paput Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Dźwięk każdej V6 jest podobny? Bo jak tak to mój ACK bez rewelacji. Wcześniej latałem setką 2,3 i to był dopiero dźwięk. O V8 to już nie rozmawiajmy nawet:) mi się mój 2,4 podoba
janSerce Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 z własnego doświadczenia wiem że jest niewielka różnica między 2,6 a 2,8 jeżeli chodzi o dźwięk, na korzyść 2,6
Mariusz90r Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 No to ja się dorzucę, AEB z prawie 260 000 km i motor chodzi jak malina, oleju prawie nie ubywa z bagnetu (1500km temu wymiana i zalany pod max, dziś dalej pod max), domyślam się że ciągnie tylko tyle co na smarowanie turbiny. Chodzi cicho i równo. Nic tylko lać benzynę i jeździć
dogasso Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 A i ja mam 1.8T AEB z 290kkm. Przy 220kkm wymieniałem wszystkie uszczelki, plan glowicy i jakieś docierki kanałów, rozrząd. Wszystko po to żeby przy SOFcie było jak należy. Obecnie moc ok 180KM i tak już przesmigałem 70tys. A silnik bierze z pól litra oleju od wumiany do wymiany ( czyt. 8000km ). Wiadomo że z TURBO jest troche zabawy przy odpalaniu i gaszeniu po trasie ale za to jaka frajda z jazdy. Myślę że spokojnie te 320 dośmiga na tym rozrządzie. A sam silnik to naprawde dużo wytrzymuje
major13 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 1.8 ADR, u mnie 340 000 i śmiga bezproblemowo jak narazie
Kierownik Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ostatnio rozmawiałem z taksówkarzem z mojego miasta 95 rok ADR 500 tys km nalatane z tego około 300 tys na gazie i około 0.5 L od wymiany do wymiany bierze , a tak to serek , a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu, uszczelka pod głowicą i ta przepustnica przestrzegał aby pilnować regularnych przeglądów i nie oszczędzać na częściach ale ile w tym prawdy :gwizdanie:
moskal Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty:
Buba Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty:
Kierownik Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty: chętnie się dowiem
paput Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty: chętnie się dowiem ja tesh
Buba Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty: chętnie się dowiem szukaniem nowego silnika
paput Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty: chętnie się dowiem szukaniem nowego silnika przeca pisał że szlif był
Buba Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a z poważniejszych usterek to mówił o napinaczu łańcuszka wałków rozrządu wiesz czemu sie równa awaria napinacza łańcucha ???? :naughty: :naughty: chętnie się dowiem szukaniem nowego silnika przeca pisał że szlif był umknęło mi
Don Vito Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Przy V-łkach to chyba niedobrze się dzieje z kosztami jak uszczelka poleci... Wyjmować głowice, planować, przy okazji uszczelki i uszczelnaicze powymieniać i 2 kołka lekko pewnie. No i tiptronic wypluć, odpukać Mam opinię od pasjonata marki, że wszystkie V6 przy normalnym serwisie 500k powinny przejechać bez awarii. Moja ma dopiero 172, więc pocieszam się jak mogę hehe
djtatra Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 To może i ja powiem o mojej pierwszej A4 :] Zakup od prywatnego gościa w Niemcach w 2005 roku,moja Audi A4 z silnikiem 1.6 (ADP) miała wtedy 123 tys (prawdziwe), rocznik 1996 sedanik :] Aktualnie ma ponad 210 tys, wymiana oleju co 15 tys km, poza eksploatacyjnymi pierdołami: - Czujnik temp. silnika 105 zł ASO - Przednia szyba, pewnej nocy pękła sama od siebie :] - Czyszczenie przepustnicy samemu. - Kostka stacyjki 35 zł Teraz jeździ nią ojciec i czuje że łożysko oporowe się kończy i sprzęgło :] Czasami nie gaśnie CHECK od immo i trzeba jeszcze raz pokręcić kluczem :] Ogólnie autko mnie nie zawiodło nigdy, ale według mnie silnik 1.6 jest za słaby do B5 i spalanie po mieście miałem ponad 12 litrów, na trasie raz udało mi się zejśc do 7,6 l. .
moskal Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 To może i ja powiem o mojej pierwszej A4 :] Zakup od prywatnego gościa w Niemcach w 2005 roku,moja Audi A4 z silnikiem 1.6 (ADP) miała wtedy 123 tys (prawdziwe), rocznik 1996 sedanik :] Aktualnie ma ponad 210 tys, wymiana oleju co 15 tys km, poza eksploatacyjnymi pierdołami: - Czujnik temp. silnika 105 zł ASO - Przednia szyba, pewnej nocy pękła sama od siebie :] - Czyszczenie przepustnicy samemu. - Kostka stacyjki 35 zł Teraz jeździ nią ojciec i czuje że łożysko oporowe się kończy i sprzęgło :] Czasami nie gaśnie CHECK od immo i trzeba jeszcze raz pokręcić kluczem :] Ogólnie autko mnie nie zawiodło nigdy, ale według mnie silnik 1.6 jest za słaby do B5 i spalanie po mieście miałem ponad 12 litrów, na trasie raz udało mi się zejśc do 7,6 l. . ADR , ADP - słabe wolnossaki ale bezawaryjne
Kierownik Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 hmm ciekawi mnie czym się różni 1.8 od 1.8 T poza turbo i jego osprzętem , elektroniką i kolektorem ssącym pewnie nie opłacalne było by dołożenie T do wolnossącego , ale warto zapytać
sebo1607 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 za dużo jeb.nia z tym lepiej zrobic swapa koszt około 2tys
moskal Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 hmm ciekawi mnie czym się różni 1.8 od 1.8 T poza turbo i jego osprzętem , elektroniką i kolektorem ssącym pewnie nie opłacalne było by dołożenie T do wolnossącego , ale warto zapytać lepiej sprzedac adr-a i kupić aeb
mosquitosound Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 353 000 km i lata bez najmniejszego problemu ostatnie 30 000 km na gazie i też zero problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się