endriuu Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 petronas - produkt z malezji. jesli uwazasz ze spisze sie w Twoim silniku to zalewajWysłano z prodiża
Kevin88 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 jak dobrze silnik na nim pracuje to po co zmieniać? X-cess do dobry olej wiec jak zmienisz to tylko na dobre . PS. Ja 2 wymiany na X cess`ie jeździłem ale teraz zalałem na próbe Valvo Synpower.
cabanmat Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) I jak oceniasz ? Też przejeździłem ok.100tyś km na Motul X-Cess, ale na próbę wziąłem Valvoline SynPower. Edytowane 11 Lipca 2017 przez cabanmat
Kevin88 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 na Motula przeszedłem z Castrola , różnica w pracy silnika kolosalna. Na Valvo przejechane dopiero z 600km bo olej wymieniałem 2 tygodnie temu, więc na razie nic Ci nie powiem bo olej jeszcze świeży .Po 5k km można wysunąć jakieś wnioski.
cabanmat Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Z parametrów te oleje są praktycznie takie same, zobaczymy, potestujemy no i Valvoline jest tańszy Edytowane 11 Lipca 2017 przez cabanmat
SiMsOneQ Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Śledząc temat można wywnioskować, że większość wybrała olej MOTUL 5w40, tylko jest kilka rodzajów, jaki polecacie konkretnie do 1.8T Quattro?
Dev Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 58 minut temu, SiMsOneQ napisał: Śledząc temat można wywnioskować, że większość wybrała olej MOTUL 5w40, tylko jest kilka rodzajów, jaki polecacie konkretnie do 1.8T Quattro? xcess
daniel040893 Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 (edytowane) Panowie i Panie prosiłbym o pomoc i szybką odpowiedź. Musze dziś zmienić cały olej w niedawno kupionej A4 B5 1995r 1.6 + LPG przebieg 270 tysi. Nie mam pojęcia co wlać, dzwoniłem do poprzedniego właściciela żeby zapytać co wlewał, ale facet w ch** leci i nie odbiera, a zapomniałem dopytać przy kupnie., więc nie wiem co jest teraz w aucie. Prosiłbym szybko o odpowiedź. Myślałem, że może będzie się nadawał 10w40 półsyntetyk, co myślicie? Pozdrawiam Edytowane 22 Lipca 2017 przez daniel040893
cabanmat Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Płukał już ktoś produktem TEC2000 ? http://tec2000.pl/produkt/engine-flush/
turborzeznik Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) Poprzednio auto jezdzilo na 0w30 to co lało audi na przegladach. Jakieś dwa miesiace temu olej zostal wymieniony na "castrol edge professional" pytanie czy nie bylo by lepszym wyborem zalanie jakiegos motula? Zwlaszcza na specyfikacje jesli chodzi o niska zawartosc syfu? Motor 3.2FSI cala - bezposredni wtrysk, dlatego sie zastanawiam nad czyms o tej calej niskiej zawartosci popiolu czy cos to tam tego. http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3355-olej-silnikowy-motul-x-clean-5w30-5l O takim czyms mysle. Co lejecie do swoich silnikow i z jakim skutkiem? Obecnie przebieg 150tkm realny na 101% Zapomniałem dodać warunków uzytkowania, a wiec: -krotkie trasy (staram sie zawsze zrobić minimum 10km jesli silnik jest zimny, nawet jesli nie chce mi sie isc z buta do skleu :D) -lubie przycisnąc pod czerwone pole, bo jest czym i gdzie (niemieckie autostrady) -kilka razy w roku trasy do polski, staram sie trzymac predkosc 160-200 km/h ale jak najdzie ochota to pojade chwile Vmax To chyba najwazniejsze z tego wszystkiego. Cena nie jest jakos super wazna, ma byc dobry olej ktory zapewni silnikowi dobre warunki pracy. Obecnie straty oleju to ok 0.5l na 3.5-4tkm przy jezdzie mieszanej, raz normalnie, raz wyzsze obroty. W serwisie audi powiedziano mi ze takie zuzycie oleju jest normalne Ps. Nie wiem ktory to ale nastepnym razem jesli jakis mod wywali mi temat do kosza, to niech chociaz napisze dlaczego. Pierwszy raz widze temat zbiorczy o olejach do wszystkich silnikow. Edytowane 9 Września 2017 przez turborzeznik
rafalMAlin Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Siemanko. Zalany mam olej 5w-40 castrola. Silnik 1.6 ANA I po okolo 6 tys km juz dolalem okolo 2l . Pod korkiem jest nagar wiec mozliwe ze byl na long life. W kwietniu sciagnalem go z niemiec. Pytanie. Czy robic plukanke i lac dalej 5w40 czy przejsc na 10w40? I plukanke wtedy robic czy nie?
Sulfur Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) 6 minutes ago, rafalMAlin said: Siemanko. Zalany mam olej 5w-40 castrola. Silnik 1.6 ANA I po okolo 6 tys km juz dolalem okolo 2l . Pod korkiem jest nagar wiec mozliwe ze byl na long life. W kwietniu sciagnalem go z niemiec. Pytanie. Czy robic plukanke i lac dalej 5w40 czy przejsc na 10w40? I plukanke wtedy robic czy nie? Jeżeli nagaru jest tyle że można to nazwać "terrorem" to możesz zrobić płukankę (LM Flush Engine tylko w tej wersji "PRO-cośtam") i zalać Valvoline 5W40. Castrol to syf i generator nagaru - sam przerabiałem w vtecu a Audi ma jeszcze delikatniejsze silniki. Edytowane 7 Września 2017 przez Sulfur
rafalMAlin Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Dzieki za szybka odpowiedz. A pelna nazwa tego volvoline 5w40 jakbyś mogl podac. bo zapewnne jest ich kilka co?. A chyba bardzo zadko sie zdaza ze po plukaniu moze zatkac smok ? Edytowane 7 Września 2017 przez rafalMAlin
Sulfur Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) (przyjmując że twój silnik ma normę 502, sprawdź w książeczce) 5W30 - Synpower XL-III (dedyk dla naszych vieśwagonów, można go stosować dla normy 502 00) http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-5036-Valvoline-SynPower-XL-III-C3-5W30-5L.html 5W40 - Synpower http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-5359-Valvoline-SynPower-5W40-5L.html Ja osobiście teraz zalałem do swojego 2.0 LM 5W40 Synthoil (http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-5300-Liqui-Moly-Synthoil-High-Tech-5W40-5L.html) a miałem lać Synpowera. Ale do twojego 1.6 myślę że nie ma sensu lać o połowę droższego oleju (szczególnie jak masz dużo nagaru). Brałbym śmiało Synpowera 5W40. Jeżeli też chcesz trochę zredukować ilość nagaru możesz skrócić czas wymiany oleju i jeszcze raz wymienić olej po np. 5000-6000km (szczególnie jak jeździsz po mieście) z płukanką. Cośtam znów trochę powinno wylecieć. Roboty dużo nie ma, można zrobić samemu więc po long-life myślę że warto. Szkoda że niektórzy katowali takim olejem swoje samochody. Edit: płukanki (przynajmniej LM) nie zatkają smoka (na 99.99% bo głowy swojej nie dam), bo nie odrywają kawałków nagaru tylko powoli go rozpuszczają. Nie są agresywne a robotę robią w wystarczającym stopniu. Edytowane 7 Września 2017 przez Sulfur
rafalMAlin Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Dobra to zaleje synpower 5w40. No teraz tez po 6 tys chce wymienic zeby to troche przeplukac. Plukanka ta co mowiles lM flush Engine Pro-Line Dzieki wielkie za pomoc
Sulfur Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Tylko sprawdź czy na pewno masz normę 502 00, bo szukam informacji o twoim ANA i nigdzie tego nie mogę znaleźć. A nie chciałbym wprowadzić w błąd.
rafalMAlin Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Dobra sprawdze przed zampwieniem. A volvoline max life. Tez ma specyfikacje 502 00. Bedzie gorszy? I jeszcze pytanie. Ta stronka co podales to pewna? Z niej mozna zamawiac?
Sulfur Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Moi koledzy z niej zamawiają. Ja od nich brałem na dolewki Mobila 1 ESP oraz teraz kupiłem u nich swojego Liqui Moly 5W40 + komplet filtrów (mam już wsio zalane i zamo. Wszystko przyszło oryginalne. O jaki Maxlife ci chodzi? 5W40? 10W40? O taki - http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-1926-Valvoline-MaxLife-5W40-5L-4-1.html ? Po cenie wnioskuje raczej że nie jest wart uwagi, nie znam nikogo kto by zalewał Maxlife'y.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się