Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, jolley napisał:

Grzesiek, co do gwintu, to szukałeś używki pod konkretne klasy wagowe? Czy po prostu b7 Q?
Szukałem niedawno używek do ewentualnej regeneracji, ale zupełnie nie wiem czy kierować się klasami wagowymi - aktualnie mam 1BV i na każdej studzience wypadają plomby. Regulacja twardości by się przydała :kox:

Tak jest, klasa wagowa to pierwsza rzecz na jaką musisz patrzyć. Jeżeli weźmiesz z S4 albo 3.0 tdi to auto będzie wyzej, co prawda skrecisz sobie w dół jak będziesz chciał, ale będzie bardzo twardo. 

Przód jeśli chodzi o wagę jest dobierany pod masę silnika, tył w zależności czy quattro, Avant czy sedan. 

Przod mam idealnie pod moje auto, tył natomiast pod quattro ale limuzynę, wiec po założeniu może trochę mocniej siąść na sprzężynach i podczas załadunku może bardziej dobijać, bo zmieni się skok sprężyny. 

Dlatego ja będę się starał tył zostawić sprężyny te co mam, natomiast zmienię same amorki. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wpadł nowy tunel 2DIN bez uchwytu telefonu (dzięki @michal11221 ) który doprowadzał mnie do białej gorączki, wrzuciłem w niego od razu start engine z RSa, muszę się w końcu wybrać do kaja bo tematy się nawarstwiają. Tylko skąd tego czasu uskrobac ? :facepalm:

9DCECDB5-1F53-4D8F-9792-9BB1B99E0369.jpeg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)

Z nowości :

zakupiłem brakująca jedna oponę Continentala Conti Sport Contact 5P AO na sezon letni (jedna przeciąłem w drodze do Kaja w listopadzie). 

Udalo się kupić zeszłoroczną po jednym sezonie, myślałem nad nowa, ale chciałem mieć podobny stan bieżnika na 4 kołach, udało się znaleźć  w homologacji AO tak jak pozostałe, wiec wziąłem. 

B2AF5075-9A47-4EFE-9F5B-60C841FAE361.jpeg

 

poza tym dotarły heble S4 345 od @rs dziadek ( wykonanie i regeneracja pierwsza klasa, dziękuje :good:) gratów przybywa, nie ma kiedy wejść pod auto i pogrzebać. Siedzę na L-Quattro cały marzec, ale przez kręgosłup wiec boje się grzebać kręcić szarpać, żeby sobie nie poprawić..

3126CC42-1336-44F9-8BAD-CB8F99D45EBC.jpeg

DB6FBEC2-DB21-45AF-A8ED-DDF3ACFF9D0E.jpeg

6144D57B-A9CA-4A9C-BD94-9CF707E5531F.jpeg

 

siostrzeniec po oględzinach stwierdził, ze seems legit i przyklepał piątkę. :good:

1DA06FA5-6BD6-4D29-957E-074AB2DF6C17.jpeg

 ten zacisk jest naprawdę duży, wymiękam jak pomyśle, jakie większe tu niektórzy maja ( @H4mm3R) i jak to upychają w felgę..  :slina:

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano (edytowane)

Grzesiu,  jak wyrezasz ze dwie szprtychy z rotora to w poprzek wejdzie

Edytowane przez ecobuda
błąd
Opublikowano

Regeneracja pierwsza klasa :thumbup1:

Te S-kowe to takie trochę maławe i ciężkie :whistling:

 

IMG_1814.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hey Grzechu!

O kurcze... Słabo z kręgosłupem...

Zdrówka życzę!

A'propos hebelkow...

bez przesady...

S4 ładnie dają radę przy 330 PS ?

Czyli jednak pomarańczą wpadła ?

Będzie fajnie ?

Trzymaj się dzielnie!

Opublikowano
39 minut temu, H4mm3R napisał:

Regeneracja pierwsza klasa :thumbup1:

Te S-kowe to takie trochę maławe i ciężkie :whistling:

 

IMG_1814.jpg

Właśnie przestałem się cieszyć z nowego nabytku... :shock3:

 

Takiego będę niebawem odbierał, muszę zajrzeć, czy niczego nie brakuje.. bo to tez na Śląsku w sumie :eusathink:

6837979E-1DC8-4741-8FCC-9BAFFB20CBEA.jpeg

Opublikowano
Godzinę temu, black4 napisał:

Hey Grzechu!

O kurcze... Słabo z kręgosłupem...

Zdrówka życzę!

A'propos hebelkow...

bez przesady...

S4 ładnie dają radę przy 330 PS ?

Czyli jednak pomarańczą wpadła ?

Będzie fajnie ?

Trzymaj się dzielnie!

No widzisz, posypało się chwilowo zdrowie. Ale nie jest tragicznie, najgorsze za mną :good:

jednak pomarańcza, jakoś tak do mnie przemawia, na zdjęciach tak tego nie widać, ale kolor hebli taki sam jak ma Frost. Ładnie to pomalowali, dziadek bardzo sumiennie zregenerował calosc. 

Poskładam to w końcu to ocenie, czy było warto, czy jest znaczna różnica między 320 a 345 po mieście czy na trasie, bo na autostradzie to nie ulega wątpliwości. 

Wpadnie od razu porządna tarcza, klocki, pełen oplot i nowy płyn sportowy, wiec dobra baza pod testy :a4fan:

Opublikowano

Na tym setupie będzie różnica! 

Kuruj się ! 

?

Opublikowano

No zdrówka dla Ciebie i zapraszam do mnie, trochę terminów mi się zwalnia, bo zmieniam miejsce zatrudnienia i będę teraz więcej na miejscu, więc i na forum będzie więcej czasu... Nareszcie ;)

Opublikowano
2 godziny temu, kaju napisał:

No zdrówka dla Ciebie i zapraszam do mnie, trochę terminów mi się zwalnia, bo zmieniam miejsce zatrudnienia i będę teraz więcej na miejscu, więc i na forum będzie więcej czasu... Nareszcie ;)

Zaraz do ciebie zadzwonię, jestem na chorobowym, mam czasu jak lodu ale nie mogłem do tej pory do ciebie przyjechać, przepraszam, wiem ze czekasz z instalacja dla mnie :radocha:

dogadamy się i zamkniemy pewne tematy 

Opublikowano

Zero stresu :)

Opublikowano

Tymczasem :

3592834A-D941-4DCB-8250-AFEF38359B8C.jpeg

EB5D47F5-1B19-4D85-B76C-133748A81B67.png

72CDA1EE-6B9A-4559-8523-969F23F43479.jpeg

5243046B-4382-42A0-84D2-0B857F473D00.png

D4B224CA-9DBB-4C1B-8199-7AB210F0130C.png

 

Turbo po 17 tys km powiedziało bye bye, efekt jak na obrazku, nikt mi nie jest poki co w stanie powiedzieć jak to możliwe, ale się stało. 

Objawy to mocne gwizdanie znikąd, chmura niebieskiego dymu za autem po chwili postoju  i znikający olej z silnika. 

Najlepsze jest to ze autem ostatnio cały czas jeździ żona z dziećmi, ja do pracy innym, zero upalania, grzania, średnie spalanie ma poziomie 8,5 litra po górach.. 

Jest jeszcze na gwarancji, pojechało wczoraj wiadomo gdzie, czekam na rzeczoznawcę i werdykt. Jestem pełen nadziei ze uda się to załatwić tak, jak powinno. :eusathink:

Opublikowano

Grzesiu lipa straszna:facepalm:

Ale dobrze, że z motorem wszystko ok. Daj znać jak się to zakończy..

Opublikowano

Co na zdjeciach jest? Mniejsza muszla (goraca) pekl kołnierz?

Opublikowano

Pakuj teraz k04 064 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
32 minuty temu, Korton555 napisał:

Co na zdjeciach jest? Mniejsza muszla (goraca) pekl kołnierz?

Z zewnątrz to co widać - pękł kołnierz od muszli gorąca strona, całość odpadła, w środku śmigło darło po muszli i oszlifowalo się pęknie, nie mówiąc o zgubieniu osi, bo jest z 3 mm przesunięte. Co w środku, nie wiem, czekam na wiadomość zwrotna, turbo dotarło już do wykonawcy. 

Cała turbina przy gorącej stronie oblepiona usmażonym olejem ktory wyciekł, a zimna tez cała w oleju, aż z niej kapało jak wszedłem pod auto. 

019E1EEA-A277-41AE-9E03-848E031AB142.jpeg

Opublikowano
9 minut temu, Czarny4 napisał:

Pakuj teraz k04 064 

Fabrycznie nowe K04 064 po zniżkach kosztuje 3600zł i masz święty spokój,a z tymi hybrydami to jest jak widać na załączonych fotkach,działa ale krótko i game over.

Opublikowano

Dokładnie, już kilka razy widziałem na necie padniete hybrydy.

Opublikowano

:shock3:

Trochę mi przeszła chętka na hybrydę

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...