radzisz22 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 witam zgubilem kluczyk od skody felicji z 2000 r. to ten sam koncern immo siemens Jak moge odczytać kod pin bo nie mam blaszki jest ktoś z bialegostoku kto móglby mi pomóc?
Robokop Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Odgrzeje temat, mam problem z zakodowaniem kluczy, mianowicei kupilem nowy licznik z fis mam wszystko co mi potrzeba vag tacho zwykly vag i za pieruna nie moge z tym dojsc do ladu, robie wszystko jak trzeba(chyba ) odczytalem pin z licznika wchodze w vaga 17 instru. potem login wpisuje pin przyjmuje wtredy kontrolka immo gasnie daje adaptacje kluczy kanal 21 i wedlug procesu 0 test save potem 4 test save i powinna zgasnac kontrolka immo i zakodowac pierwszy klucz i wsadzac kolejne i po 2 sek powinna kontolka zgasnac a tak sie nie dzieje tylko szybciem mruga i pupa auto idzei odpalic po mimo mrugania kontrolek potem juz nie, prosze o pomoc
szogun0 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 No to trza spojrzeć w bloki z danymi, pokazuje się tam info, czy klucz odpowiedni itp.
Robokop Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Moglbys mnie bardziej naprowadzic co mam zrobic? czytalem ze idzie zgrac z vagtacho przez eeprom dane za starego i wgrac do nowego licznika. wie kots jak to zrobic zeby bylo ok?
vauxhall95 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Moglbys mnie bardziej naprowadzic co mam zrobic? czytalem ze idzie zgrac z vagtacho przez eeprom dane za starego i wgrac do nowego licznika. wie kots jak to zrobic zeby bylo ok? tak jesli oba liczniki sa z fisem,w twoim wypadku jeden z fisem drugi nie.I bedzie cacy tylko nowy licznik bedzie jakby bez FIS,mimo ze ma wyswietlacz
Robokop Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 tzn ze nie idzie modyfikowac tych danych? gosc pisal ze przez winhex to robi i kopiuje niektore elementy nie calosc. rozumie ze to jest dosc skomplikowane i nie kazdy da se z tym rade, dlatego pytam czy ktos sie na tym zna.
tomek 1880 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam, ja mam podobny problem, a mianowicie: rozleciał mi się kluczyk scyzoryk (pękło mocowanie grotu) i rozebrałem ten kluczyk i jakieś dwa tygodnie sobie leżał w częściach. Dziś zakupiłem nowy kluczyk (obudowę), wymontowałem z tej obudowy mocowanie grotu, ponieważ cały środek jest inny i nie pasuje do nowej obudowy. Zamocowałem grot, wszystko poskładałem do kupy i udałem się do samochodu z chęcią zakodowania pilota. Wkładam kluczyk do zamka w drzwiach i okazuje się, ze nie da się przekręcić kluczyka w zamku (jest opór tak jak by w ogóle nie było tej opcji) jak bym mocniej przekręcał to w końcu bym złamał kluczy. W związku z tym mam pytanie, czy ma się dać przekręcać ten kluczyk w zamku drzwi, czy jest tam mikro wyłącznik i on nie działa z powodu, że robię to kluczykiem, który właśnie chcę zakodować? (drugim nie próbowałem). Czy jest jakaś inna opcja? Z góry dzięki. Pozdrawiam.
pablo_9 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Może po prostu zamek zamarzł i dlatego nie mogłeś przekręcić czy auto trzymasz w grażu ? bo dziwne, żeby ori grotem nie można było otworzyć drzwi
tomek 1880 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Właśnie, też pomyślałem, że mógł zamarznąć, jutro sprawdzę, bo nigdy wcześniej nie próbowałem otwierać samochodu kluczykiem, zawsze tylko pilotem.
Robokop Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ja mam tak samo w tylnej klapie wszystkie klucze ori i zaden nie pasuje do bagaznika tylko pilotem sie otwiera i zamyka, spprawdzane w lecie, wie ktos o co z tym chodzi?
grippen Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ja mam tak samo w tylnej klapie wszystkie klucze ori i zaden nie pasuje do bagaznika tylko pilotem sie otwiera i zamyka, spprawdzane w lecie, wie ktos o co z tym chodzi? może miałeś bity w tyłek i ktoś wymienił klape na inną :gwizdanie:
NYNA Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 U mnie też się klapy nie da otworzyć bo jest tak zasyfiony ten zamek w środku że już nawet kluczyk cały nie wchodzi.Ogólnie to często się tak zdarza jak się tego zamka nie używa, bo w innym aucie które mamy od nowości po jakiś 2 latach też się już nie dało otworzyć bagażnika z kluczyka.
Robokop Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 od kad mam to auto(2lata) to sie nie dalo otworzyc kluczem bagaznika mozliwe ze jest tak jak mowice ze jest zabrudzony i dlatego tak jest, puki dziala centralny to nic nie bede robil :gwizdanie:
tomek 1880 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Może po prostu zamek zamarzł i dlatego nie mogłeś przekręcić czy auto trzymasz w grażu ? bo dziwne, żeby ori grotem nie można było otworzyć drzwi Witam, miałeś racje zamek był zamarznięty, już wszystko hula, kluczyk zakodowany ja mam tak samo w tylnej klapie wszystkie klucze ori i zaden nie pasuje do bagaznika tylko pilotem sie otwiera i zamyka, spprawdzane w lecie, wie ktos o co z tym chodzi? U mnie również klapy nie da rady kluczykiem otworzyć. Wiecie może, jak zakodować kluczyk co by klapę nim dało radę otworzyć? Bo u mnie ta opcja nie działa. Pozdrawiam.
arturo_84 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam. Mam audi a4 99r, jeden kluczyk. Dorobiłem sobie piloty (scyzoryki) wyrzeźbiłem grot, zakupiłem transponder i teraz trzeba zakodować kluczyk. Mam VAGA ale nie wiem co gdzie i jak, może mi ktoś udzielić jakiejś instrukcji kodowania? Aha jest jeden problem, przy zakupie auta przy kluczyku nie było żadnej zawieszki z kodem (pinem), można go jakoś odczytać?
Wihajster Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 przy zakupie auta przy kluczyku nie było żadnej zawieszki z kodem (pinem), można go jakoś odczytać? odczyt vag can comanderem, vag tacho lub dash-em
arturo_84 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ale muszę mieć jakiś inny interfejs niż do vagcom
Wihajster Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ale muszę mieć jakiś inny interfejs niż do vagcom no przeciez napisałem co potrzeba do odczytu pin-u. Jak masz pin to vagiem zakodujesz
korbi2005 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 witam ja mam pytanie co do kodowania kluczyka spaliła mi sie pompka od centralnego dostałem pompke ale z innym nr czy jest jakas mozliwosc na sukces zeby zakodowac ten kluczyk centralny działa i sie otwiera lecz na pilot nie reaguje pilot ma scyzoryk z 3 przyciskami jeden do zamykania wszystkich drzwi 2 służy do otwierania tylko bagażnika a 3 przycisk do otwierania wszystkich drzwi próbowałem juz wczoraj kodowac ale bez skutku probowałem tą metode z wkładaniem kluczyka w zapłon a 2 zamknąc drzwi po zamknieciu drzwi przyciskałem przycisk zamykanie i nie pomogło prosze o pomoc
Shade Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 jednym kluczykiem np. serwisowym przekręcasz zapłon, na pilocie wciskasz i trzymasz przycisk otwarcia drzwi i w tym samym czasie naciskasz przycisk na drzwiach od centralnego w pozycje otwórz. Czynność powtarzasz dla opcji "zamknij" I wszystkie 3 przyciski masz zakodowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się