Harry Zott Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Witam! Panowie potrzebuje szybkiej porady dziś odbieram od mechanika samochód silnik po generalnym remoncie pierścienie wszystkie panewki wszystkie zawory długo by opisywać wrzucone jest na chwile obecną 9tys, znajomy trochę mnie zmartwił bo po nagrzaniu silnika jeszcze nie pracuje on do końca jak powinien.. Uzasadnia to tym że jest nagar na wtryskach i proponuje aby spróbować przeczyścić cały układ paliwowy specyfikiem dodawanym do oleju napędowego. Co o tym myślicie i jaki produkt polecacie?? Czy zaraz po remoncie będzie to bezpieczne dla silnika?? Pacjent to A4 b7 2.0Tdi Bpw
moniuh Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Możliwe, że inna warość synchronizacji rozrządu jest teraz i silnik bardziej "twardo" pracuje... To taki strzał w ciemno.. Najlepiej zrobić komplet logow i wrzucic w odpowiedni dział, na pewno bardziej ogarnięci pomogą
lukirks83 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 po remoncie silnika jak wlejesz środek do czyszczenia wtrysków to syf pójdzie do silnika, nie jest to niebezpieczne ale bez sensu. Masz vaga zeby sprawdzić parametry wtrysków? nie wiadomo czy czyszczenie cos da jak leją
.Pablo. Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Podłącz vaga, jaki masz kąt synchronizacji? I jakie korekcje wtryskow? Weź pod uwagę ze silnik potrzebuje trochę km na dotarcie i ułożenie.
Harry Zott Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Niestety nie mam vaga więc logów nie podeślę kolega Pablo ma rację dajmy jej trochę czasu może się to wszystko musi ułożyć. Póki co myślę że praca jest za twarda mam porównanie do 2.0 diesla tylko że w 16v i tamten pracuje o niebo ciszej.. Mechanik zakłada że może to być napęd pompy olejowej u mnie jest on na kołach zębatych nie na łańcuchu oczywiście jest on przerobiony ale mówi że to jeszcze może powodować stukot jeśli chodzi o sam silnik zrobione jest w nim naprawdę wszystko od popychaczy po wszystkie zawory i pierścienie.. Nie mamy już za bardzo pomysłu co jeszcze może powodować głośniejszą pracę poza tą pompa która w sumie została można powiedzieć że nie wymieniona tylko przerobiona na duży zabierak.. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Października 2016 przez Harry Zott
lukirks83 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 jakbyś usunął wałki balansujące to wtedy by było głośniej, wtryski warto sprawdzić bo jak leją to wypala się dziura w tłoku i żebyś ponownie remontu nie robił
SotoM Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Nagraj ten dźwięk i go pokaż... Bo na chwilę obecną to czytasz i łzy z oczu scierasz... Jeśli mechanik zrobił silnik zgodnie ze sztuką to klepac będą wtryski lub hydrosztosy, które potrzebują czasu aby się napełnić... Instrukcja w w zestawie iny jest co trzeba zrobić.
Harry Zott Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Wrzuciłem ten specyfik do czyszczenia wtryskiwaczy zobaczymy czy będzie poprawa.. Wyślę koło południa dźwięk silnika Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Panowie to filmik z rana zaraz po odpaleniu m.youtube.com/watch?v=kzPaZk_ZqHA Edytowane 13 Października 2016 przez Harry Zott
kuba.goller Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Ja wiem czy jest się czego czepiać. Koniecznie sprawdź synchronizację wałka, jak miałeś remont to znając naszych mechaników nikt tego nie zrobił. Ja parę dni temu miałem przygodę z silnikiem i byłem zmuszony założyć nowy rozrząd mimo, że stary miał 40 tyś nalatane. Na starym synchro miałem -3,4, teraz jest -1,9 i od razu bardziej miękko pracuje. A tak naprawdę synchro powinno być ok 0, podobno najlepiej ok -1. Kup sobie VFIZ to będziesz sam wszystko sobie odczytywał, kasował błędy itd. Edytowane 13 Października 2016 przez kuba.goller
Harry Zott Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Tak pracuje na ciepłym silniku https://m.youtube.com/watch?v=yVf5T8xczfk Panowie ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
piotrsob1 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Aaa, to Ty chyba wczoraj do mnie dzwoniłeś ? Słuchając dźwięku z tych filmików ciężko ocenić głośność , na pewno silnik pracuje dosyć twardo, ale to w końcu nie CR tylko PD-ek , a one miękko nie pracują Najlepiej by było porównać głośność pracy z jakimś innym BPW , co do samego odgłosu pracy to tak jakby któryś hydro popychacz się nie napełnił i troszkę klepał Ile km zrobiłeś od naprawy do momentu nakręcenia tych filmików ?
Harry Zott Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Było zrobione około 50 km.. Jedynie mam porównanie do 16v z 2005r w touranie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 jak dla mnie to pracuje jak każdy pompowtryskk, to jest ich główna wada...są za***iście glosne
Rafal1988Lodz Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 chcesz to wpadnij do mnie w sobote do poludnia to porownamy prace naszych silnikow
Harry Zott Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Sobota mi za bardzo nie pasuje, ale zgadamy się najwyżej na inny dzień na pw Zauważyłem że rano przy odpalaniu silnik pracuje ciszej bardziej miękko dopiero jak złapie temperature zaczyna twardo pracować.. Edytowane 13 Października 2016 przez Harry Zott
Musashi Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Było zrobione około 50 km.. Jedynie mam porównanie do 16v z 2005r w touranie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka nie porównuj pracy silnika 16V do 8V, to zupełnie inna głowica, inne wtryskiwacze, inne dawkowanie wtrysku. 16V pracują miekko i cicho, 8V twardo i głośno wg mnie jest ok.
Harry Zott Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 Powodem głośnej pracy była u mnie pompa oleju która podaje zbyt małe ciśnienie na niskich obrotach.
Snap Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Powodem głośnej pracy była u mnie pompa oleju która podaje zbyt małe ciśnienie na niskich obrotach. Była? czyli zaglądał tam ktoś i ocenił jej stan ?? jeśli nie to radzę jak najszybciej się tym zająć .
Radex121 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Jak masz chwile to nagraj jak teraz pracuje dla porównania
Harry Zott Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 Zmierzone zostało ciśnienie oleju na wolnych obrotach ciśnienie wyniosi 0,5 z zwiększaniem obrotów ciśnienie rośnie.. Niestety samochód jest dopiero przed zabiegiem..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się