Kevin88 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 lej Valvo Synpower 5w40.Co do kupna możesz u Dzika z forum lub innych stron z olejami, nie będę tu robił nikomu reklamy.
rafalMAlin Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Tak Sulfur chodzilo o volvoline maxlife 5w40. No po cenie to w sumie tu praktycznie taka sama jak synpower. A wymiane myslalem normalnie po 10 tys. No ale jak tak to wezme synpower 5w40
Kevin88 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 takie szybkie pytanie. Czy jest sens lać do 1.8T 5w50 ?
turborzeznik Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 W dniu 22.08.2017 o 00:25, turborzeznik napisał: Poprzednio auto jezdzilo na 0w30 to co lało audi na przegladach. Jakieś dwa miesiace temu olej zostal wymieniony na "castrol edge professional" pytanie czy nie bylo by lepszym wyborem zalanie jakiegos motula? Zwlaszcza na specyfikacje jesli chodzi o niska zawartosc syfu? Motor 3.2FSI cala - bezposredni wtrysk, dlatego sie zastanawiam nad czyms o tej calej niskiej zawartosci popiolu czy cos to tam tego. http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3355-olej-silnikowy-motul-x-clean-5w30-5l O takim czyms mysle. Co lejecie do swoich silnikow i z jakim skutkiem? Obecnie przebieg 150tkm realny na 101% Zapomniałem dodać warunków uzytkowania, a wiec: -krotkie trasy (staram sie zawsze zrobić minimum 10km jesli silnik jest zimny, nawet jesli nie chce mi sie isc z buta do skleu :D) -lubie przycisnąc pod czerwone pole, bo jest czym i gdzie (niemieckie autostrady) -kilka razy w roku trasy do polski, staram sie trzymac predkosc 160-200 km/h ale jak najdzie ochota to pojade chwile Vmax To chyba najwazniejsze z tego wszystkiego. Cena nie jest jakos super wazna, ma byc dobry olej ktory zapewni silnikowi dobre warunki pracy. Obecnie straty oleju to ok 0.5l na 3.5-4tkm przy jezdzie mieszanej, raz normalnie, raz wyzsze obroty. W serwisie audi powiedziano mi ze takie zuzycie oleju jest normalne Ps. Nie wiem ktory to ale nastepnym razem jesli jakis mod wywali mi temat do kosza, to niech chociaz napisze dlaczego. Pierwszy raz widze temat zbiorczy o olejach do wszystkich silnikow. ktoś coś podpowie?
endriuu Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 turborzeznik zaden niski popiol. lej pełen popiol. najlepszy bedzie xmax 0w40.podobnie Kevin - do 1.8t nie ma nic lepszego niz 0w40.motula najlepiej kupowac u dzika z klubu. ma dobre ceny i pewnosc ze oryginal.Wysłano z prodiża
KINIAM Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Tez polecam 5w40 a producent oleju i kasa to już indywidualna sprawa. Do silników 200-300 KM warto rozważyć Millers CFS lub Fuchs RACE jak lubimy takie jednostki wkręcać na wysokie obroty.
turborzeznik Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 W dniu 9.09.2017 o 10:23, endriuu napisał: turborzeznik zaden niski popiol. lej pełen popiol. najlepszy bedzie xmax 0w40. podobnie Kevin - do 1.8t nie ma nic lepszego niz 0w40. motula najlepiej kupowac u dzika z klubu. ma dobre ceny i pewnosc ze oryginal. Wysłano z prodiża dlaczego mialbym sie nie sugerowac zawartoscia "popiolu" w oleju? To tez chyba przyczynia sie do zasyfienia silnika?
KINIAM Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 15 godzin temu, turborzeznik napisał: dlaczego mialbym sie nie sugerowac zawartoscia "popiolu" w oleju? To tez chyba przyczynia sie do zasyfienia silnika? Dlatego, że jest to ściema producentów silników i olejów aby normy EURO IV i V były spełnione.
radekrp90 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 Dla normalnego silnika to lepiej jeśli ten współczynnik jest wysoki, bo poprawiona jest smarność. W normalnych warunkach nie odczujesz różnicy z użycia Low/Mid saps.
Emejcz Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 @Dev Warto spróbować przejść z Valvoline Max Life 5w40 na Motul Xcess 8100 przy jednostce pijącej olej? Coś mi tam zaczynają hałasować prawdopodobnie popychacze na ciepłym, a że akurat wypada wymiana oleju to się zastanawiam czy na próbę nie przejść.
Kevin88 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 według mnie nie warto. Lałem X-cessa, przeszedłem na Valvo Synpower i mniej go pije. Różnicy w pracy silnika nie widzę.
zloty7 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Cześć Co powiecie o nowym oleju Liqui Moly Molygen 5W50 ? Na początku jeździłem na Liqui Moly SHT 5W40 potem przesiadłem się na Motul Xcess 5W4o na obu olejach zużycie było podobne przy normalnej jeździe. Natomiast kiedy zdarza mi się ostatnio dość często kręcić go do czerwonej wskazówki lu też wybrać w trasę gdzie leci na autostradzie 160 170 to lubi sobie chlapnąć tego motula ciężko teraz mi powiedzieć jakie to są ilości bo zaniedbałem sprawdzanie ale nie jakieś ogromne ilosci : Jak wymieniam olej co 10 tys km to kupuje 2 x 5 l , do silnika wchodzi ~ 6,5 i reszte mam na dolewke na te 10 tys km ewentulanie dokupie z litra
endriuu Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Cześć Co powiecie o nowym oleju Liqui Moly Molygen 5W50 ? Na początku jeździłem na Liqui Moly SHT 5W40 potem przesiadłem się na Motul Xcess 5W4o na obu olejach zużycie było podobne przy normalnej jeździe. Natomiast kiedy zdarza mi się ostatnio dość często kręcić go do czerwonej wskazówki lu też wybrać w trasę gdzie leci na autostradzie 160 170 to lubi sobie chlapnąć tego motula [emoji3] ciężko teraz mi powiedzieć jakie to są ilości bo zaniedbałem sprawdzanie ale nie jakieś ogromne ilosci : Jak wymieniam olej co 10 tys km to kupuje 2 x 5 l , do silnika wchodzi ~ 6,5 i reszte mam na dolewke na te 10 tys km [emoji4] ewentulanie dokupie z litra jesli rzeczywiscie Twoj silnik jest zmuszony do dlugotrwalej pracy na wysokich obrotach (nie przez moment) np wyscigi, szybka jazda po autostradzie to lepkosc 5w50 jest dla Ciebie. ja bym bral Motul 5w50 SportWysłano z prodiża
turborzeznik Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Koniec końców nie wymieniłem jeszcze oleju ale czas na to zbliża się nieubłaganie. Pomimo polecanego motula zastanawiam sie nad Liqui Moly, interesuje mnie tylko i wylacznie pelny syntetyk 0/5w 30/40 a nie jakies hydro-crackowane gowno czy tez gowno produkowane w technologii syntetycznej. Tylko bazy olejowe pao lub estery. I ostatnia sprawa czy w40 nie bedzie mial zbyt grubego filmu smarnego, bo nie do konca wiem jak to dziala, zwieksza sie grubosc film smarnego miedzy w30 a w40 czy po prostu przy tej samej grubosci filmu smarnego jest wieksza odpornosc na wysokie temperatury?
HatefulEvil Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zdaję się, że zwiększy się troszku ochrona silnika szczególnie na wyższych obrotach, ale wiąże się to też z troszku wyższym spalaniem w całym zakresie.
Stacyjny Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Proszę o dobór oleju do silnika 1.8t. Teraz jest Motul Xcess 5w40 ale wydaje mi się że na Valvoline Synpower silnik chodził lepiej.Chce go zmienić na Valvoline Synpower 5W40 lub Shell Helix ltra 5W40. Który z nich będzie lepszy? I który filtr oleju będzie lepszy MANN W719/30 czy Bosch P3314?
turborzeznik Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 6.12.2017 o 17:37, HatefulEvil napisał: Zdaję się, że zwiększy się troszku ochrona silnika szczególnie na wyższych obrotach, ale wiąże się to też z troszku wyższym spalaniem w całym zakresie. Sugerujesz ze taki olej w40 bedzie powodowal wieksze opory pracy elementow? Edit: Ok, wymiane razem z plukaniem mam umowiona na poniedzialek, zamowilem LM 0w40 Synthoil Energy 0W-40 Motoröl Vollsynthetisch. Dam znac co do zmian. Niedlugo bede jechal do polski to sprawdze tez teorie o wiekszym spalaniu Edytowane 8 Grudnia 2017 przez turborzeznik
KINIAM Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 2 godziny temu, Stacyjny napisał: Panowie znacie olej Wolwer? Oleje na dobrej bazie HC + dodatki od renomowanych dostawców. Sam stosuję sporadycznie od kilku lat ale znam takich co robią na nim 100 tys. km rocznie. Poczytaj o producencie, który rzetelnie udostępnia wszelkie informacje techniczne.
ded721 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Podbijam temat, jakim olejem 5W40 zalać 1.8T ? Może być Elf evolution900 lub Total quartz900 (5w40) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się