Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie Plasmy kupiłeś? Ja mam u siebie 8500k i rzeczywiście wpadają w zielonkawy kolor - słabo to wygląda. Wydaje mi się, że lepszym wyborem byłoby 7500k. Co do reszty - kolejne mody w bardzo dobrym kierunku :kox: CLH od proeltec też mnie bardzo kusi. Dużo jest zabawy z podłączeniem halo + tyłu i blend pod lusterkami?

Jeszcze trochę i młody zacznie rezać przy Audi razem z tatuśkiem :decayed: Gratulacje, niech Wam zdrowo rośnie! :hi:

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

@kaman , właśnie te same 8500k i też myślę, że te 7500 po barwie byłyby lepsze, ale lepiej chyba poszukać żarówek o niebieskim zabarwieniu szkła, niż tym tęczowym...

Co do CLH zabawy dużo nie ma, wszytko wpinasz pod osłoną nad nogami. Halo do MCE, rejestracja też tam jest. Jedno wyjście z modułu dałem pod jeden halo i rejestrację, drugie pod drugi halo i blendy. Zasilanie stałe z plusa za pedałami, a masę ze śruby za osłoną słupka, przy podstopnicy. Jak chcesz wpiąć rejestrację, to musisz dać diodę prostowniczą, tak by podczas włączenia postojówek nie wracało napięcie na jeden halogen. Fotodiodę na razie mam przy słupku przy szybie, ale jak będę rwał podsufitkę to ulokuje ją bardziej przy szybie czołowej, chociaż i teraz nie rzuca się w oczy.

Blendy jak blendy, trzeba rwać boczki, dlatego na razie czekam na spinki i któregoś dnia się wrzuci.Chociaż te ORI słabo dają i myślę nad upgradem :P

Jeszcze kwestia sygnału z centralnego. W wersji na korby jest sygnał pod osłoną, a dla elektrycznych szyb, sterowanie zamkiem jest jak dobrze pamiętam masą i chyba trzeba by użyć przekaźnika, i wykorzystać ten impuls masy do podania plusa na moduł...

@Norbas , po zastosowaniu wcześniej AR9100 byłem zadowolony, nie żałowałem wydanej kasy, ten 9200 ma być lepszy, ale juz po wlaniu i odpaleniu słychać inną pracę silnika... Głównie chodzi mi o ochronę wałka, trochę KM i Nm przybyło, to jeszcze bardziej jest teraz obciążony ;)

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nieźle Kamil[emoji122] [emoji106]

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Widzę, że albo grubo albo wcale, u Ciebie nie ma miejsca na kompromisy ;) Za parę tysięcy km będę wymieniał oliwę i z pewnością się do Ciebie odezwe odnośnie wrażeń jazdy na V2 bo właśnie do tego specyfiku się przymierzam.

Opublikowano

Pięknie, kawał roboty odwaliłeś. Gratki młodego, niech rośnie i si uczy od taty ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Lubie patrzec na prace nad Twoim samochodem :)

 

Opublikowano (edytowane)

No powoli zaczyna wyglądać i funkcjonować tak jakbym chciał [emoji14]

A tu jak wygląda ten interfejs modułu doświetlania:

5ad787389ae1c_Beztytuu.png.f35d951e79f9b2518df99b0fc7ec28ec.png

Jak widać trzeba podpiąć przewody - zapłon (+12V), masa, CAN H + CAN L no i 2x wyjścia na halogeny. Moduł po CAN odczytuje info o kierunkach i wysterowuje doświetlanie zakrętu.

No i w DRL chyba zamówię żarówki z ali bo wyjdzie mnie za 4 szt 15 zł - niby 5000K, zadałem pytania kupującym i przy 30% podobno nadal świecą na biało, także będę testował, żeby znaleźć coś sensownego. 

 

 

 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Dobry gadżet i chyba Polski nawet :) Kamil a jak te H11 co podrzucilem? Nadają się czy lipa?

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Opublikowano

Łukasz wrzucę jak zdejmę zderzak do rezania dokładki S-line [emoji6]

Zamówiłem H7, zobaczymy ile to warte: https://pl.aliexpress.com/item/Halogen-Bulb-Car-Fog-Lights-Super-White-H11-H7-H4-H3-H1-H8-HB3-HB4-9005/32800067595.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.xkNAal

Bo na te plasma patrzeć nie mogę, nawet jak nie świecą to dziwny dają kolor na chrom odbłysnika [emoji14]

 

 

 

Opublikowano

Aaa no to fajno się co to warte :) moja dokladka dalej w piwnicy leży muszę podrzucić do malowania ciepło można coś porezać między karmieniem :)

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Opublikowano

Hmm może się skuszę, co prawda wymianę robię co 7,5kkm... a jak to się dozuje ? Lejesz najpierw ten preparat po spuszczeniu oleju i potem uzupełniasz stan olejem ? ?

Opublikowano
2 godziny temu, Norbas napisał:

Hmm może się skuszę, co prawda wymianę robię co 7,5kkm... a jak to się dozuje ? Lejesz najpierw ten preparat po spuszczeniu oleju i potem uzupełniasz stan olejem ? ?

A w czym to wogule pomaga??

Też mam wymiane oliwy niedługo..

Opublikowano
5 minut temu, Adam87 napisał:

A w czym to wogule pomaga??

W tym, że olej po wlaniu specyfiku wygląda jakby miał nakulane 10kkm. :decayed: Podobno wycisza i zmniejsza tarcie ale u mnie nie było spektakularnego efektu poza zauważalnie ciemniejszym olejem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 minut temu, afroo. napisał:

W tym, że olej po wlaniu specyfiku wygląda jakby miał nakulane 10kkm. :decayed: Podobno wycisza i zmniejsza tarcie ale u mnie nie było spektakularnego efektu poza zauważalnie ciemniejszym olejem.

Spróbuje też u siebie.. zobaczymy czy pomoże bo powiem szczerze wydaje mi się że głośno chodzi..

Opublikowano

Może w TDI trochę bardziej idzie to zauważyć, gdzie krzywki popychaczy PD są naprawdę mocno obciążone :P Ja absolutnie nikogo nie namawiam. Ale przed wyjazdem w tamtym roku na wakacje wlałem AR9100 i czułem różnicę w pracy motorówki i dźwięku w wyższych partiach obrotów. Ten 9200 ma być jeszcze lepszy... w sumie zaraz po zalaniu i odpaleniu silnika po chwili czuć, że inaczej pracuje...  Ja wlewam nowy olej, rozgrzewam silnik, dolewam specyfiku, czekam 15min i gaszę, potem jeżdżę normalnie :P

 

Opublikowano
3 minuty temu, Adam87 napisał:

Spróbuje też u siebie.. zobaczymy czy pomoże bo powiem szczerze wydaje mi się że głośno chodzi..

Za dużo elektrykami jeździsz :decayed: diesle musi chodzić głośniej :naughty:

4 minuty temu, kamil-vag napisał:

Ja wlewam nowy olej, rozgrzewam silnik, dolewam specyfiku, czekam 15min i gaszę, potem jeżdżę normalnie :P

:thumbup1:

Opublikowano
4 minuty temu, Norbas napisał:

Za dużo elektrykami jeździsz :decayed: diesle musi chodzić głośniej :naughty:

No powiem Ci że jest przyzwyczajenie.. nawet jak jakaś "spalinówka" wjedzie na warsztat to już śmierdzi pół dnia nie mówiąc o hałasie:kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
12 minut temu, kamil-vag napisał:

Ja wlewam nowy olej, rozgrzewam silnik, dolewam specyfiku, czekam 15min i gaszę, potem jeżdżę normalnie :P

Też tak dokładnie zrobie:thumbup1:

Opublikowano (edytowane)

Dziś dzidziuś mi zrobił pobudkę przed 7:00, zjadł i usnął więc za zgodą żonki zaszalałem z "S-mordką" :)

Demontaż z brudasa :P

IMG_20180425_084132.jpg

Oddzielenie ;)

IMG_20180425_085751.jpg

Pierwsze spasy na suszarce :P

IMG_20180425_100825.jpg

No i na gotowo :hi:

IMG_20180425_125430.jpg

IMG_20180425_125900.jpg

IMG_20180425_125849.jpg

Sam spas zderzaka to pikuś, najgorzej jest z tą kratką od A6 :/ wcale to tak pięknie nie pasi :P i rzeczywiście schodzi jak tu chłopaki pisali w swoich tematach...

@luki19862121 - wrzuciłem te żarówki od Cb, zobaczę wieczorem jak świecą halo... 

A tu już na aucie z lampami i grillem ;) poszło jeszcze w satynę obramowanie grilla.

DSC_0316.JPG

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Noo.. teraz jest git :thumbup1:

Czarno :decayed:

Kamil może w maju na jakiś spocik wpadniesz do kielc?? Oblukamy autka :kox::kox::kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...