Virnik Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) Witam W google 99% opinii o tym silniku są o jego poprzednich wersjach (290/310km?), gdzie występują dolewki oleju, wymiany świec czy problemami z s-troniciem. Czy ma ktoś wiedzę o typowych usterkach silnika z s4b8 333km? jak z wtryskami czy rozrządem? (przesiadam się z 3.0 tdi :(). Czy występują ukryte bomby po których pójdzie silnik do remontu / wymiany? Pozdrawiam Edytowane 16 Maja 2018 przez Virnik 2
przemek530d Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 z rozrządem wiadomo kiedyś będzie problem, w końcu wszystko się zużywa, ale nie jest felerny jak np w pierwszych 3.2fsi, 200-250kkm pewnie przejedzie benzyna więc wtryski raczej bezproblemowe, ze strony wymień silnik, można wnioskować że jazda bez oleju, albo z olejem w konsystencji smaru, może go zabić, wiadomo LL + pałowanie nie wydłuży jego żywota z olejem nie ma problemu, przynajmniej ja, silnik generuje wysokie temperatury więc koniecznie dobre 5w40, a nie ekologiczne 5w30
SynKopa Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Te siliniki cieszą się dobra opinią, nie mają jakiś wad konstrukcyjnych, Sporo osób dmucha je w okolice 500 KM i dalej jeżdzą. U mnie spalanie około 15 litrów . Miasto i trasa w okolicah 200km/h. Ogólnie bardzo polecam.
sylwestro_k Opublikowano 17 Maja 2019 Opublikowano 17 Maja 2019 Silniki z ogromnym potencjałem, świetna dynamika i elastyczność, zmiana kółka na kompresorze + soft + usunięcie katów = przyrost mocy do ok 450-470 koni i 570Nm oczywiście w zależności od kondycji silnika i mapy.... lecz przy tej mocy zaczynają się już problemy ze sprzęgłem (manual) doświadczyłem na ,,własnej skórze,, jeśli chodzi o spalanie... hmm średnie ok 13-15 litrów jeżdżąc spokojnie z przewagą miasta, na trasie 130-160km/h ok 11litrów
S5-3M Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Witam.Niedawno sprowadziłem Audi S5 z USA. 2014 rok o mocy 333 KM i przebiegu 58 tys km i tak sobie czytam różne informacje podawane przez uzytkownikow tego modelu i sie zastanawiam jak wam pali ponizej 15-16 litrow. Mi pali 18-20 w miescie. Moze dlatego ze go jeszcze czasem przycisne. Czy to auta z usa maja talkie duze spalanie czy cos jest nie tak z moim modelem
pawelosinski83 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 15 godzin temu, S5-3M napisał: Witam.Niedawno sprowadziłem Audi S5 z USA. 2014 rok o mocy 333 KM i przebiegu 58 tys km i tak sobie czytam różne informacje podawane przez uzytkownikow tego modelu i sie zastanawiam jak wam pali ponizej 15-16 litrow. Mi pali 18-20 w miescie. Moze dlatego ze go jeszcze czasem przycisne. Czy to auta z usa maja talkie duze spalanie czy cos jest nie tak z moim modelem tyle w temacie moim zdaniem :-)
czarny108 Opublikowano 7 Listopada 2019 Opublikowano 7 Listopada 2019 W dniu 22.10.2019 o 20:48, S5-3M napisał: sie zastanawiam jak wam pali ponizej 15-16 litrow. Mi pali 18-20 w miescie. Matko.... miasto miastu nierówne, ale mnie przy delikatnej jeździe na odcinku ok. 5-6 km spala 10-11... A w trasie na tempomacie 120 z Krakowa do Warszawy 8.2. Jechałem kiedyś w nocy z Krakowa do Pyrzowic i spalił tam i z powrotem 7.7. Dwie dychy to poprzednia generacja paliła (4.2) A z usterek, o które autor pyta - mnie dopadła awaria termostatu (o czym z resztą piszą). No i koszty zamknęły się w okolicach 2.5k z lawetą :-) - termostat, pompa, jakaś rura, pasek kompresora + robocizna.
marcin4x4 Opublikowano 23 Listopada 2019 Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 22.10.2019 o 20:48, S5-3M napisał: Witam.Niedawno sprowadziłem Audi S5 z USA. 2014 rok o mocy 333 KM i przebiegu 58 tys km i tak sobie czytam różne informacje podawane przez uzytkownikow tego modelu i sie zastanawiam jak wam pali ponizej 15-16 litrow. Mi pali 18-20 w miescie. Moze dlatego ze go jeszcze czasem przycisne. Czy to auta z usa maja talkie duze spalanie czy cos jest nie tak z moim modelem wyczyść nagar to spadnie. znajomy w a6 przy pakiecie 500+ ma niższe wyniki jak podane na forum. Edytowane 23 Listopada 2019 przez marcin4x4
Dev Opublikowano 23 Listopada 2019 Opublikowano 23 Listopada 2019 Ja mam w mieście 13.2 i nie jeżdżę jak emeryt, trasa 9 ale.max 130km/h
Tajfun211 Opublikowano 29 Listopada 2023 Opublikowano 29 Listopada 2023 (edytowane) . Edytowane 29 Listopada 2023 przez Tajfun211
Tajfun211 Opublikowano 29 Listopada 2023 Opublikowano 29 Listopada 2023 W dniu 23.11.2019 o 18:11, Dev napisał(a): Ja mam w mieście 13.2 i nie jeżdżę jak emeryt, trasa 9 ale.max 130km/h Odgrzeję temat trochę bo mam ten sam silnik w Cayenne Hybrid z 2015 roku, jaki olej będzie najlepszy do niego?
Tajfun211 Opublikowano 29 Listopada 2023 Opublikowano 29 Listopada 2023 3 godziny temu, Dev napisał(a): Ravenol Turbo VST 5W40 Dziękuję
Tajfun211 Opublikowano 13 Grudnia 2023 Opublikowano 13 Grudnia 2023 (edytowane) W dniu 29.11.2023 o 18:05, Dev napisał(a): Ravenol Turbo VST 5W40 VST kupiony natomiast jeszcze chciałbym wymienić w skrzyni rozdzielczej i tam niby idą dwa różne w sensie do wersji hybryd jest inny niż do pozostałych. Z ravenol to by było ATC DTF-1 albo VSG 75W-90 i do hybrydy jest niby ten drugi.... Edytowane 13 Grudnia 2023 przez Tajfun211
Tajfun211 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Opublikowano 17 Grudnia 2023 W dniu 14.12.2023 o 22:48, Dev napisał(a): Daj VIN proszę WP1AE2A26FLA50831
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2023 Opublikowano 26 Grudnia 2023 (edytowane) W dniu 13.12.2023 o 23:31, Tajfun211 napisał(a): VST kupiony natomiast jeszcze chciałbym wymienić w skrzyni rozdzielczej i tam niby idą dwa różne w sensie do wersji hybryd jest inny niż do pozostałych. Z ravenol to by było ATC DTF-1 albo VSG 75W-90 i do hybrydy jest niby ten drugi.... skrzynia rozdzielcza - 958 341 536 00 ale nie znam pojemnosci dyfer tył - 000 043 305 04 automat - 000 043 306 24 Edytowane 26 Grudnia 2023 przez Dev
Tajfun211 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Dziękuje czyli jednak VSG też do rozdzielczej
Tajfun211 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Mam jeszcze jedno pytanie czy do tego silnika pracującego w hybrydzie jest dobry olej 0W40? Bo silnik bardzo często się wyłącza i nie dogrzewa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się