spetsnaz Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 rzeczywiście.. zarówno w A4 2.8 jak i A6 2.5TDI przegub ma 38 zębów. Farciarz
jaro4444 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zdaję sobie z tego sprawę, myślałem o przekładce zwrotnic alu do B5, ponieważ mają większy rozstaw śrub mocujących jarzmo, który pozwala na montowanie zacisków dwutłoczkowych. Stąd moje zapytanie o ewentualne problemy z piastą i przegubem. W audi A6 występowała stalowa zwrotnica na której były montowane hamulce 312mm, przykład: http://www.allegro.pl/item502001306_audi_a6_tdi_mcperson_zwrotnica_piasta_zawieszenie.html Przy zastosowaniu w żeliwnej zwrotnicy jarzma 4B0615125A można założyć 312mm w miejsce tarcz 288mm, zostawiając zaciski z 288. Z tego co się orientuje, to dwutłoczkowe zaciski występowały w B5 S4 przy tarczy 320 mm. Nie wiem jakie tam były zwrotnice, ale nie przypadkiem stalowe? Osobiście nie zastanawiałem się nad tym, jak jest z przekładaniem z jednego typu zwrotnic do drugiego bo poruszam się w zakresie: - stalowe zwrotnice upgrade z 288 na 312 mm, - aluminiowe zwrotnice upgrade z 288 na 321 mm. Swoją drogą jak ktoś ma dwa jarzma 312 mm do stalowych zwrotnic to z chęcią je odkupie. W Audi nie zmieniałem zwrotnic, ale w Leonie zmieniając zwrotnice z typu 280 mm (ze zintegrowanym jarzmem razem ze zwrotnicą) na typ 288 mm (z przykręcanym jarzmem od TDI ARL 150 KM), a poźniej robiąc upgrade na 312 mm, nie zmieniałem nic przy piastach bo pasowały. Różnica była tylko w wewnętrznych przegubach bo były większe - zamiast 100 mm było 108 mm. W Audi A4 B5 powinno też pasować, bo półosie w modelu A4 B5 AJM pasują do skrzyni 6 b. takiej jak była w 2.5 TDI.
peter22 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 a ja mam pytanie odnosnie tych IC ma byc audi, wiec moze jeden centralny od modelu B8 czy jednak jest zbyt mały???? Myslisz ze twoje dwa beda sie lepiej sprawowały niz ten jeden centralny od B8 ???
jaro4444 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 a ja mam pytanie odnosnie tych IC ma byc audi, wiec moze jeden centralny od modelu B8 czy jednak jest zbyt mały???? Myslisz ze twoje dwa beda sie lepiej sprawowały niz ten jeden centralny od B8 ??? Może i nie będą lepsze. Powinny być wystarczające do 200 KM. Zakładanie tego z B8 to taka sama rzeźba jak customa (wolałbym już dorobić dużego customa jak dawać ten IC z B8), a te z BRD są P&P bez najmniejszych problemów. Jest jeszcze jedna sprawa, o której zapomina wiele osób mających FMIC zasłaniający 30 i więcej procent powierzchni chłodnic (albo się nie przyznają do tego) - spada wyraźnie sprawność klimy i rośnie średnia temperatura wody o ok. 8-10 C. Przy bocznych IC nie ma takiego ryzyka, choć nie są one również optymalne ze względu na małe wloty w zderzaku. Są jednak rozsądną alternatywą dla FMIC.
peter22 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 jasne wszystko kumam chcesz miec jak nabardziej auto przypominające serie. Pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2009 a nadkola wentylowane? Koledze pomieszało się z B5 S4 2.7 T. W B6 i B7 S4 są wolnymissakami bez wentylowanych nadkoli
AdasWawa Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 a nadkola wentylowane? Koledze pomieszało się z B5 S4 2.7 T. W B6 i B7 S4 są wolnymissakami bez wentylowanych nadkoli nie nie nic sie nie pomieszalo...pytam czy robisz wentylowane nadkola?czy zostawiasz serie
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2009 W B6/B7 za lewym IC jest zbiornik spryskiwacza. Więc skuteczność wentylowanych nadkoli jest mocno wątpliwa
MRoger Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 jaro4444 Zdaje się zamawiałeś wentylowane nadkole od S4 b5, zamawiałeś w ASO ?? Ile dałeś i czy ew masz jakieś zniżki kontakt ??
AdasWawa Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 85zl kosztuje wentylowane nadkole S4 w ASO
jaro4444 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 85zl kosztuje wentylowane nadkole S4 w ASO Dokładnie tak. Więc nie ma co kombinować i kto ma B5 śmiało brać. Trochę gratów zebranych pod mody: Jak wszystko pójdzie dobrze i Rogal się postara to będzie czym parcha rozpędzić Teraz by go zatrzymać. Przód zaciski i jarzma 321x30 mm z A6 2.5 i 3.0 TDI: Tylne jarzma powiększające układ hamulcowy z 245x10 na 255x12: Hebli byłoby na tyle. Teraz coś by motor lepiej "oddychał". Prawy IC z kierownicą, wężami i dolnym wzmocnieniem pasa przedniego - czyli komplet do dodania drugiego IC: IC od tyłu (od strony turbiny i silnika): Teraz widok ogólny z przodu: Foto turbo BRD wrzucę kiedyś indziej bo mam je w pracy w szafie
Jarol Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Widze że troszke tego sprzętu juz nazbierałeś powodzenia w modach. A przewody hamulcowe wymieniasz na w stalowym oplocie?? Co z zawieszeniem będziesz coś wymieniał obniżał??
jaro4444 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 A przewody hamulcowe wymieniasz na w stalowym oplocie?? Co z zawieszeniem będziesz coś wymieniał obniżał?? Nie widzę takiej potrzeby. Osobiście widziałem za dużo pękniętych przewodów w metalowym oplocie (przełamanych) by im ufać w pełni. Zawieszenia nie zmieniam bo mam S-Line (czerwone amory i obniżone sprężyny).
Rogalotti Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Do szczęścia brakuje Ci tylko.... listw przypodłogowych A tak na serio ładny komplecik. Pozdrawiam.
jaro4444 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Do szczęścia brakuje Ci tylko.... listw przypodłogowych Jak to mu się dowcip wyostrzył w te mrozy Masz racje muszę je kupic i zamontować, ale przed tym mam jeszcze 3-4 płytki do wymiany, bo za szybko wlazłem na świeżo polożone i są krzywo
wustyle Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 w tym watku doglebnie wyjasniono pojecie zwrotu "MODY" gleba, ciemne szyby, lampy zespolone i wydech nie mieszcza sie w jego ramach czekam na rezultaty
jaro4444 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 [/b] gleba, ciemne szyby, lampy zespolone i wydech nie mieszcza sie w jego ramach Wustyle chodzi o "listwy przypodłogowe" w moim mieszkaniu - 3 tygodnie temu miałem kładzione płytki i robiony totalny remont. Nie położyłem jeszcze właśnie tych listew co słusznie zauważył Witek
Flyer Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Wustyle chodzi o "listwy przypodłogowe" w moim mieszkaniu - 3 tygodnie temu miałem kładzione płytki i robiony totalny remont. Nie położyłem jeszcze właśnie tych listew co słusznie zauważył Witek Z doswiadczenia wiem, ze z listwami schodzi sie najdluzej... Sorry za OT.
tklimczak Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 daj spokój z listwami, audi ważniejsze
Rekomendowane odpowiedzi