zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Może tak być. Ale wtedy chyba by nie było dobrego palenia bo zgaszeniu na Pb? Podejrzewam złą regulacje. Jeśli chodzi o reduktor, to test to wyjeżdżenie LPG (tak żeby było mniej niż pół butli) i zakręcenie zaworu na butli. I patrzysz czy na drugi dzień lepiej pali. 1
XsiX Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Może w tym czasie co chodzi na pb zdąrzy przepalić lpg które pójdzie w kolektor, a jak odrazu zgasi na lpg to wszystko zalega kolektorze, później w połączeniu z dawką rozruchową pb zimnego silnika robi się dawka ciężka do przełknięcia. Może też być nieszczelność wtrysków lpg. Można w ramach testu szczelności ściągnąć przewód podciśnienia i zasilający wtryski lpg. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez XsiX
polop81 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 22 godziny temu, zwonko napisał: To może być termostat, nie koniecznie czujnik temp. Wolne obroty, ciepły silnik, grupa, 033. Zrób log 10sekund na LPG i przełącz na Pb na 20sekund. Skończ log. OK zrobiłem statyczne na LPG i przełączyłem na Pb http://vaglog.pl/log-002_033_15Z86S.html Zrobiłem też Turbo Pb http://vaglog.pl/log-115_118_iAfGWZ.html i LPG http://vaglog.pl/log-115_118_zRRkn.html
Łukasz13 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Z tych logów nie widać czy lpg rozjeżdza korkety paliwowe, turbo ładuje ok. Jak chcesz sprawdzić jak ustawiona instalacja to zrób loga na lpg 002+033 po skasowaniu błędów. Możesz też sprawdzić jak wyglądają korekty po jeżdzie na lpg w kanale 032. I napisz jaki masz reduktor i wtryski lpg.
polop81 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 54 minuty temu, Łukasz13 napisał: Z tych logów nie widać czy lpg rozjeżdza korkety paliwowe, turbo ładuje ok. Jak chcesz sprawdzić jak ustawiona instalacja to zrób loga na lpg 002+033 po skasowaniu błędów. Możesz też sprawdzić jak wyglądają korekty po jeżdzie na lpg w kanale 032. I napisz jaki masz reduktor i wtryski lpg. Pierwszy log jest na wolnych obrotach 002 i 033. (15s na LPG i przełączony na PB) http://vaglog.pl/log-002_033_15Z86S.html Czy może zrobić też dynamiczny?
Łukasz13 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Tak zrob dynamiczny jak pisalem, zerknij tez w kanal 032 jak juz pojezdzisz troche na lpg. I napisz jakie wtryski i reduktor masz.
polop81 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 11 minut temu, Łukasz13 napisał: Tak zrob dynamiczny jak pisalem, zerknij tez w kanal 032 jak juz pojezdzisz troche na lpg. I napisz jakie wtryski i reduktor masz. OK jutro zrobie logi. Wtryski mam Barracuda reduktor SHARK 200KM
zwonko Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) 6 godzin temu, Łukasz13 napisał: Z tych logów nie widać czy lpg rozjeżdza korkety paliwowe, turbo ładuje ok. Jak chcesz sprawdzić jak ustawiona instalacja to zrób loga na lpg 002+033 po skasowaniu błędów. Możesz też sprawdzić jak wyglądają korekty po jeżdzie na lpg w kanale 032. I napisz jaki masz reduktor i wtryski lpg. Widać widać. Rozjazd jest. Ale tragedia bym tego nie nazwal. Na lpg za ubogo w stosunku do pb. Ciężko jednoznacznie stwierdzić czy te powiedzmy około 6% różnicy mogą powodować problemy z paleniem. Najlepiej jakbyś miał interfejs do gazu i podregulowal wolne obroty. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez zwonko
polop81 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Witam zrobiłem dynamiczne na 002 033 i 032. Często mam w błąd 17536 mieszanka za uboga regulacja długoterminowa. http://vaglog.pl/log-002_033_032_7Xv2M.html
Łukasz13 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Instalacja do regulacji, w całym zakresie masz ubogo.
polop81 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Dziękuje za pomoc za tydzień jadę do gazownika, na instalację mam jeszcze gwarancję do końca lutego.
zwonko Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Najlepiej pojedz do innego bo ten się raczej nie zna się na robocie skoro puscil auto na ubogiej mieszance. Mówiłeś mu o checku? Edytowane 21 Stycznia 2017 przez zwonko 1
polop81 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam, tak mówiłem że dwa razy się zapalił check. Mam jeszcze gwarancję więc niech sprawdzają, najprawdopodobniej mam nieszczelny reduktor i dlatego źle odpala. Po wizycie napiszę co zrobili i jak auto chodzi.
zwonko Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Dopilnuj żeby wystroili w trasie. Najlepiej na korekty. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez zwonko
polop81 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Witam jestem po wizycie u gazownika, wyczyścili zawór na reduktorze i płukanie wtrysków bo jeden nie domykał się. Po czy na nowo strojenie w trakcie jazdy. Troszkę pojeżdżę i i zrobię logi. Zobaczymy czy check się nie będzie zapalał.
mateusz901 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 U mnie jest identyczny problem, jak zmienię filtr gazu. Gdy przełączne na gaz i silnik zgaśnie (brak gazu w przewodzie do wtryskiwaczy) to później ciężko odpalić. Podejrzewam że coś masz nieszczelne.
damian111 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 witam panowie jakiego programu używacie do diagnostyki????
zwonko Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 VAG-COM lub VCDS ale od tego są inne tematy.
polop81 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam, tak mówiłem że dwa razy się zapalił check. Mam jeszcze gwarancję więc niech sprawdzają, najprawdopodobniej mam nieszczelny reduktor i dlatego źle odpala. Po wizycie napiszę co zrobili i jak auto chodzi.
polop81 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam przejechałem 1000km i check się nie zapala, wymieniłem czujnik temp. Brak błędów ale problem z odpalaniem pozostał i po dłuższym postoju dłużej muszę kręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się