gmroz Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Dzięki za info o normie C3, w instrukcji nie znalazłem takiej wzmianki. Sprawdziłem na wydruku z serwisu i w Niemczech wlewali Mobila 5w30 ESP z normą C3 właśnie. Z 0w40 znalazłem tylko Castrola i MOBIL 1 ESP DEXOS 0W40 z normą C3. Znacznie większy wybór jest z 5W30/40.
endriuu Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 W tsi testowałem wiele oliw i nie ma lepszej niż X-max 0W-40 502.00 ten o nowej formulacji.
koziol1172 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Witam, przyszedł czas na wyminę oleju, jest niestety pół syntetyk castrol 10w-40, jest jakiś wyciek z pod misy, niedługo zamierzam ją umyć pojeździć ciut i namierzyć gdzie leci. Misa jest po przejściach, sporo spawana więc też szukam innej nowej bądź używanej, bo ta po takim spawaniu może być zwichrowana. Później chciałem zalać motula x-cess 5w-40 a co byście polecili na teraz?????
Hołowczyc20 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Najlepiej to wymień tą miske bo tu nie ma co cudować i przy okazji wyczyścisz sobie smoka,myślę,że po półsyntetyku castrola troszkę syfu będzie:decayed: . Co do oliwy to powtórzę kolege "Dev" Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech.
koziol1172 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Najlepiej to wymień tą miske bo tu nie ma co cudować i przy okazji wyczyścisz sobie smoka,myślę,że po półsyntetyku castrola troszkę syfu będzie:decayed: . Co do oliwy to powtórzę kolege "Dev" Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech. Wymień, wymień ale najpierw trzeba ją znaleźć, chyba że ma ktoś dostęp do nowych sensownych bądź dobrą używkę do 1.8 Aeb z A4
PARAF Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 wszystko jedno co wlejeszze swojej strony dzisiaj polecam Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech
KubaMpakiet Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Później chciałem zalać motula x-cess 5w-40 a co byście polecili na teraz????? masz tu sensowny olej w promocji AVENO Full Synth. 5W-40 5L lub RAVENOL VMO SAE 5W-40 CleanSynto 5L ten tez sie sprawdzi: STATOIL LAZERWAY 5W40 4L WAWA PIASTÓW (4242606163) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. lub polecany Synthoil High Tech wszystko kwestia kasy
koziol1172 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A co myślicie o valvoline ?? 5w-40 pełen syntetyk z autolandu mogę mieć za 115 zł
przemek2760 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Leje. valvoline 2 raz ,po 11 tys przejechanych dolalem 0.5 l oleju lecz nie wiem czy to za slugs valve samochod od roku
KubaMpakiet Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A co myślicie o valvoline ?? 5w-40 pełen syntetyk z autolandu mogę mieć za 115 zł jesli synpower to jak najbardziej
koziol1172 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Jutro sprawdzę jak on się nazywa dokładnie, wiem że na pewno spełnia jakąś normę vag tak było w nazwie. Panowie a co na temat mobila ? jako półsyntetyk 10w40 sprawdzał się idealnie ale w wolnossącym
rybus85 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Ja u siebie w ALT leje Mobila ale 5W 30 i jestem zadowolony.Koniec zapalania się co 100km kontrolki Oil Min mimo wysokiego stanu oleju.Mniej dolewam niż na Castrolu i co najważniejsze nie ma tyle syfu po spuszczaniu co Castrol!!!!
koziol1172 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A jeszcze czy pół syntetyk jest mocno słaby do tego silnika?? powoli go uszczelniam, na razie namierzona nieszczelność z odpływu turbo i z czujnika ciśnienia oleju bo jest zamontowany ten z auto guage.. Tak myślę czy na syntetycznym za dużo nieszczelności nie złapie.... Najbardziej mnie dołuje misa złożona na czerwony silikon
KubaMpakiet Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Tak myślę czy na syntetycznym za dużo nieszczelności nie złapie.... Najbardziej mnie dołuje misa złożona na czerwony silikon olejem nie uszczelnisz silnika, wymien wszystko z czego cieknie i zalej 5w40 10w40 w tym silniku to strzal w kolano nie wiem jak w b5 ale w moim b6 tez nie bylo uszczelki tylko silikon
koziol1172 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Tak myślę czy na syntetycznym za dużo nieszczelności nie złapie.... Najbardziej mnie dołuje misa złożona na czerwony silikon olejem nie uszczelnisz silnika, wymien wszystko z czego cieknie i zalej 5w40 10w40 w tym silniku to strzal w kolano nie wiem jak w b5 ale w moim b6 tez nie bylo uszczelki tylko silikon Nie chodzi czy ja go uszczelnię tylko czy nie rozszczelnię przy takim przejściu koniecznie płukankę zrobić co??? I czy ktoś wyjaśni dlaczego półsyntetyk to takie zło???? sensowne argumenty bym prosił
Dev Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 pólsyntetyk nie nadaje sie do aut z turbo, są zbyt mocno obciązone termicznie wlejesz full i zobaczysz jak jak pracuje silniczek lej dobry olej i bedzie git a jak Cie nie przekonałem to zdejmij pokrywe głowicy zobaczysz co robi półsyntetyk w silniku
jihaad Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 I czy ktoś wyjaśni dlaczego półsyntetyk to takie zło???? sensowne argumenty bym prosił Sensowne argumenty padają tu co dwudziesty post, tak więc jest co czytać.
koziol1172 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 pólsyntetyk nie nadaje sie do aut z turbo, są zbyt mocno obciązone termiczniewlejesz full i zobaczysz jak jak pracuje silniczek lej dobry olej i bedzie git a jak Cie nie przekonałem to zdejmij pokrywe głowicy zobaczysz co robi półsyntetyk w silniku Wiesz tu i tak jest plus za chłodzenie turbiny cieczą. I nie chodzi tu o pojawienie się dodatkowego wycieku tylko o zwiększone zużycie oleju, przez np uszczelniacze zaworowe, pierścienie. A co do nienadającego się oleju półsyntetycznego do turbo to szwagier passatem b5 1.9 90km z tą krótka skrzynią, więc i auto pracuje na wysokich obrotach często lata często do niemiec 1,5 tyś km w jedną stronę i tak już od trzech lat a jeździ na półsyntetyku i turbina na razie git, bo to o nią chodzi najbardziej tak????? A jeżeli już przejść na syntetyk np u mnie w planach był valvoline 5w-40 to płukanka koniecznie ??? i płukanka przez bagnet??
Dev Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 mozesz dac płukankę, przez bagnet, na goracy silnik
koziol1172 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Jakoś boję się o to ryzyko większego zużycia, "Dev" co powiesz w tym temacie? możliwe ale nie konieczne:wink:??? dodam że ma około 300 tyś a nawet i lepiej, mało nim jeżdżę więc nie mogę powiedzieć nic o zużyciu teraz. Ktoś kto ma dużo do czynienia czystko z silnikami mógłby się wypowiedzieć. A co do płukanki co polecasz ?? liqui ? motul? najlepiej coś co będzie w autolandzie:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się