Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 3.0TDI ASB] Czarny Mocny Diesel by pksmlody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

iSzmS64.jpg

Przymiarki do następnego serwisu ... + kilka rzeczy, których nie ma na fotkach... :naughty:

Opublikowano

tarcze bardzo dobre jakosciowo , a i przynajmniej ich ruda nie wezmie tak jak w OZ  ;)

Opublikowano

Ok Panie i Panowie... idą zmiany :)

Autko zostało dzisiaj 300km od domu w warsztacie. Już wiem, że nie wszystkie plany jakie chciałem wykonać zostaną zrealizowane, z uwagi na konieczność zajęcia się innymi, równie ważnymi mechanicznymi podzespołami samochodu. Musimy poczekać "parę" dni, a auto zostanie pokazane w "nowej konfiguracji" :), oraz przedstawione zostaną dalsze plany i marzenia... Stay tuned.

Opublikowano (edytowane)

nie za twarde klocki do tych tarcz ?

hell spoko, ale hebel i tak słabiutki jak na 300+

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

To do jakich tarcz ma założyć DSy?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Hamulce póki co większe nie będą. Musiałbym zmienić też felgi, a na to na chwile obecną po prostu mnie nie stać.

Mam nadzieję że w przyszłym tygodniu samochód będzie gotowy do odbioru, wtedy opis + nowe zdjęcia.

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano (edytowane)

To zmień chociaż tył :)

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Jak będę zmieniał, to kompleksowo wszystko, nie lubię czegoś robić na raty :)

A hebel ori jakie mam, spokojnie mi wystarczają. Auto faktycznie ma moc, ale nie latam nim po torze, żeby musieć hamować agresywnie. Na drodze też nie jestem "wściekły". Po prostu odpowiednio wcześniej hamujesz i spokojnie wszystko działa tak jak powinno :)

Jeszcze raz, większe hamulce są w planach, ale jeszcze nie teraz. Auto na pewno będzie u mnie jeszcze długo, więc do wszystkiego dojdziemy.

(PS. Chyba że ktoś chce zadbane 3.0TDI, przychodzi, daje kesz i spada :polew: jak to w życiu...).

Edytowane przez pksmlody
Opublikowano
7 godzin temu, pksmlody napisał:

daje kesz i spada

i tak też było :)

przy 320 zestaw z ASO spisywał się dobrze, niestety wymieniłem na OZ + DS... co było totalna porażką, skuteczność gorsza a tarcze nie wytrzymały 10tyś.

 

Opublikowano

Niestety... 

Myślałem i miałem nadzieję, że auto odbiorę w tym tygodniu, jednak tak się nie stanie.

Dlaczego? Pracę się opóźniają...

Oceńcie sami:

phtf0sW.jpg

B8mFSdc.jpg

A Panowie dalej mają ręce pełne roboty...

Opublikowano

Ale serwis :o

Opublikowano

Może i prace sie opóźniają ale widać że warto poczekać jeszcze trochę. Sam efekt tylnych sanek robi mega robotę :) A przegub lewy trochę taki mokry? czy tylko sie ubrudził ?

Opublikowano (edytowane)

Przeguby ok :)

CD...

+

MJTXunp.jpg

Niebieskie poszło w niepamięć... Zaciski po kompletnej regeneracji w www.zacisk.com :)

Edytowane przez pksmlody
Opublikowano

Też uważam, że warto poczekać nieco dłużej na auto. Kolorek zacisków :kox:

Opublikowano

Dostałem dzisiaj informację, że auto mechanicznie poskładane.

Co dzieje się dalej: mycie, mycie, mycie...

UimK0pT.jpg

dsWBz4H.jpg

Więcej zdjęć później :)

A jutro wizyta w... elements_02.png

Opublikowano

ccJbzbN.jpg

:naughty:

Opublikowano

Pięknie, napisz co tam wyszło ;) ja u siebie właśnie testuje GTB2260VK na oryginalnym nastawniku helli ( czarnym) sterowanie fabrycznym wyjściem w EDC16 i jest git, jeszcze kilka dni i wysyłam do Peruna turbo i będziemy atakować 350-360 KM :)

Opublikowano

Jutro odbiorę auto więc będzie większa relacja po powrocie do domu :)

GTB2260VK już jest inaczej zbudowana i ma inny potencjał niż ta z 3.0TDI ASB - tutaj siedzi KKK. Po hybrydzie będzie ogień :banan:

Opublikowano

Ok Panie i Panowie, samochód odebrany, dojechaliśmy już do domu.

Od czego by zacząć opowieść o tym "małym" serwisie... Po pierwsze, plan był jak zwykle - oleje, filtry, płyny eksploatacyjne. Z rzeczy dodatkowych jakie miałem w planie to ogarnięcie pompy wysokiego ciśnienia - niestety ciekła, hamulce przód i tył - tarcze już miały "dość" + przy okazji zregenerowanie zacisków hamulcowych - www.zacisk.com -, zawieszenie tył - w zeszłym roku podczas próby ustawienia geometrii nie chciała odkręcić się jedna śruba, a wszystko przez wszechobecną korozję. Po głowie chodziło również skorygowanie softu (gdyż ten nie był poprawiany po zainstalowaniu w samochodzie FMIC'a).

Po drodze okazało się że: w aucie wcale nie ma sprzęgła Sachs'a, tylko jest zwykłe sprzęgło wraz z dwumasą - które również - już miały "dość"... Szybka decyzja, kupno nowego koła dwumasowego oraz sprzęgła LUK - wysłanie go do firmy Makland - www.makland.com.pl - obicie kevlarem.

Z powodu puszczającej pompy wysokiego ciśnienia oraz zaworu zwrotnego auto czasami wpadało w drgania na biegu jałowym, a co ważniejsze, wcale nie miało poprzednio określonych 292ps/600nm... W aucie było nieco ponad 260ps, nm nieznany...

Cały serwis trwał miesiąc (!) z uwagi na to, iż Graftech GTS Service - https://pl-pl.facebook.com/Graftech-service-GTs-226853260858669/ , http://www.graftechservice.pl/info-tech nie był jedynym wykonawcą prac przy samochodzie. Wyglądało to tak:

UECTsKh.jpg

NzAmA6U.jpg

3GJ3uI0.jpg

EnrGSN9.jpg

Kilka zdjęć z warsztatu:

tg5WJLp.jpg

wV0rjlY.jpg

pl6BWtg.jpg

OClt2Qq.jpg

We współpracy z firmą Shine Machine Auto Detailing - https://www.facebook.com/shinemachinedetailing/ - został wykonane następujące prace:

- czyszczenie i konserwacja podwozia oraz belki,
- detailingowe czyszczenie kół,
- detailingowe mycie wraz z odsmalaniem, deironizacją a na koniec glinkowanie
,

- odświeżenie lakieru + usunięcie przecierki na drzwiach,
- nałożenie wosku Swssvax Onyx,
- dokładne czyszczenie wnętrza.

Zdjęcia:

mVu5rHf.jpg

JCUDQ2A.jpg

BkTf9Tj.jpg

aac4o72.jpg

hJKQrHn.jpg

VVui1rE.jpg

UxYZXdf.jpg

4njbyCj.jpg

LYLJO8E.jpg

 

s7YgbI1.jpg

0V0jxh9.jpg

R6bYfoI.jpg

Gotowy samochód pojechał do Rogala na strojenie:

QTYQqNO.jpg

RFzbLkg.jpg

Wynik sprawia na twarzy - :banan:

Ogrom pracy wykonany przez wszystkich nie do opisania... Serdecznie dziękuje! Oczywiście dokładnie nie opisałem co jeszcze było zrobione, było tego po prostu za dużo :decayed: Kilka zdjęć po powrocie do domu:

urYBug8.jpg

jfezTcU.jpg

3R5Xo42.jpg

jwBglb5.jpg

pkchxEx.jpg

Kłaniam się nisko :hi:Do zobaczenia na drodze, paka!

 

 

Opublikowano

Na seryjnej dwumasie ten nm?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...