Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Marcin jak chcesz to mam walek w bardzo ladnym stanie od AVFa. Zupelnie zapomniałem ze mam kompletna głowicę. Mam tez z BRB, jest taki sam jak w BPW.
niestandardowy Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Na razie za nowym sie porozgladam Edytowane 22 Października 2015 przez niestandardowy
C4NC3R Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Nowy z ASO masz na myśli? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Musashi Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Popychacze zalej swieza oliwa przed montazem. Dew , gdzie ty chcesz lać tą oliwe do popychaczy ? Chyba że chodzi Ci o posmarowanie ich po wierzchu A i sprawdził bym dokładnie , czy otwory w głowicy , w których pracują popychacze nie są nadmiernie zużyte, w ośmizaworowcach PD wałek nie naciska hydropopychaczy na środku, tyklo z boczku przez co mają tendencję do przekaszania się i jak złapią luzu to wałek i szklanki muszą szybko ulec zniszczeniu , bo krzywki naciskają na nie nie całą powierzchnią , tylko jedną stroną a na małej powierzcni bardzo ciężko utrzymać film olejowy Jeżeli by tak było, to raczej czapka do wymiany To wymien oringi a gniazda wypoleruj. Sruby do PDkow cza nowe. 1. hydropopychacze powinny byc napenione olejem fabrycznie, zanurzenie ich w oleju nie zaszkodzi. chociaż wątpię aby zawartość popychacza uległa uzupełnieniu, zbyt duża lepkość. 2. po montażu do kupy, przed uruchomieniem silnika nalezy odczekac pare godzin, aby popychacze ustawiły się w odpowiednim położeniu, inaczej przy próbie rozruchu, może być zonk. 3. gniazda popychaczy, jeżeli są wyrobione, polerowanie nic nie da, albo do rozwiercenia i do zastosowania nadwymiarowych, o ile są dostępne.albo szkoda kasy na wałek. 4. PD bym nie ruszał, chyba, że są problemy z paliwem w oleju. Jedynie skontrolowałbym ich położenie, czy jest prawidłowe względem głowicy.
Dev Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Pisalem o gniazdach od PDkow a jak chcesz zakladac popychacze bez zalewania ich oliwa to duzo cierpliwosci zycze zanim sie uciszą. cwiczylem to setki razy wiec doskonale wiem co pisze a kto jak to robi to juz jego sprawa.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Tak moim skromnym zdaniem , to dla żywotności rozrządu zdrowsze jest jak sobie na biegu jałowym poklepią do puki się nie napełnią olejem, niż by miały go mieć w sobie za dużo i miało by to doprowadzić do kolizji zaworów z tłokami podczas pierwszego uruchamiania silnika po naprawie
SotoM Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Robiłeś kiedyś bardzo prosty silnik Opla np.1.4 8v (bez kolizyjny)? Tam jak się nie wycisnelo hydro z oleju to po złożeniu silnika i kręcenia rozrusznikiem efekt był jak przy wykreconych świecach - brak kompresji bo zawory były uchylone przez nie wycisniete hydro. Jak w tdi przy zamkniętej klapie powietrza. Więc co się stanie gdy założysz napełnianie hydro w silniku kolizyjnym...? Montaż - zanurzenie hydro w oliwie byle by bylo tłuste, zakładam wałek, spinamy rozrząd, 2 obr.wałem i zapłon... Musi jebaństwo pracować dobrze... Myślę że nie ma co robić z igły wideł...
Dev Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Skladalem silniki jak wielu z Was hulało jeszcze w workach swoich ojcow. Nowe popychacze sie zalewa a uzywane wyciska no i faktycznie nie ma co z igieł robic widły.
niestandardowy Opublikowano 27 Października 2015 Autor Opublikowano 27 Października 2015 Panowie, jakie momenty zalecane na sruby?
SotoM Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Nakrętka rolki napinajacej pasek rozrządu - 20Nm + 45* koło (piasta) wałka rozrządu- 100 Nm 3 śruby koła wałka rozrządu - 25 Nm śruby stopek wałka rozrządu- 8 Nm + 90* (zastosować nowe śruby) śruby wałków sterujących PDE - 20 Nm + 90* (zastosować nowe śruby) śruby PDE - 12 Nm + 270*(3x90*) (zastosować nowe śruby) Pompa tandem (jeśli tez ja wyciągałeś) ja kręcę śruby M8 - 18Nm, a małe M6 na 10Nm - bardzo dokładnie uczyć z kurzy/pyłu powierzchnie przylgni - wystarczy że przyklei się ziarenko piasku i będziesz miał nieszczelność... Edytowane 28 Października 2015 przez SotoM
niestandardowy Opublikowano 27 Października 2015 Autor Opublikowano 27 Października 2015 a pompki ustawiac na 220 czy 180?
niestandardowy Opublikowano 27 Października 2015 Autor Opublikowano 27 Października 2015 Sotom, podaj jeszcze prosze monent dokrecenia pd-kow
SotoM Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Sotom, podaj jeszcze prosze monent dokrecenia pd-kow Jest też na liście... 12nm +3x90* wszędzie smaruj łeb śruby i delikatnie gwinty,nie kręc na sucho.
Musashi Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 tak swoja droga, skad sie wciąż biora pomysly, zeby w awx czy bpw cofac sr reg. na 220 st, w " G. wyborczej" napisali czy jak? Sruby PDE - 12 Nm + 3x90* do PD tez nowe sruby, powierzchnie trzpienia PD i powierzchnia polkulista sruby regulacyjnej posmarowac smarem molibdenowym, tylko nie za duzo. walek rozrzadu najlepiej nasmarowac np. uszlachetniaczem do oleju z dodatkiem Mo2S, lub przynajmniej olejem. np. http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-oleju/dodatek-mos2-8342-detail w PD w otworze trzpienia sa oringi, jezeli nie byly wymieniane mozna wymienic, jezeli nie byly wymieniane.trzpien musi trafic do swojego PD,
dzik Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Marcinie daj znać póżniej jak nasz wałek będzie fruwał
Musashi Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Marcinie daj znać póżniej jak nasz wałek będzie fruwał a to jest kryptoreklama?
SotoM Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 niech paczą... http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?59993-Instrukcja-monta%BFu-i-regulacji-pompowtryskiwaczy-materia%B3y osobiscie wszedzie reguluje PDeki na 180.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się