DaveLove Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 Udało się rozwiązać problem luźnej klamki kierowcy. Od dłuższego czasu strasznie mnie to irytowało ale nie miałem czasy się za to zabrać. Okazało się, że winowajcą była ułamana sprężynka. Szybka podmiana na drugą i problem rozwiązany.
Langista Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Jak miałem B5 jeszcze to ktoś tu na forum dorabiał te sprężynki z lepszej stali, ja co prawda nie miałem okazji ich zamontować po kupnie, bo zdążyłem sprzedać auto zanim to nastąpiło ale podobno mocniejsze są i lepsze 'odczucia' podczas ciągnięcia klamki
DaveLove Opublikowano 26 Października 2021 Autor Opublikowano 26 Października 2021 Dziś wieczorem odbiorę auto po wymianie kompresora Nissens. Niestety stary miał już zdecydowanie dość.
Langista Opublikowano 26 Października 2021 Opublikowano 26 Października 2021 Szprejem i by dziergał ? uważaj na te kompresory, szczególnie na uszczelniacz wałka.
DaveLove Opublikowano 2 Listopada 2021 Autor Opublikowano 2 Listopada 2021 Po wymianie klima działa elegancko. Wcześniej co chwile się rozłączała na AUTO, przez co skakały obroty. Fusso również ma się dobrze 1
DaveLove Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 Mogę otwierać szampana! Po wielu mailach udało się zwrócić kompletne zawieszenie MTS. Na dniach zamawiam coś nowego i myślałem nad AP. Słyszałem, że jest całkiem komfortowe jak na gwint.
Kowi87 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 21 godzin temu, Rumaq napisał: Mogę otwierać szampana! Po wielu mailach udało się zwrócić kompletne zawieszenie MTS. Na dniach zamawiam coś nowego i myślałem nad AP. Słyszałem, że jest całkiem komfortowe jak na gwint. Przedewszystkim jest podobnie miekkie jak MTS, co niekoniecznie moze Cie ucieszyć. Może lepiej uderzyc w raty i kupić coś z KW.
DaveLove Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2021 4 godziny temu, Kowi87 napisał: Przedewszystkim jest podobnie miekkie jak MTS, co niekoniecznie moze Cie ucieszyć. Może lepiej uderzyc w raty i kupić coś z KW. Myślałem nad tym ale jednak mam inne priorytetowe wydatki. Co do miękkości zawieszenie to właśnie słyszałem, że jest nawet bardziej komfortowy jak MTS co w sumie mi nie przeszkadza. AP jest w cenie około 2700 zł co jest jeszcze akceptowalne, ale raczej nie chciałbym wydać więcej na zawieszenie.
FiFi91 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Jeżdżę na AP około 6 miesięcy i powiem że jest spoko, dość komfortowo jak na gwint, dobrze wybiera nierówności, nie ma efektu betonu! Choć na moje oczekiwania mógł by być sztywniejszy. Polecam.
Kowi87 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 No własnie z tym pojęciem komfortu na glebie to nie jest dobra zaleta, miękki gwint to dobijanie, a to ciezko nazwać komfortem jak chcemy skręcić na spasy a tu gwint miekki i trzeba odbojami usztywniać. 1
DaveLove Opublikowano 22 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2021 Prezent od Mikołaja już czeka na montaż. Mechanik umówiony na najbliższy poniedziałek. Gleby nie planuję, więc powinno śmigać elegancko. 2
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Możesz zmierzyć jakie potrzebuje klucze do takiego gwintu ?
DaveLove Opublikowano 3 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2022 W dniu 2.01.2022 o 00:11, adrusek napisał: Możesz zmierzyć jakie potrzebuje klucze do takiego gwintu ?
krzysiek_f Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Gwint na pokładzie? Twój mechanik to pewnie z zamkniętymi oczami to robi ? Edytowane 10 Stycznia 2022 przez krzysiek_f
DaveLove Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 Już na pokładzie i teraz zero stukania, pukania i mocnego dobijania. Gwint duuuuuużo lepszy od MTS. Chciałem się skusić na polską firmę i naczytałem się, że odświeżona wersja MTS black jest warta polecenia. Straciłem niepotrzebnie czas ale lepiej późno niż wcale
longer_xd Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 Widzę, że temat gwintu w końcu zamknięty. Zrobiłbyś w wolnej chwili podsumowanie z Twojej perspektywy? Jestem ciekawy z jakimi kosztami trzeba się liczyć, jak ma się taki gwint względem fabrycznego zawieszenia (prowadzenie, komfort jazdy) i czy zainwestowałbyś ponownie albo polecił w przypadku samochodu użytkowego na daily?
DaveLove Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Opublikowano 12 Lutego 2022 W dniu 7.02.2022 o 16:50, longer_xd napisał: Widzę, że temat gwintu w końcu zamknięty. Zrobiłbyś w wolnej chwili podsumowanie z Twojej perspektywy? Jestem ciekawy z jakimi kosztami trzeba się liczyć, jak ma się taki gwint względem fabrycznego zawieszenia (prowadzenie, komfort jazdy) i czy zainwestowałbyś ponownie albo polecił w przypadku samochodu użytkowego na daily? Kwestia gustu, ponieważ jedni wolą twardsze zawieszenie, a inny bardziej komfortowe. Z mojej perspektywy znów bym zainwestował w gwint. Komfortowo jest bardzo przyzwoicie i spokojnie nadaje się na daily.
DaveLove Opublikowano 10 Marca 2022 Autor Opublikowano 10 Marca 2022 Zakupy na zbliżający się serwis filtrowo-olejowy zrobione. Myślę, że pod koniec marca nastąpi wymiana. Teraz w planach licznik oraz sufit.
DaveLove Opublikowano 7 Maja 2022 Autor Opublikowano 7 Maja 2022 Na majówkę zafundowałem sobie czyszczenie felg oraz ogólne mycie auta. W końcu można jeździć staruszką bez wstydu.. 1
DaveLove Opublikowano 12 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2022 (edytowane) Wczoraj razem z @slowik24 wpadliśmy na otwarcie sezonu Street Meeting Polska. Pogoda dopisała i auta też dały radę dojechać Edytowane 30 Czerwca 2022 przez Rumaq 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się