lukaszooo Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Dzieje się tak praktycznie zawsze, ustawiasz, robisz dwa obroty silnika na sucho, potem Odpalasz silnik na minutę, składasz, robisz jazdę testową i wychodzi tak jak na obrazku. Z mojego doświadczenia jeśli pasek nie buczy to zostaw, zostawiłem tak ok 10 sztuk i żaden nie wrócił z uszkodzonym silnikiem ani inna reklamacja. Jeśli ci to przeszkadza to możesz skorygować naciąg bez rozbierania tyle ze możesz pociąć sobie ręce.
Dev Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 9 godzin temu, szuszek83 napisał: Czy takie ustawienie napinacza moze byc? Czy korygowac? I czy mozna to zrobic bez ponownego blokowania rozrzadu? ustawione bylo tak ze sie miescilo dokladnie po srodku, ale po odpaleniu przestawil sie na taka pozycje jak na zdjeciu, kat synchronizacji jest rowno na 0, tylko czy pasek nie bedzie zbyt napiety w takim polozeniu. Najpierw musisz założyć blokady a potem sprawdzić znaki na napinaczu
MemberA4 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 U mnie na pracującym silniku wskaźnik utrzymuję sie w szczelinie. Idzie to zobaczyc przez szczeliny w pasie przednim.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
szuszek83 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) W tej chwili na pracujacym silniku przesuwa sie strzaleczka o 1-2 mm w lewo, pojerzdze troche i zobacze czy bedzie sie cos dzialo Edytowane 31 Marca 2017 przez szuszek83
szuszek83 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Dnia 2017-03-19 o 08:25, szuszek83 napisał: W tej chwili na pracujacym silniku przesuwa sie strzaleczka o 1-2 mm w lewo, pojerzdze troche i zobacze czy bedzie sie cos dzialo wczoraj zrobiłem jakieś 50 km , a dziś oto co zauważyłem po zdjęciu osłony: Edytowane 31 Marca 2017 przez szuszek83
MemberA4 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Na to nie patrz bo nie wiesz jak jest silnik ustawiony a znając życie napewno nie jest 1 cylinder w GMP. Dlatego napisałem żebyś sprawdził naciag na uruchomionym silniku bo wtedy widac a jesli mieści sie strzałka w nacięciu to jest ok. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
zbych58 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) A4 1.9 tdi BRB- wymieniłem rozrząd kpl. w maju 2011 roku, przejechałem łącznie przez ten czas około 25 000 km z jazdą miejską 80%. Czy trzeba już wymienić rozrząd? Pozdrawiam Edytowane 21 Marca 2017 przez zbych58
jaceko Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Będę wymieniał uczelniacz wału. Czy koło zębate muszę też wymienić 038105263E czy wystarczy sama śruba 045105229?
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Koło zostaje, śruby nie wymieniłem jeszcze nigdy.
jaceko Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Naczytałem się ze śrubą jest jedno razowa a to koszt 18zl w ASO a o koło zębate wolałem się zapytać.
dm88 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Możesz zakręcić starą śrubę, nic się nie stanie. Najlepiej z dodatkiem kleju do gwintów.
jaceko Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Śruby kola pasowego i zębatego wymienię mają na stanie w ASO. A koło zębate to wydatek 150zl jak będzie potrzeba to też. Sądziłem że koło trzeba wymienić. Jeszcze jedno simering na wale jest taki sam jak na wałku rozrządu? Dzięki koledzy za odzew. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez jaceko
lukaszooo Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Ja tego nie wymieniam i puki co nikomu się nie odkręcila. Uszczelniacz walka to zwykły simering a wału jest razem z korpusem.
szuszek83 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) 11 godzin temu, jaceko napisał: Śruby kola pasowego i zębatego wymienię mają na stanie w ASO. A koło zębate to wydatek 150zl jak będzie potrzeba to też. Sądziłem że koło trzeba wymienić. Jeszcze jedno simering na wale jest taki sam jak na wałku rozrządu? Dzięki koledzy za odzew. Uszczelniacz wału korbowego przód (35X48X10) EL155560 Uszczelniacz wałka rozrządu (32X47X10) EL129780 Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez szuszek83
jaceko Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dzięki kolego "szuszek83" z tymi uszczelniaczami. Pracownik w hurtowni upierał się że są to te same uszczelniacze.
dm88 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Uszczelniacz wału i wałka różni się, ale na wał na pewno nie występuję z korpusem od str rozrządu. Kup na wał 35x48x10
szuszek83 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 12 godzin temu, lukaszooo napisał: Ja tego nie wymieniam i puki co nikomu się nie odkręcila. Uszczelniacz walka to zwykły simering a wału jest razem z korpusem. Z korpusem wystepuje na tyle, od strony skrzyni
CzarekJ Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 6.04.2017 o 09:57, lukaszooo napisał: Ja tego nie wymieniam i puki co nikomu się nie odkręcila. Uszczelniacz walka to zwykły simering a wału jest razem z korpusem. Nie zgodzę się. To nie są zwykłe uszczelniacze. Zwykły najczęściej jest silikonowy ze sprężynką, który potrafi zrobić rowek na wałku. Oryginalne uszczelniacze są z materiału PTFE i nie niszczą powierzchni wałka jak zwykłe uszczelniacze. Oczywiście każdy zdecyduje samodzielnie. Zwykły kosztuje 10 PLN a taki jak powinien być ponad 30 PLN a w serwisie ponad 100PLN. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez CzarekJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się