Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeguby do Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W takim razie wezmę te skf bo cały czas szukam używek polosiek ale w każdej jest taki sam luz jak u mnie :decayed:

Opublikowano
W takim razie wezmę te skf bo cały czas szukam używek polosiek ale w każdej jest taki sam luz jak u mnie :decayed:
Bierz te skf bo coś bardzo tanio są. Prawie jak za darmo :)
Opublikowano

Kolego to Ty zamawiales z tej stronki co wyżej podałem? Po ile wtedy były.

Opublikowano (edytowane)

No to na tej stronce bedzie taniej :)

https://esamochodoweczesci.pl/czesci-samochodowe/vkja-8509-skf-przegub,11-vkja~18509-0050-00005-000012396-vkja8509.aspx

Poczekam jeszcze trochę jeśli nie znajdę w mojej okolicy używane oryginalne półośki to zamawiam te przeguby. Jak narazie wszystkie które patrzyłem mają minimalnie mniejsze luzy na przegubach od moich aż się zastanawiam czy tak powinno być...:mysli:

tak wyglądają moje przeguby... Te stukanie przegubu na filmie jest głośne bo telefon był na stole i drgania przechodziły na niego, gdybym trzymał go w ręce to było by dużo ciszej. Np. w realu przegub zewnętrzny ma mały luz i stukanie prawie w ogóle nie słychać.

https://megawrzuta.pl/download/08c789280d696e7ddcb0278913fff8b7.html

https://megawrzuta.pl/download/388029047bc3172a416669f1ffc8a058.html

https://megawrzuta.pl/download/5d807c8c3e59e1ff2fc422e8e1047e7f.html

https://www.fotosik.pl/zdjecie/aaa3be4f559105d3

https://www.fotosik.pl/zdjecie/f7881e6fc2a8f875

https://www.fotosik.pl/zdjecie/b6c5c8d5b67deb50

https://www.fotosik.pl/zdjecie/b5556a369a17a80f

 

Edytowane przez Michal94
Opublikowano

Czy jeżeli stojąc pod autem i ruszając ręką za półoś góra-dół- wyczuwam luz na przegubie wewnętrznym to kwalifikuje go do wymiany? Mam wibracje na 4,5 biegu przy poniżej 2k obrotów. Wchodziłem pod inne b6'tki i w każdej wydaje mi sie że jest tak samo

Opublikowano

Powiem Ci tak, na nowym jest minimalny luz skrętny - czyli jak łapiesz za półoś i próbujesz ruszać, skręcać ją względem przegubu, a góra-dół nie powinno być... Najlepiej wytargacć calą półoś na wierzch i wtedy robić testy przegubu...

Opublikowano
3 minuty temu, kamil-vag napisał:

Powiem Ci tak, na nowym jest minimalny luz skrętny - czyli jak łapiesz za półoś i próbujesz ruszać, skręcać ją względem przegubu, a góra-dół nie powinno być... Najlepiej wytargacć calą półoś na wierzch i wtedy robić testy przegubu...

Ja już ją wyciągałem i nawet wymieniłem ten wewnetrzny przegub na jakiś inny używany który miałem w zapasach. Niestety nie zmienił się ani luz, ani objawy podczas jazdy.

Od miesiąca macam przeguby w innych autach i widziałem większe luzy... a jednak to u mnie wibruje. Ja nie potrafie rozpoznać w rękach ile jest dopuszczalne. Chyba poprostu kupie nówke i będzie wszystko jasne

Opublikowano

Weź pod uwagę, że wyciera się też bieżnia w kielichu, ta po której przesuwa się przegub... Naprawdę na nowym przegubie luzy są wielkości 1-2 mm...

Opublikowano
21 godzin temu, misiek95 napisał:

Ja już ją wyciągałem i nawet wymieniłem ten wewnetrzny przegub na jakiś inny używany który miałem w zapasach. Niestety nie zmienił się ani luz, ani objawy podczas jazdy.

Od miesiąca macam przeguby w innych autach i widziałem większe luzy... a jednak to u mnie wibruje. Ja nie potrafie rozpoznać w rękach ile jest dopuszczalne. Chyba poprostu kupie nówke i będzie wszystko jasne

misiek ja z tym walcze od poltora roku i tez nie rozwiozalem tego problemu, tez mam wibracje na 4 i 5 biegu przed osiagnieciem 2100 obrotow,

moze to poprostu dwumasa padla, innego wyjscia nie ma, to raczej nie wina przegubow wewnetrznych

Opublikowano
6 minut temu, kubabkb napisał:

misiek ja z tym walcze od poltora roku i tez nie rozwiozalem tego problemu, tez mam wibracje na 4 i 5 biegu przed osiagnieciem 2100 obrotow,

moze to poprostu dwumasa padla, innego wyjscia nie ma, to raczej nie wina przegubow wewnetrznych

Ja dwumasy nie biore pod uwagę, bo przy swapie silnika wsadziłem prawie nówkę :) Po za tym wymieniłem już kilka uszkodzonych dwumasów i wiem że to nie te objawy..

Opublikowano

misiek wiec musisz kupic dwa nowe przeguby i bedziesz juz wtedy wiedzial na 100% czy to one byly powodem tych wibracji.

Opublikowano

Witam , mam taki problem , juz ktoryś raz mi sie pojawił ;/ podczas ostatniej jazdy , chcialem autko troszke przegonić , 170 km /h i nagle zaczeło mi zgrzytrać z prawej strony . Dojechałem do domu juz spokojnie ,no i objawy sa takie , podczas jazdy do przodu jest zgrzychot , przy mocniejszym obciażeniu większy , nieważne czy 1 czy 5 bieg , jedziesz do przodu dodasz gazu to zgrzychota , za to na biegu wstecznym nic , cisza.  Jak ruszy się gwałtownie do przodu , do tyłu , sprubuje się zerwać przyczepnosc to potem cisza , można juz jeździć nic nie zgrzyta . Czy to moga byc przegłuby wewnetrzne ? 

Opublikowano

Mogą być, zgrzyty możesz mieć tylko od przegubów albo od łożysk ale to łatwo sprawdzić.

Mogą też być sanki ale to raczej nie zgrzyt tylko taki pisk z krótkim szczęknięciem metalu.

Wjedź na podnośnik i sprawdź bo tak to można tylko wróżyć

Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.10.2017 o 17:35, Lukaszxxx napisał:

Firma SkF robi juz teraz przeguby wewnetrzne, ostatnio zmienialem u siebie, do montazu.. odkrecasz śrubę centralna przegubu zewnętrznego, odkrecasz 6 srub od skrzyni i wyciagasz cala półoś, na stole wyciagasz przegub i zakladasz nowy..

Nie trzeba rozpoznać wahaczy?  i jak to jest z tymi wibracjami  ?  ustały pl wymianę na nowe ?

Edytowane przez piwoszek28
Opublikowano

Też mam wibracje kiery i gałka lata.. ogolnie buda drży..A co ciekawe nie zawsze tak się dzieje. Przeważnie właśnie wtedy kiedy się przyspiesza czy auto pod górkę ma. Obstawiam przeguby wew.

Czy od b6 idą takie same przeguby jak do b7 q?

Autko b7 3.0q

Opublikowano
Też mam wibracje kiery i gałka lata.. ogolnie buda drży..A co ciekawe nie zawsze tak się dzieje. Przeważnie właśnie wtedy kiedy się przyspiesza czy auto pod górkę ma. Obstawiam przeguby wew.
Czy od b6 idą takie same przeguby jak do b7 q?
Autko b7 3.0q
Ma ktoś porównanie przed wymiana i po ?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam , nie zakładając nowego tematu chciałbym zapytac a zarazem poprosić o pomoc . Będę chciał wymienić przegub wewnętrzny w audi a4 b6 mógł by ktoś wytłumaczyć mniej więcej po kolei jak to zrobić oraz jakie są potrzebne klucze do tego . Dodam że z mechanika nie wiele mam wspólnego ;)

Opublikowano (edytowane)

W moim mam półosie 8E0 407 271 AR , 8E0 407 272 AR ,w aso dostałem po vinie nr.przegubu wewnętrznego 8E0 498 103 B ,na starym chyba widnieje 8E0 407 341 nie mam pewności bo korozja nie pozwala w 100 % doczytać.

Prosił bym o pomoc o jakim nr. szukać przegubu skf lub gkn-lobro,by pasował do moich półosi.

Edytowane przez kermit1982
Opublikowano

Jak widać, dobiera się po VIN: 

Bez tytułu.png

Do 8E5-035 000 był 4B0498103 a od 8E5-035 001 był 8E0498103B. 

Do tego pierwszego pasują:

LÖBRO 304292

SKF VKJC 5580

SPIDAN 23629

Mimo, że też podawane jest w katalogach, że to są do VW i SEATA... a pasuje. Trzeba by zdemontować ten Twój, wymiarować, porównać jak to wygląda do tego 4B0498103

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...