Michal94 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 W takim razie wezmę te skf bo cały czas szukam używek polosiek ale w każdej jest taki sam luz jak u mnie
luki19862121 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 W takim razie wezmę te skf bo cały czas szukam używek polosiek ale w każdej jest taki sam luz jak u mnie Bierz te skf bo coś bardzo tanio są. Prawie jak za darmo
Michal94 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Kolego to Ty zamawiales z tej stronki co wyżej podałem? Po ile wtedy były.
luki19862121 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Kolego to Ty zamawiales z tej stronki co wyżej podałem? Po ile wtedy były. https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2912651-zestaw-przegubu-poloz-napedowa-skf-vkja8509/Ja tu zamawiałem. Myślałem, że mają najtaniej
Michal94 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) No to na tej stronce bedzie taniej https://esamochodoweczesci.pl/czesci-samochodowe/vkja-8509-skf-przegub,11-vkja~18509-0050-00005-000012396-vkja8509.aspx Poczekam jeszcze trochę jeśli nie znajdę w mojej okolicy używane oryginalne półośki to zamawiam te przeguby. Jak narazie wszystkie które patrzyłem mają minimalnie mniejsze luzy na przegubach od moich aż się zastanawiam czy tak powinno być... tak wyglądają moje przeguby... Te stukanie przegubu na filmie jest głośne bo telefon był na stole i drgania przechodziły na niego, gdybym trzymał go w ręce to było by dużo ciszej. Np. w realu przegub zewnętrzny ma mały luz i stukanie prawie w ogóle nie słychać. https://megawrzuta.pl/download/08c789280d696e7ddcb0278913fff8b7.html https://megawrzuta.pl/download/388029047bc3172a416669f1ffc8a058.html https://megawrzuta.pl/download/5d807c8c3e59e1ff2fc422e8e1047e7f.html https://www.fotosik.pl/zdjecie/aaa3be4f559105d3 https://www.fotosik.pl/zdjecie/f7881e6fc2a8f875 https://www.fotosik.pl/zdjecie/b6c5c8d5b67deb50 https://www.fotosik.pl/zdjecie/b5556a369a17a80f Edytowane 12 Grudnia 2017 przez Michal94
misiek95 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Czy jeżeli stojąc pod autem i ruszając ręką za półoś góra-dół- wyczuwam luz na przegubie wewnętrznym to kwalifikuje go do wymiany? Mam wibracje na 4,5 biegu przy poniżej 2k obrotów. Wchodziłem pod inne b6'tki i w każdej wydaje mi sie że jest tak samo
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Powiem Ci tak, na nowym jest minimalny luz skrętny - czyli jak łapiesz za półoś i próbujesz ruszać, skręcać ją względem przegubu, a góra-dół nie powinno być... Najlepiej wytargacć calą półoś na wierzch i wtedy robić testy przegubu...
misiek95 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 3 minuty temu, kamil-vag napisał: Powiem Ci tak, na nowym jest minimalny luz skrętny - czyli jak łapiesz za półoś i próbujesz ruszać, skręcać ją względem przegubu, a góra-dół nie powinno być... Najlepiej wytargacć calą półoś na wierzch i wtedy robić testy przegubu... Ja już ją wyciągałem i nawet wymieniłem ten wewnetrzny przegub na jakiś inny używany który miałem w zapasach. Niestety nie zmienił się ani luz, ani objawy podczas jazdy. Od miesiąca macam przeguby w innych autach i widziałem większe luzy... a jednak to u mnie wibruje. Ja nie potrafie rozpoznać w rękach ile jest dopuszczalne. Chyba poprostu kupie nówke i będzie wszystko jasne
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Weź pod uwagę, że wyciera się też bieżnia w kielichu, ta po której przesuwa się przegub... Naprawdę na nowym przegubie luzy są wielkości 1-2 mm...
kubabkb Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 21 godzin temu, misiek95 napisał: Ja już ją wyciągałem i nawet wymieniłem ten wewnetrzny przegub na jakiś inny używany który miałem w zapasach. Niestety nie zmienił się ani luz, ani objawy podczas jazdy. Od miesiąca macam przeguby w innych autach i widziałem większe luzy... a jednak to u mnie wibruje. Ja nie potrafie rozpoznać w rękach ile jest dopuszczalne. Chyba poprostu kupie nówke i będzie wszystko jasne misiek ja z tym walcze od poltora roku i tez nie rozwiozalem tego problemu, tez mam wibracje na 4 i 5 biegu przed osiagnieciem 2100 obrotow, moze to poprostu dwumasa padla, innego wyjscia nie ma, to raczej nie wina przegubow wewnetrznych
misiek95 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 6 minut temu, kubabkb napisał: misiek ja z tym walcze od poltora roku i tez nie rozwiozalem tego problemu, tez mam wibracje na 4 i 5 biegu przed osiagnieciem 2100 obrotow, moze to poprostu dwumasa padla, innego wyjscia nie ma, to raczej nie wina przegubow wewnetrznych Ja dwumasy nie biore pod uwagę, bo przy swapie silnika wsadziłem prawie nówkę Po za tym wymieniłem już kilka uszkodzonych dwumasów i wiem że to nie te objawy..
kubabkb Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 misiek wiec musisz kupic dwa nowe przeguby i bedziesz juz wtedy wiedzial na 100% czy to one byly powodem tych wibracji.
szalonyharry Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Witam , mam taki problem , juz ktoryś raz mi sie pojawił ;/ podczas ostatniej jazdy , chcialem autko troszke przegonić , 170 km /h i nagle zaczeło mi zgrzytrać z prawej strony . Dojechałem do domu juz spokojnie ,no i objawy sa takie , podczas jazdy do przodu jest zgrzychot , przy mocniejszym obciażeniu większy , nieważne czy 1 czy 5 bieg , jedziesz do przodu dodasz gazu to zgrzychota , za to na biegu wstecznym nic , cisza. Jak ruszy się gwałtownie do przodu , do tyłu , sprubuje się zerwać przyczepnosc to potem cisza , można juz jeździć nic nie zgrzyta . Czy to moga byc przegłuby wewnetrzne ?
Robero321 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Mogą być, zgrzyty możesz mieć tylko od przegubów albo od łożysk ale to łatwo sprawdzić. Mogą też być sanki ale to raczej nie zgrzyt tylko taki pisk z krótkim szczęknięciem metalu. Wjedź na podnośnik i sprawdź bo tak to można tylko wróżyć
piwoszek28 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 25.10.2017 o 17:35, Lukaszxxx napisał: Firma SkF robi juz teraz przeguby wewnetrzne, ostatnio zmienialem u siebie, do montazu.. odkrecasz śrubę centralna przegubu zewnętrznego, odkrecasz 6 srub od skrzyni i wyciagasz cala półoś, na stole wyciagasz przegub i zakladasz nowy.. Nie trzeba rozpoznać wahaczy? i jak to jest z tymi wibracjami ? ustały pl wymianę na nowe ? Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez piwoszek28
suzuki999 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Też mam wibracje kiery i gałka lata.. ogolnie buda drży..A co ciekawe nie zawsze tak się dzieje. Przeważnie właśnie wtedy kiedy się przyspiesza czy auto pod górkę ma. Obstawiam przeguby wew. Czy od b6 idą takie same przeguby jak do b7 q? Autko b7 3.0q
piwoszek28 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Też mam wibracje kiery i gałka lata.. ogolnie buda drży..A co ciekawe nie zawsze tak się dzieje. Przeważnie właśnie wtedy kiedy się przyspiesza czy auto pod górkę ma. Obstawiam przeguby wew. Czy od b6 idą takie same przeguby jak do b7 q? Autko b7 3.0qMa ktoś porównanie przed wymiana i po ?Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Bosiek13 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Witam , nie zakładając nowego tematu chciałbym zapytac a zarazem poprosić o pomoc . Będę chciał wymienić przegub wewnętrzny w audi a4 b6 mógł by ktoś wytłumaczyć mniej więcej po kolei jak to zrobić oraz jakie są potrzebne klucze do tego . Dodam że z mechanika nie wiele mam wspólnego
kermit1982 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) W moim mam półosie 8E0 407 271 AR , 8E0 407 272 AR ,w aso dostałem po vinie nr.przegubu wewnętrznego 8E0 498 103 B ,na starym chyba widnieje 8E0 407 341 nie mam pewności bo korozja nie pozwala w 100 % doczytać. Prosił bym o pomoc o jakim nr. szukać przegubu skf lub gkn-lobro,by pasował do moich półosi. Edytowane 20 Maja 2018 przez kermit1982
kamil-vag Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Jak widać, dobiera się po VIN: Do 8E5-035 000 był 4B0498103 a od 8E5-035 001 był 8E0498103B. Do tego pierwszego pasują: LÖBRO 304292 SKF VKJC 5580 SPIDAN 23629 Mimo, że też podawane jest w katalogach, że to są do VW i SEATA... a pasuje. Trzeba by zdemontować ten Twój, wymiarować, porównać jak to wygląda do tego 4B0498103
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się