napisałeś, to pewnie dźwięk DVki, łatwo możesz ją sprawdzić:

 

Opublikowano

Wymieniłem DV, przewody podciśnienia, założyłem "emulator" drugiej sondy i... wali błędem:

 

17536 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
               P1128 - 001 -  Upper Limit Exceeded

 

Czy ten nieszczęsny emulator może generować ten błąd? Check engine się nie zapala. 

Opublikowano
W dniu 17.10.2015 o 21:23, grzes1150 napisał:

BEX ma 0,6Bara i dmucha to 0,6 do końca stąd ta moc. Bex ma też czarne wtryski, AMB czy BFB ma niebieskie.

Do ilu max można podnieść?

Opublikowano
9 godzin temu, KoWaL_89 napisał:

Do ilu max można podnieść?

do ilu wytrzyma turbo

Opublikowano

A do ilu wytrzyma? Takie bezpieczne max.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...