Animal Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Oglądałem te filmiki kilka razy i ciężko było sobie przerwać
skrzypul Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 coraz lepiej Ci idzie z tą S5 :thumbright:Jak pęknie 600 to wsiadam i jadę do Ciebie Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
mystic.pl Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Zaczynam żałować, że Q7 wziąłem z klekotem ?
domek92 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 gratuluje S5-tki ogarne swoją z wyglądu i umawiamy się na wskrzeszenie mojej, ale nie tak grubo jak u Ciebie, chociaż kto wie
Gibons Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 8 godzin temu, Elberoth napisał: Gdzie czyściłeś dolot ? w garażu pewnie
Marcin850527 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 18 godzin temu, Gibons napisał: w garażu pewnie gregor10.pl
skrzypul Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Jak tam eSa? Jeździ/padła/modzi się?Dawno nic nie pisałeś...Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Ogi Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 W dniu 26.11.2017 o 18:55, skrzypul napisał: Jak tam eSa? Jeździ/padła/modzi się? Dawno nic nie pisałeś... Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Dokładnie, też podpinam się pod pytanie bo z tego co słyszałem jakies 480KM to jednak max w tym silniku bo kompressor nie wyrabia, tzn. nie wyrabia z oddawaniem ciepła.
wampir Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Od tego są customowe wymienniki ciepła, a inna sprawa, że w aucie jest już od dawna zamontowana większa przepustnica. Takie coś sprzedaje w USA firma APR jako 3.0TFSI Ultracharger system, a Gregor10 ma swój patent z własnym oprogramowaniem. Taki 3.0TFSI Hipercharger. Obecnie obstawiałbym, że przy reszcie modów w aucie jest minimum 540KM, ale czekamy aż Gregor10 sie wypowie i wrzuci wykres Edytowane 20 Grudnia 2017 przez wampir
Ogi Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Wymiennik nie ma tu juz nic do gadania chodzi o to ze "rdzenie" kompresora nie sa wstanie oddac tego ciepla wiecej. Patent APR dobrze znam ale za duzo osob ktore sie na to zdecydowaly nie poznalem a z informacji ktore posiadam wiekszosc tych ultra modow konczy sie zgonem kompresora, dlatego jestem ciekaw jak to w tym momencie wyglada u gregora. Edytowane 21 Grudnia 2017 przez Ogi
skrzypul Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 a z informacji ktore posiadam wiekszosc tych ultra modow konczy sie zgonem kompresora, dlatego jestem ciekaw jak to w tym momencie wyglada u gregora. i/lub zgonem serducha.Dlatego też jestem ciekaw jak tam życie tej Gregorowej eSki bo od dawna cisza w intetnetach...Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
wampir Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Przy okazji zmiany chłodzenia, cały układ i kompresor trzeba wyczyścić, to ma znaczenie aby lepiej oddawał ciepło, tak samo jak inne patenty. Z tego co czytałem gdzieś niedawno to auto robi regularnie trasy Jasło - Kraków i sprawdza się doskonale jako daily. Przy takich mocach i zakresie modyfikacji ma olbrzymie znaczenie jak zostało przygotowane i wystrojone. Czasami nie ma sensu większe dmuchanie i obciążanie kompresora. Dodatkowo jak Tuner nie potrafi ogarnąć cofania zapłonu i celowo usuwa limitery w sofcie to potem padają kompresory i całe silniki. Dla mnie mod ultrachargera w wykonaniu Gregora (3.0tfsi hipercharger) ma bardzo duży sens bo zostaje wyeliminowana "zwężka" w dolocie i jest bardziej swobodny przepływ. Kolejna sprawa to sami użytkownicy, którzy nie potrafią poprawnie użytkować aut z takimi silnikami. Seryjne auto też można zajechać. Gdyby te kompresory tak padały to nie chodziłyby po tysiaku na popularnym serwisie aukcyjnym tylko znacznie drożej. Żeby turbiny w 1,8T miały taką żywotność jak te kompresory... Edytowane 27 Grudnia 2017 przez wampir
gregor10 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 Przezywacie 500koni w 3.0tfsi Co mam pisac ? Jezdzi po prostu. Mocy jest teraz troszke wiecej ale nie mam czasu na updaty na stronie Przez przypadek dowiedzialem sie komu wybuchlo 3.0TFSI i skad np skrzypul ma takie info. Akurat mialem mozliwosc pracy przy tym aucie i sie nie dziwie czemu wybuchl U mnie jest to jednak troszke inaczej zestrojone i nic nie chce wybuchnac a wali trasy co tydzien u mnie Wesolych Świat !
przemek530d Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 W dniu 22.12.2017 o 14:54, gregor10 napisał: Przez przypadek dowiedzialem sie komu wybuchlo 3.0TFSI i skad np skrzypul ma takie info. Akurat mialem mozliwosc pracy przy tym aucie i sie nie dziwie czemu wybuchl to może uchyl rąbka tajemnicy, tuner zawiódł/katowany/serwis marny??
cinkers Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Auto super - gratulacje Grzesiu. Dawno temu jak u Ciebie byłem to jeszcze A3 stała w garażu. Boję się co będzie następne o ile już nie jest?
KTMracer Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Kozak auto, zastanawiam sieczy dobrze zrobiłem kupują S5 V8 i przerabiajac na polift Co do czyszczenia to u nas robi się "walnut blasting", czyli piaskowanie "skorupkami orzechów" czy nie wiem jak to sięnazywa po Polsku. Ten dolot był "czysty" w porównaniu do tego jak może być zatkany. W Kanadzie płaci się za to jak za zdjęcie dolotu + 30 min robocizny za każdy cylinder. Czyli drogo Jakby ktoś miał dużo czasu i energi to idzie to wygrzebać brake cleanerem i jakimiś twardyi narzędziami, skrobanie, zalewanie płynem i odsysanie itd, tylko wtedy raczej 1h na cylinder. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się