Daniel85 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 A powiesz mi jak miernikiem dokładnie to zrobić Tutaj sobie luknij jak to zrobic
sebul Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Panowie, przy rozruchu musze trzymac kluczyk na zaplon bo nie chce zalapac, tzn lapie jakby nie na kazdy gar i mam tak tylko przy rozruchu jak dlugo postoju np cala noc....co to moze byc ?
kamil-vag Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Do sprawdzenia zasilanie paliwem, i czy nie ucieka na przelew pompką (oringi)... Ale to wszystko zawarte jest w 1 poscie, zobacz...
bolo1500 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Kamil jest sposób by sprawdzić czy oringi na pompkach do wymiany? Bo nie chce na darmo wymieniać. BIPY mam na minusie i po dłuższym postoju auto pracuje przez parę sek nie równo a na dużym mrozie palił na strzał i tak jakby nie na jeden gar przez chwile mocniej telepal i nie wiemczy to nie zapowietrzenie na którymś ze wtryskow
mateusz1.1 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 [P] Audi a4 b6 1.9 AVF 130km problem polega na słabym odpalaniu na rozgrzanym silniku. Auto na zimnym pali całkiem dobrze natomiast na ciepłym musi przekręcić z 5razy i dopiero odpala. EGR zaślepiony, czyszczony rozrusznik, aku dobre i zmieniane też na inne, czyszczony kolektor dolotowy, regulowałem pompki, kręcilem synchronizacją, sprawdzałem czujniki temperatury po 3 dniowym postoju (różnica na czujnikach to 1.5stopnia) nowy olej valvoline 5w40 filtr oleju i filtr paliwa. Niestety nic nie pomogło z odpalaniem na ciepłym.Dodatkowo jutro sprawdzę ciśnienie sprężania oraz prędkość obrotową rozrusznika. Niżej podaje logi.Dynamiczne:Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_0M0L4.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Z4876I.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log-011_mnl1MG.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log-000_rSx9q1.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log-001_80DPVm.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log-003_YTVTL2Z.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log-004_dw13l9z.html Statyczne:Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_9hhaFq.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log-018_d68SUA5.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log-023_N5W4x.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log-000_DD8wY0.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log-001_wcTgb7.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Em5F4yP.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log-004_rDSeOSE.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log-007_TQhwWQ.html Basic setting:Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_l49DM.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log-000_cr2F5V.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log-003_127UB0.html
mnaso Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 U mnie jak lekko na mrozie to był loozik z odpalaniem, przy tych większych mrozach jest trochę gorzej. Świeczki i aku nowe i nic nie dają. Po odpaleniu chwilę na wyższych obrotach, później już stabilnie.
radeek9 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Swiec się nie sprawdza przez iskrzenie, to że ma przejście nie znaczy, że dobrze grzeje, ma mieć rezystancję do 1 ohma... Wszystkie wartości powyżej to wymiana na nowe i tyle w tym temacie. Porownajcie sobie jak żarzy nowa świeca przy 12V, a jak stara, która ma oporność 20M... I co ? obie będą iskrzeć bo jest przejście, ale ich sprawność to sprawa pierwszorzędna metoda na iskrzenie wyklucza tylko "dziurawe" świece, ale nie pokazuje jej sprawności... zgodze sie. to że iskrzy, wcale nie znaczy, że jest dobra - a czasem nawet wręcz przeciwnie. u mnie iskrzyły wszystkie, a ta na pierwszym cylindrze nawet za bardzo dodatkowo na desce swiecił sie check engine, komputer wywalał błąd świecy na pierwszym cylindrze a po odpaleniu silnik chodził jak lokomotywa, telepał i puszczał masę dymu. Świece miałem niecały rok temu wymieniane (BOSCH). Założony teraz nowy komplet i kontrolka zgasła, silnik zaczął normalnie palić. Tak z ciekawości - świeca mogła robić jakieś zwarcie, że tak ostro iskrzyła? Edytowane 9 Stycznia 2017 przez radeek9
Kshyhu87 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, mam czasami problemy z odpaleniem auta np wczoraj po 8 godzinach pod chmurką działo się takie coś https://youtu.be/bMjanICEZFg Temperatura okolo -8st. Czasami nie ma tego co na filmiku i podczas próby odpalenia kontrolki bardzo szybko mrugaja i auto nie odpala po czym mruga kontrolka od immo. Gdy wylacze zaplon i próbuje znowu odpalic to albo powtórka tego co wcześniej albo odpala na dotyk. Jak autko stoi w ciepłym garazu to problemow nie ma. Moze aku? tylko ze on jest prawie nowy ale na starym tez tak było ale z ciekawości sprawdze stan naladowania jutro po kilku godzinach na mrozie. Ktoś coś takiego miał? Moze to jakiś przekaźnik? Dodam jeszcze ze czasami po takim odpaleniu nie działała klimatronik i muszę auto odpalic ponownie wtedy jest ok. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Kshyhu87
bolo1500 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 to jutro sciagam czapki i mierze ohmy ja mam dwuletnie Beru
japycz1 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Pomiar rezystancji daje tylko ogólny zarys tego jak zachowuje się świeca. Żeby mieć lepszy obraz to amperomierz na prąd stały(zakres 20A, a najlepszy byłby cęgowy), ważne żeby odpowiednio podłączyć przewody w multimetrze, minus na świece czerwony na plus w akumulatorze i obserwować wartość prądu. Powinna stopniowo spadać w miare rozgrzewania się swiecy. Nie polecam trzymac za długo lub jak pokaże przekroczenie zakresu.
sebul Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 to jutro sciagam czapki i mierze ohmy ja mam dwuletnie Beru Zalecam cierpliwość przy pomiarze tej od strony podszybia
bolo1500 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 a wiec tak: każda świeca ma około 1 ohma - dokladnie 1,1 -1,2 na każdej. Przy sciąganiu fajek zauważyłem że fajka na 3 cylindrze była dość luzna nie była ,,zaskoczona" jak inne i nie było tego pykniecia przy wyciaganiu jak przy innych. Może przez to słabo grzała lub wcale. Przy okazji wymieniłem filtr paliwa. Po wymianie i odkręceniu zlewu paliwa z filtra ujrzałem coś takiego: czarny syf plywający w ropie aż czarna po roku czasu
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Może Ci olej dostaje się do ropy... Trzeba by się przyjrzeć Tandempompie...
kuba84 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Ta czarna ropa zleciała Ci z filtra ?
bolo1500 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 pompa vacum miesiąc temu zalożona nowa bosch z koncówką Q. Ropa nie jest czarna tylko taka mętna bo plywa tam jakis syf brud taki czarny i jest jego az tak duzo ze kolor zmieniło tak to spuscilem z starego filtra ropa z czarnym syfem nie wyglada mi to na olej . Oleju mi troche ubywa tak kreska na bagnecie na 500km no ale skąd by sie wział w filtrze jak vacum nowe a i paliwo lane tylko orlen/bp
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 No ale Filtr był wymieniany przed wymianą pompy vacum ? Jeśli tak to mogą to być pozostałość po starej pompie... Zawsze możesz zrobić próbę i za jakiś czas zlać trochę paliwa wsłoiczek zaworkiem na dole i sprawdzić czy nadal takie czarne...
bolo1500 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 tak pompa wymieniona miesiac temu a filtr dzisiaj. Pompa vacum została wymieniona bo cieknął olej z pod niej i miała luźny króciec. to nie olej to taki brud typu jakas sadza czy coś takiego taki brud gdyż opadło to na dół. Poł roku auto jeździło na norweskim paliwie być może tam nazbierało syfu.
Tomex1981 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Dnia 9.01.2017 o 21:00, mateusz1.1 napisał: [P] Audi a4 b6 1.9 AVF 130km problem polega na słabym odpalaniu na rozgrzanym silniku. Auto na zimnym pali całkiem dobrze natomiast na ciepłym musi przekręcić z 5razy i dopiero odpala. EGR zaślepiony, czyszczony rozrusznik, aku dobre i zmieniane też na inne, czyszczony kolektor dolotowy, regulowałem pompki, kręcilem synchronizacją, sprawdzałem czujniki temperatury po 3 dniowym postoju (różnica na czujnikach to 1.5stopnia) nowy olej valvoline 5w40 filtr oleju i filtr paliwa. Niestety nic nie pomogło z odpalaniem na ciepłym. Dodatkowo jutro sprawdzę ciśnienie sprężania oraz prędkość obrotową rozrusznika. Niżej podaje logi. Dynamiczne: Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_0M0L4.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Z4876I.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_mnl1MG.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_rSx9q1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_80DPVm.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_YTVTL2Z.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_dw13l9z.html Statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_9hhaFq.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_d68SUA5.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_N5W4x.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_DD8wY0.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_wcTgb7.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Em5F4yP.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_rDSeOSE.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_TQhwWQ.html Basic setting: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_l49DM.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_cr2F5V.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_127UB0.html Kolego rozwiązałeś problem z ciężkim paleniem na ciepłym silniku bp mam to samo i nie wiem od czego zacząc !
735 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam kolegów mianowicie użeram się z problemem mojej audi a4 b6 1.9 AVF ciężko pali po nocy i kopci na biało przez parę sekund ale tylko przy pierwszym odpaleniu kolejne odpalenie jest od strzała a zrobiłem już następujące rzeczy ; pompa vacu zmieniłem na sprawna moja ciekła świece grzeją sprawdzone (prąd dochodzi) filtr paliwa zmieniony wraz z króćcem który wchodzi w filtr uszczelnione pompowtryski nowymi oringami i regulacja pompowtrysk nr 4 po regeneracji ponieważ przekraczał BIP resztę są sprawne synchronizacja jest na +0,5 na minusie trosze telepało autem i słabo się zbierało te ustawienie jest najlepsze akumulator nowy popka wstępna w baku tez sprawna czujnik temperatury ten z tyłu zmieniony na nowy wszystkie opaski zmienione uciskowe zmienione na skręcane nie które już zmęczone były paliwo tankowane tylko ORLEN prosił bym o jakieś pomysły bo mi już się wyczerpały :/
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 a swiece wymienione czy stare ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się