pksmlody Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Przymiarki do następnego serwisu ... + kilka rzeczy, których nie ma na fotkach...
tomekhxc Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 tarcze bardzo dobre jakosciowo , a i przynajmniej ich ruda nie wezmie tak jak w OZ
pksmlody Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Ok Panie i Panowie... idą zmiany Autko zostało dzisiaj 300km od domu w warsztacie. Już wiem, że nie wszystkie plany jakie chciałem wykonać zostaną zrealizowane, z uwagi na konieczność zajęcia się innymi, równie ważnymi mechanicznymi podzespołami samochodu. Musimy poczekać "parę" dni, a auto zostanie pokazane w "nowej konfiguracji" , oraz przedstawione zostaną dalsze plany i marzenia... Stay tuned.
marcin4x4 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) nie za twarde klocki do tych tarcz ? hell spoko, ale hebel i tak słabiutki jak na 300+ Edytowane 5 Maja 2017 przez marcin4x4
H4mm3R Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 To do jakich tarcz ma założyć DSy? Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
pksmlody Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 Hamulce póki co większe nie będą. Musiałbym zmienić też felgi, a na to na chwile obecną po prostu mnie nie stać. Mam nadzieję że w przyszłym tygodniu samochód będzie gotowy do odbioru, wtedy opis + nowe zdjęcia. Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) To zmień chociaż tył Edytowane 7 Maja 2017 przez marcin4x4
pksmlody Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Jak będę zmieniał, to kompleksowo wszystko, nie lubię czegoś robić na raty A hebel ori jakie mam, spokojnie mi wystarczają. Auto faktycznie ma moc, ale nie latam nim po torze, żeby musieć hamować agresywnie. Na drodze też nie jestem "wściekły". Po prostu odpowiednio wcześniej hamujesz i spokojnie wszystko działa tak jak powinno Jeszcze raz, większe hamulce są w planach, ale jeszcze nie teraz. Auto na pewno będzie u mnie jeszcze długo, więc do wszystkiego dojdziemy. (PS. Chyba że ktoś chce zadbane 3.0TDI, przychodzi, daje kesz i spada jak to w życiu...). Edytowane 7 Maja 2017 przez pksmlody
marcin4x4 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 7 godzin temu, pksmlody napisał: daje kesz i spada i tak też było przy 320 zestaw z ASO spisywał się dobrze, niestety wymieniłem na OZ + DS... co było totalna porażką, skuteczność gorsza a tarcze nie wytrzymały 10tyś.
pksmlody Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Niestety... Myślałem i miałem nadzieję, że auto odbiorę w tym tygodniu, jednak tak się nie stanie. Dlaczego? Pracę się opóźniają... Oceńcie sami: A Panowie dalej mają ręce pełne roboty...
Braffo Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Może i prace sie opóźniają ale widać że warto poczekać jeszcze trochę. Sam efekt tylnych sanek robi mega robotę A przegub lewy trochę taki mokry? czy tylko sie ubrudził ?
pksmlody Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Przeguby ok CD... + Niebieskie poszło w niepamięć... Zaciski po kompletnej regeneracji w www.zacisk.com Edytowane 11 Maja 2017 przez pksmlody
Animal Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Też uważam, że warto poczekać nieco dłużej na auto. Kolorek zacisków
pksmlody Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Dostałem dzisiaj informację, że auto mechanicznie poskładane. Co dzieje się dalej: mycie, mycie, mycie... Więcej zdjęć później A jutro wizyta w...
Pawel88ST Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Pięknie, napisz co tam wyszło ja u siebie właśnie testuje GTB2260VK na oryginalnym nastawniku helli ( czarnym) sterowanie fabrycznym wyjściem w EDC16 i jest git, jeszcze kilka dni i wysyłam do Peruna turbo i będziemy atakować 350-360 KM
pksmlody Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Jutro odbiorę auto więc będzie większa relacja po powrocie do domu GTB2260VK już jest inaczej zbudowana i ma inny potencjał niż ta z 3.0TDI ASB - tutaj siedzi KKK. Po hybrydzie będzie ogień
pksmlody Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 Ok Panie i Panowie, samochód odebrany, dojechaliśmy już do domu. Od czego by zacząć opowieść o tym "małym" serwisie... Po pierwsze, plan był jak zwykle - oleje, filtry, płyny eksploatacyjne. Z rzeczy dodatkowych jakie miałem w planie to ogarnięcie pompy wysokiego ciśnienia - niestety ciekła, hamulce przód i tył - tarcze już miały "dość" + przy okazji zregenerowanie zacisków hamulcowych - www.zacisk.com -, zawieszenie tył - w zeszłym roku podczas próby ustawienia geometrii nie chciała odkręcić się jedna śruba, a wszystko przez wszechobecną korozję. Po głowie chodziło również skorygowanie softu (gdyż ten nie był poprawiany po zainstalowaniu w samochodzie FMIC'a). Po drodze okazało się że: w aucie wcale nie ma sprzęgła Sachs'a, tylko jest zwykłe sprzęgło wraz z dwumasą - które również - już miały "dość"... Szybka decyzja, kupno nowego koła dwumasowego oraz sprzęgła LUK - wysłanie go do firmy Makland - www.makland.com.pl - obicie kevlarem. Z powodu puszczającej pompy wysokiego ciśnienia oraz zaworu zwrotnego auto czasami wpadało w drgania na biegu jałowym, a co ważniejsze, wcale nie miało poprzednio określonych 292ps/600nm... W aucie było nieco ponad 260ps, nm nieznany... Cały serwis trwał miesiąc (!) z uwagi na to, iż Graftech GTS Service - https://pl-pl.facebook.com/Graftech-service-GTs-226853260858669/ , http://www.graftechservice.pl/info-tech nie był jedynym wykonawcą prac przy samochodzie. Wyglądało to tak: Kilka zdjęć z warsztatu: We współpracy z firmą Shine Machine Auto Detailing - https://www.facebook.com/shinemachinedetailing/ - został wykonane następujące prace: - czyszczenie i konserwacja podwozia oraz belki, - detailingowe czyszczenie kół, - detailingowe mycie wraz z odsmalaniem, deironizacją a na koniec glinkowanie, - odświeżenie lakieru + usunięcie przecierki na drzwiach, - nałożenie wosku Swssvax Onyx, - dokładne czyszczenie wnętrza. Zdjęcia: Gotowy samochód pojechał do Rogala na strojenie: Wynik sprawia na twarzy - Ogrom pracy wykonany przez wszystkich nie do opisania... Serdecznie dziękuje! Oczywiście dokładnie nie opisałem co jeszcze było zrobione, było tego po prostu za dużo Kilka zdjęć po powrocie do domu: Kłaniam się nisko Do zobaczenia na drodze, paka!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się