Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
28 minut temu, Dev napisał:

Ile nalali oleju do kompresora przed montażem ? 

Szczerze mówiąc nie wiem, mam gdzieś wydruk, pojutrze będę przy aucie to rzucę okiem, bo pewnie leży w schowku. 

Przed odkryciem zatartego kompresora podczas zrzutu czynnika odzyskano 18 ml oleju, czyli w normie. 

Kompresor ma pojemność 120, ale już czuje ze masz dla mnie jakaś ważna informacje w tej kwestii.. 

Opublikowano
10 minut temu, HOLMATRO napisał:

Szczerze mówiąc nie wiem, mam gdzieś wydruk, pojutrze będę przy aucie to rzucę okiem, bo pewnie leży w schowku. 

Przed odkryciem zatartego kompresora podczas zrzutu czynnika odzyskano 18 ml oleju, czyli w normie. 

Kompresor ma pojemność 120, ale już czuje ze masz dla mnie jakaś ważna informacje w tej kwestii.. 

Przed montażem trzeba do niego fizycznie wlać 150ml, bez tego zaraz będzie zarżnięty

Opublikowano
27 minut temu, Dev napisał:

Przed montażem trzeba do niego fizycznie wlać 150ml, bez tego zaraz będzie zarżnięty

Jutro wszystkiego się dowiem, dziękuje 

Opublikowano

Pewnie powiedzą, że nalali?

Opublikowano
7 minut temu, Randor napisał:

Pewnie powiedzą, że nalali?

Serwisuje u kolegi, wiec pewnie mnie okłamie.. :facepalm:

Jutro/pojutrze jak wrócę do domu będę wiedział jak to poszło. Póki co przełykam niepewnie ślinę. :slina:

Opublikowano (edytowane)

Najwyżej nalejecie. Po znikomym przebiegu nic się stać raczej nie mogło. Ile dałeś za kompresor jeśli to nie tajemnica? Też mam słabą klimę a w regeneracje nie wierzę.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Zanim cokolwiek chcesz zrobić w tym swoim gracie to napisz tutaj, unikniesz przykrych niespodzianek.

Opublikowano
2 minuty temu, Randor napisał:

Najwyżej nalejecie. Po znikomym przebiegu nic się stać raczej nie mogło.

Na pewno

Opublikowano
W dniu 8.07.2019 o 16:50, niwet napisał:

Nie wiem co wszyscy nagle się uparli na te 3.0tfsi

2.7bit zawsze będzie kultowe i pewnie nie jedno 3.0tfsi przejeździ ;) 

Nie wiem co tak wszyscy tylko 2.7bit uważają za jedyny silnik na swap :whistling:

Opublikowano
3 minuty temu, H4mm3R napisał:

Nie wiem co tak wszyscy tylko 2.7bit uważają za jedyny silnik na swap :whistling:

Ejjjjjj... Nie gadaj... 2 turbinki ładnie świszczą :decayed: W porównaniu z dudnieniem kompresora w 3.0tfsi ... 

Opublikowano
3 minuty temu, H4mm3R napisał:

Nie wiem co tak wszyscy tylko 2.7bit uważają za jedyny silnik na swap :whistling:

Może nie jedyny, ale jak dla mnie co znajdziesz równie fajnego w benzynie? Z jednej strony 3.0tfsi nie wydaje się być złe, ale mimo wszystko wolę 2.7 bit ;) 

Sam się powoli przymierzam na swapa do siebie i zamiast 2.7 bit jedynie swapowałbym na 4.2 bit, ew dla samego pomruku V8 4.2 z a8 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hey Panowie,

DEV pytając o B8 TFSI miałem na myśli to Twoje, które jak mówiłeś płynie.

Tak jak DEV pisze turbinki  2.7 bi-t zwłaszcza hybrydy RS6 ładnie świszczą...

Ale kompresorek pomodzonego 3.0Tfsi też zjawiskowo jęczy ?

Mamy w warszawskim  klubie kilku zawodników z mocnymi ww. setupami, swapami....

Każda opcja ma swoje wady i zalety...

Pozdrawiam ?

Opublikowano
10 godzin temu, Randor napisał:

Też mam słabą klimę a w regeneracje nie wierzę.

To uwierz :)
Też można latem szalik i rękawiczki zakładać. Grunt by kompresor był zalany olejem przed montażem, jak DEV pisze :hi: 

Opublikowano
14 godzin temu, Dev napisał:

Przed montażem trzeba do niego fizycznie wlać 150ml, bez tego zaraz będzie zarżnięty

 

2 godziny temu, BeyerBrown napisał:

 Grunt by kompresor był zalany olejem przed montażem, jak DEV pisze :hi: 

 

W papierach od kompresora jest zapis ze kompresor jest fabrycznie zalany wymagana ilością oleju, po podłączeniu wszystkiego należy dolać ilość tą samą która się odzyskało ze starego podczas spuszczania czynnika. 

FDD0C4A4-0CEB-4E2F-B15B-B07F613DE273.jpeg

Zadzwoniłem do serwisu, zapytałem kumpla czy dolewał olej do sprężarki - od razu odpowiedział ze kompresor po ściągnięciu dekli zabezpieczających był cały zalany olejem, przykręcił go i dobił oleju kilka gram więcej niż zeszło podczas spuszczania. 

Jest ok? :eusathink:

 

 

13 godzin temu, Randor napisał:

Najwyżej nalejecie. Po znikomym przebiegu nic się stać raczej nie mogło. Ile dałeś za kompresor jeśli to nie tajemnica? Też mam słabą klimę a w regeneracje nie wierzę.

Za kompresor nowy Denso taki jak na pierwszy montaż dałem 1015 zł u @dzik  wszędzie indziej po 1200 chodzi.

Są tańsze, ale ja już się nauczyłem ze lepiej dać kilka stow więcej za nowe i oryginalne, niż tańsze zamienniki. Tym bardziej ze układ klimatyzacji w naszych autach to pięta achillesowa.. 

jakbys miał brać regenerowany, to lepiej w miarę pewną używkę, bez grzebania w niej. 

Opublikowano (edytowane)

Pewnych używek nie ma, tym bardziej 12-15-to letnich :)
Pewność masz tylko wtedy gdy ktoś wystawia papier... czy to na nową część czy to za wykonaną usługę (regeneracja) a nie kilkudniową gwarancję rozruchową za używkę.

Jakoś ludzie turbiny oddają do regeneracji i jest OK a jak sprężarkę klimy to mają wątpliwości... dziwne :whistling: 
BTW. 1050zł to dobra cena za ori zamiennik, 600zł średnio kosztuje regenerowany.

 

516d49eca6b78denso-logo.jpg
MOTOFOCUS.PL

Specjaliści z branży układów chłodzenia od lat mają wątpliwości co do jakości tanich, importowanych z Azji części samochodowych...

 

Czytanka dla tych co mają dylemat czy montować ori zamiennik czy zamiennik zamiennika :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano
14 minut temu, BeyerBrown napisał:

Jakoś ludzie turbiny oddają do regeneracji i jest OK a jak sprężarkę klimy to mają wątpliwości... dziwne :whistling: 
.

Nie wiem czy dobrze rozumiem aluzje do mnie i moich przygód, ale szeroko i skrupulatnie opisałem historie z regeneracją sprężarek i ich trwałością, przerobilem tez nowy zamiennik na części ori zamiennikach i chińskim kolektorze i tu swoje przygody też sowicie opisałem, nawet wywołałem nie małą dyskusje. 

Idąc dalej zacytuje sam siebie:

30 minut temu, HOLMATRO napisał:

Są tańsze, ale ja już się nauczyłem ze lepiej dać kilka stow więcej za nowe i oryginalne, niż tańsze zamienniki.

W tej chwili stoję na stanowisku i zdania nie zmienię - tylko ori części, tylko ASO, żadnych rzemieślników i ich wizji ze zrobią lepiej - jak ktoś chce, niech kombinuje - skąpy zawsze finalnie płaci dwa razy a i pretensje można mieć tylko do siebie. 

 

21 minut temu, BeyerBrown napisał:


BTW. 1050zł to dobra cena za ori zamiennik, 600zł średnio kosztuje regenerowany.

Dałem 1015 zł :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Myślę, że masz zdrowe podejście do tematu. Jeśli kogoś stać to tylko ori. Sam już się zraziłem trochę do zamienników nawet tych droższych. Do speców i regeneracji już całkiem (przerabiałem, pompy, magle, dwumasy i inne bzdety, zawsze wychodziły cuda). No może z wyjątkiem zacisków hamulcowych bo chłopaki z forum ogarniają temat bdb.

Edytowane przez Randor
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie, nie - żadnych aluzji do Twoich perypetii, w sumie to po łebkach to tylko przeczytałem i szczerze Ci współczuję :)
Generalnie (w skali kraju) ludzie są zadowoleni z usług regeneracji, dla mnie ważne jest by ów rzemieślnik miał:
1. Jak najdłuższe doświadczenie w branży
2. Jak najdłuższą gwarancję NA PIŚMIE (mile widziana 24-ro miesięczna)
3. Nowoczesny park maszynowy, a sam zakład nie przypominał ujebanego smarem garażu, w którym odnajduje się tylko wąsaty naburmuszony majster 
Przykład:

DANMARBIS.PL

Ten zakład z trochę innej branży:

staticmap?center=52.4603968%2C16.7630098
WWW.GOOGLE.COM

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.


Takie zakłady to ja szanuję :hi: a ceny tam potrafią pozytywnie zaskoczyć.

PS. Tak, wiem, że na rynku są też małe, bardzo dobre zakłady rzemieślnicze, ale do takich udałbym się tylko z mocnego polecenia, a nie z ulicy :P 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przed chwilą "wylazłem" spod T5tki, wyciągnąłem kompresor który był już złom,  zamontowalem nowy Delphi. W środku sucho jak na Saharze. Dobrze że w środku nie było opiłków

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)

Sorry za oftop...
DEV, Delphi to dobra firma jako zamiennik? Kupiłem niedawno dwie cewki do 2.7BiT a na pudełku napis: MADE IN CHINA ?
Z drugiej strony czytając coś takiego: 

553792ce63779Untitled-5zxxxxxxxx.jpg
MOTOFOCUS.PL

Cewki zapłonowe firmy Delphi charakteryzują precyzyjne ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu, zapewniające bardziej ekonomiczne zużycie paliwa...

 człowiek się uspokaja... ale ta "czajna" na pudełku, hmmmmm.....

Co do braku oleju w kompresorze Delphi być może wynika to z faktu, że wg. nich olej ten ma swój termin przydatności, tak przynajmniej napisano w tym artykule: 

55378e3b1e928Untitled-5zxxxxx.jpg
MOTOFOCUS.PL

Zanim klient wejdzie do warsztatu należy sprawdzić na ile warsztat jest przygotowany do napraw układu klimatyzacji oraz, czy mechanicy mają...
Cytat

Większość olejów i płynów do układów klimatyzacji ma swój termin przydatności. Korzystanie z czegokolwiek, co utraciło ważność może spowodować poważne uszkodzenia naprawianego właśnie układu. Kolejnym przydatnym krokiem jest również sprawdzenie O-ringów. Nie mają one wiecznej trwałości. Zapytaj warsztat, który zaopatrujesz, kiedy ostatnio kupował oleje, płyny i zestawy O-ringów – być może są już nieprzydatne.

 

Edytowane przez BeyerBrown

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...