Skocz do zawartości
IGNOROWANY

C7 Resident


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pomozcie bo chcialbym cos do a7 przed lift s-line jakas dokladke na cztery kominy ;) co tam spasuje . Tzn jesli trzeba bedzie cos przerobic jakies mocowania  to nic sie nie dzieje ogarnie sie . Pomozecie ? 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

no to do zderzaka s-line pasuje okładka z s7, będziesz miał pod 4 fifki

Opublikowano

Ale to musi byc oryginalna bracie ? Podeslal bys mi jakis link zebym mial 100% pewnosci ? Bardzo bede wdzieczny ! Nie zeby mi sie nie chcialo szukac I wgl ;)

Opublikowano

takiej szukaj

IMG_3837.JPG

Opublikowano

Siemanko. Zastanawiam się nad zakupem C7 - A7 lub A6. Chciałbym Was zapytać o różnicę w kosztach utrzymania tych modeli. Czy A7 jest rzeczywiście tak droga w naprawach i częściach, jak A8D4? Czy bliżej jej do A6? Jak wygląda sprawa ubezpieczenia AC przy A7. Ostatnia już kwestia, to silniki. Co wg. Was jest najmniej awaryjne. Miałem poprzednio A6C6 3.0 tdi cdya, wiec trochę znam temat V6 diesela, gorzej z benzynami 🙂 Może lepiej odpuścić A7 i szukać A6 w 2.0?

Z góry dziękuję za pomoc 🙂

 

Opublikowano
1 godzinę temu, grzes283 napisał(a):

Siemanko. Zastanawiam się nad zakupem C7 - A7 lub A6. Chciałbym Was zapytać o różnicę w kosztach utrzymania tych modeli. Czy A7 jest rzeczywiście tak droga w naprawach i częściach, jak A8D4? Czy bliżej jej do A6? Jak wygląda sprawa ubezpieczenia AC przy A7. Ostatnia już kwestia, to silniki. Co wg. Was jest najmniej awaryjne. Miałem poprzednio A6C6 3.0 tdi cdya, wiec trochę znam temat V6 diesela, gorzej z benzynami 🙂 Może lepiej odpuścić A7 i szukać A6 w 2.0?

Z góry dziękuję za pomoc 🙂

 

Technologicznie A7 i A6 to przecież to samo. Nie wydasz więcej na eksploatację 3.0TDI tego z C6 i C7:wink: Znam sporo użytkowników 3.0BiTDI którzy również nie narzekają na koszta utrzymania auta. Jak większość silników 3.0TDI ma swoje wady ale przy dobrej profilaktyce nie będzie ogromnych kosztów:hi:

Opublikowano
7 godzin temu, Wandej napisał(a):

Technologicznie A7 i A6 to przecież to samo. Nie wydasz więcej na eksploatację 3.0TDI tego z C6 i C7:wink: Znam sporo użytkowników 3.0BiTDI którzy również nie narzekają na koszta utrzymania auta. Jak większość silników 3.0TDI ma swoje wady ale przy dobrej profilaktyce nie będzie ogromnych kosztów:hi:

Dzięki, też tak mi się wydawało. Ale czytając i przeglądając różne informacje, wynikało że A7 jest zdecydowanie pod A8 względem kosztów. Nikt nie sprecyzował nigdzie, o jakie koszty chodzi. Przecież hamulce, oleje, filtry, zawieszenie to raczej wszystko to samo, co w A6. Być może ubezpieczenie będzie droższe, z racji aluminiowego nadwozia.......

Opublikowano

nadwozie w a6 i a7 ma tyle samo aluminium

Opublikowano
14 godzin temu, marcin_o23 napisał(a):

nadwozie w a6 i a7 ma tyle samo aluminium

Czyli tylko przód, jak w C6? W A7C7 nie ma całej budy w alu?

Opublikowano

W A6 I A7 WSZYSTKO JEST ALU POZA DACHEM I BŁOTNIKAMI TYLNYMI

Opublikowano
9 godzin temu, marcin_o23 napisał(a):

W A6 I A7 WSZYSTKO JEST ALU POZA DACHEM I BŁOTNIKAMI TYLNYMI

Tego nie wiedziałem, myślałem że tylk przód, jak w C6 - dzięki 😉

Opublikowano

Panowie, pytanie do znających sprawę. Model C7 po lifcie. Czym dokładnie się różni zwyklak od s-line zewnętrznego? Zderzak przód, tylny dyfuzor.....teraz nie wiem - progi (nakładki jakieś ), avant - lotka, a sedan inna klapa? Coś jeszcze wchodziło w skład tego pakietu?

 

Opublikowano
11 godzin temu, grzes283 napisał(a):

Panowie, pytanie do znających sprawę. Model C7 po lifcie. Czym dokładnie się różni zwyklak od s-line zewnętrznego? Zderzak przód, tylny dyfuzor.....teraz nie wiem - progi (nakładki jakieś ), avant - lotka, a sedan inna klapa? Coś jeszcze wchodziło w skład tego pakietu?

 

Pytanie jeszcze polift ale który rok ? Gdyż po czerwcu 2016 modelowo 2017 Audi seryjnie dało zderzak ( skorupa ) przód i tył jak w S-line ;) oraz progi dla uatrakcyjnienia wyglądu.

Tylni bez dokładki plastra miodu , a przedni ma inny grill i kratki w zderzaku ;) 

 

Polift do połowy 2016 

- seria 

- s-line

Polift modelowo 2017 

- seria ale skorupy zderzaków jak S-line wraz z progami 

- s-line ( tutaj inny grill niż wcześniej,  kratki zderzaka z dodatkowymi pionowymi paskami)

 

Generalnie pakiet S-line to

 

Pakiet stylistyczny S line Exterieur
– sportowa stylistyka przednich i tylnych zderzaków
– dyfuzor w kolorze platynowo-szarym
– logo S line na przednich błotnikach
– spoiler dachowy S line (dla avanta)
– logo S line na listwach progowych drzwi

-  listwy progowe

 

 

Opublikowano
11 godzin temu, Cuber napisał(a):

Pytanie jeszcze polift ale który rok ? Gdyż po czerwcu 2016 modelowo 2017 Audi seryjnie dało zderzak ( skorupa ) przód i tył jak w S-line ;) oraz progi dla uatrakcyjnienia wyglądu.

Tylni bez dokładki plastra miodu , a przedni ma inny grill i kratki w zderzaku ;) 

 

Polift do połowy 2016 

- seria 

- s-line

Polift modelowo 2017 

- seria ale skorupy zderzaków jak S-line wraz z progami 

- s-line ( tutaj inny grill niż wcześniej,  kratki zderzaka z dodatkowymi pionowymi paskami)

 

Generalnie pakiet S-line to

 

Pakiet stylistyczny S line Exterieur
– sportowa stylistyka przednich i tylnych zderzaków
– dyfuzor w kolorze platynowo-szarym
– logo S line na przednich błotnikach
– spoiler dachowy S line (dla avanta)
– logo S line na listwach progowych drzwi

-  listwy progowe

 

 

Teraz już wiem, dlaczego nie mogłem się połapać w ogłoszeniach ;-D Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, a powiedz mi jeszcze, jak wyglada klapa bagażnika w sedanie? Różnie się w wersji s-line?

 

Opublikowano

nie, w sedanie bez różnicy, dopiero S6 ma spojler

Opublikowano
37 minut temu, marcin_o23 napisał(a):

nie, w sedanie bez różnicy, dopiero S6 ma spojler

👍

Opublikowano

Panowie coś na temat silnika 3.0 crdt 272km w A6C7 2016r???

Jak czytam na necie, to rynce łopadajom. Ciśnienie oleju, zatarcie silnika, wałkie rozrządu......ból głowy normalnie.....Kosmiczna kasa za wymianę rozrządu, można wyliczać bez końca bolączki tego silnika. Może macie jakieś info w tym temacie???

Opublikowano
42 minuty temu, grzes283 napisał(a):

Panowie coś na temat silnika 3.0 crdt 272km w A6C7 2016r???

Jak czytam na necie, to rynce łopadajom. Ciśnienie oleju, zatarcie silnika, wałkie rozrządu......ból głowy normalnie.....Kosmiczna kasa za wymianę rozrządu, można wyliczać bez końca bolączki tego silnika. Może macie jakieś info w tym temacie???

4.0 benzyna, to jedzie i się nie psuje :decayed:

  • Lubię to 1
Opublikowano
14 godzin temu, grzes283 napisał(a):

Panowie coś na temat silnika 3.0 crdt 272km w A6C7 2016r???

Jak czytam na necie, to rynce łopadajom. Ciśnienie oleju, zatarcie silnika, wałkie rozrządu......ból głowy normalnie.....Kosmiczna kasa za wymianę rozrządu, można wyliczać bez końca bolączki tego silnika. Może macie jakieś info w tym temacie???

crt to chyba nie najlepszy pomysł :heat:

Opublikowano
19 godzin temu, grzes283 napisał(a):

Panowie coś na temat silnika 3.0 crdt 272km w A6C7 2016r???

Jak czytam na necie, to rynce łopadajom. Ciśnienie oleju, zatarcie silnika, wałkie rozrządu......ból głowy normalnie.....Kosmiczna kasa za wymianę rozrządu, można wyliczać bez końca bolączki tego silnika. Może macie jakieś info w tym temacie???

 

Ile ludzi tyle opinii... 🥱 jedni podnoszą, drudzy mają 300 tys km i olej regularnie wymieniają i wszystko gra 🤧

 

Kup BiTdi albo przedlifta zwykłego 3.0, ale to też się wiąże, że rozrząd może być do wymiany lub skrzynia do zrobienia, więc zostaw min. 10k zł w kieszeni 😅

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...