dawid221 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Dev napisał: Nie inaczej To dobrze wiedzieć w takim razie wyciągam i je czyszcze . Dzieki za rady ? Edytowane 9 Marca 2019 przez dawid221
wesz82 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Tomek nie raz widziałem smar w gumkach i klocki szły równo...
DEVONIPX Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Też się nie zgodzę, są specjalne smary do układów hamulcowych. Z doświadczenia wiem że taki efekt może przynieść zablokowanie się klocka w jarzmie. To że teraz działa swobodnie to nie znaczy że jakiś czas temu klocek nie odbił bo klinowal się w jarzmie i co hamowanie był dociskany, cały czas zużywając się podczas jazdy, toteż klocki po obu stronach tarczy są zużyte nierównomiernie. BTW, przy takiej degradacji klocka, tarcz została ta sama?
Dev Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 2 godziny temu, DEVONIPX napisał: Też się nie zgodzę, są specjalne smary do układów hamulcowych. Z doświadczenia wiem ... Owszem smary są ale nie do tych gum. Doswiadczenia jeszcze Ci brakuje 1
DEVONIPX Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 10 godzin temu, Dev napisał: Owszem smary są ale nie do tych gum. Doswiadczenia jeszcze Ci brakuje Nie znasz mnie a oceniasz, typowy internetowy trol. To są smary do układów hamulcowych gościu kolorowy, ceramiczne. Gumy są tylko do tego żeby pył i zanieczyszczenia nie dostawały się w prowadnice, z powodzeniem stosuje się tam smar, do prowadnic, i nie ma nic złego jak również w nich znajduje się smar. Mam Ci tłumaczyć indywidualnie czy zrozumiesz że nie wiesz wszystkiego i czasem trzeba mieć trochę pokory?
Dev Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Więcej zdarzyłem zapomnieć o hamulcach niż Twój umysł jest w stanie przyswoić, dzieciaku. Nie pisz w ogóle jeżeli brakuje Ci na ten temat wiedzy, i to nie ja jestem tutaj trollem tylko sam nim jesteś. Twoje Przedostatnie zdanie dobitnie o tym świadczy. Edytowane 10 Marca 2019 przez Dev
hasahad Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Oby gwint służył. Wrazie co mam ten kw na tył jeszcze ? Dev ma rację
dawid221 Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 12 godzin temu, hasahad napisał: Oby gwint służył. Wrazie co mam ten kw na tył jeszcze ? Dev ma rację Wiem wiem ze masz ale do ośki a ja potrzebuje do quattro ?
krzysiek_f Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) W dniu 8.03.2019 o 10:07, Dev napisał: Jest smar w gumkach od prowadnic? Z tego co piszesz to trzpienik prowadnicy powinien być wypolerowany i włożony na sucho? Rozumiem że do gumki nie pakować smaru bo po włożeniu od razu przyciąga klocek do tarczy ale na trzpieniu nie powinno być cienkiej warstwy smaru specjalnego? Osobiście robię tak że przy każdej zmianie kół zima/lato odkręcam zacisk i smaruję zarówno prowadniczki jak i odchylam gumkę i wkładam trochę poniższego smaru pod tłok. Jak jeżdżę swoją B5 od ośmiu lat to nigdy nie robiłem nic przy zaciskach (oprócz wymiany klocków). Edytowane 11 Marca 2019 przez krzysiek_f 1
DEVONIPX Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 23 godziny temu, Dev napisał: Więcej zdarzyłem zapomnieć o hamulcach niż Twój umysł jest w stanie przyswoić, dzieciaku. Nie pisz w ogóle jeżeli brakuje Ci na ten temat wiedzy, i to nie ja jestem tutaj trollem tylko sam nim jesteś. Twoje Przedostatnie zdanie dobitnie o tym świadczy. Polecam Bilobil skoro masz problemy z pamięcią. Reszty nie komentuje bo szkoda mi na Ciebie czasu.
Dev Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Godzinę temu, krzysiek_f napisał: Z tego co piszesz to trzpienik prowadnicy powinien być wypolerowany i włożony na sucho? Rozumiem że do gumki nie pakować smaru bo po włożeniu od razu przyciąga klocek do tarczy ale na trzpieniu nie powinno być cienkiej warstwy smaru specjalnego? Osobiście robię tak że przy każdej zmianie kół zima/lato odkręcam zacisk i smaruję zarówno prowadniczki jak i odchylam gumkę i wkładam trochę poniższego smaru pod tłok. Jak jeżdżę swoją B5 od ośmiu lat to nigdy nie robiłem nic przy zaciskach (oprócz wymiany klocków). smar daje sie pod gumke tłoczka oraz do trzpieni tylnych jarzm do przodu do gum nie daje sie smaru jezeli przetniesz gumk e to zauwazysz ze ma specjalne lamele a nie sa tam bez powodu
Dev Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Godzinę temu, DEVONIPX napisał: Polecam Bilobil skoro masz problemy z pamięcią. Reszty nie komentuje bo szkoda mi na Ciebie czasu. widze ze zjadłes juz wszystkie rozumy, gratuluję, smacznego
krzysiek_f Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 7 minut temu, Dev napisał: smar daje sie pod gumke tłoczka oraz do trzpieni tylnych jarzm do przodu do gum nie daje sie smaru jezeli przetniesz gumk e to zauwazysz ze ma specjalne lamele a nie sa tam bez powodu Czyli smaruje się tłoczki zacisku przód i tył a prowadnice jarzm tylko z tyłu. Nie bardzo to rozumiem ale OK.
sitar Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 4 godziny temu, krzysiek_f napisał: Czyli smaruje się tłoczki zacisku przód i tył a prowadnice jarzm tylko z tyłu. Nie bardzo to rozumiem ale OK. Tylne prowadnice są inaczej skonstruowane niż przednie-smaruje się tylko tylne
Dev Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) Gdzie guma i metal to nie dajesz smaru Tam Gdzie metal i metal dajesz smar Edytowane 11 Marca 2019 przez Dev
dawid221 Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Opublikowano 14 Marca 2019 dzisiaj doszła jeszcze nowa uszczelka pokrywy zaworów + nowa rurka odmy gdyż moja ma lekkie pękniecie
dawid221 Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) tak więc dzisiaj wreszcie znalazłem czas na ogarniecie wiązki pod cewki tfsi , wymianę świec i uszczelki dekla wraz z całym deklem pod nowe cewki bo i tak leżał to szkoda było nie założyć tym bardziej ze był już wyczyszczony ? Troszkę makaronu było Zabawa z wiązką poszła sprawnie i bez niespodzianek tak wiec jak już wiedziałem ze wszystko chodzi to zabrałem się za wymianę uszczelki pod deklem i świec NGK PFR6Q Zaskoczenie było jak wszystkie cztery świece wykręciłem palcami ? Silnik ogólnie jak na 1,8t wydaje mi się ze nawet czysty na pewno widywałem dużo gorsze a tak to wygląda po założeniu dekla i tymczasowym ogarnięciu przewodów. Kupie obudowę na te przewody od tsfi lub 2.0 alt i ogarnę to jeszcze raz żeby już było idealne . Na lato miały wlecieć 19 które pokazałem w poście stronę wcześniej ale niestety bez dystansów tego nie założę a ostatnio nie mam w ogolę czasu żeby się zająć ogarnięciem tego tak wiec one muszą jeszcze poczekać na swoją kolej . A obecnie wpadły BBS od ABT 18 8j et 35 opony to 225/40/18 felgi bez dystansów siedzą prawie równo z błotnikami . z przodu pokręcę trochę gwintem żeby zejść lekko w dół a na tył nadal szukam jakiegoś gwint ewentualnie założę jakieś sprężyny i myślę że najgorzej nie będzie Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez dawid221
krzysiek_f Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 W dniu 11.03.2019 o 14:24, sitar napisał: Tylne prowadnice są inaczej skonstruowane niż przednie-smaruje się tylko tylne Przy wymianie kół przyjrzałem się tematowi. Koledzy Dev i sitar pewnie mieli na myśli takie prowadnice. U mnie z przodu są bardzo podobne, żeby nie powiedzieć identyczne jak z tyłu. Sprawdzałem Etkę i wygląda na to że z przodu 2 rodzaje występowały.
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 8 godzin temu, krzysiek_f napisał: Przy wymianie kół przyjrzałem się tematowi. Koledzy Dev i sitar pewnie mieli na myśli takie prowadnice. U mnie z przodu są bardzo podobne, żeby nie powiedzieć identyczne jak z tyłu. Sprawdzałem Etkę i wygląda na to że z przodu 2 rodzaje występowały. Do zacisku Ate tylko te że zdjecia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się