maf Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 po co chcesz tak przeplacac za produkt ktory nie jest oryginalny, jak w ASO masz oryginal za 45zl Bo chciałem Liqui Moly :-D Poza tym jeśli jest coś lepsze niż oryginalny to dlaczego tego nie użyć. Co do ceny to różnica jak dla mnie jest marginalna. albo jeszcze lepiej kupić LHM citrena total robi płąciłem 28zł za Litr dla tych co mają zielony...febi Niby lepszy jest od oryginału lub np. Febiego ?
MATIUS Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 LHM to lhm znam sporo osób które to zalały zmaist febiego i nie nażekają sam poczynię taki sam ruch jak będe wymieniał pompę wspomagania za jakiś miesąć jak dostane urlop
maf Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Fabryki nie mam zamiaru poprawiać ale jestem po prostu dociekliwy i lubię konkretnie wiedzieć co i jak. Nie wystarczy mi, że kolega kolegi coś tam powiedział. Podzwoniłem dzisiaj z ciekawości po zakładach zajmujących się regeneracją maglownic i pomp wspomagania z pytaniem o olej hydrauliczny jaki polecają. Rzeczy jakich się dowiedziałem są dość ciekawe. Większość poleca i używa do naszych aut oleje ATF Dexron II (np. Mobil, Total). Są to oleje mineralne podobno gęściejsze od tak popularnego Febiego, który to wg. pewnego pana może powodować wżery w maglownicach naszych audiczek:-) Zgodność co do tego typu oleju była zadziwiająca. Cena jak się okazało również bo dwadzieścia kilka złociszy za 1l Mobil ATF 220. Na forach np. BMW, Opla również polecają właśnie ten typ oleju.
cacek89 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 zaklady regenerujące maglownice i umarle pompy wspomagania musza z czegos zyc...
endriuu Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Wżery to mają ci panowie w zwojach mózgowych. Jak nie psuje Ci Febi syntetyk -zalej Febi mineralny i będzie gęsto. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
maf Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy olej SWAG taki jak na obrazku to to samo co Febi bo z taką informacją gdzieś się spotkałem ?
endriuu Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 SWAG/Febi to to samo. Po prostu SWAG bierze od Febi plyny. na zdjeciu oczywiscie to dwa rozne oleje - jeden synt (Febi), a drugi mineral (SWAG).
bialy986 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Wczoraj wracając do domu i parkując zaczęło coś trzeszczeć przy skrecie kierownicą:facepalm:Pierwsze co pomyślełem to przeguby,zawieszenie,amory.Zaglądam jednak do zbiornika z płynem od wspomagania a tam poniżej min. Dziś zakupiłem butelkę Febi 06162 za 28zł i dolałem.Od razu zrobiła się cisza. Pojeżdżę trochę i zobaczę czy ubywa,a że niedługo zmieniam olej to zoaczę czy są jakieś wycieki.Wcześniej się nic nie działo:eusathink:
endriuu Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Lepiej wymień zanim maglownica padnie. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
michalb1987 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Panowie pytanie mam miałem magielek który zaczął mi podciekać z jednej strony więc kupiłem sobie ten olej w zielonej butli z czerwoną nakrętką, ale przyszedł czas na wymiane magla kupiłem magiel używany ZF z B7 po numerach najświeższy magiel chyba z 2007 roku nie wiedziałem jaki był tam olej. W sklepie wyszło na to że powinienem zalać taki sam płyn wiec kupiłem zalałem i wielka kupa, po jakichś 3 dniach musiałem dolać a teraz dolewam co 100km sprawdzałem i pod gumami jest sucha bardziej wygląda na to że cieknie z śruby regulującej czy jest to możliwe? Mój mechanik mówi żeby jeszcze spróbować zalać gęstszy olej jak myślicie może pomuc czy magiel do remontu? Dodam że jak miałem magiel na stole to był brudny ale nie tłusty nie był wycierany i wyglądał ładnie ale zawsze mogę się mylić :kwasny:
Yassu Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Panie i Panowie kupiłem w czerwcu zeszłego roku a4 1.9 TDi 130KM AFV z 2004r. Większość tutaj pisze o płynie i kolorach korka zbiorniczka....u mnie korek jest szary, na zbiorniczku mam wpisane G 002000 zalany jest płynem kolor BURSZTYNOWY !!! Poziom mam poniżej minimum, praktycznie końcówka wskaźnika tylko jest zanurzona. Zdecydowałem, że wymienię płyn i przepłucze układ tak jak opisano na forum, ale mam dylemat, ponieważ mam daleko do serwisu w sklepie polecił mi sprzedawca płyn Febi 06161 syntetyczny kolor żółto-zielony (ponoć jakiś najnowszy). Problem w tym że miał tylko jedną butelkę 1L ale powiedział, że mogę spokojnie wziąć SWAG 99906161, który jest identyczny jak ten z FEBI (kolor również) !! Oba posiadają rekomendacje VW G 004 000 M2. Możecie mi wyjaśnić, czy mogę spokojnie mieszać te dwa płyny, przepłukać układ np SWAG i zalać na koniec FEBI? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
mlodyabc Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Wczoraj w ASO Skody pytałem i mają tylko G002000 o G004000M2 nie słyszeli nawet. A dzisiaj w ASO Audi powiedzieli mi, że płyny G002000 i G004000M2 nie są zamienne i jak na korku mam G002 to taki mam wlać. Bo cały czas jest dostępny G002000. Nie wiem skąd oni taką wiedzę mają;/ ale chyba do końca nie są kompetentni.
endriuu Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie są. To nie nowość. Wysłane z prodiża.
steve69 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Wczoraj w ASO Skody pytałem i mają tylko G002000 o G004000M2 nie słyszeli nawet... Gdy we wrześniu 2012r. zmieniałem u siebie pompę wspomagania, to płyn G 004000M2 kupowałem właśnie w ASO Skody. ... A dzisiaj w ASO Audi powiedzieli mi, że płyny G002000 i G004000M2 nie są zamienne i jak na korku mam G002 to taki mam wlać. Bo cały czas jest dostępny G002000. ETKA twierdzi co innego: G 002000 Wycofano w dniu 01/02/2006, uzyj jako czesci zastepczej: G 004000M2 ... chyba do końca nie są kompetentni. Nic dodać, nic ująć. -- Pozdrawiam. Sławek
mlodyabc Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ale w ofercie mają G002000 po 99 zł.
NYNA Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ale w ofercie mają G002000 po 99 zł. No i to by wyjaśniało dlaczego nagle zalecają znowu ten płyn:grin:
iceman__89 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Pytałem się kolegi z ASO VW i kazał mi do mojego b7 lać G00400M2 i nic nie kombinować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się