Norbas Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 No to fajnie, że podróż się udało i oby było takich więcej To co, teraz pakiet S-line co
rrrudy25 Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Spróbowało by sie nie spisac !przy takim włascicielu jak Ty Kamil[emoji106][emoji6] Skrobnij mi tutaj albo na pw jak wygladala sprawa z asistans?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) 15 godzin temu, Norbas napisał: To co, teraz pakiet S-line co Norbert, chciałbym bardzo, ale nie ukrywam, że się trochę wycyckałem z kasy na wczasach Powoli po części się będzie kompletować... Szykuje się też powoli na serwis hamulców, bo po kupnie wymieniłem tylko klocki P+T a jak się skończą to trzeba będzie już komplety z tarczami... Ale zaglądałem i klocka jeszcze jest sporo 2 godziny temu, rrrudy25 napisał: Skrobnij mi tutaj albo na pw jak wygladala sprawa z asistans? Piotruś, brałem z AXA: https://www.assistancewpodrozy.pl/?_ga=2.172607968.2141735126.1499244142-1853588982.1494334260 Za 156 zł wyszła mi PL + EU na 30 dni Myślę, że to nie jest dużo przy planowaniu dalekich tras... Dziś z ciekawości sprawdzałem płyny i olej... Od wymiany do wymiany nie musiałem nigdy dolewać oleju, ale zawsze tam trochę ubywało na miarce, a dziś byłem w szoku bo stoi jak stało przed wyjazdem. Czyli wychodzi na to, że olej wciąga nie na długich trasach, a podczas jazdy po mieście... Z trasy mam kilka ciekawych spostrzeżeń co do wykonanych modów: Lotka S-line na klapie powoduje, że tylna szyba się o wiele mniej brudzi podczas deszczu czy mżawki Spryski mgłowe o wiele lepiej czyszczą szybę niż zwykłe i płynu idzie malutko. Po zastosowaniu Archoila 9100 zdecydowanie ciszej jest w wyższej partii obrotów - tak przy 140 praktycznie nie słyszałem silnika - myślę teraz przy kolejnej wymianie oleju zalać ARCHOIL AR 9200 Tempomat i MF znacznie umila podróżowanie - ale to sprawa oczywista... Także wydanej kasy nie szkoda, bo jest na plus Edytowane 5 Lipca 2017 przez kamil-vag
golden87 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 No no kolego, przejzałem cały temat... widze wszystko profi, ASO, + profesjonalna robota, tak jak lubie :-) Bardziej upgrady niż niepotrzebne tunningi Trzymać taki poziom! :---) PS. Czy ta gałka z B8 lepiej sie trzyma? Miałeś problem jakis z montażem czy p&p?
kamil-vag Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Opublikowano 10 Lipca 2017 11 godzin temu, golden87 napisał: PS. Czy ta gałka z B8 lepiej sie trzyma? Miałeś problem jakis z montażem czy p&p? Gałka mi pasuje, jak dla mnie dobrze i pewnie leży w dłoni Sama gałka P&P, ale trzeba trochę pokombinować ze zmianą ramki mieszka. W tej gałce z B8 jest taki pierścień, który dość ciężko schodzi, ale podgrzanie suszarką załatwiło sprawę i zszedł bez oporów
misiek95 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Jak tak przejrzałem z grubsza Twój temat to doszedłem do wniosku, że wszystkie te mechaniczne wymiany powielają się z moimi- że można by stworzyć taką biblię rzeczy, które trzeba sprawdzić po zakupie i ew wymienić. Mam tu na myśli uszczelniacze pompek razem ze śrubami, kontrolka wałka, oringi w wężach dolotu, oringi w wężach klimy, rurka bagnetu, uszczelka korka, zapocenie przy chłodniczce wspomagania. To wszystko przerabiałem już u siebie czy to w ajm czy w awx i pare razy przy swapach silników Czasami te 1.9 można diagnozować z zamkniętymi oczami dzięki tej powtarzalności
kamil-vag Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Opublikowano 12 Lipca 2017 @misiek95 - Michał, w sumie to dobrze, że się "psują" takie rzeczy proste i które można ogarnąć samemu z odrobiną chęci A tu masz rację z tą biblią... w każdym dłuższym temacie użytkowników na forum można zauważyć tą powtarzalność Ale jak się zadba o ten motor, i porobi w nim to co trzeba, to odwdzięcza się piękną i bezawaryjną pracą.
kamil-vag Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 Kupowałem wczesniej QD od Tenzi - Quartz Spray - i jakoś mi nie podszedł, niby dobrze się rozprowadza itd ale wydaje mi się słaby. Dokupiłem sobie od Soft 99 - Luxury Gloss - zobaczymy jak się spisze. Kiedyś używałem Meguiar's Gold Class Premium (niezły) oraz Mainz Honey Bee. Ten soft powinien ładnie grać z woskiem, ale jak się nie sprawdzi to wrócę do miodu Chyba, że macie jeszcze coś godnego polecenia ? ? ? Do tego jakiś tam środek do felg: Alu Teufel Spezial od Tuga Chemie i nowy ręczniczek do osuszania. Kiedyś opisywałem, że wymieniałem gumę na przegubie wewnętrznym. Już wtedy wyczuwalne były na nim luzy. Sporo szuakłem czytałem i ostatecznie udało się zdobyć komplet ze Spidana - czyli w sumie to co szło na ORI montaż: Spidan 24745 Co dziwne każde pudełeczko zawiera dwie porcje smaru na razie przeguby leżą u siostry w DE bo zamawiałem przez ebaya, ale we wrześniu będą u mnie to może pokuszę się o wymianę i porównanie ze starymi jak wygląda ten luz...
luki19862121 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 W SKFie też są dwie tubki smaru. Jedna w przegub kolejna w osłonę zapewne. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Mogę Ci polecić QD z firmy Gyeon " WetCoat " bezpieczny na każdą powierzchnie. Na szyby również możesz nim spryskać
kamil-vag Opublikowano 22 Lipca 2017 Autor Opublikowano 22 Lipca 2017 Norbert, dzięki za info Z chęcią przetestuje jak mi się ten Fusso skończy
Norbas Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Tak w ogóle to co oni tam napisali na tym fusso ? Mam na myśli jak długo się utrzymuję na aucie i jaki jest sposób aplikacji
kamil-vag Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Luxury Gloss Głębia koloru, świetny połysk. Szybki i łatwy w użyciu wosk. Wystarczy "spryskać i zetrzeć". Przed użyciem mocno wstrząsnąć. Ustawić rozpylacz w pozycji „ON”. Spryskać fragment suchej karoserii samochodu. Wytrzeć delikatnie miękkim ręcznikiem przed całkowitym wyschnięciem. Oglądałem parę filmików na necie i wydaje się być OK Ale to co Ty poleciłeś wydaje się lepsze Nie dość, że można kłaść na wszystko to jeszcze "dziwna" aplikacja na mokry lakier Szybko można nałożyć na bezdotykowej...
Norbas Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Trochę zabawy z tym fusso jest... Jak się nie mylę to Autoglym zapoczątkował aplikację na mokro ale zaraz po tym trzeba było wytrzeć ręcznikiem jak w fusso co mi nie odpowiadało Wetcoat jest bardzo przyjemny w aplikacji i dość długo utrzymuje się na lakierze
marcin120383 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 To jest ten produkt ? http://detailingshop.pl/mobile/GYEON_WetCoat_500ml# Norbas to jest ten środek co w linku napisałem ? 1
marcin120383 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Masz Kamil linka do tego środka ? Kupię na początek 0.5 Zobaczę co to jest Ty aplikujesz tak jak oni piszą Norbert
Norbas Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 No tak ale 0.5l nie ma co brac bo za pierwszym razem szybko go zuzyje kupić litra i rrozlac 0.25l do drugiej butelki Tak, ważne aby nie zostawiać na słońcu bo mogą zostać plamy
marcin120383 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Zostawić na słońcu myślałem że spłukać i wytrzeć
Norbas Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Jeszcze raz zobacz co napisałem właśnie edytowalem bo zrobiłem błąd. Resztę pytaj w dziale detailing, żeby nie śmiecić w temacie Sorki Kamil za ot.
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Spoko, nie gniewam się Ale rzeczywiście mały OT się zrobił Przy okazji wrzucę trochę info. Bo coś tam grzebie przy aucie. Teściowa zafundowała mi rozebranie boczków, bo podniosła daszek rolety do góry, wyjęła zakupy i zamiast daszek opuścić to klapnęła klapą i tak się o szybę rozprężyło, że aż popękały zaczepy (te w boczkach) I jak zwykle tekst - "przecież to tylko samochód..." - ludziska nie rozumieją pasjonatów No ale z dwojga złego dzięki temu zobaczyłem, że w tylnym zagłębieniu po prawej stronie zebrało mi się trochę wody Po kilku konewkach wody na auto i siedzeniu w bagażniku znalazłem przyczynę. Uszczelka na kratce wentylacyjnej rozpadała mi się na 3 części w rękach. Druga sprawa pełno pod nią piachu i syfu. Widac nawet na kratce mokre ślady jeszcze... Szybka akcja mycia i odtłuszczania i kratka zamocowana z pomocą uszczelki w płynie, dodatkowo zrobiona fazka po obwodzie i z lewej i z prawej. Po zrobieniu kratek, zabieram się za montaż... Patrzę i myślę - kur... przecież tu nie ma belki :/ Nie wiem czy to w DE czy już w PL się tego pozbyli... Dało mi to do myślenia czy może nie był bity z tyłu czy co, ale po oględzinach wszystko jest OK, nie ma nigdzie żadnego śladu uderzenia itd... Wszystko proste... No ale belka już do mnie jedzie - całe 37 zł z wysyłką na allegro Dobrze, że dotychczas nikt mi d*pę nie wjechał bo by była masakra z tyłem... Zakupiłem też przy okazji czujniki parkowania 18mm z samym buzerem - takie co można malować, więc mimo, że nie ORI to nie powinno to wyjść źle, ale wrzucę zdjęcia już po robocie. Także czekam na belkę, na PDC i zderzak będę składał. Także jak kiedykolwiek będziecie zrzucać zderzak zwróćcie sobie uwagę na te kratki wentylacyjne. Boczki powolutku naprawiam. Najpierw poskładałem wszystko do kupy za pomocą zgrzewów z lutownicy A potem dałem od środka bardzo mocny klej elastyczny... robiłem na razie próby i trzyma się dobrze, może coś z tego będzie hehe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się