lizuk1990 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Lexyy a skąd jesteś?
monomachos Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Nie chce zaczynać nowego wątku, tematyka ta sama tylko silnik inny. Czy może ktoś orientuje się jakie powinno być ciśnienie doładowania w 1.8t AVJ?
monomachos Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dzięki. U mnie jest między 0,4 a 0,5b, więc jakby trochę mało. Turbina jest w stanie dobrym. Dziś wymieniałem katalizator (oczywiście zamiennik testu nie przeszedł, ale chciało się tanio to nie ma się co dziwić) i wirnik nie ma luzów. DV może?
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Logi dynamiczne wskażą czy jest ok czy nie, dla avj faktycznie gdzies 0,5 to maks.
JeJu Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) jakie paliwo tankujesz? do bexa powinieneś zalać 98 paliwo 95 tez jest ok ale powoduje spadek mocy widze ze masz lpg, czy kontrolka check swieci na desce? być może dostaje za mało gazu i stąd te odczucia ze jedzie słabiej masz katalizator? może jest zatkany Edytowane 12 Czerwca 2017 przez JeJu
monomachos Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Dnia 12.06.2017 o 13:46, JeJu napisał: jakie paliwo tankujesz? do bexa powinieneś zalać 98 paliwo 95 tez jest ok ale powoduje spadek mocy widze ze masz lpg, czy kontrolka check swieci na desce? być może dostaje za mało gazu i stąd te odczucia ze jedzie słabiej masz katalizator? może jest zatkany Kolego, temat BEXa dawno został zakończony, je się jedynie do niego podpiąłem z moim AVJ. Dnia 11.06.2017 o 19:57, Łukasz13 napisał: Logi dynamiczne wskażą czy jest ok czy nie, dla avj faktycznie gdzies 0,5 to maks. Zrobiłem logi turbiny. Poczatek może i ma niezły, ale tak od 4 tys zaczyna mocno tracić. Dodatkowo dzisiaj, po wymianie króćca odmy, nasłuchiwałem pracę silnika i odkryłem dziwny dźwięk dobiegający z wlotu powietrza do filtra. Przy schodzeniu z obrotów słychać coś w rodzaju "chichotania" - lepszego określenia na ten dźwięk znaleźć nie mogę. Chyba wymiana zaworu DV to nie jest taki zły pomysł. log: http://vaglog.com/log-115_118_002_Nuk17Fw.html
toman Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 W k03 nie spodziewaj się kopa górą "Chichotanie", o którym napisałeś, to pewnie dźwięk DVki, łatwo możesz ją sprawdzić:
monomachos Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Wymieniłem DV, przewody podciśnienia, założyłem "emulator" drugiej sondy i... wali błędem: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Czy ten nieszczęsny emulator może generować ten błąd? Check engine się nie zapala.
KoWaL_89 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 17.10.2015 o 21:23, grzes1150 napisał: BEX ma 0,6Bara i dmucha to 0,6 do końca stąd ta moc. Bex ma też czarne wtryski, AMB czy BFB ma niebieskie. Do ilu max można podnieść?
Dev Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 9 godzin temu, KoWaL_89 napisał: Do ilu max można podnieść? do ilu wytrzyma turbo
KoWaL_89 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 A do ilu wytrzyma? Takie bezpieczne max.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się