Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

@HOLMATRO czyli właściwie zabieg jest na plus nawet pod tym względem, że klapą się nie trzaska jak dotychczas? :D
U mnie jak puszczę klapę tak poniżej wysokości twarzy to leci w dół pięknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=1361451]HOLMATRO[/mention] czyli właściwie zabieg jest na plus nawet pod tym względem, że klapą się nie trzaska jak dotychczas? [emoji3]
U mnie jak puszczę klapę tak poniżej wysokości twarzy to leci w dół pięknie

Tak. Teraz póki siłowniki świeże i sprężynki to trzeba klapę ręką dopchnąć zeby zamknąć, inaczej idzie spowrotem do góry.
Mi się mod podoba pod jeszcze jednym względem - ostatnio na parkingu pod galerią stałem obok ładnego, nowego Superba i szedłem z zakupami za jego właścicielem - on zakupy stawiał na ziemi otwierał klapę, a ja elegancko z daleka w starej łupie sobie otworzyłem pilotem, stał i sie po głowie drapał o co chodzi [emoji23]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajer z otwieraniem klapy bagażnika mega. Roboty niewiele, a zadowolenie 100%. Dzięki za podpowiedź, ja zamawiam graty i zakładam do swojego. :D

Mam tylko jedno pytanie. Na zdjęciu po zamontowaniu sprężynek podkładki oraz oringi przylegają do sprężynki, a na filmiku widać, że jest już tak tylko po jednej stronie. Po prostu oring z podkładką został w górym położeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Krzysztof.95 napisał:

Na zdjęciu po zamontowaniu sprężynek podkładki oraz oringi przylegają do sprężynki, a na filmiku widać, że jest już tak tylko po jednej stronie. Po prostu oring z podkładką został w górym położeniu?

Założyłem zbyt luźne oringi i podczas podnoszenia klapy sprężynki opadały na dół, nie trzymały się jednego miejsca. Już to poprawiłem, potrzebne były ciaśniesze oringi które mocniej przylegały do tłoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczorajszy szybki mod, jako że leżał długo w szufladzie, a żona upominała się o możliwość wożenia małej z przodu podczas moich nieobecności.. Passenger Air Bag OFF

 

fullsizeoutput_dde.jpeg

IMG_7909.JPG

fullsizeoutput_ddf.jpeg

IMG_7915.JPG

fullsizeoutput_de2.jpeg

fullsizeoutput_de5.jpeg

fullsizeoutput_de8.jpeg

 

Chwila kodowania i voila.

 

Poza tym z grubszych tematów udało się zakupić Rotory z S5 19x9 ET 33, czekają na przywiezienie, położenie powłoki Gyeon Q2 Rim i nowe opony.

We wtorek auto ląduje w warsztacie - będzie wyciągany cały silnik, rozbierany na części pierwsze. Zakres prac:

  • Kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, popychacze, uszczelniacze, planowanie, efekt obiecany - stan fabryczny
  • Czyszczenie całego dolotu z nagaru, osadów, oleju
  • kontrola turbo - jeżeli zbliża się jego kres, wpada hybryda z k04-0064 od Geremiego ( jeżeli jeszcze da radę trochę, to odkładam to na później, chciałbym, żeby w marcu zostało coś na chleb i do chleba...)
  • wymiana tłoków, pierścieni
  • pomiary cylindrów, honowanie
  • kute korbowody
  • wszystkie panewki
  • imbus pompy olejowej, narazie jej nie zmieniam, przebieg nie zapowiada jakichś historii, a jeżeli turbo wpadnie od Geremiego to i tak na nią braknie mi dolarów
  • łańcuch, napinacz
  • wszystkie uszczelniacze
  • olej w dyfrze i skrzyni
  • płyn hamulcowy, wspomagania, chłodniczy, serwis klimatyzacji
  • nowa pokrywa klawiatury - wymiana na srebrną, mój kaprys
  • kupa innych pierdół, które są konieczne przy tych pracach, a nie sposób wyliczać, pewnie jakieś inne niespodzianki

Remont ma trwać ok tygodnia, postęp prac na bieżąco albo po wszystkim.

 

Po tym wszystkim docieranie, serwis i auto leci na program. Chciałbym wyhamować ok 330 KM, do końca roku przygotować silnik na 400 KM. Co będzie, okaże się.

Następnie w planie jest ogarnięcie jednego błotnika bo coś tam lekko wychodzi, potem dzięki @FroS-t kompleksowy detailing karoserii i powłoka na sezon.

 

Stay tuned.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się dzieje :hi:

Powodzonka i pisz na bierząco co i jak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolega poszedł w myśl teorii "albo grubo albo wcale" :decayed:

Zapowiada się świetnie. Trzymam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolega poszedł w myśl teorii "albo grubo albo wcale" :decayed:
Zapowiada się świetnie. Trzymam kciuki

Nie ma czasu na półśrodki. Kupowałem to auto przede wszystkim z myślą o modach mechanicznych, wizualne mody dochodzą i dojdą powoli a wynika to z zazdrości projektów widzianych wśród innych forumowiczów :) dla mnie jednak priorytet to koniki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że udało się założyć airbag off, mówiłem że znajdziesz wtyczkę za wizytownikiem. [emoji41][emoji41]

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że udało się założyć airbag off, mówiłem że znajdziesz wtyczkę za wizytownikiem. [emoji41][emoji41]

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka



Dzięki Karol za dokładne wytłumaczenie co z czym tam jeść żeby banglalo :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości jaki przewidywany koszt takiego remontu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz, 

Powrzucaj pls dla potomnych foty ze stage remontu motoru,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedą foty, nie wiem czy na bieżąco czy po robocie siądę i wrzucę wszystko. Zaraz dzwonie do PerunTurbo bo dałeś mi wczoraj do myślenia, zobaczymy co powiedzą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę oleju bym wymienił bo to jest najczęściej przyczyną padania tych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co kilka zdjęć z rozbiórki, nie ma czasu podjechać do warsztatu, oni też mają młyn i mam obsuwę kilka dni, wiec optymistycznie odbiorę auto w weekend za tydzień. Dzisiaj silnik rozbierany na części pierwsze, Turbo w pudło i Białystok, głowica pudło i Świdnica. Turbina w dobrym stanie, z lekkimi luzami, wałki w głowicy też bez żadnych śladów zużycia. Świece mocno zajechane, wypalone od oleju.

 

fullsizeoutput_def.jpeg

fullsizeoutput_dea.jpeg

 

Muszla zdrowa, bez obaw o odrzucenie przez Geremiego..

fullsizeoutput_dee.jpeg

fullsizeoutput_deb.jpeg

 

Pakowanie i fruuu do Geremi Vag Garage - będzie hybryda,  w środek wpada K04-0064 CNC.

fullsizeoutput_dec.jpeg

fullsizeoutput_ded.jpeg

 

Szukanie jeszcze miejsca na FMICA, który będzie chłodził ten wiater.

 

fullsizeoutput_df0.jpeg

 

Stay tuned.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grzesiek, B. fajna dokumentacja :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, niwet napisał:

Panie od razu swapa rób :lol::lol:

Noo 2.7t to by było pięknie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...