Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

Serwisy mają dużo roboty, jak nie będziesz dzwonił codziennie i męczył prowadzącego to poczekasz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem problemów z lampą, ale podobnych przygód również nie miałem. Z Twojej relacji wygląda to tak, jakby grubo olewali klienta. Być może warto spróbować w innym serwisie?

Tak na marginesie, to nie wiedziałem, że w myAudi można podejrzeć, kiedy auto miało otwieraną maskę lub odpalany silnik. Świetna sprawa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misku napisał(a):

kiedy auto miało otwieraną maskę

 

Nie maskę, ale status otwarcia klapy/drzwi/okien/hamulca postojowego można podejrzeć na żywo - akurat sprawdzałem dość często, więc widziałem, przez jaki mniej więcej czas coś tam robili.

Godzinę temu, misku napisał(a):

lub odpalany silnik

Jest tylko info od jakiego czasu samochód jest na postoju - podejrzewam, że resetuje się przy odpaleniu silnika (ew. po zmianie położenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co się dzieje z tymi serwisami. Ostatnio próbowałem się umówić na diagnozę szwankującego MMI. Najbliższy wolny termin w Warszawa Wilanów za około 3 tygodnie ? Brak ludzi, stanowisk, czy może auta zaczęły się nagle psuć na potęgę?

 

Dostałeś chociaż na ten czas darmowe auto zastępcze, czy olewka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sowiq napisał(a):

Dostałeś chociaż na ten czas darmowe auto zastępcze, czy olewka?

Nikt nie zaproponował, sam nie potrzebuję bo teraz pora rowerowa sprzyja i trochę się poruszam przez ten czas :P Ale jak do świąt nie zdążą, to będę się ubiegał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wuPiotrek napisał(a):

Serwisy mają dużo roboty, jak nie będziesz dzwonił codziennie i męczył prowadzącego to poczekasz 

No szkur... niezłe podejście do klienta. To nie warsztat u Wieśka tylko Permium ASO ......ale zachowanie jak u Wieśka w stodole, fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, sosim napisał(a):

 

Nie maskę, ale status otwarcia klapy/drzwi/okien/hamulca postojowego można podejrzeć na żywo...

Jest tylko info od jakiego czasu samochód jest na postoju - podejrzewam, że resetuje się przy odpaleniu silnika (ew. po zmianie położenia)

Dzięki za wyjaśnienie :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, vvalery napisał(a):

No szkur... niezłe podejście do klienta. To nie warsztat u Wieśka tylko Permium ASO ......ale zachowanie jak u Wieśka w stodole, fakt.

ASO się od wyższych lotów Wieśka zbyt dużo nie różni. Niedawno na naprawę która trwała tydzień, czekałem ponad 3 miesiące. Fakt że miałem zastępczy - to plus. Minus taki że dostałem krzywe auto z cofniętym o 1cm lewym przednim kołem bo Wieśki z ASO zrobili blacharkę, zmienili felgę a nie chciało im się zawieszenia sprawdzić ;) 

Nie traktujcie ASO jako wyższych lotów warsztat, jedyne co oferują to oryginalne części za wysokie ceny, no i ten samochód zastępczy czasem dadzą. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wuPiotrek napisał(a):

ASO się od wyższych lotów Wieśka zbyt dużo nie różni. Niedawno na naprawę która trwała tydzień, czekałem ponad 3 miesiące. Fakt że miałem zastępczy - to plus. Minus taki że dostałem krzywe auto z cofniętym o 1cm lewym przednim kołem bo Wieśki z ASO zrobili blacharkę, zmienili felgę a nie chciało im się zawieszenia sprawdzić ;) 

Nie traktujcie ASO jako wyższych lotów warsztat, jedyne co oferują to oryginalne części za wysokie ceny, no i ten samochód zastępczy czasem dadzą. 

Dlatego dzisiaj wymieniłem olej w skrzyni biegów ze wszystkim w Carpoint Rzeszów a nie w ASO. Oni pewnie mokrą miskę by wyczyścili i jeździć dalej. ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, vvalery napisał(a):

Dlatego dzisiaj wymieniłem olej w skrzyni biegów

Przy jakim przebiegu? Ja wymieniałem przy ok. 50.000 w CarSerwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, misku napisał(a):

Przy jakim przebiegu? Ja wymieniałem przy ok. 50.000 w CarSerwis.

Ja wymieniam co 60k ale teraz wymieniłem po 53k przy przebiegu 173k, ze względu na tą mokrą pokrywę miski. Nie chciałem poprostu z tym jeździć. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, vvalery napisał(a):

Dlatego dzisiaj wymieniłem olej w skrzyni biegów ze wszystkim w Carpoint Rzeszów a nie w ASO. Oni pewnie mokrą miskę by wyczyścili i jeździć dalej. ??

No olej w skrzyni to napewno lepiej wymieniać u zaufanego Wieśka, ASO nie wymienia filtrów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, sosim napisał(a):

Czy to jest "normalne" z Waszego doświadczenia z serwisem? Bo coś mi tu śmierdzi

To raczej nie jest normalne . Nie wiem gdzie mieszkasz , ale powinieneś zmienić ten serwis .

Przede wszystkim powinieneś skontaktować się z centralą Audi i  wszystko im opisać . 

Dla jasności - ASO to nie jest salon / serwis które należą ( są własnością Audi ) . To są prywatne firmy które musiały i muszą spełniać wymogi danego koncernu aby dostać autoryzacje danej marki . Jak życie pokazuje taka autoryzacja nie jest na zawsze i często można przeczytać komunikaty że dane ASO nie jest już wspierane przez koncern . 

Pisz , dzwoń do centrali i nie odpuszczaj . 

 

A tak poza tym wymieniać olej w skrzyni biegów , robić grubsze naprawy w ASO - nooo trzeba być odważnym :facepalm: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Nowy  tutorial

Dzięki za info. Czekałem na tę opcję 5 lat i wreszcie się udało :banan: Swoją drogą, skoro już wiemy, że jest to możliwe, to nie wiem, dlaczego Audi świadomie blokuję taką opcję i wyświetla kompas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, misku napisał(a):

Dzięki za info. Czekałem na tę opcję 5 lat i wreszcie się udało :banan: Swoją drogą, skoro już wiemy, że jest to możliwe, to nie wiem, dlaczego Audi świadomie blokuję taką opcję i wyświetla kompas.

Dla zrozumienia wyjaśniam tylko, że na VC nie są wyświetlane mapki z nawigowania poprzez Android Auto/ Car Play, tylko mapa z wbudowanej nawigacji. Czyli nie przerzucasz mapy AA/CP widocznej na ekranie MMI na VC.

Jest to uruchomienie podwójnej nawigacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Dla zrozumienia wyjaśniam tylko, że na VC nie są wyświetlane mapki z nawigowania poprzez Android Auto/ Car Play, tylko mapa z wbudowanej nawigacji.

Jasne, tak właśnie to zrozumiałem: przed oczami mapka Audi, na środkowym ekranie mapka z telefonu. To wystarczy. Chodziło mi o to, żeby widzieć te zakręty i skrzyżowania wcześniej przed oczami, zamiast durnego kompasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, misku napisał(a):

Jasne, tak właśnie to zrozumiałem: przed oczami mapka Audi, na środkowym ekranie mapka z telefonu. To wystarczy. Chodziło mi o to, żeby widzieć te zakręty i skrzyżowania wcześniej przed oczami, zamiast durnego kompasu.

Dokładnie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2023 o 11:20, mariusz36 napisał(a):

A tak poza tym wymieniać olej w skrzyni biegów , robić grubsze naprawy w ASO - nooo trzeba być odważnym 

 

No niestety w przypadku auta na gwarancji nie jest to takie do końca oczywiste. Co prawda zgodnie z prawem możesz wymienić olej u Wieśka bez utraty gwarancji. Ale jak coś padnie w skrzyni, to Audi powie, że to wina złego oleju. I bujaj się później po sądach udowadniając, że nie jesteś wielbłądem.

 

Poza tym ja już przerobiłem tylu mechaników (łącznie z polecanymi na tym forum) i miałem tyle przygód, że do takich warsztatów też podchodzę z dużą ostrożnością. 

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2023 o 11:01, sosim napisał(a):

(3 min czytania)

Ale w ciula lecą w tym serwisie.

 

Od stycznia się bujam w tę i z powrotem z wadliwą lampą - na przeglądzie 30kkm ją odłączyli, bo robiła zwarcie (podobno jakaś nieszczelnośc w klapie) i zareklamowali naprawę w centrali Audi - "proszę się uzbroić w cierpliwość".

 

4 tygodnie później wciąż brak odezwu, więc w końcu zadzwoniłem - "zaraz zapytam kolegi jak tam status... tak tak, ale trzeba jeszcze raz podjechać żeby zrobić kosztorys". Ok. Pojechałem, zostawiłem auto.

Po tygodniu dzwonią, że można odebrać samochód, kosztorys wysłany do centrali i znów "proszę się uzbroić w cierpliwość".

 

Kolejne 4 tygodnie, znowu ja zadzwoniłem - informacja z serwisu "wczoraj jeszcze nie było informacji z centrali ale zapytam kolegi" (XD) - "tak, można podjechać, my zrobimy naprawę, jest tam nieszczelność, będzie wszystko zrobione". No to zawiozłem im auto - 1.5 tygodnia temu.

 

No ale w idzę w myAudi, że oni z tym samochodem zupełnie nic nie robią. Przeparkowali go na "peryferia" parkingu, stał tak bez odpalenia silnika przez ponad 7 dni. Później widziałem, że przez jakieś kilka min był w hali i miał otwartą klapę, i od 3 dni znów stoi na parkingu nieruszany.

 

Zadzwoniłem dzisiaj zapytać, co z samochodem, bo już trochę minęło - "no tak robimy, idzie idzie ale nie mogę panu powiedzieć, na kiedy będzie". I tak to już sobie trwa 4 miesiące.

 

Czy to jest "normalne" z Waszego doświadczenia z serwisem? Bo coś mi tu śmierdzi, mam wrażenie, że oni całkowicie nic nie robią i nawet mogło nie być żadnej "reklamacji w centrali" a tylko mnie bujają na odczepnego...

 

 

Co tam się odp*****la. Zadzwoniłem znowu, teraz mi powiedzieli, że czekają na części z Poznania (muszą ponoć wymienić całą klapę bagażnika). To dlaczego mój samochód stoi tam od 2 tygodni, skoro czekają na części? Dlaczego nie można powiedzieć klientowi, że czekają, i proszę przyjechać kiedy wszystko będzie na miejscu. Albo znowu w ciula lecą. Potrzebuję samochodu przed świętami, oni nie wiedzą kiedy częśći przyjadą, zaoferowali mi, że mogę sobie samochód mój wziąć i zostawić im po świętach (???) To w takim razie po co od początku go tam potrzebowali. Totalny chaos.

 

Edit: Dodam, że to moja pierwsza taka sytuacja z tym serwisem, bo poprzednio wszystkie przeglądy (płatne) i naprawa po szkodzie sprawcy (wymiana listwy i dyfuzora z tyłu) trwały max 2 dni robocze. Ten sam serwis.

Edytowane przez sosim
  • Smutek 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...