Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeguby A4 B6/B7


Lukaszxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Exeo/B7/B6 to jeden i ten sam układ jezdny, ubrany w inne body ? oczywiście musisz sprawdzić czy ten sam rozstaw śrub na flanszy przy skrzyni... bo jak przesledzisz temat to było trochę wersji przegubów w zależności czy to TDI czy PB czy ośka czy Quattro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jest trochę tych wersji. Musiał bym sprawdzić jakie u mnie występują i jakoś dobrać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sprawdzałem na kanale i jedyne luzy jakie mam to jak złapie półoś i ruszam nią na boki, a tak to wszystko sztywne. To chyba normalne? Może być tak, że po mimo braku luzów przeguby będą do wymiany? Mam straszne wibracje przy przyśpieszaniu i drążek zmiany biegów drży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie poduszki skrzyni i silnika, sprawdź dla pewności jeszcze inne koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocne szarpanie, drgania całego auta podczas ruszania z miejsce. Trzeci raz musze wymienic przeguby wewnętrzne przednie w b7 1.8t quattro... na chwilę jest okej, sztywno pieknie się rusza i kwestia tys km I problem powraca. Wsadzał ktoś jakieś mocniejsze? Na chwilę obecną GSP od b8 bo wałek od półosi mam na 24 zęby... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocne szarpanie, drgania całego auta podczas ruszania z miejsce. Trzeci raz musze wymienic przeguby wewnętrzne przednie w b7 1.8t quattro... na chwilę jest okej, sztywno pieknie się rusza i kwestia tys km I problem powraca. Wsadzał ktoś jakieś mocniejsze? Na chwilę obecną GSP od b8 bo wałek od półosi mam na 24 zęby... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przeguby wewnętrzne z tyłu to jakaś paranoja. Wymieniam teraz osłony wszystkich przegubów i według VIN powinny być te :

IMG_20220306_184550.thumb.jpg.81a89ec930e0c4cb4cdb530842863b81.jpg

Jednak to jest moim zdaniem do tych przegubów :

image.png.d9e2a0a0e79e4ec66d52f827d059986d.png

A ja mam taki :

IMG_20220306_183807.thumb.jpg.b13ef114dc456634a438896c9380c655.jpg

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, od czego w ogóle mam zamawiać? Dzisiaj próbowałem Meyle, bo na zdjęciu wyglądało, jakby miało ten dekielek ale to nie ten, bo w nim guma jest nałożona na stałe na dekiel, a sam dekiel jest na wylot, tak jakby przychodził na flansze przegubu od wewnątrz.

Jeszcze nie miałem czasu grzebać w złomie ale jak przednie dekielki są takie same, to chyba zamówię te z przodu i założę na tył, bo to jakieś nieporozumienie jest..

IMG_20220306_184218.thumb.jpg.c68a010e3b04a9714d143802c0cad49c.jpg

IMG_20220307_190404.thumb.jpg.6abfc5d86dd6ee3c90c0619814f10459.jpg

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tego przypadkiem szukasz ??

8E0498201A

Lobro 305123

SPIDAN 24864

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, już ogarnąłem że w moim przypadku, tył jest identyczny jak przód, jeżeli o wewnętrzne przeguby chodzi. Vin I numer części mówi coś zupełnie innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy uszkodzone przeguby wewnętrzne mogą objawiać się wibracjami na całym aucie podczas przyspieszania przy dużym obciążeniu. Np 40km/h 3 bieg i telepie cała budą. Silnik 1.9 AVF 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Panowie temat dotyczy również przegubów / półosi. Jakieś 10 miesięcy temu wymieniłem komplet półosi - nówki sztuki firmy GSP. 

Przy wymianie opon parę dni temu zastałem taki widok: 

image.thumb.png.d327baf0085252b9681914c85651bd06.png

Czy to jest normalne żeby tak korozja żarła te półosie w tak krótkim czasie ? Czy po prostu trafiłem towar z gównolitu / wadliwy ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Langista napisał:

Zwracaj na reklamacje :shock3:

Powaga ? Przeguby ok bez luzów. Takie coś może być powodem reklamacji ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak takie wżery dojdą pod osłony, to przestaną być szczelne i stracą smar, co przyspieszy zużycie się przegubu.

Tu masz zdjęcie moich 20-letnich Ori półosi, w których ostatnio wymieniałem osłony :

IMG_20220306_183711.thumb.jpg.0e81e7e2c7003c6970b00d857ea7bde6.jpg

Po wyczyszczeniu jak nowe, zero korozji, jedynie na obudowie przegubu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Langista napisał:

Jak takie wżery dojdą pod osłony, to przestaną być szczelne i stracą smar, co przyspieszy zużycie się przegubu.

Tu masz zdjęcie moich 20-letnich Ori półosi, w których ostatnio wymieniałem osłony :

IMG_20220306_183711.thumb.jpg.0e81e7e2c7003c6970b00d857ea7bde6.jpg

Po wyczyszczeniu jak nowe, zero korozji, jedynie na obudowie przegubu.

Moje oryginały były jak lalki po wyczyszczeniu. Podpytam jak procedura wyglądać będzie faktycznie straci to hermetyczność syf ubytek smaru i wio po następne. Dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem jeszcze półosi tak zżartej przez rdzę po pół roku. Dlaczego swich półosi nie zostawiłeś? Pękły?

Według mnie to nadaje się na reklamacje ale warto by było, aby ktoś jeszcze na to spojrzał. @Dev @przem8 @Muskel1 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu chcecie reklamować? Tą korozję na powierzchni? Nie wydaje mi się, że to uwzględnią, szkoda czasu. Jak tak przeszkadza to papier do ręki i można zabezpieczyć, tylko że po następnej zimie będą tak samo wyglądać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, pelonek1 napisał:

A co tu chcecie reklamować? Tą korozję na powierzchni? Nie wydaje mi się, że to uwzględnią, szkoda czasu. Jak tak przeszkadza to papier do ręki i można zabezpieczyć, tylko że po następnej zimie będą tak samo wyglądać :wink:

Innymi słowy wieje szmelcem, nawet goła powierzchnia by się tak nie poddała. Kwestia materiału. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, pomożecie w doborze przegubu wewnętrznego _ pacjent A4B6 Cabrio 1.8t bfb....oczywiście w hurtowniach ( szukałem też na allegro podając kilkunastu sklepom vin )tylko kompletne półosie moga mi sprzedać bo niby nie ma samego przegubu po podaniu nr vin....niestety nie mogę odczytać nr półosi bo w tym miejscu naklejka jesf nieczytelna , moj vin : WAUZZZ8H73K020473

Edytowane przez MZiobro82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...