klysek Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 centra to polski aku na 2 lata.cena idzie z jakoscia to co powiesz ze ja na centrze jeżdzę już 6 rok a w drugim aucie bosh silver 2 lata i dziękujemy
Marcin850527 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Witam. Panowie całkiem przypadkowo wpadła w moje posiadanie b6 z forum po drobnym dzwonie. Na dzień dobry wymieniłem Rozrząd, świece, wszystkie filtry olej i płyny. Poza kosmicznym spalaniem 7,4 do 8,5 na 100km samochód ma problem z odpalaniem. Rano - 14 do auta wsiadam z vagiem i sprawdzam. Na silniku gr 007 temperatury zbliżone do siebie, natomiast w instruments gr 003 czujnik pokazywał 0 stopni Celsjusza. Teraz Pytanie. Czy ten czujnik w ogóle pokazuje ujemne temperatury? Bo sprawdzałem jeszcze dwa AWXy i u kolegi po nocy przy minus 8 pokazywał jak u mnie 0 stopni a u sąsiada w pascie dzisiaj przy minus 9, pięć stopni na plusie. Przy czym oni nie mają problemu z odpalaniem. Jak się sprawdza te pompowtryski? Bo na vagu to mi pokazywało w dostępnych granicach błędu. Co do samego opalania. Grzeje świece 3 razy kręce, odpala od strzała i gaśnie...I tak z 6 razy aż odpali na stałe. Pompę słyszę, coś tylko cyka. Sorry za epopeje. Help:)
kamil-vag Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Po co obstawiać, jak można łatwo sprawdzić czy świece są sprawne ?
radzio49aa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Witam. Czy to normalne ze tak długo kręci podczas odpalania https://vimeo.com/198339444 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pablo15005 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 panie to jest dizel, olej gesty i co sie dziwic ze trzeba pokrecic...
leewang Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Standard, u mnie AVF też tak odpalał przy -18
radzio49aa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Może na noc naładować akumulator bo już ponad 2 lata jeździ i nigdy nie był ładowany a wcześniej w Vw jeździł półtora roku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SkOs Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 samochód odpalony Kolega B6 swoją podjechał i po paru minutach powstał jak feniks z popiołów Świeczki i aku jutro zostaną wymienione Więc paliwko jest oky
LifeStyl Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. mam nadzije ze ktos pomoze. Silnik awx, dzieje sie po dluzszym postoju na przyklad 8h. objawy sa nawet przy 7-8 ostopni na plusie. Im nizsza temperatura tym dluzsza jest nierowna praca. Z wydechu wydobywa sie szary dym o zapachu nieprzepalonej ropy. Gdy silnik zacznie normalnie pracowac to nastepne odpalnie jest od kopa i wszystko pieknie chodzi. Edytowane 6 Stycznia 2017 przez LifeStyl
radzio49aa Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Dziś koledzy było u nas -22 samochód odpalił ale był problem żeby się do niego dostać. Przy pierwszym wciśnięciu przycisku pilota otwierało tylko wlew paliwa a żadnych drzwi i bagażnika dopiero po jakimś 5-9 kliknięciu otwierają się drzwi i tak samo jest z zamknięciem jego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukas998 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam. Pacjent audi a4 b6 1.9tdi 130 AVF. Problem jest taki ze przy porannym odpalaniu auto dziwnie pracuje przez jakies 5s pozniej jest ok.W ciagu dnia auto zapala juz normalnie. Objawy wystepuja niezaleznie od temperatury jaka panuje na dworze. W samochodzie zostalo wymienione swiece filtr paliwa pompa vacum wszystkie plyny rozrzad kompletny dwumas Mam tez nowe aku rozrusznik wydaje mi sie ze kreci ok. W dalszej kolejnosci obstawialbym uszczelniacze na pompkach ale nie chce wymieniac rzeczy ktore moga byc dobre. Ponizej filmik ktos mial podobny problem ale rozwiazania brak Dodam tylko ze mam manuala. Koledzy pomocy
karaluch8 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Ostatnio audi a4 b6. Przy -6, bez grzania świec. Od razu - pyk. I pali. Jedynie puścił bąka niespalonej ropy, ale złapał od razu. A silnik avf. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez karaluch8
WaleryzMoldawii Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 U mnie jak est cieplo to nie ma problemu z odpaleniem.A jak teraz temp. spadla, - 16 - od razu mam problem. Musze krecec kilka razy i po dłuższym kręceniu odpala się kontrolka hamulców. Co to znaczy? Z czym to est spowodowane?
kamil-vag Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Kontrolka hamulców podczas kręcenia pojawia się kiedy jest zbyt duży spadek napięcia na module ABS/ESP - jak dobrze pamiętam poniżej 10V...
Kamaz1980 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie jak est cieplo to nie ma problemu z odpaleniem. A jak teraz temp. spadla, - 16 - od razu mam problem. Musze krecec kilka razy i po dłuższym kręceniu odpala się kontrolka hamulców. Co to znaczy? Z czym to est spowodowane? Kolego słaby akumulator jak pojawia się ikona hamulców i sygnał.dzwiekowy podladuj aku powinno.pomóc. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez Kamaz1980
WaleryzMoldawii Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Dzekue. Akumulator est 40 tygodnia 2008 roku produkcji, ale kreczy dobrze. Czyli nie mam co szukac w swiecah, pompe wacum czi pompowtryskah?
bolo1500 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Mam ten sam problem co kolega LifeStyl i kolega Lukas998 u mnie nawet przy -18 odpalal na strzał tylko przez ok 10 sek rzucal obrotami tak jak na filmikach tak jakby nie pracował na 1 garze potem jest ok. Jak było cieplej to trwało to bardzo krótko lub praktycznie niewyczuwalnie. Co może być przyczyną? u mnie nowe są tak : dwumas sprzegło, Vacum bosch nowy, nowe szklanki ina panewki nowy olej, wyregulowane pompki na 180 stopni. Nie mam juz pomysłu. Zastanawiam się nad wymianą oringów pompek gdyż jak auto popracuje tak z 2min to korekty ładnie spadaja i wszystko jest ok. Tutaj przedstawiam log z odpalania na duzym mrozie: http://vaglog.pl/log-013_001_023_6U8mZy.html a tutaj jak jest nieco cieplej około 0 stopni http://vaglog.pl/log-013_004_023_RdEDR.html świece żarowe przed zimą sprawdzałem i wszystkie iskrzyły po zewrzeniu ich z akumulatorem. Prosze o opowiedz kogooś ogarnietego bo wlozylem juz sporo pieniedzy w silnik a ciagle jest problem i nie chce na darmo wymieniać uszczelnień jak to nic nie da. Zastanawiam się też nad wymianą filtra paliwa bo ma ok 30 tyś przebiegu. I jak widać na logach są bipy dość wysokie na minus, na nowym vacum powinno być chyba dobre cisnienie na szynie paliwowej chyba ze przez oringi ucieka nieco cisnienia.Pozdrawiam Edytowane 8 Stycznia 2017 przez bolo1500
kamil-vag Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Swiec się nie sprawdza przez iskrzenie, to że ma przejście nie znaczy, że dobrze grzeje, ma mieć rezystancję do 1 ohma... Wszystkie wartości powyżej to wymiana na nowe i tyle w tym temacie. Porownajcie sobie jak żarzy nowa świeca przy 12V, a jak stara, która ma oporność 20M... I co ? obie będą iskrzeć bo jest przejście, ale ich sprawność to sprawa pierwszorzędna metoda na iskrzenie wyklucza tylko "dziurawe" świece, ale nie pokazuje jej sprawności...
bolo1500 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 A powiesz mi jak miernikiem dokładnie to zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się