Dev Opublikowano 3 Stycznia 2022 Opublikowano 3 Stycznia 2022 12 godzin temu, Wąski_P napisał: Witam poleci ktoś jakieś dobre amorki na tył do 1BE, konkretnie chodzi mi o zamiennik blisstena. Dodam że 3.0 w quatro. ori - 8E0 513 036 AF bilstein - 24-119795 kyb - KYB341814 Monroe - MONG1362
Owca007 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Kupiłem, a wręcz dostałem A4 B7 quattro s-line. Robię je dla zabawy na co dzień i wypadów w góry. Obnizyło sie standardowo tyle zawieszenie. Z naklejki wynika, że mam 1BE przód klasa 8 zielony biały biały i tył klasa 11 niebieski zielony zielony. Chce podnieść tył do góry a nawet 10-15mm wyżej niż przód. Doświadczeni forumowicze/forumowiczki doradźcie co tam wsadzić klasę 13 czy zwykłą sprężynę? W sumie jakby się na tym zawiasie dało podniósłbym całą do góry. Aha mam hak i będę z niego korzystał. I gdzie jak cos kupować sprężyny. Z góry dziękować za pomoc.
Mr.Joker Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 5 godzin temu, Owca007 napisał: Kupiłem, a wręcz dostałem A4 B7 quattro s-line. Robię je dla zabawy na co dzień i wypadów w góry. Obnizyło sie standardowo tyle zawieszenie. Z naklejki wynika, że mam 1BE przód klasa 8 zielony biały biały i tył klasa 11 niebieski zielony zielony. Chce podnieść tył do góry a nawet 10-15mm wyżej niż przód. Doświadczeni forumowicze/forumowiczki doradźcie co tam wsadzić klasę 13 czy zwykłą sprężynę? W sumie jakby się na tym zawiasie dało podniósłbym całą do góry. Aha mam hak i będę z niego korzystał. I gdzie jak cos kupować sprężyny. Z góry dziękować za pomoc. Możesz podnieść całą do góry owszem. Wystarczy zmienić zawias na 1ba wtedy powinna w teorii pójść o 2cm do góry plus na tyl albo sprężyny o wyzszej kategorii bądź sa dostępne podkładki nad sprezyne które dają z tyłu dodatkowe 2cm.
Owca007 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Zmienić zawias czyli amorek jego mocowanie i sprężyna bo reszta ta sama. Co do samych sprężyn to brać klasę 12 13 czy którą? co do podkładek pewnie gumowe czy to bezpieczne? I jakiś link macie?
dayd_4 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Opublikowano 7 Stycznia 2022 W dniu 5.01.2022 o 15:30, Owca007 napisał: Zmienić zawias czyli amorek jego mocowanie i sprężyna bo reszta ta sama. Co do samych sprężyn to brać klasę 12 13 czy którą? co do podkładek pewnie gumowe czy to bezpieczne? I jakiś link macie? Jak zmienisz klasę wagową na wyższą, to auto powinno być twardsze, ale nie koniecznie musi się podnieść. No chyba , że "siedzi" ci oryginał ze zużycia..
Mr.Joker Opublikowano 7 Stycznia 2022 Opublikowano 7 Stycznia 2022 W dniu 5.01.2022 o 15:30, Owca007 napisał: Zmienić zawias czyli amorek jego mocowanie i sprężyna bo reszta ta sama. Co do samych sprężyn to brać klasę 12 13 czy którą? co do podkładek pewnie gumowe czy to bezpieczne? I jakiś link macie? Ja bym wziął klasę 13 1ba i zobaczył wtedy jak siadzie.Pomierz sobie na równym wysokości od podłoża do rantu nadkola przy każdym kole i wtedy zobaczysz ile ci się podniesie. Podkładki były stosowne też w zawieszeniu 1br czyli na tzw złe drogi i jest to ori rozwiazanie.
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Siema. Spring tylny kolejny raz pęknięty i takie pytanko... Czy mogę zamiast ori wpakować te.. One są wzmocnione, bo już kolejny raz pęknieta sprężyna i myślę że wzmocnione dadzą radę na dłużej. Moje mają kl. wag. 12. Zawias BV. allegro.pl ALLEGRO.PL Edytowane 9 Stycznia 2022 przez Adam87
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 4 godziny temu, Adam87 napisał: Siema. Spring tylny kolejny raz pęknięty i takie pytanko... Czy mogę zamiast ori wpakować te.. One są wzmocnione, bo już kolejny raz pęknieta sprężyna i myślę że wzmocnione dadzą radę na dłużej. Moje mają kl. wag. 12. Zawias BV. allegro.pl ALLEGRO.PL Daj VIN
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 33 minuty temu, Dev napisał: Daj VIN
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 8E0 511 115 DL lub FL teraz sam musisz podjac decyzje co zapodac
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 35 minut temu, Dev napisał: 8E0 511 115 DL lub FL teraz sam musisz podjac decyzje co zapodac No ta DL jest to klasa 10. Jak prawie 2 lata temu zmieniałem to założyłem kl12. A ta FL, co to dokładnie? Coś mocniejszego? Bo nie mogę znaleźć.
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 1 minutę temu, Adam87 napisał: No ta DL jest to klasa 10. Jak prawie 2 lata temu zmieniałem to założyłem kl12. A ta FL, co to dokładnie? Coś mocniejszego? Bo nie mogę znaleźć. to jest to samo, producent zmienił nr tej samej sprezyny
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 8 minut temu, Dev napisał: to jest to samo, producent zmienił nr tej samej sprezyny No bo nic się nie dzieje, że zwiększę sobie kl wagową? No i co z tymi KYB??? Podejdą????
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 5 minut temu, Adam87 napisał: No bo nic się nie dzieje, że zwiększę sobie kl wagową? No i co z tymi KYB??? Podejdą???? raczej tak
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 7 minut temu, Dev napisał: raczej tak Bo teoretycznie pisze, że nie do sportowego zawieszenia..
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 2 minuty temu, Adam87 napisał: Bo teoretycznie pisze, że nie do sportowego zawieszenia.. równie dobrze może byc to 1BA lub nawet 1 BR
Adam87 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 9 minut temu, Dev napisał: równie dobrze może byc to 1BA lub nawet 1 BR Czyli ostatecznie, bez zbędnych pytań.. Pasuje Dzięki Wielkie za pomoc
Alik87 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Rozumiem że 1BV to bardziej utwardzone amortyzatory i śmiało można zakładać sprężyny obniżające -3.5?
Mr.Joker Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 7 godzin temu, Alik87 napisał: Rozumiem że 1BV to bardziej utwardzone amortyzatory i śmiało można zakładać sprężyny obniżające -3.5? Jak najbardziej. Nie chodzi tu o sama sztywnosc tylko o ich skrocony skok. Do amorkow 1BE i BV mozna smialo zakladac sprezyny obnizajace.
Alik87 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 4 godziny temu, Mr.Joker napisał: Jak najbardziej. Nie chodzi tu o sama sztywnosc tylko o ich skrocony skok. Do amorkow 1BE i BV mozna smialo zakladac sprezyny obnizajace. Dobrze, z racji że pokonuje autem trasy rzędu 60tyś km rocznie, zdecydowałem się na obniżenie w zakresie -3.5 / -3.5. Zdam relację po założeniu, pozostała jeszcze kwestia wymiany górnych wahaczy z przodu i uszczelnienie silnika. Piona i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się