PARAF Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Panie i Panowie zła wiadomość. Z opisu GG "głównego" dostawcy oleju na forum tj. dzik'a, wynika że od stycznia 2014 drożeje Motul. ... wysłane z WC za pomocą szczotki do kibla ...
prezesik Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ja tez musze wymianę zrobic mam teraz MOBILA 10W40 w 1.8adr z gazem czy zalać takim samym czy pomyśleć o zmianie? Wysyłane z mojego KALKULATORA
PARAF Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Bez wahania lej motula xcessa 5w40 +1 lej 5W-40 x-cess!!! TYLKO WYPŁUCZ WCZEŚNIEJ... ... wysłane z WC za pomocą szczotki do kibla ...
prezesik Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Bez wahania lej motula xcessa 5w40 +1 lej 5W-40 x-cess!!! TYLKO WYPŁUCZ WCZEŚNIEJ... ... wysłane z WC za pomocą szczotki do kibla ... Wypłukać tzn? Wysłane z mojego kalkulatora:)))
endriuu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 @up http://pro-choice.pl/engine-flush-p-394.html Wysłane z prodiża
oca69 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Panowie pacjent 2.4V6 przebieg 290 tyś. Silnik uszczelniony suchy jak pieprz , ciśnienie 12.5 bara na kazdy gar. Spalanie oleju to 2-3l na 15kkm , obecnie olej Mobil 10w-40. Co polecacie? Dzieki za odpowiedzi. ---------- Post dopisany at 15:58 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- Aha zapomnialem dodać , jestem mlodym człowiekiem i nie jeżdżę na emeryta . Aha i jeszczr auto nie kopci , z rana jak odpale 1 raz to przez okolo 5 s zakopci na lekki niebieski kolor.
jihaad Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Olejem tego nie uszczelnisz. Zmiana na 5w40, wymiany co 10 kkm i dolewanie albo remont.
oca69 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Olejem tego nie uszczelnisz. Zmiana na 5w40, wymiany co 10 kkm i dolewanie albo remont.
kamil.wroc.pl Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Nie jestem specjalistą w 100 % ale uczono mnie w szkole, że jeśli silnik został zalany olejem o gorszych parametrach, czyli Twój mineralny - oznacza to zatem, że taki powinieneś używać. Być może pojawiły sie wskazania (drobne wycieki), które zdecydowały o tym, że taki olej zastosowali serwisanci. Jeśli już chcesz zmienić to najpierw musisz dokładnie zlać olej (dodając wcześniej jakiś środek do płukania silnika,a następnie zalej półsyntetykiem - 10W40 o prawidłowej specyfikacji dla Twojego auta. ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- Pozostań przy 10W40 najlepiej Castrol Magnatec, pamiętaj również o wymianie co rok lub nie czekaj do 15 tyś km, a po 12 tyś km wymieniaj.
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 :facepalm::facepalm: chłopie jak nie jestes w 100% "specjalistom" to sobie odpusc takie pisanie temat mieneralnych, syntetycznych i pseudosyntetycznych olei był tutaj omawiany juz 1000krotnie
wgabor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Nie jestem specjalistą w 100 % ale uczono mnie w szkole, że jeśli silnik został zalany olejem o gorszych parametrach, czyli Twój mineralny - oznacza to zatem, że taki powinieneś używać. Być może pojawiły sie wskazania (drobne wycieki), które zdecydowały o tym, że taki olej zastosowali serwisanci. Jeśli już chcesz zmienić to najpierw musisz dokładnie zlać olej (dodając wcześniej jakiś środek do płukania silnika,a następnie zalej półsyntetykiem - 10W40 o prawidłowej specyfikacji dla Twojego auta.---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- Pozostań przy 10W40 najlepiej Castrol Magnatec, pamiętaj również o wymianie co rok lub nie czekaj do 15 tyś km, a po 12 tyś km wymieniaj. ale zonk:facepalm: i jeszcze ten MAGNATEC masz racje specjalistą to ty nie jestes:whistling:
elmo814 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 zwracam sie z prosba o dobór oleju do auta w opisie Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech czy moze motul 5w40 x-cess czy moze 5w50 z motula lub LM ? ktory bedzie lepszy 5w40 czy 5w50 prosze o porownanie jesli 50 nie to dlaczego dzieki
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Liqui moly synthoil high tech 5w40 Na takim jezdze a wczesniej jezdzilem na xcessie i powiem Ci ze na LMie silnik duzo ciszej pracuje Nie zapomnij o plukance
disem Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Panowie ja miałem jakis castrol do diesla 10w40 i po płukance i zalaniu xcessa silnik chodzi dużo głośniej i tak nieprzyjemnie metalicznie :-( myslicie że jak zaleje nastepny ten LM synthoil to bedzie lepiej ? Wysłane z mojego GT-I9100
kiko79 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Panowie ja miałem jakis castrol do diesla 10w40 i po płukance i zalaniu xcessa silnik chodzi dużo głośniej i tak nieprzyjemnie metalicznie :-( myslicie że jak zaleje nastepny ten LM synthoil to bedzie lepiej ?Wysłane z mojego GT-I9100 może coś ci siadło? Ja również przeszedłem z 10w40 na 5W40 xcess i silnik przyjemnie ucichł. Tylko że go nie płukałem, bo mi koledzy na forum odradzili płukanie.
elmo814 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 dev dlaczego nie stosowac np 5w50 powiesz mi cos o tego typu olejach
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Nie ma potrzeby lac 5w50 Dobry 5w40 zalatwia wszystko
slo Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dev, co do 1.8t bex? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się