lewiatan1989 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) Cześć i czołem Już dość długo jestem na forum, przeszedłem przez 3 generacje audi i jakoś nigdy nie miałem chwili czasu aby pochwalić się którąkolwiek z moich lalek. No ale nastała ta chwila kiedy zebrałem się w sobie i postanowiłem przedstawić Wam moją czarną panterę. Więc A4 B7 rok 2005 1.9 TDI BKE - początkowo uboga wersja - padło akurat na ten egzemplarz ponieważ poszukiwałem dość dobrze zachowanej laluni z tym własnie motorem 1.9 TDI BKE - fabrycznie bez DPF'u. W dniu zakupu na blacie było 221 120 km - przebieg autentyczny. - kolor lakieru LZ9Y - black panther - w dniu zakupy całe zawieszenie było ori i było takie bardzo długo - teraz sportowy zawias i zestaw Lema - przyciemnione szyby - przyciemniłem 5 lecz z dwiema w przykrych okolicznościach w towarzystwie dwóch Panów z niebiesko-siwej KIA musiałem się pożegnać A teraz po kolei co się z samochodem działo odkąd wpadł w moje łapki: -13.02.2019 przy przebiegu 295 217 km wodorowanie silnika Serwisy: - klima (nabicie, ozonowanie): 10.11.2016 przy przebiegu 228 525 km 15.03.2018 przy przebiegu 265 100 km + chemiczne czyszczenie 11.05.2019 przy przebiegu 304 448 km 16.05.2020 przy przebiegu 330 350 km - czyszczenie klimatyzacji IPA 99% 14.01.2021 przy przebiegu 356 520 km 23.09.2022 przy przebiegu 374 920 km - olej motul specyfic 505 01 5w40: 10.10.2016 przy przebiegu 221 120 km + płukanka Motul engine clean 01.12.2016 przy przebiegu 232 520 km 25.02.2017 przy przebiegu 243 300 km 15.05.2017 przy przebiegu 251 500 km 20.08.2017 przy przebiegu 261 810 km 19.05.2018 przy przebiegu 272 680 km + płukanka Motul engine clean 31.08.2018 przy przebiegu 282 950 km 12.01.2019 przy przebiegu 293 191 km 11.05.2019 przy przebiegu 304 448 km 30.08.2019 przy przebiegu 314 775 km - olej Ravenol VMO 5W40 CleanSynto : 11.01.2020 przy przebiegu 324 712 km + płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9100 12.08.2020 przy przebiegu 334 200 km + płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9100 15.10.2020 przy przebiegu 344 601 km + płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9100 14.01.2021 przy przebiegu 356 520 km + płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9100 17.12.2021 przy przebiegu 365 100 km + płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9100 - olej Valvoline SynPower MST C3 5W40 : 10.09.2022 przy przebiegu 374 920 km + płukanka silnika Liqui Moly 2640 + dodatek Archoil AR9100 - olej Texaco Havoline Ultra S 5W40 : 20.04.2023 przy przebiegu 386 920 km+ płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9200v2 08.02.2024 przy przebiegu 398 564 km+ płukanka Archoil AR2820 Engine Flush + dodatek Archoil AR9200v2 - filtry: Data / przebieg / powietrza / pyłkowy / oleju / paliwa 10.10.2016 przy przebiegu 221 120 km / MANN C 27 192/1 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D / MANN WK853/3X 01.12.2016 przy przebiegu 232 520 km / MANN C 27 192/1 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D 25.02.2017 przy przebiegu 243 300 km / MANN C 27 192/1 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D / MANN WK853/3X 15.05.2017 przy przebiegu 251 500 km / MANN C 27 192/1 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D 20.08.2017 przy przebiegu 261 810 km / MANN C 27 192/1 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D 19.05.2018 przy przebiegu 272 680 km / MANN C 27 192/1 / MANN CUK 3037 / MANN HU 726/2x / MANN WK853/3X 31.08.2018 przy przebiegu 282 950 km / BOSCH S 3046 / MANN CUK 3037 / MANN HU 726/2x 12.01.2019 przy przebiegu 293 191 km / KNECHT LX 819 / MANN CUK 3037 / MANN HU 726/2x / MANN WK853/3X 11.05.2019 przy przebiegu 304 448 km / KNECHT LX 819 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D 30.08.2019 przy przebiegu 314 775 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D / KNECHT KL 147D 11.01.2020 przy przebiegu 324 712 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D 12.08.2020 przy przebiegu 334 200 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D / KNECHT KL 147D 15.10.2020 przy przebiegu 344 601 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D / 14.01.2021 przy przebiegu 356 520 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D / KNECHT KL 147D 17.12.2021 przy przebiegu 365 100 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D / 10.09.2022 przy przebiegu 374 920 km / KNECHT LX 819 / KNECHT LAK 93 / KNECHT OX 143D / KNECHT KL 147D 20.04.2023 przy przebiegu 386 920 km / KNECHT LX 819 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D / 08.02.2024 przy przebiegu 398 564 km / KNECHT LX 819 / MANN CUK 3037 / KNECHT OX 143D / KNECHT KL 147D Naprawy: - 15.01.2017 przy przebiegu 238 200 km świece żarowe denso 5V - 25.02.2017 przy przebiegu 243 300 km tarcze ATE (24.0125-0105.1) + klocki ATE (13.0460-7110.2) - 19.05.2017 przy przebiegu 252 130 km wymiana wysprzęglika (SACHS) + odpowietrzenie sprzęgła - 02.06.2017 przy przebiegu 255 251 km wymiana pompki sprzęgła (LUK) + odpowietrzenie sprzęgła - 16.06.2017 przy przebiegu 256 100 km wymiana sprzęgiełka alternatora (koło pasowe biegu wolnego INA) + pasek PK (CONTI) - 04.07.2017 przy przebiegu 258 230 km wymiana przegubu wewnętrznego lewego (GSP) - 09.09.2017 przy przebiegu 263 560 km P/L końcówka drążków (LEMFÖRDER) + prawego dolnego wahacza przedniego przód (LEMFÖRDER) + prawego dolnego wahacza tylnego przód (LEMFÖRDER) + pełna geometria - 08.05.2018 przy przebiegu 271 570 km czyszczenie EGR - 14.06.2018 przy przebiegu 274 635 km: Zestaw rozrządu - INA Pompa wody - ORI Napinacz paska wielorowkowego - INA Rolka zwrotna paska wielorowkowego - INA Pasek wielorowkowy - INA Płyn chłodniczy Poduszka zawieszenia silnika lewa - ORI Poduszka zawieszenia silnika prawa - ORI Poduszka skrzyni biegów - LEMFORDER Uszczelka pokrywy zaworów - ELRING Zestaw uszczelnień pompowtryskiwaczy 4szt - BOSCH Śruby pompowtryskiwaczy 4szt - ORI Uszczelnienie wiązki pompowtryskiwaczy Uszczelka pompy tandemowej (VACUM) - ELRING O-ring chłodnicy oleju - ELRING Uszczelka kolektroa ssącego- ELRING O-ring klapy gaszącej - VDO Uszczelka przewodu EGR - ELRING O-ring zaworu EGR - ORI Korek wlewu oleju - ORI Tuleja wahacza górnego 4 szt - LEMFORDER Tuleja wahacza nośnego wewnętrzna LEMFORDER Tuleja wahacza nośnego zewnętrzna LEMFORDER Tuleja wahacza reakcyjnego LEMFORDER Łącznik stabilizatora przód 2 szt LEMFORDER Gumy stabilizatora 2 szt LEMFORDER Przewody hamulcowe tył 2szt ORI Zestaw osłon przeciwpyłowych amortyzatorów tył - ORI - 16.08.2018 przy przebiegu 279 200 km Regeneracja 4 pompowtryskiwaczy - 31.09.2018 przy przebiegu 282 950 km : Zestaw kompletny sprzęgła - Sachs Koło zamachowe dwumasowe - Sachs łapa wyciskowa + czop kulisty - ORI tuleja prowadząca - ORI Uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni biegów - Elring Olej do skrzyni przekładniowy Motul Gear 75w80 2,2l - 24.10.2018 przy przebiegu 287 135 km Dualsensor ESP 4F0 907 637 - 10.12.2018 przy przebiegu 291 800 km Akumulator BOSCH S5 77Ah 780A - 22.02.2019 przy przebiegu 295 820 km Rura IC 8E0 145 573 7E - 23.03.2019 przy przebiegu 298 200 km Klocki hamulcowe tył 8E0 698 451L ATE (zestaw hamulcowy LUCAS) - 26.03.2019 przy przebiegu 298 902 km Uszczelka pokrywy zaworów ELRING + ORI korek wlewu oleju - 29.03.2019 przy przebiegu 298 928 km Montaż ORI kierownicy powietrza do IC + wymiana wszystkich przewodów podciśnienia - 11.05.2019 przy przebiegu 304 448 km obudowa (rurka) bagnetu oleju 038 103 663B + dekiel filtra oleju 038 115 433 - 18.06.2019 przy przebiegu 308 402 km przewód odpowietrzający głwoicy OE 038 121 473B - 13.07.2019 przy przebiegu 311 485 km Napęd wycieraczek FEBI BILSTEIN 36705 - 28.08.2019 przy przebiegu 314 450 km Wentylator chłodnicy TYC 802-0051 - 27.09.2019 przy przebiegu 319 950 km Piasta koła prawy tył SKF VKBA 3606 Tarcze przód Zimmermann Coat Z 100.1249.20 (8E0 615 301 AD) Klocki ATE CERAMIC przód 13.0470-7201.2 Tarcze tył Zimmermann Coat Z 100.3310.20 (8E0 615 601 M) Klocki ATE CERAMIC tył 13.0470-2880.2 Amortyzatory + sprężyny EIBACH B12 sportline E95-15-006-04-22 Poduszka amortyzatora tył LEMFORDER 27189 01 (4F0 513 353 D) x2 Poduszka amortyzatora przód LEMFORDER 25859 01 (8E0 412 377 C) x2 Śruby regulacyjne oś tylna WHT 002 262 x2 Śruby mocowania górnych wahaczy N 105 768 02 x2 Łącznik drążka stabilizatora oś tylna Lemforder LMI31012 x2 Silentblock drążka stabilizatora oś tylna Febi VO-SB-1368 x2 Guma drążka stabilizatora FEBI BILSTEIN 39817 - 18.10.2019 przy przebiegu 322 140 km Odboje sport + osłony amortyzatora tył 100mm OE: 8E0512131P - 17.05.2020 przy przebiegu 330 350 km Czujnik położenia pedału hamulca - ORI 1K2 945 511 RDW - 22.05.2020 przy przebiegu 330 800 km Gniazdo mocowania siedziska kanapy OE: 4B0 866 373 - 01 C Mocowania zagłówków - prowadnice zagłówków tylnej kanapy - 6 szt. Ori - 26.05.2020 przy przebiegu 330 850 km Włącznik świateł Exeo: 3R0 941 531 Pokrętło regulacji świateł Exeo: 3R1 919 094A - 12.08.2020 przy przebiegu 334 200 km Wypłukanie układu wspomagania zalany ori płyn G004 000 M2 - 21.01.2021 przy przebiegu 347 852 km Zestaw paska rozrządu - INA Pompa cieczy chłodzącej - ORI OE AUDI Uszczelniacz wałka rozrządu - Elring Uszczelniacz wału korbowego - Corteco Śruba koła zębatego wałka rozrządu - OE AUDI Zestaw śrub kół pasowych - Corteco Napinacz paska wielorowkowego - INA Pasek wielorowkowy - Contitech Rolka zwrotna - INA Sprzęgło jednokierunkowe alternatora - INA Koło pasowe pompy wspomagania Chłodnica wody - NRF Uszczelka pokrywy zaworów - Elring Króciec wodny głowicy - Febi Czujnik temperatury cieczy - Febi Przewód wodny - króciec głowicy - chłodnica oleju - ORI OE AUDI Przewód odpowietrzający - ORI OE AUDI - 25.08.2022 przy przebiegu 373 800 km Regeneracja rozrusznika - 03.08.2022 przy przebiegu 374 200 km Wymiana linki drzwi pasażera na nową ORI 8E0 837 085 F - 10.09.2022 przy przebiegu 374 920 km Rozebrany i wyczyszczony kolektor dolotowy - żona mnie zabiję bo dwa razy w końcowych fazach czyszczenia trafił do zmywarki ale za to można było z niego jeść Wywalony i wsadzony nowy EGR Wahler 710571D - co defacto okazło się EGR Pierburga nawet z ich logo Przy okazji wpadała zaślepka egr ograniczająca przepływ spalin i niepowodująca błędu Wywalona i wsadzona po regeneracji przepustnica - 03G 128 063J Komplet nowych ORI uszczelek wszędzie gdzie się dało - kolektor ssący, wydechowy, rury od chłodnicy spalin i EGR no wszystkie Wymienione wszystkie wężyki podciśnienia Wymienione kolanko między pasem a ickiem bo w stare już miało dość życia Wywalony i wyczyszczony kolektor wydechowy, Wywalona turbawka i wsadzona po regeneracji od AWXa plus nowe uszczelki Aby nie wkładać redukcji pomiędzy turbo a wąż wsadzony wąż między turbo a pasem od AWXa, - 23.09.2022 przy przebiegu 374 920 km Konserwacja przednich hamulców + malowanie wszystkich zacisków - bo już niestety tego wymagały Wymiana tylnych klocków hamulcowych okazało się, że moje już były na granicy wykończenia - wsadzone ATE ale nie ceramiczne bo tych akurat nie było na miejscu ;( Wymiana linek ręcznego - ATE 24.3727-0182 i ATE 24.3727-0182 Wymiana 4 górnych wahaczy LEM Wymiana dwóch dolnych przednich wahaczy - LEM Wymiana rozrządu kompletnego - DAYCO, Wymiana płynu chłodzącego za namową @MaTeo85 - Glysantin G40 Wymiana paska osprzętu plus rolka plus napinacz - DAYCO, Wypłukanie układu wspomagania zalany ori płyn G004 000 M2 Serwis klimy, Wymiana osłony przegubu wewnętrznego - SPIDAN Wymiana zwrotnicy przy montażu okazało się, że ucho ma nadpęknięcie - oczywiście ori używka. - 20.04.2023 przy przebiegu 386 920 km Klocki ATE Ceramic tył 13.0470-2880.2 Tarcze Rotinger 288 tył RT 1622-GL Zaciski hamulcowe tył SKV 45SKV153 i 45SKV154 - 12.08.2023 przy przebiegu 390 205 km 3Klocki ATE Ceramic przód 13.0470-7201.2 - 01.10.2003 przy przebiegu 392 420 km Nowa ori chłodnica płynu wspomagania Dołożenie prawego intercoolera z całym osprzętem IC ORI Nowa ORI poducha podpory silnika na pasie przednim Wypłukanie układu wspomagania zalany ori płyn G004 000 M2 Wymiana płynu chłodzącego za namową Glysantin G40 Nowe błotniki w kolor LZ9Y Lewy i prawy - 18.10.2023 przy przebiegu 396 145 km Dmuchawa powietrza 8E1820021E - 08. 02.2024 przy przebiegu 398 564 km Olej w skrzyni biegów Ravenol 75w90 Przewody hamulcowe tył ATE Tylny stabilizator od s4 18mm i nowe gumy stabilizatora - 25.02.2024 przy przebiegu 399 120 km Lampki rejestracji ORI 8E0943021B i 8E0943022B + led od @Tomnik MODY: 03.2017 tempomat i skórzana kierownica multifunkcyjna + odblokowanie FIS'a 04.2017 elektromagnetyczne czujniki cofania 08.2017 Stacja multimedialna Ownice c500 + kamera cofania + wideorejestrator + 4G + OBD itp. - miało być RNS-E jednak android wygrał i nie żałuję (ponownie wybrał bym to samo) poniżej wideo jak to hula 06.2018 gałka zmiany biegów z A3 8P 06.2018 rączka ręcznego ala S4 06.2018 podłokietnik ORI 08.2018 ORI osłona podszybia 08.2018 Żarówki H7 Bosch ultra white 4200 K 08.2018 CLH w halogenach + ori włącznik, - dzięki pomocy kolegi @kacperbdg + 03.2019 LED w przeciwmgielnych 09.2018 podświetlenie kubka i wizytownika + wymiana wizytownika bo mój jakiś czas temu sam się otworzył po nocy i już nie chce się zamknąć 10.2018 wirus na 140 hp (dzięki pomocy @golden87) 12.2018 grzane wkłady lusterek zewnętrznych 02.2019 LED we wnętrzu + LED tablicy rejestracyjnej wielkie podziękowania dla @Tomnik za wielominutowe rozmowy telefoniczne o rezystancji prawie Ohma itp 03.2019 grzane spryskiwacze mgiełkowe (spryski od @Damianq) 03.2019 oklejenie dekorów szczotkowanym alu - moje dekory były miodzio - jednak raziło mnie brak alu na popielniczkach i ramce zmiany biegów - a niestety jestem świadom, że w odcieniu moich dekorów nie dopasowałbym popiołek i ramek 03.2019 LED w postojówkach by @Tomnik 03.2019 elektrycznie składane lusterka 10 pin 04.2019 zmiana foteli na sport'y materiałowe, regulowane elektrycznie lędźwia 04.2019 schowki pod fotele od kolegi @countryFan 04.2019 4 szyby w elektryce 04.2019 pakiet światło (drzwi i fotele) + dodatkowo wpadły podświetlane klamki i oświetlenie przestrzeni nóg z diodami ambient od @Tomnik 04.2019 zawias automatyczny klapy bagażnika - zawiasy od @Bilder 06.2019 przycisk otwierania bagażnika z poziomu kabiny 06.2019 moduły od @kkam (składnie z pilota i tilt) 06.2019 blendy led lusterek 06.2019 Homelink (daszki od @siemian) 07.2019 dokładka cupra 07.2019 nagłośnienie BOSE (zestaw od @Stichy podłączenie @kaju - Panowie dziękować) 07.2019 obracana zapalniczka + panel menu 07.2019 kolor fis + vfiz 07.2019 subwoofer BOSE w koło zapasowe (z mazdy 6) 07.2019 alufelgi wzór RS4 + opony Dunlop sport maxx rt 2 225/40 07.2019 wentylowanie postojowe 09.2019 hebel przód 320 + tył 288 (zaciski + jarzma + osłony + blaszki od @rs dziadek ; tarcze + klocki od @Wandej - Panowie dziękować) 09.2019 zawieszenie Eibach B12 sportline (obniżenie przodu 45-50 mm; obniżenie tyłu 35-40 mm) 12.2019 moduł drl 30% świateł drogowych 12.2019 komplet plastików pod maską 01.2020 lampy czarne hi-halo (lampy produkcji @kamil-vag pomoc w montażu @MaTeo85 - Panowie dziękować!!!) 01.2020 malowanie grilla na czarno przy użyciu Plasti Dip Luxury Metal Sapphire Black + Plastidip Glossifier 03.2020 poduszki między fotele z logiem s-line 03.2020 gałka zmiany biegów z A4 B8 s-line 05.2020 kierownica 3-ramienna A4 B8 s-line 05.2020 nakładki progowe czarne s-line 05.2020 TPMS 05.2020 Dunlop Sport Maxx RT 2 225/40R18 92 Y XL, MFS, ZR DOT 0420 05.2020 Klimatyzowany schowek 05.2020 Stacyjka airbag off poduszki powietrznej pasażera 06.2020 Kubek, wizytownik i ESP w chromie 07.2020 Moduł doświetlania zakrętów po kącie skrętu kierownicy (od @kamil-vag) 07.2020 Listwy drzwiowe s-line (od @JawoR36) 07.2020 Klapa bagażnika s-line (od @JawoR36) 07.2020 Dokładka zderzaka tył (dyfuzor) s-line (od @JawoR36) 07.2020 Szyba przednia pod czujnik deszczu 07.2020 SWAP MCE na High (od @MaTeo85) 07.2020 Lustro wewnętrzne fotochromatyczne, czujnik deszczu i zmierzchu 07.2020 Lustra zewnętrzne fotochromatyczne (od @MaTeo85) 07.2020 Czarny sufit 08.2020 Emblematy BOSE na atrapach głośników 08.2020 Pełna dekontaminacja, polerka onestep i powłoka ceramiczna 12.2021 Aluminiowa osłona dolna silnika 09.2022 Turbo od AWX 09.2022 Lustro wewnętrzne fotochromatyczne z kompasem (od @MaTeo85) 09.2022 Tylny podłokietnik McDonalds (od @MaTeo85) 08.2023 Nowa kierownica ścięta obszyta czerwono biała nicią + nowa gałka zmiany biegów i mieszek obszyty czerwoną nicią 09.2023 Dekory Black Piano 09.2023 Oświetlenie ambient drzwi i deski rozdzielczej 09.2023 Dołożone ORI PDC tył 09.2023 Zegar radiowy "palemka" 09.2023 Ustabilizowane podłączenie kamery cofania - bez zakłóceń obrazu 10.2023 Dołożenie prawego ori intercooler'a + zakupiony MAP sensor pod 3bary (ORI) 10.2023 Grill czarny mat w plastry miodu 10.2023 Konserwacja nadkoli przód + plastikowe ORI nadkola 02.2024 Tylny stabilizator od S4 18mm + nowe gumy W dalszych planach: - grzanie w stołki, (założone inne stołki i już nie widzi mi się montaż mat - chyba, że przy kolejnej zmianie foteli - kto wie ) i starczy - dobrze, że moja kobieta tu nie zagląda bo mi głowę ukręciła za same plany i tak mówi, że powinienem się leczyć na samochód chociaż dobrze wie, że mam fioła na punkcie tego samochodu Radio + kamera cofania z dynamicznymi liniami: Spoiler Spryskiwacze mgiełkowe (od @Damianq😞 Spoiler Składane lustra + moduł składania z pilot, blendy clh, tilt (od @kkam😞 Spoiler Automatyczny zawias klapy bagażnika (od @Bilder) + przycisk w kabinie: Spoiler CLH + pakiet światło (ledy od @Tomnik) Spoiler Homelink (daszki od @siemian😞 Spoiler Vfiz open ceremony: Spoiler Moduł DRL: Spoiler Doświetlanie zakrętów po kącie skrętu kierownicy: Spoiler Tak wyglądał środek po zakupie: Spoiler Tak wygląda teraz: Spoiler najnowsze foto środka (07.2020): Jako nieodzowny element wnętrza wpadł ori wkład zapalniczki (dzięki @MaTeo85😞 W planach założenie kompletu plastików pod maskę - pod maską też musi być czysto nie lubię syfu No i muszę emblemat OOOO znaleźć i założyć na obudowę Spoiler Lampy mod by @kamil-vag (za pomoc w montażu podziękowania dla @MaTeo85😞 Spoiler Tu zestawienie jak to świeci (od góry zwykłe reflektory - jak widać kreski słabe, prawa lampa mocno kulała - właściwie brak było kreski na niej), drugie zdjęcie zaraz po montażu, trzecie po regulacji lampy przy pomocy oryginalnych regulatorów przy lampie): Spoiler Ramki klubowe są założone i dumnie prezentowane Spoiler Czarny grill + czarne lampy: Spoiler Kierownica A4 B8 s-line 3 ramienna; gałka zmiany biegów a4 b8 s-line; nakładki progowe s-line; poduchy s-line, TPMS (05.2020): Spoiler Kilka starszych fotek: Spoiler Stan na 07.2019: Spoiler Stan na 10.2019: Spoiler Setup zima 01.2020: Spoiler Foto setup lato 05.2020: Spoiler Stan foto 07.2020: Spoiler Stan na 10.2023: Napiszcie co myślicie, co jeszcze polecacie zrobić Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie! Darek Edytowane 16 Marca przez lewiatan1989 4 1 1
black4 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Witaj Darek, B. ładna sztuka. Widać, że zadbana no i czarny fantom LZ9Y Android świetnie śmiga, funkcjonalność, navi, net, tv itp. bdb a jak z jakością audio? Na jakiej karcie działa net? BTW. Sam Navi z Android ściągałeś i zakładałeś? Z sugestii na początek zawias odrobinę w dół i jakieś kółko fajne Gratulacje i pozdrawiam!
lewiatan1989 Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 9 minut temu, black4 napisał: Android świetnie śmiga, funkcjonalność, navi, net, tv itp. bdb a jak z jakością audio? Na jakiej karcie działa net? BTW. Sam Navi z Android ściągałeś i zakładałeś? Z Andrutka jestem bardzo zadowolony zmieniłem ostatnio układ pulpitu - co widać na zdjęciu teraz logo audi jest w centrum a ikony "pływają" z lewej i prawo. Co do jakości dźwięku osobiście nie słyszę różnicy (a podobno jestem wyczulony na jakość dźwięku) - może nie ma tak dużej głośności jak ori ale jak się da na max to spokojnie najpierw mnie słychać a potem widać jak jadę. Niektórzy co montują stacje z androidem żalą się na słaby odbiór FM jednak ja osobiście w tym modelu uważam, że jest lepiej niż w ori radiu - przykład ściągam więcej stacji z dobrą jakością, nie gubię fal w czasie jazdy, co więcej concert milkł gdy wjeżdżałem na parkingi podziemne a to gra Jak szukałem radia sporo się naczytałem na różnych (często zagranicznych) forach o stacja multimedialnych i ownice miał najlepsze opinie jednak jest sporo droższy od noname'ów. W radiu włożona karta internet play na kartę 4G łapie bez problemu. Czasem jak zapomnę doładować udostępniam wifi z telefonu i też śmiga aż miło. Sam kupiłem w oficjalnym sklepie ownice na aliexpres. Przesyłka DHL z chin szła 3 dni do mnie, przyjaciele w chinach dobrze wypełnili dokumenty celne i miałem do dopłaty przy odbiorze tylko około 80 zł - już nie pamiętam dokładnie. Również sam montowałem, bez większych problemów mi się zeszło - zamknąłem się na dwa dni w garażu i tylko mi jedzenie donosili
black4 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Darek dzięki za info, Wygląda, że ze z tą stacją multimedialną na Andku dobrze trafiłeś. Funkcjonalność świetna a jeszcze jak piszesz, że nie odczuwasz różnicy jakości audio. BTW. Stosowałeś przejściówkę pod Audi Sound System/Bose? Pozdrawiam
lewiatan1989 Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Opublikowano 11 Maja 2018 33 minuty temu, black4 napisał: BTW. Stosowałeś przejściówkę pod Audi Sound System/Bose? Wszystkie przejściówki i kable były w zestawie, zarówno dla zmiany z 1 DIN czy z 2 DIN typu RNS-E - czyli przejście z quadlock'a (tak to się chyba nazywa). Jeżeli pytasz o granie głośników to, nie wiem jak w systemie z wszystkimi głośnikami przez wzmacniacz, bo u mnie przez ori wzmacniacz idzie tylko tył, natomiast ja miałem jak się okazało w tunelu za radiem "spadek" po jakimś poprzednim właścicielu w postaci adaptera do aktywowania wzmacniacza dla tylnych głośników, podłączyłem zgodnie z schematem narysowanym na nim i gra jak należy Pozdrawiam
black4 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Dzięki, właśnie interesowała mnie sytuacja przy podpięciu ze wzmakiem na sam tył. Czyli wszystko co potrzebne jest w zestawie ze stacją Andka, Pozdrawiam
lewiatan1989 Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Opublikowano 16 Maja 2018 Mała rzecz a też potrafi duże dziecko ucieszyć wjechały nowe dywaniki - jakość ok nawet bardzo ok, kształt jak ori pasują elegancko
lewiatan1989 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 Mała aktualizacja Zbieram się powoli do programu w mojej laluni, w związku z tym trzeba było porobić trochę rzeczy przede wszystkim pozbyć się wycieków A więc robione: Rozrząd - INA Pompa wody - ORI Napinacz paska wielorowkowego - INA Rolka zwrotna paska wielorowkowego - INA Pasek wielorowkowy - INA Płyn chłodniczy Poduszka zawieszenia silnika lewa - ORI Poduszka zawieszenia silnika prawa - ORI Poduszka skrzyni biegów - LEMFORDER Uszczelka pokrywy zaworów - ELRING Zestaw uszczelnień pompowtryskiwaczy 4szt - BOSCH Śruby pompowtryskiwaczy 4szt - ORI Uszczelnienie wiązki pompowtryskiwaczy Uszczelka pompy tandemowej (VACUM) - ELRING O-ring chłodnicy oleju - ELRING Uszczelka kolektroa ssącego- ELRING O-ring klapy gaszącej - VDO Uszczelka przewodu EGR - ELRING O-ring zaworu EGR - ORI Korek wlewu oleju - ORI Tuleja wahacza górnego 4 szt - LEMFORDER Tuleja wahacza nośnego wewnętrzna LEMFORDER Tuleja wahacza nośnego zewnętrzna LEMFORDER Tuleja wahacza reakcyjnego LEMFORDER Łącznik stabilizatora przód 2 szt LEMFORDER Gumy stabilizatora 2 szt LEMFORDER Przewody hamulcowe tył 2szt ORI Zestaw osłon przeciwpyłowych amortyzatorów tył - ORI Taka zabawa szarpnęło po kieszeni KOLEJNY CEL: WIRUS +20%
rafiki5 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Opublikowano 19 Czerwca 2018 20 godzin temu, lewiatan1989 napisał: Mała aktualizacja Zbieram się powoli do programu w mojej laluni, w związku z tym trzeba było porobić trochę rzeczy przede wszystkim pozbyć się wycieków A więc robione: Rozrząd - INA Pompa wody - ORI Napinacz paska wielorowkowego - INA Rolka zwrotna paska wielorowkowego - INA Pasek wielorowkowy - INA Płyn chłodniczy Poduszka zawieszenia silnika lewa - ORI Poduszka zawieszenia silnika prawa - ORI Poduszka skrzyni biegów - LEMFORDER Uszczelka pokrywy zaworów - ELRING Zestaw uszczelnień pompowtryskiwaczy 4szt - BOSCH Śruby pompowtryskiwaczy 4szt - ORI Uszczelnienie wiązki pompowtryskiwaczy Uszczelka pompy tandemowej (VACUM) - ELRING O-ring chłodnicy oleju - ELRING Uszczelka kolektroa ssącego- ELRING O-ring klapy gaszącej - VDO Uszczelka przewodu EGR - ELRING O-ring zaworu EGR - ORI Korek wlewu oleju - ORI Tuleja wahacza górnego 4 szt - LEMFORDER Tuleja wahacza nośnego wewnętrzna LEMFORDER Tuleja wahacza nośnego zewnętrzna LEMFORDER Tuleja wahacza reakcyjnego LEMFORDER Łącznik stabilizatora przód 2 szt LEMFORDER Gumy stabilizatora 2 szt LEMFORDER Przewody hamulcowe tył 2szt ORI Zestaw osłon przeciwpyłowych amortyzatorów tył - ORI Taka zabawa szarpnęło po kieszeni KOLEJNY CEL: WIRUS +20% Ładny serwis przeprowadziles ? Zawieszenie tluklo na nierównościach, że tyle gum i tulei powymieniales?
lewiatan1989 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 3 godziny temu, rafiki5 napisał: Zawieszenie tluklo na nierównościach, że tyle gum i tulei powymieniales? Był dzięcioł albo inne pukaczu - coś pukało ale nikt nie potrafił zdiagnozować co dokładnie. Biorąc pod uwagę, że prawie wszystkie wahacze to jeszcze fabryka (bez dwóch sztuk) - trzeba było się dokładnie przyjrzeć, no i faktycznie niektóre były zerwane, naderwane lub po prostu gumy nadgryzione zębem czasu - na sworzniach luzów brak więc tylko tuleje i gumy poszły nowe Pozdrawiam, Darek
lewiatan1989 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2018 A tu korekty PD na nagrzanym silniku z wyłączonymi odbiornikami przed wymianą gumek, śrub i czyszczeniem ultradźwiękami: A tu po:
lewiatan1989 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 No i kolejny mały ale cieszący oko mod wpadł - gałka od a3 8p s-line i nakładka na ręczny Ale mam jedno pytanie, czy tą srebrną końcówkę od ręcznego co się wciska aby spuścić ręczny można jakoś zdemontować aby ją odmalować? Moja jest strasznie podrapana i razi w oczy ? Poza tym czy czarny plastik obudowa od ręcznego powinna być taka luźna i tak latać (góra/dół)?
Norbas Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 W dniu 14.07.2018 o 22:50, lewiatan1989 napisał: Ale mam jedno pytanie, czy tą srebrną końcówkę od ręcznego co się wciska aby spuścić ręczny można jakoś zdemontować aby ją odmalować? Moja jest strasznie podrapana i razi w oczy ? Poza tym czy czarny plastik obudowa od ręcznego powinna być taka luźna i tak latać (góra/dół)? Przycisk jest wymienny w b7. Można nawet kupić w ASO. Jak ściągniesz nakładkę recznego to będziesz widział na cZym się trzyma. Obudowa ręcznego ma dwa „ściskacze, jeden po prawej i jeden po lewej stronie. Ściągnij cała obudowę i będziesz wiedział o co je zahaczyć
lewiatan1989 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 14 godzin temu, Norbas napisał: Przycisk jest wymienny w b7. Można nawet kupić w ASO. Jak ściągniesz nakładkę recznego to będziesz widział na cZym się trzyma. Obudowa ręcznego ma dwa „ściskacze, jeden po prawej i jeden po lewej stronie. Ściągnij cała obudowę i będziesz wiedział o co je zahaczyć No właśnie zdejmowałem nakładkę, niby przy przycisku widać jakby dwa zatrzaski (jeden od strony kierowcy i jeden od pasażera) jednak przycisk ani drgnie. Co do obudowy ręcznego, to fakt, na obudowie widzę rowki (prowadzenia) od ściskaczy, jednakże w tunelu chyba ich brakuje jest tam pusto niczego co mogło by blokować obudowę ręcznego i szczerze mówiąc jak zrzucałem tunel do rezania 2din to niczego tam nie było (a przynajmniej nie kojarzę - bo to w zeszłe wakacje było).
lewiatan1989 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 No i wpadł kolejny mały mod oryginalne plastiki podszybia To jeszcze tylko osłony zbiorników płynów i ten plastik za filtr powietrza
lewiatan1989 Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 No i minęło kolejne 10k km Motul wlany, filtry zmienione Ponadto na kilka dni przed samym urlopem (16.08.2018) poszły do regeneracji 4 pompki - "szarpło" po kieszeni - jednak z czystym sumieniem - było warto! Podróż do Chorwacji okazała się meeeega przyjemna jak kuce wróciły pod maskę Z ciekawostek na testy po philips'ach racing vision h7 przyszła kolej na testy Bosch'a ultra white 4200 K - święcą dobrze, uznam nawet, że lepiej od philipsów. No i wpadł kolejny modzik - CLH z ori włącznikiem
Bartek1329 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Czyli mycie pompek myjką ultradźwiękową na niewiele wystarczyło...
rafiki5 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 19 godzin temu, lewiatan1989 napisał: No i minęło kolejne 10k km Motul wlany, filtry zmienione Ponadto na kilka dni przed samym urlopem (16.08.2018) poszły do regeneracji 4 pompki - "szarpło" po kieszeni - jednak z czystym sumieniem - było warto! Podróż do Chorwacji okazała się meeeega przyjemna jak kuce wróciły pod maskę Z ciekawostek na testy po philips'ach racing vision h7 przyszła kolej na testy Bosch'a ultra white 4200 K - święcą dobrze, uznam nawet, że lepiej od philipsów. No i wpadł kolejny modzik - CLH z ori włącznikiem Widzę że robiłeś clh bez przełącznika auto. Kupowales jakiś moduł zewnętrzny clh czy na jakiej zasadzie to działa?
lewiatan1989 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 40 minut temu, rafiki5 napisał: Widzę że robiłeś clh bez przełącznika auto. Kupowales jakiś moduł zewnętrzny clh czy na jakiej zasadzie to działa? Moduł firmy proeltec. Włącznik działa jak powinien. Moduł sterowany jest poprzez podanie masy z włącznika. Ustawienie włącznika na 0 wyłącza clh. Pozdrawiam, Darek
lewiatan1989 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 8 godzin temu, Bartek1329 napisał: Czyli mycie pompek myjką ultradźwiękową na niewiele wystarczyło... No właśnie nie... Co prawda korekty były eleganckie po czyszczeniu i wymianie gumek bipy max do 10 się wychylały jak na zdjęciu ale na hamowni brakowało sporo kucy do serii (sprawdzane na dwóch hamowniach w Gdańsku). Z racji że na hamowni od razu lalka była logowana i wszystkie logi w normie (dosłownie podręcznikowe) padło na pompki i jak się okazało diagnoza trafną bo kuce wróciły i kręcę teraz serię bez problemu. Gdzieś w połowie września myślę że już będę robił akcję wirus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się